Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Rasmus_Hansen

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasmus_Hansen » onsdag, 13. maj, 2009 12:33

jeg tror ikke madrid vil af med robben, og hvis de vil bliver han en meget dyr mand... :wall:

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 13. maj, 2009 15:58

Der skulle jo gå rygter om, at den eneste hollænder, som bliver tilbage i Real efter sommeren er Huntelaar, så Real sælger måske, tror derimod det bliver svært at få ham fri af sin kontrakt med Universal Studios... Spøg til side.
Personligt har jeg ikke den store lyst til at se ham i en Liverpooltrøje. Han er nok så god en fodboldspiller, men han er da bare helt igennem usympatisk, og så tvivler jeg på at hans glasben kan klare mosten i Premier League - vi husker vel alle, hvor han tilbragte størstedelen af sin tid hos Chelsea? Skadesbriksen ja. Det bliver et nej fra mig.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » onsdag, 13. maj, 2009 17:06

Hvad med Mauro Zarate? Synes ikke jeg har hørt noget til ham på det sidste, har han skrevet under med Lazio?
Han kunne være et spændende alternativ til Tevez - og sandsynligvis også noget billigere.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 13. maj, 2009 21:19

SaibotDK skrev:Der skulle jo gå rygter om, at den eneste hollænder, som bliver tilbage i Real efter sommeren er Huntelaar
Uha. Er jeg den eneste, der mener det kunne være rigtig skægt at hente RVN til klubben?

Minus:
Tidligere Scum-favorit
Alderen
Nok lidt småskadet

Plus:
Kan stadig score
Alderen gør prisen lavere
Proven i PL (må man da godt nok sige)

Han kunne altså sagtens fylde et hul, som en Torres-skade ville efterlade... Det eneste rigtige problem i mine øjne, er hans tidligere klubber.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » onsdag, 13. maj, 2009 22:12

Larry Dillman skrev:
Hekkem skrev:Hvad med Tuncay? Han har været en af Middlesbroughs bedste og gjorde det rigtig godt i begge kampe mod os.
Har aldrig været min kop te, selvom han kender PL og ikke bliver peberdyr......men nu, hvor vi er i det tyrkiske hjørne, lagde jeg mærke til em meget spændende ung spiller under EM, der hed Arda! Udover fremragende præstationer på Tyrkiets vej til semifinalen, noterede jeg mig fremragende detaljer fornyligt mod Spanien.

Han er 22 år og spiller i Gala(...osv), kan formodentligt bruges på alle pladser bag Torres og er vel til at købe indenfor rammerne af et G&H-budget (og ikke mindst løber min 6-årige dreng rundt i hans spilledragt :))

Er der nogen, der kender mere til tyrkisk bold, der kan vurdere hans evner og eventuelle værdi for L'pool?
Tuncay kan jeg på ingen måde se hvad vi skal bruge til.

Arda Turan Larry nævner er til gengæld en rigtig dygtig spiller efter hvad jeg har set til ham. Det skal indrømmes at det er ud fra et relativt spinkelt grundlag jeg bedømmer ham (primært EM sidste sommer), men jeg kunne godt se ham i vores trøje, og jeg mener faktisk jeg også nævnte ham som en mulighed sidste sommer ;)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » onsdag, 13. maj, 2009 22:15

Badooo skrev:
SaibotDK skrev:Der skulle jo gå rygter om, at den eneste hollænder, som bliver tilbage i Real efter sommeren er Huntelaar
Uha. Er jeg den eneste, der mener det kunne være rigtig skægt at hente RVN til klubben?

Minus:
Tidligere Scum-favorit
Alderen
Nok lidt småskadet

Plus:
Kan stadig score
Alderen gør prisen lavere
Proven i PL (må man da godt nok sige)

Han kunne altså sagtens fylde et hul, som en Torres-skade ville efterlade... Det eneste rigtige problem i mine øjne, er hans tidligere klubber.

Jeg ved ikke om du er den eneste, men du får i hvert fald ikke mig med på idéen. Føj for pokker - tanken om Van Nissetøj i vores smukke trøje vil ikke forsvinde fra min nethinde - GÅ VÆK, GÅ NU VÆK!!
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » torsdag, 14. maj, 2009 11:29

Liverpool boss Rafael Benitez has his eye on former Manchester United striker Diego Forlan, who is now at Atletico Madrid. (Daily Star)

Håber kun det er et rygte ellers må Rafa sku da ha spist svampe.
Hvad skal vi dog med ham, han kan slet ikke følge med i England.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 14. maj, 2009 11:32

Martin E skrev:Liverpool boss Rafael Benitez has his eye on former Manchester United striker Diego Forlan, who is now at Atletico Madrid. (Daily Star)

Håber kun det er et rygte ellers må Rafa sku da ha spist svampe.
Hvad skal vi dog med ham, han kan slet ikke følge med i England.
Smokescreen for at Valencia skal oppe sig og sælge Silva til os ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » fredag, 15. maj, 2009 15:08

http://goal.com/en/news/15/germany/2009 ... leverkusen
Barnetta kunne jeg godt tænke mig se i Liverpool, han kan lidt af hver. Ashley Young er selvfølgelig at foretrække men hvis man må lade sig nøje og det ikke bliver til de helt store offensive indkøb, syntes jeg Barnetta er et godt bud. Tranquillo, er altså også et fedt navn, men det er nu ikke derfor han er god.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » søndag, 17. maj, 2009 17:38

Hr. Drejer skrev:
Martin E skrev:Liverpool boss Rafael Benitez has his eye on former Manchester United striker Diego Forlan, who is now at Atletico Madrid. (Daily Star)

Håber kun det er et rygte ellers må Rafa sku da ha spist svampe.
Hvad skal vi dog med ham, han kan slet ikke følge med i England.
Smokescreen for at Valencia skal oppe sig og sælge Silva til os ;)
Hmmm, ville ellers ikke have noget mod at have Forlan som anden angriber. Glem alt om Aguero, Forlan har været den altoverskyggende figur på atleticos hold denne sæson.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » søndag, 17. maj, 2009 18:16

VivaLFC skrev:
Hr. Drejer skrev:
Martin E skrev:Liverpool boss Rafael Benitez has his eye on former Manchester United striker Diego Forlan, who is now at Atletico Madrid. (Daily Star)

Håber kun det er et rygte ellers må Rafa sku da ha spist svampe.
Hvad skal vi dog med ham, han kan slet ikke følge med i England.
Smokescreen for at Valencia skal oppe sig og sælge Silva til os ;)
Hmmm, ville ellers ikke have noget mod at have Forlan som anden angriber. Glem alt om Aguero, Forlan har været den altoverskyggende figur på atleticos hold denne sæson.
Glem alt om Forlan
Glem alt om Ruud hestefjæs
Glem alt om Tevez
Glem alt om Heinze

Kan vi så blive enige?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » søndag, 17. maj, 2009 20:27

jørgen lk skrev:Glem alt om Forlan
Glem alt om Ruud hestefjæs
Glem alt om Tevez
Glem alt om Heinze

Kan vi så blive enige?
Det var ikke lige hvad-skal-vi-med-gamle-scumspillere-diskussionen jeg ønskede at tage op. Den har kørt for fuld udblæsning i bl.a. teveztråden hvis det har interesse.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 18. maj, 2009 09:20

Jeg tror Pranjic kommer. Efter pokalsejren igår udtalte han, at det 90% sikkert at han skal til Liverpool. Han siger bl.a. "Det var det farvel jeg ønskede...Jeg har så meget at takke Heerenveen og deres tilhængere for." Han tilføjer samtidig, at han ved at "Arsenal, Manchester United, Fulham, Tottenham Hotspurs og Manchester City, også var tilstede for at kigge på ham idag."

Prisen menes at ligge på 7-8 mio. euro. Pranjic har scoret 16 mål i denne sæson og er lige blevet kåret til årets spiller i Holland.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... html?p=1,2
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » mandag, 18. maj, 2009 09:40

Hr. Drejer skrev:Jeg tror Pranjic kommer. Efter pokalsejren igår udtalte han, at det 90% sikkert at han skal til Liverpool. Han siger bl.a. "Det var det farvel jeg ønskede...Jeg har så meget at takke Heerenveen og deres tilhængere for." Han tilføjer samtidig, at han ved at "Arsenal, Manchester United, Fulham, Tottenham Hotspurs og Manchester City, også var tilstede for at kigge på ham idag."

Prisen menes at ligge på 7-8 mio. euro. Pranjic har scoret 16 mål i denne sæson og er lige blevet kåret til årets spiller i Holland.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... html?p=1,2
Lyder spændende. Må indrømme, at jeg så at sige intet kender til denne spiller.

Jeg synes, det er mærkeligt, at dette ikke nævnes hos nogen britisk avis? Måske forstår de bare ikke hollandsk, det kan være.
YNWA

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » mandag, 18. maj, 2009 11:13

Jeg har i anden tråd givet udtryk for at jeg ikke tror Ben Arfa vil slå igennem for os, og jeg må indrømme mit grundlag er noget tyndt da jeg næsten ikke ser Fransk fodbold. Men jeg har et par gange set Bordeaux og der er en spiller der har imponeret mig, eller der er faktisk to men jeg tror ikke Gourcuff er et muligt emne pga. hans kontraklige forpligtigelser til AC Milan.

Den anden spiller jeg tænker på er Marouane Chamakh han kan altså noget med en fodbold, et lille eksempel:
http://www.youtube.com/watch?v=6KySwAr6 ... re=related

Han er 84er og er 188cm høj og har en fremragende teknik, i mine øjne en ideel backupp til Torres..

Hvad siger i? Nogen andre der kender mere til ham?
Senest rettet af Kriller mandag, 18. maj, 2009 12:59, rettet i alt 1 gang.

Besvar