Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 03. jul, 2014 14:06

Badooo skrev:Flytter lige den her diskussion væk fra Suarez-tråden..
jonasc21 skrev:
Skovdal skrev:Skulle vi ikke smide nogle penge efter nogle forsvarere snart? Dét kunne jeg godt tænke mig! :hello1:
På papiret har vi et ganske glimrende forsvar, dog kunne vi nok godt bruge en ny LB.
Men med Johnson, Flanagan, Kelly og Wisdom til at dække RB
Agger, Skrtel, Sakho, Kolo og (Ilori) til at dække de to CB's
og Enrique, (Flanagan og Johnson) til at dække LB - dog kunne vi som sagt godt bruge en ny på denne position.
Jeg mener ikke vi behøver, at styrke vores RB og CB, medmindre vi sælger nogle af vores spillere på disse positioner.
Vi har på papiret flotte navne i forsvaret, men ikke desto mindre kan ingen af os sige, at vi var tilfredse med præstationen i sidste sæson. Folk vil ikke med Agger, og Skrtel er stærkeste mand vi har osv osv osv., men noget skal der sgu ske. Jeg nægter personligt at tro på, at problemerne bare uden videre forsvinder over sommeren, eller med købet af en venstre back. Jeg ser gerne en oprydning i forsvaret.

Væk med Johnson. Se om vi kan få Arsenal til at bide på krogen. Som erstatning kan Barcelona måske lokkes til at slippe Montoya som en del af Suarezhandlen. Alternativt så hent Aurier.
Væk med Skrtel og Agger. Alderen presser, hvis vi skal have nogle penge for dem. Skrtel trækker i sine modstandere midt inde i feltet, og Agger er røget af holdet og vil nok gerne have mere spilletid. Lovren kunne sagtens være erstatning for den ene. Han har alderen med sig. Sakho på pladsen ved siden af.

Det er hjerteskærende og der er kulturbærere iblandt. Men det er bare ikke godt nok, det der foregår dernede.
Det er ikke nødvendigvis forsvarerne, der bærer største delen af skylden for de mange indkasserede mål, men muligvis spillestilen og det balancemæssige setup. Vi var jo ganske enkelt sat op til at fokusere langt mere på angreb end forsvar i sidste sæson, hvilket naturligvis koster nogle indkasserede mål, men heldigvis for os gav succes i form af endnu flere scorede mål.

Og så kan jeg endnu engang ikke dy mig for bringe statistikken på banen om, at hvis vi igennem alle kampene havde indkasseret samme gennemsnitlige antal mål, som vi gjorde når Agger spillede, så havde vi haft PL's næstbedste forsvar. Men jeg er naturligvis godt klar over, at den statistik er behæftet med flere ubekendte, som gør, end at den ikke på nogen måde kan bruges som et stensikkert argument om, at det med garanti havde forholdt sig sådan.
Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 03. jul, 2014 14:42

Må indrømme jeg heller ikke helt forstår strategien for centerforsvaret. I starten virkede Rodgers begejstret for Agger og hans tekniske formåen, så var han ude offentligt og kritisere hans manglende fokus på det defensive. Og hvordan afviger Sakho meget fra Agger og Skrtel, han var jo åbenbart ikke løsningen, hvis han var tiltænkt lederrollen? Havde vi ikke fysik nok i Skrtel? Og kan Agger virkelig ikke coaches til at blive den ledertype, Rodgers ønsker? Kunne man ikke kigge på lidt af det arbejde, Steve Clarke lavede med det samme materiale dengang? Jeg ved godt, spillestilen er anderledes, men hvem siger nye tilføjelser ikke også vil få problemer i Rodgers spillestil og at det ikke er dér, der bør fokuseres, før vi skifter hele banden og håber alle problemer løser sig? For ikke så længe siden var både Agger og Skrtel hotte navne på transfermarkedet. Er kompetencerne virkeligt, pludseligt så begrænsede, vi behøver at splashe store summer på den konto?

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » torsdag, 03. jul, 2014 15:05

Jeg mener heller ikke at det er centerforsvar vi skal bruge penge på derimod skal Rodgers bare spille de bedste to af dem vi har.
Det er meget mere alarmerende at vi får hentet nogle nye backs og ja gerne en til hver side og som andre er inde på så må Johnson gerne finde en ny klub.
I min optik er det vores backs og ringe målmands præstationer i feltet der er grundlag for de mange indkasserede mål.

Ser gerne noget i den her stil.

-------------------1:Begovich
-------------------2:Mignolet
1: ny mand---Sahko---------Agger----Monroe
2: Flanagan---Skrtel---------Ilori------Enrique
3: Ilori----------------Touré-------------Flanagan

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 03. jul, 2014 15:07

mawope skrev:Og hvordan afviger Sakho meget fra Agger og Skrtel, han var jo åbenbart ikke løsningen, hvis han var tiltænkt lederrollen?
Jeg tror da helt bestemt, at Rodgers stadig ser Sakho som en ledende midterforsvarer. Bare se på ham, når han spiller for Frankrig. Der er ingen tvivl om, at han er den vokale type, der tager ansvar og dirigerer med sine holdkammerater, så det er et aspekt af hans spil, jeg bestemt også tror, vi kommer til at få glæde af i Liverpool. Et år med nye holdkammerater i et nyt land med et sprog, han slet ikke snakker, har selvfølgelig svækket hans lederegebskaber markant i den netop overståede sæson, men jeg forventer ikke, at det bliver ved med at være et problem for ham fremadrettet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. jul, 2014 15:29

Jeg spekulerer på, om Liverpool har været bekendt med Barcas stærke interesse i Suarez fra lang tid før vinduet åbnede, og det var den virkelige årsag til at vi har haft travlt med at få fat i nye spillere, da den høje pris for Suarez, muligvis vil få prisen på de spillere vi er interesseret, til at stige.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 03. jul, 2014 15:48

Aarde skrev: Jeg tror da helt bestemt, at Rodgers stadig ser Sakho som en ledende midterforsvarer. Bare se på ham, når han spiller for Frankrig. Der er ingen tvivl om, at han er den vokale type, der tager ansvar og dirigerer med sine holdkammerater, så det er et aspekt af hans spil, jeg bestemt også tror, vi kommer til at få glæde af i Liverpool. Et år med nye holdkammerater i et nyt land med et sprog, han slet ikke snakker, har selvfølgelig svækket hans lederegebskaber markant i den netop overståede sæson, men jeg forventer ikke, at det bliver ved med at være et problem for ham fremadrettet.
Men hvorfor har vi så brug for Lovren? Det synes svært at lokalisere lige nøjagtigt, hvilke områder Rodgers ikke er tilfreds med. I hans egne udtalelser om de mange indkasserede mål har det været noget med, at kollektivet fejler ved ikke at holde et højt pres. Så går kritikken jo på hele holdet, kollektivet. Kollektivet er jo for ham desuden også nøglen til den succesfulde offensiv, at han har fået skabt en god, kammeratlig stemning på holdet, at vi er en enhed. Det kommer jo kun af god mandskabspleje, og hvis de spillere, vi sættes i forbindelse med til pladserne i centerforsvaret, ikke er nævneværdigt meget bedre end dem vi har, eller at der er ét specifikt område som bare råber på kompetenceopgradering, hvorfor er samme fremgangsmåde (mandskabsplejen/coaching) så ikke hvor energien lægges i stedet. Der må være et eller andet Rodgers søger, som han ikke mener, han har?

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 03. jul, 2014 15:50

Hr. Drejer skrev:Jeg spekulerer på, om Liverpool har været bekendt med Barcas stærke interesse i Suarez fra lang tid før vinduet åbnede, og det var den virkelige årsag til at vi har haft travlt med at få fat i nye spillere, da den høje pris for Suarez, muligvis vil få prisen på de spillere vi er interesseret, til at stige.
Tror mere, det er et spørgsmål om at få dem ind inden sæsonforberedelserne går i gang.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 03. jul, 2014 15:59

mawope skrev:
Aarde skrev: Jeg tror da helt bestemt, at Rodgers stadig ser Sakho som en ledende midterforsvarer. Bare se på ham, når han spiller for Frankrig. Der er ingen tvivl om, at han er den vokale type, der tager ansvar og dirigerer med sine holdkammerater, så det er et aspekt af hans spil, jeg bestemt også tror, vi kommer til at få glæde af i Liverpool. Et år med nye holdkammerater i et nyt land med et sprog, han slet ikke snakker, har selvfølgelig svækket hans lederegebskaber markant i den netop overståede sæson, men jeg forventer ikke, at det bliver ved med at være et problem for ham fremadrettet.
Men hvorfor har vi så brug for Lovren? Det synes svært at lokalisere lige nøjagtigt, hvilke områder Rodgers ikke er tilfreds med. I hans egne udtalelser om de mange indkasserede mål har det været noget med, at kollektivet fejler ved ikke at holde et højt pres. Så går kritikken jo på hele holdet, kollektivet. Kollektivet er jo for ham desuden også nøglen til den succesfulde offensiv, at han har fået skabt en god, kammeratlig stemning på holdet, at vi er en enhed. Det kommer jo kun af god mandskabspleje, og hvis de spillere, vi sættes i forbindelse med til pladserne i centerforsvaret, ikke er nævneværdigt meget bedre end dem vi har, eller at der er ét specifikt område som bare råber på kompetenceopgradering, hvorfor er samme fremgangsmåde (mandskabsplejen/coaching) så ikke hvor energien lægges i stedet. Der må være et eller andet Rodgers søger, som han ikke mener, han har?
Lovren er netop en individuel stærk forsvarsspiller, der derfor passer godt ind, hvis man taler om at presse kollektivt. Har fremført denne pointe mange gange. Presspillet er mest effektivt, hvis hele holdet har kompetencer i orden til det. Agger er, efter min bedste vurdering, til for henholdende i sit spil. Han vil hellere afvente angriberen, fremfor at tage den direkte duel med det samme. Det kan sagtens være en god løsning. Aggressive spillere har en tendens til at lave flere fejl, fordi de tager flere chancer. Men hvis den type forsvarsspiller er med til at binde holdet sammen, så er det det værd.

Hvis dine forreste spillere presser højt og derved forcerer en dårlig clearing fra forsvaret, så er det jo vigtigt, at dine forsvarsspillere er villige til at søge højt op i banen og tage den duel, som der kommer ud af det. En nem duel for forsvarsspilleren, fordi der ikke er nogen idé bag afleveringen op. Derved bevarer man initiativet i kampen og har kortere vej til målet, ligesom andre spillere slipper for at tage returløbet, hvilket koster værdifulde kræfter.

Det er min anke mod Agger. Ikke at han står langt tilbage som Sebastian Coates, men at han er en henholdende spiller i forhold til typer som Lovren.

mads2406
Indlæg: 29
Tilmeldt: tirsdag, 18. mar, 2014 06:09

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mads2406 » torsdag, 03. jul, 2014 16:11

Alonso skrev:
mawope skrev:
Aarde skrev: Jeg tror da helt bestemt, at Rodgers stadig ser Sakho som en ledende midterforsvarer. Bare se på ham, når han spiller for Frankrig. Der er ingen tvivl om, at han er den vokale type, der tager ansvar og dirigerer med sine holdkammerater, så det er et aspekt af hans spil, jeg bestemt også tror, vi kommer til at få glæde af i Liverpool. Et år med nye holdkammerater i et nyt land med et sprog, han slet ikke snakker, har selvfølgelig svækket hans lederegebskaber markant i den netop overståede sæson, men jeg forventer ikke, at det bliver ved med at være et problem for ham fremadrettet.
Men hvorfor har vi så brug for Lovren? Det synes svært at lokalisere lige nøjagtigt, hvilke områder Rodgers ikke er tilfreds med. I hans egne udtalelser om de mange indkasserede mål har det været noget med, at kollektivet fejler ved ikke at holde et højt pres. Så går kritikken jo på hele holdet, kollektivet. Kollektivet er jo for ham desuden også nøglen til den succesfulde offensiv, at han har fået skabt en god, kammeratlig stemning på holdet, at vi er en enhed. Det kommer jo kun af god mandskabspleje, og hvis de spillere, vi sættes i forbindelse med til pladserne i centerforsvaret, ikke er nævneværdigt meget bedre end dem vi har, eller at der er ét specifikt område som bare råber på kompetenceopgradering, hvorfor er samme fremgangsmåde (mandskabsplejen/coaching) så ikke hvor energien lægges i stedet. Der må være et eller andet Rodgers søger, som han ikke mener, han har?
Lovren er netop en individuel stærk forsvarsspiller, der derfor passer godt ind, hvis man taler om at presse kollektivt. Har fremført denne pointe mange gange. Presspillet er mest effektivt, hvis hele holdet har kompetencer i orden til det. Agger er, efter min bedste vurdering, til for henholdende i sit spil. Han vil hellere afvente angriberen, fremfor at tage den direkte duel med det samme. Det kan sagtens være en god løsning. Aggressive spillere har en tendens til at lave flere fejl, fordi de tager flere chancer. Men hvis den type forsvarsspiller er med til at binde holdet sammen, så er det det værd.

Hvis dine forreste spillere presser højt og derved forcerer en dårlig clearing fra forsvaret, så er det jo vigtigt, at dine forsvarsspillere er villige til at søge højt op i banen og tage den duel, som der kommer ud af det. En nem duel for forsvarsspilleren, fordi der ikke er nogen idé bag afleveringen op. Derved bevarer man initiativet i kampen og har kortere vej til målet, ligesom andre spillere slipper for at tage returløbet, hvilket koster værdifulde kræfter.

Det er min anke mod Agger. Ikke at han står langt tilbage som Sebastian Coates, men at han er en henholdende spiller i forhold til typer som Lovren.
Fremragende analyse, og godt set.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 03. jul, 2014 17:35

Alonso skrev:
mawope skrev:
Aarde skrev: Jeg tror da helt bestemt, at Rodgers stadig ser Sakho som en ledende midterforsvarer. Bare se på ham, når han spiller for Frankrig. Der er ingen tvivl om, at han er den vokale type, der tager ansvar og dirigerer med sine holdkammerater, så det er et aspekt af hans spil, jeg bestemt også tror, vi kommer til at få glæde af i Liverpool. Et år med nye holdkammerater i et nyt land med et sprog, han slet ikke snakker, har selvfølgelig svækket hans lederegebskaber markant i den netop overståede sæson, men jeg forventer ikke, at det bliver ved med at være et problem for ham fremadrettet.
Men hvorfor har vi så brug for Lovren? Det synes svært at lokalisere lige nøjagtigt, hvilke områder Rodgers ikke er tilfreds med. I hans egne udtalelser om de mange indkasserede mål har det været noget med, at kollektivet fejler ved ikke at holde et højt pres. Så går kritikken jo på hele holdet, kollektivet. Kollektivet er jo for ham desuden også nøglen til den succesfulde offensiv, at han har fået skabt en god, kammeratlig stemning på holdet, at vi er en enhed. Det kommer jo kun af god mandskabspleje, og hvis de spillere, vi sættes i forbindelse med til pladserne i centerforsvaret, ikke er nævneværdigt meget bedre end dem vi har, eller at der er ét specifikt område som bare råber på kompetenceopgradering, hvorfor er samme fremgangsmåde (mandskabsplejen/coaching) så ikke hvor energien lægges i stedet. Der må være et eller andet Rodgers søger, som han ikke mener, han har?
Lovren er netop en individuel stærk forsvarsspiller, der derfor passer godt ind, hvis man taler om at presse kollektivt. Har fremført denne pointe mange gange. Presspillet er mest effektivt, hvis hele holdet har kompetencer i orden til det. Agger er, efter min bedste vurdering, til for henholdende i sit spil. Han vil hellere afvente angriberen, fremfor at tage den direkte duel med det samme. Det kan sagtens være en god løsning. Aggressive spillere har en tendens til at lave flere fejl, fordi de tager flere chancer. Men hvis den type forsvarsspiller er med til at binde holdet sammen, så er det det værd.

Hvis dine forreste spillere presser højt og derved forcerer en dårlig clearing fra forsvaret, så er det jo vigtigt, at dine forsvarsspillere er villige til at søge højt op i banen og tage den duel, som der kommer ud af det. En nem duel for forsvarsspilleren, fordi der ikke er nogen idé bag afleveringen op. Derved bevarer man initiativet i kampen og har kortere vej til målet, ligesom andre spillere slipper for at tage returløbet, hvilket koster værdifulde kræfter.

Det er min anke mod Agger. Ikke at han står langt tilbage som Sebastian Coates, men at han er en henholdende spiller i forhold til typer som Lovren.
I mine øjne ligger en af Aggers store styrke i forbindelse med presspillet. Når vi presser hårdt, så er han dygtig til at læse modstandernes forcerede afleveringer og bryde spillet.

Jeg kan ikke sammenligne med Lovren, da jeg kun har haft ordentlig fokus på ham ved VM, hvor han har stået meget dårligt i billedet. Men i forhold til vores eksisterende forsvarsspillere, synes jeg ikke at forsvaret nødvendigvis står dybere med Agger på banen, end det gør med Sakho. Agger er bare en smule mere påpasselig end Sakho, som er blevet fanget for langt oppe i banen nogle gange.

Men et indkøb af Lovren skubber jo ikke kun Agger til en anden klub. Det sender vel også Skrtel eller sidste sommers dyre indkøb Sakho ud i kulden. Samtidig står der pludselig to ret unge spillere (Sakho og Lovren) foran Ilori i køen, hvilket også får det indkøb til at se en smule overflødigt ud. Hvis Rodgers er 100% sikker på, at Lovren er bedre end alle de eksisterende midterforsvarere, så giver indkøbet mening. Ellers er det forholdsvis mærkværdigt.

Men man gå ud fra, at Rodgers har set meget mere detaljeret på Lovren, end jeg og mange andre har, hvis han er klar til at bruge £20m på ham.
Kloppite

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 03. jul, 2014 18:49

Umiddelbart ser jeg ikke det underlige i Ilori-indkøbet, hvis Lovren købes. Hvis vi antager, at vi rammer CL i et par sæsoner i træk, så er der masser af kampe til 3 midterforsvarer. Faktisk vil jeg sige, at der sagtens kunne findes plads til en til, for ikke at køre forsvaret helt ned med skader.

Jeg vil så også sige, at hvis vi endeligt SKULLE af med en midterforsvarer, så ville Touré nok stå forrest pga. alderen. Men jeg tror så ikke prislejet for ham er så sindssygt attraktivt kontra at vi har en relativt stabil midterforsvarer, der er tilfreds med bænken og indhop hist og her.
Badooo siger, hvad han mener!

jonasc21
Indlæg: 95
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2012 11:54
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jonasc21 » torsdag, 03. jul, 2014 19:30

Badooo skrev:Umiddelbart ser jeg ikke det underlige i Ilori-indkøbet, hvis Lovren købes. Hvis vi antager, at vi rammer CL i et par sæsoner i træk, så er der masser af kampe til 3 midterforsvarer. Faktisk vil jeg sige, at der sagtens kunne findes plads til en til, for ikke at køre forsvaret helt ned med skader.

Jeg vil så også sige, at hvis vi endeligt SKULLE af med en midterforsvarer, så ville Touré nok stå forrest pga. alderen. Men jeg tror så ikke prislejet for ham er så sindssygt attraktivt kontra at vi har en relativt stabil midterforsvarer, der er tilfreds med bænken og indhop hist og her.
3? Vi har da ihvertfald 5. Skrtel, Agger, Kolo, Ilori og Lovren(som du har med i dine overvejelser). Derudover kunne man også inddrage Wisdom ;)

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 04. jul, 2014 13:06

Sælges Luis Suarez til de £71 mio?

Hvilke spillere er så realistiske og hvilke spillere er gode nok? Skal der findes en direkte Suarez erstatning, eller skal Suarez' rolle fordeles ud på flere spillere?

Alexis Sanchez
Der snakkes meget om Alexis Sanchez fra Barcelona, der har haft en rigtig fornem slutrunde og været rigtig god for Barcelona i den forgangne sæson.
Hans kvaliteter er udelukkende offensive, og bidrager ikke meget til defensiven, selvom han sætter et ganske fint første pres på modstanderne.
Han dribler godt og har flere finurlige tricks. Hans spil virker dog lidt hæmmet i Barcelona, hvor han ikke helt viser det samme som for Chiles landshold og for Udinese dengang han var der. Har et ok spark, men ikke på højde med Suarez' spark. Hans boldbehandling svigter til tider, men er hurtig til at ændre sit løb så han fanger ofte de bolde han mistæmmer.

Kan være en ok direkte erstatning, men er ikke på samme måde fuldblodsangriberen.

Xherdan Shaqiri
Der bliver også snakket meget om Schweiziske Shaqiri fra Bayern München. Konkurrencen i Bayern er måske for står for den tætbyggede offensiv spiller, da Robben har fundet sin anden ungdom, Ribery er selvskrevet og Götze er en af tysklands allerstørste talenter. Vi har nu set en del til ham under slutrunden, og han er gået fra talentet til at være en stjerne for Schweiz. Meget offensivt hviler på ham og han tager det også ansvaret til sig.

Han dribler rigtig godt og er rigtig god pasningsspiller. Han har ærgerrigheden til at ville vinde og viser temperament. Kan spille 10'eren men slet ikke 9'eren alene. Derfor skal vi hente endnu en angriber, hvis han skal være Suarez' erstatning.

Marco Reus
Ikke med til VM på grund af en skade, men det skal da ikke fraholde os fra at se nærmere på ham. Han er teknisk virkelig topklasse. Både hvad angår spark, men også hvad angår tæmninger, retningsskift og driblinger. Han vil være en trussel fra direkte frispark, samt vil lægge nogle fremragende indlæg fra dødbolde. Kan spille 10'eren eller avanceret kant, men tvivler lidt på om han kan spille 9'er alene som Suarez kan.

James Rodriquez
en rigtig 10'er, der har en rigtig god teknik. Ligner meget Suarez på flere punkter, blot et niveau laver kvalitetsmæssigt.
Sparker godt, og dribler godt. Kan sætte flere af ved sit temposkift. Mangler ærgerrigheden for at vinde hver en meter og hver en bold.

Bedste direkte erstatning af de nævnte. Men er han mulig at få fat i?

Thomas Müller
Uortodoks som bare fanden, men hold da op hvor er han dog bare effektiv. Kan placeres overalt på banen og vil gøre en forskel.
Ikke så teknisk betonet, men får alligevel altid raget bolden til sig, eller kommer forbi sin modstander på en eller anden måde. Han er god i luften ligeledes. Løber og løber, samt kan også løbe pænt hurtigt. Er sjældent skadet.

Vil være en rigtig god erstatning for Suarez.

En af de fem kan hentes, men der er også et par talenter der også kan hentes. Juan Cuardrado, Memphis Depay, Ezequiel Lavezzi, Dries Mertens, Stephan El Shaarawy og Bernard kan være fine alternativer.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 04. jul, 2014 13:15

Balotelli kan også være et bud. Jeg er klar på at tage chancen med ham, han er en virkelig god angriber med mål i støvlerne. Og tilpas dejlig kontroversiel til at tage over efter Suarez. Han er jo en killing sammenlignet med ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 04. jul, 2014 13:19

Emmy skrev:Balotelli kan også være et bud. Jeg er klar på at tage chancen med ham, han er en virkelig god angriber med mål i støvlerne. Og tilpas dejlig kontroversiel til at tage over efter Suarez. Han er jo en killing sammenlignet med ham.
Også er han for doven, når tingene ikke lige fungere. Der ser jeg mere de andre jeg har beskrevet, kan arbejde for holdet selvom det ikke lige fungere for dem selv.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar