Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » torsdag, 12. mar, 2009 13:36

Der spiller en Lisandro Lopez nede i Porto, som jeg ikke kender alverden til.... der går rygter om at han skal til Liverpool til sommer.. Nogen der kan komme med noget info. om ham? Rygtet stammer fra en argentinsk tv-kommentator, der kommenterede CL i denne uge... Jeg har ikke set rygtet andre steder (endnu)...

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 12. mar, 2009 13:49

En lille angriber, der scorer en gang imellem har ikke set ham ret meget.
Men har hørt mere om deres nye angriber Hulk, han skulle være farlig og en ven af mig sagde han spillede godt mod Atl. Madrid på udebane.
Billede

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » torsdag, 12. mar, 2009 13:52

Xenne skrev:En lille angriber, der scorer en gang imellem har ikke set ham ret meget.
Men har hørt mere om deres nye angriber Hulk, han skulle være farlig og en ven af mig sagde han spillede godt mod Atl. Madrid på udebane.
På wikipedia står der 44 mål i 97 kampe. Ikke verdens ringeste snit.... ;) men et stykke fra Torres' 43 mål i 73 kampe, det vil jeg gi' dig...

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 12. mar, 2009 13:53

Jezzman skrev:Der spiller en Lisandro Lopez nede i Porto, som jeg ikke kender alverden til.... der går rygter om at han skal til Liverpool til sommer.. Nogen der kan komme med noget info. om ham? Rygtet stammer fra en argentinsk tv-kommentator, der kommenterede CL i denne uge... Jeg har ikke set rygtet andre steder (endnu)...
Du ligger altid så meget insiderviden Jezz - det er herligt :D

Lopez skulle vist være en ret så farlig ræv, og han nettede blandt andet dobbelt i den første kamp mod Atletico i Spanien - portugisernes eneste mål. Og så spillede han for øvrigt fremragende over hele linien i den kamp, og virker som en spiller der har den berømte næse for at stå de rigtige steder på de rigtige tidspunkter, og som endvidere har teknikken og effektiviteten til at få opsnappet boldene og sendt dem i kassen. Et postulat, som hans 44 mål i 97 kampe for Porto bestemt må siges at underbygge. Det er da bestemt heller ikke at kimse af, og han virker som en rigtig spændende spiller, som jeg godt kunne se i klubben - måske endda som potentiel alene-angriber, hvis han kan vænne sig til niveauet i England..?

Se eventuelt mere til ham her: http://www.dailymotion.com/video/x3ozhj ... 2008_sport

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 12. mar, 2009 13:54

Xenne skrev:En lille angriber, der scorer en gang imellem har ikke set ham ret meget.
Men har hørt mere om deres nye angriber Hulk, han skulle være farlig og en ven af mig sagde han spillede godt mod Atl. Madrid på udebane.
I den kamp var det nu netop Lopez der skinnede igennem med to mål og en fantastisk gang fodbold. Sådan så jeg det i hvert fald, selvom Hulken bestemt ikke skal undervurderes.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 12. mar, 2009 13:59

Jezzman skrev:Der spiller en Lisandro Lopez nede i Porto, som jeg ikke kender alverden til.... der går rygter om at han skal til Liverpool til sommer.. Nogen der kan komme med noget info. om ham? Rygtet stammer fra en argentinsk tv-kommentator, der kommenterede CL i denne uge... Jeg har ikke set rygtet andre steder (endnu)...
Han ser meget spændende ud. Både på wiki, men også på dette clip fra Racing 2006:

http://www.youtube.com/watch?v=p4DTHKzeT-I

Eller dette fra Porto 2007/08:

http://www.dailymotion.com/video/x3ozhj ... 2008_sport

Rigtig god med hovedet
Sparker med begge ben
Hurtig
Fysisk stærk
Teknisk god

Disse combilations gør jo sjældent spilleren ringere, men det fremstår da ganske tydeligt, at han er god.
Han er måske heller ikke så dyr ?

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » torsdag, 12. mar, 2009 14:03

Niels K skrev:
Jezzman skrev:Der spiller en Lisandro Lopez nede i Porto, som jeg ikke kender alverden til.... der går rygter om at han skal til Liverpool til sommer.. Nogen der kan komme med noget info. om ham? Rygtet stammer fra en argentinsk tv-kommentator, der kommenterede CL i denne uge... Jeg har ikke set rygtet andre steder (endnu)...
Han ser meget spændende ud. Både på wiki, men også på dette clip fra Racing 2006:

http://www.youtube.com/watch?v=p4DTHKzeT-I

Eller dette fra Porto 2007/08:

http://www.dailymotion.com/video/x3ozhj ... 2008_sport

Rigtig god med hovedet
Sparker med begge ben
Hurtig
Fysisk stærk
Teknisk god

Disse combilations gør jo sjældent spilleren ringere, men det fremstår da ganske tydeligt, at han er god.
Han er måske heller ikke så dyr ?
Spændende klip i har fundet. Jeg fandt dette fra indkast, da jeg lavede en google - og nej, jeg har ikke hørt noget om pris... Måske er det markerede herunder en af grundende til vores interesse:

Lisandro López - Den lille terrier
Det blev igen i går til to mål for F.C. Portos argentinske angriber Lisandro López. Dette gør nu, at han ligger alene på topscorerlisten med 6 mål i årets udgave af Champions League.


Lisandro López er på rekordtid blevet publikumsyndling i store dele af Portugal. I sidste sæson var han manden bag mesterskabet for F.C. Porto. Den gode form har han formået at videreføre til denne sæson, og mange af de helt store klubber har rettet deres blik på den stærke angriber.

Verdenen står med andre ord efterhånden åben for Lisandro López, som spiller på et F.C. Porto-mandskab, hvis succes ingen ende vil tage. Holdet er i den hjemlige liga ubesejret i hele 12 kampe, og kører på cruise kontrol imod klubbens 24. nationale titel.

På landsholdet har den nye argentinske landstræner - legenden Diego Maradona - udtrykt, at han ser et stort potentiale i Lisandro López. Konkurrencen er dog enorm hård med spillere som Messi, Higuaín, Tévez, Diego Milito, Saviola, Palacio og alle de andre store navne, som Argentina råder over. Foreløbigt er det blevet til seks kampe for Argentina.

Argentineren kom i 2005 til F.C. Porto for blot små 20 millioner kroner, hvilket i dag af mange kaldes for værende et decideret røverkøb. Han havde inden da været topscorer i 2004, som blot 21-årig, i den argentinske liga for sin klub Racing Club. Sevilla F.C. var ligeledes i lang tid ude efter angriberen, som i sidste ende altså valgte F.C. Porto.

De første par sæsoner i Porto var uden den store succes, og bød samlet kun på 19 mål. Til trods for målenes udebleven, fik argentineren for det meste altid chancen for start. Denne tillid gengældte han så endelig i sidste sæson, hvor argentineren for alvor slog sit navn igennem med hele 24 mål i den portugisiske liga. Det var i høj grad med til at gøre holdet til suveræne mestre.

Udover de mange mål er Lisando López eller ”Lichi”, som han også kaldes, kendt for at være en udpræget holdspiller, som tilbagelægger mange kilometer i løbet af en kamp. En egenskab der har gjort ham vellidt i blandt spillere som fans. Derudover anses han som værende ekstrem kropsstærk, til trods for sine blot 1,75 meter højde. Han er derudover karakteristisk med sin ekstreme pågående facon, som man kan drage paralleller med til Inters brasilianer, Adriano. Der er blevet lavet en del sammenligner af disse to spillere, som begge er resolutte afsluttere, og som ligger på lur de helt rigtige steder i feltet.

I år har målene i den portugisiske liga dog igen udeblevet, men Lisandro López har til gengæld nu vist, at han på den store europæiske scene og kan levere de livsgivende mål, som er så vigtige i de internationale kampe.

Med seks mål fører argentineren med et mål foran selveste Leonel Messi. Meget tyder på, at vi fremover kommer til at hører meget mere til Lisandro López, som for alvor i dette års udgave af Champions League har fået slået sit navn fast i folks bevidsthed. Det skal blive spændende at følge Lisandro ”lichi” López for F.C. Porto og det argentinske landshold i fremtiden.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 12. mar, 2009 14:04

Må desværre indrømme, at jeg har set Porto for lidt til at vurdere hans styrker. Jeg kan dog kun hæfte mig ved, at han tydeligvis er en naturlig målscorer. Han har både været topscorer i det argentinske og i det portugisiske. I år har han lavet 6 mål i Champions League, hvilket giver ham en delt 3. plads på topscorerlisten.
Han er lige fyldt 26 år og må derfor vurderes at være i sin bedste alder.

http://footballtalentspotter.com/OnesTo ... -9662.aspx <- Denne side, hvor pålidelig de så end er, har vurderet ham. Her fremgår han som en hårdtarbejdende spiller, hvilket er et must for at komme i betragtning til Rafael Benitez' Liverpool.

Han er 174 cm. og vejer 74 kg, så en lille og kompakt spiller.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 12. mar, 2009 14:57

"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane." :roll:

Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.

Man kan dog altid drømme men mærk jer disse ord: "Hvis spilleren har kvalitet nok skal han nok slå igennem da klasse ikke fornægter sig. Derfor kommer kvalitet fremfor alt andet også nationalitet og erfaring fra en eventuel ny liga."
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 12. mar, 2009 15:58

Lisandro Lopez er perfekt. Han er ingen dovenlars, besidder mange kvaliteter og scorer specielt flittigt med mål. Desuden er han nok ikke en stor nok stjerne til at brokke sig over eventuelt manglende spilletid. Eneste der mangler at nævnes er et prisleje, for vi skal ikke bruge £20m på ham.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 12. mar, 2009 17:20

Er han hurtigere og mere teknisk end Kuyt så kan jeg godt gå med til det.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 12. mar, 2009 17:25

Alex Brockins skrev:Er han hurtigere og mere teknisk end Kuyt så kan jeg godt gå med til det.
Det er lidt svært at være dårligere :)
Billede

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 12. mar, 2009 18:37

Styf skrev:"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane." :roll:

Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.
Undskyld jeg siger det, men hvor er du dog ulideligt arrogant og selvfed at høre på nogen gange.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » torsdag, 12. mar, 2009 18:41

aarde skrev:
Styf skrev:"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane." :roll:

Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.
Undskyld jeg siger det, men hvor er du dog ulideligt arrogant og selvfed at høre på nogen gange.
Styf har jo ret indtil andet er bevist.
Det ved du vel, aarde ?
Billede

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 12. mar, 2009 18:58

DaBonks skrev:
aarde skrev:
Styf skrev:"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane." :roll:

Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.
Undskyld jeg siger det, men hvor er du dog ulideligt arrogant og selvfed at høre på nogen gange.
Styf har jo ret indtil andet er bevist.
Det ved du vel, aarde ?
Det gør jeg da, så lang tid har jeg da trods alt fulgt med her på forum. Og jeg ville skam også sagtens kunne acceptere og leve med det, hvis ikke det var for hans ekstreme behov for konstant at "belejlige" os med disse små osteklokkepostulater, som han fremstiller som de rene selvfølgeligheder for alle med en iq højere end neandertal-stadiet. Det er til at brække sig over.

Besvar