Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 22. jun, 2016 10:48

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Poul Joyce har vi lagt et bud på £30 M. for Mane :wall:
jeg syntes han er vildt god.
Jeg vil virkelig gerne, at vi køber Mane - jeg behøver ikke de der "stjernenavne". Jeg vil have spillere, der passer til Kloops koncept og her tror jeg Mane vil være super.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 22. jun, 2016 11:05

Mane vil give os den fornødne fart, som jeg mener, at vi så desperat mangler oppe i front, efter Sterling blev solgt. Især hvis Klopp-stilen skal indføres.

Dog ved jeg ikke, om det er nok med en hurtig spiller, eftersom vi bør have en på hver kant, og jeg har ingen fidus til Markovic. Desuden har Mane samme problem som Wijnaldum, hvor de eksploderer i 1-3 kampe i træk, og så forsvinder de i de efterfølgende 3-5 kampe. Det er i hvert fald ikke stabilitet, han kommer til at bidrage med, så jeg er ærlig talt temmelig ambivalent, hvad angår det her rygte.

Det kunne til gengæld være interessant at se ham spille sammen med fleksible angribere, som jeg mener, at Sturridge, Origi og Ings er. Jeg synes, at Mane har haft svært ved samarbejdet med Pelle, hvorimod det har gået bedre, når han spiller sammen med Long.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 22. jun, 2016 12:57

Er det bare mig eller har Liverpool Echo fået insider information fra Liverpool FC

Det virker nærmest som et sammenarbejde.

Hver gang der går et rygte på en spiller så er Liverpool Echo ude og slå det i jorden dagen efter, eller sige Liverpool satser stadig på at kunne hente ham

Det er en ny tendens i år syntes jeg.

Måske er det klopp som har sørget for at Liverpool Echo får besked når der går rygter om nogle spiller vi absolut ikke kommer til at hente for at stoppe fans "uvidenhed's drømme eller marrit"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 22. jun, 2016 14:39

Måske klubben er blevet træt af ofte at skulle bruges i forskellige spilleres og agenters spil om at få nye kontrakter eller attraktive transfertilbud.

Eller også vil den forsøge at mane til besindelse, så der ikke er millioner af skuffede fans ved transfervinduets lukning, som havde været naive nok til at tro på muligheden i diverse rygter.

Uanset hvad, så giver det i mine øjne god mening at få manet alle de rygter, som ikke på nogen måde kan gavne Liverpool (enten i forhandlinger eller i forhold til at fange en agents eller spillers interesse) i jorden.

Jeg er godt nok træt af at sidde sommer efter sommer og lave alle mulige nye tænkte startopstillinger baseret på drømme antændt af "rygter" startet af Metro, Express eller lignende. Slut. Denne sommer glæder jeg mig bare over, at vi skal i gang med en hel sæson med Klopp ved roret. Uanset hvilke evner den endelig trup besidder, så tror jeg på, at han nok skal lære dem at øse tilpas meget vand ud af båden til, at den både kan flyde og følge med.
Kloppite

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » onsdag, 22. jun, 2016 19:22

Ben Chilwell, Piotr Zieliński & Sadio Mane :shock:
Er det kun mig der havde håbet på lidt større navne?
Ved godt vi ikke har CL på programmet, men alligevel !

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 22. jun, 2016 19:42

XabiAlonso#14 skrev:Ben Chilwell, Piotr Zieliński & Sadio Mane :shock:
Nej det er ikke ligefrem navne, som skræmmer vores nærmeste konkurrenter. Men måske er det, som er meningen. Et overraskelses angreb :D

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » onsdag, 22. jun, 2016 20:32

Oomph242 skrev:
XabiAlonso#14 skrev:Ben Chilwell, Piotr Zieliński & Sadio Mane :shock:
Nej det er ikke ligefrem navne, som skræmmer vores nærmeste konkurrenter. Men måske er det, som er meningen. Et overraskelses angreb :D
Virker også mærkeligt. Havde det været rodgers, havde jeg tænkt hvad fanden sker der. Men når det er klopp, tænker man alligevel en ekstra gang.
Justice for the 96! <3

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » onsdag, 22. jun, 2016 20:52

Ante Coric der er med til EM for Kroatien. Han er 97'er, men har allerede spillet 67 kampe i den bedste kroatiske række (10 mål). Har spillet fire år på Red Bull Salzburgs ungdomsakademi. I efteråret 2014 blev han i en alder af 17 år den yngste målscorer i tiden med Europa League-gruppespil.

Man kunne også nævne de to 95'ere Marko Rog og Marko Pjaca, men efter deres kamp mod Spanien i går, så er de sikkert allerede for oplagte emner.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 22. jun, 2016 23:58

Synes det tegner til at blive et halvskuffende vindue med dem, vi sættes i forbindelse med. Vidste udmærket, at vi ikke ville hente verdensstjerner, men jeg troede alligevel, at Klopp var et godt es at smide.

Der kan selvfølgelig stadig nå at ske meget, men er altså ikke imponeret over, at vi måske henter spillere som Zielinski og Mané.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 23. jun, 2016 02:00

AJ skrev:Ante Coric der er med til EM for Kroatien. Han er 97'er, men har allerede spillet 67 kampe i den bedste kroatiske række (10 mål). Har spillet fire år på Red Bull Salzburgs ungdomsakademi. I efteråret 2014 blev han i en alder af 17 år den yngste målscorer i tiden med Europa League-gruppespil.

Man kunne også nævne de to 95'ere Marko Rog og Marko Pjaca, men efter deres kamp mod Spanien i går, så er de sikkert allerede for oplagte emner.

Er det et håb, eller er vi linket til ham? Jeg håber ikke han signes, årsag....Jeg vil godt forbedre den plads vi fik for et par mdr siden, det sker med folk der har smidt mælketænderne for maaange år siden, ved godt det koster. Hvis Grujic, Karius og lignende er det der hentes, på Klopps opfordring.....Ja så er jeg stået af som en af de første, til at være på den latterlige galej, der hedder in Klopp we trust(det er et latterligt intetsigende postulat, da det ikke er sandt allerede nu). Hvis sådanne næsten-teenagere hentes hele tiden, er Klopp jo alligevel ikke i LFC når frugterne skal høstes, om 5-7 år.

Bemærk det med rødt, for mon ikke der hentes en erstatning for Hendo ind, synes personligt det er der vi mangler mest. Forhåbentlig også en erstatning for Ibe, der er Kuba fra Dortmund en jeg længe har villet se i LFC, har dog ikke set ham i italien(hvor han har været på leje, de har tilmed forkøbsret), men for dælen han slog nogle fede indlæg i Dortmund. Og mig bekendt vil Klopp jo netop godt have en rigtig fløj, med knivskarpe indlæg.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » torsdag, 23. jun, 2016 08:13

@ Thommo

Kuba skuffede i Fiorentina, og det blev her den anden dag meldt ud, at han ikke skal tilbage til dem.

bofic

Indlæg af bofic » torsdag, 23. jun, 2016 08:37

Klopp køber ikke etablerede stjerner og vi skal ikke forvente at han gør det. Da Klopp tiltrådte i Dortmund så var Lewandowski, Hummels og Götze heller ikke store stjerner, men Klopp endte med at gøre dem til etablerede stjerner.

Og det er samme filosofi vi skal forvente i Liverpool. Klopp køber unge spillere og tror og håber han kan gøre nogle af spillerne til store verdensstjerner og det tager tid.

Så når vi bliver linket med etablerede stjerner der er 27+ år, så er det bare ikke noget der kommer til at ske. Liverpool smider ikke 50m pund efter sådan en spiller som vi nok kan forvente at City, United og Chelsea gør. De har pengene til de hurtige quick fix og det har Liverpool ikke og Klopp ønsker heller ikke sådanne spillere. Han vil præge unge spillere og det er sådan en transfer politik vi vil se så længe vi har Klopp og så længe vi ikke er ejet af en Arabisk prins med masser af oliepenge.

Og skal man så være skuffet? Overhovedet ikke. Se hvad Klopp har gjort ved et middelmådigt Liverpool hold allerede nu og nu kommer vi til at se Klopp købe de unge spillere der passer til hans stil. Han lykkedes med det i Dortmund, så hvorfor ikke også i Liverpool. Men det er klart det bliver mere svært for Klopp her i England end i Tyskland, for i England er der flere hold med - næsten - ubegrænsede midler til at købe store stjerner.

Spændende bliver det i hvert fald og jeg tror på Klopp. Han er en fantastisk manager for Liverpool.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. jun, 2016 09:16

bofic skrev:Klopp køber ikke etablerede stjerner og vi skal ikke forvente at han gør det. Da Klopp tiltrådte i Dortmund så var Lewandowski, Hummels og Götze heller ikke store stjerner, men Klopp endte med at gøre dem til etablerede stjerner.

Og det er samme filosofi vi skal forvente i Liverpool. Klopp køber unge spillere og tror og håber han kan gøre nogle af spillerne til store verdensstjerner og det tager tid.

Så når vi bliver linket med etablerede stjerner der er 27+ år, så er det bare ikke noget der kommer til at ske. Liverpool smider ikke 50m pund efter sådan en spiller som vi nok kan forvente at City, United og Chelsea gør. De har pengene til de hurtige quick fix og det har Liverpool ikke og Klopp ønsker heller ikke sådanne spillere. Han vil præge unge spillere og det er sådan en transfer politik vi vil se så længe vi har Klopp og så længe vi ikke er ejet af en Arabisk prins med masser af oliepenge.

Og skal man så være skuffet? Overhovedet ikke. Se hvad Klopp har gjort ved et middelmådigt Liverpool hold allerede nu og nu kommer vi til at se Klopp købe de unge spillere der passer til hans stil. Han lykkedes med det i Dortmund, så hvorfor ikke også i Liverpool. Men det er klart det bliver mere svært for Klopp her i England end i Tyskland, for i England er der flere hold med - næsten - ubegrænsede midler til at købe store stjerner.

Spændende bliver det i hvert fald og jeg tror på Klopp. Han er en fantastisk manager for Liverpool.
Det Klopp kan er at udvikle. Det er vel derfor han er hentet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 23. jun, 2016 11:08

bofic skrev:Klopp køber ikke etablerede stjerner og vi skal ikke forvente at han gør det. Da Klopp tiltrådte i Dortmund så var Lewandowski, Hummels og Götze heller ikke store stjerner, men Klopp endte med at gøre dem til etablerede stjerner.

Det er usammenligneligt. I Dortmund var han tvunget til at købe billigt og udvikle i starten, fordi klubben økonomisk var i knæ. Senere begyndte han jo også at spendere større summer efter tyske forhold, bland andet i omegnen af 25-30 mio euro på Mkhitaryan.

Og når man nu ser klubben - efter sigende - er parat til at smide 30 mio pund for Sadio Mané, så bliver din argumentation bare slået endnu mere i stykker. Vi har pengene. Vi vil gerne bruge dem. Det ser bare ikke ud til, at vi går efter de rigtige.

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » torsdag, 23. jun, 2016 11:35

Aggerdoo skrev:

Det er usammenligneligt. I Dortmund var han tvunget til at købe billigt og udvikle i starten, fordi klubben økonomisk var i knæ. Senere begyndte han jo også at spendere større summer efter tyske forhold, bland andet i omegnen af 25-30 mio euro på Mkhitaryan.

Og når man nu ser klubben - efter sigende - er parat til at smide 30 mio pund for Sadio Mané, så bliver din argumentation bare slået endnu mere i stykker. Vi har pengene. Vi vil gerne bruge dem. Det ser bare ikke ud til, at vi går efter de rigtige.
Hvem er da de rigtige? Dem, du synes, er de rigtige? Dem, aviserne skriver, er de rigtige? Eller dem, som de andre klubber byder på?
Jeg håber, at klubben går efter dem, som Klopp vil have. Det er det eneste rigtige, synes jeg i hvert fald. Og ikke ender med at købe spillere, som en eller anden latterlig komite har bestemt.

Besvar