Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
kjærsgaard
Indlæg: 309
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kjærsgaard » tirsdag, 02. jun, 2009 22:10

Hmm.. øv.

Det er altid irriterende og lidt nedslående, når en seriøs kandidat vælger os fra. Som flere andre har skrevet, kan jeg snildt forestille mig hvad Barry har fået forelagt af City:
  • - 90.000 pund/ugen
    - et hav af stjernespillere på vej ind
    - en international toptræner på vej ind
for mig at se, mangler city "kun" 4-5 rigtig gode indkøb og en international toptræner - så kan de være seriøse topkandidater.
Senest rettet af kjærsgaard tirsdag, 02. jun, 2009 22:19, rettet i alt 1 gang.
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 02. jun, 2009 22:18

Jonas Lassen skrev:
Masche20 skrev:Pus nu glorien, gutter. Barry misser CL, men han får samtidig al den spilletid han kan håbe på. Om han også får en fed hyre det ved vi jo intet om, men alle er draget af penge til en vis grad også Gareth Barry.
Og hvornår har han lige vist mangel på ambitioner. Mange hæderlige år i A.V. og tilmed som anfører og en plads på landsholdet viser da, at man er engageret. Jeg forstår nogle måske er sure eller skuffede, men overvej alligevel om man selv er meget anderledes end Barry.
Det er jo mandens udtalelser om at han vil spille CL, der gør en harm. Jeg tror ikke på City. Det bliver aldrig et godt hold!!
Jeg tror, at Man City med den signing kan tage et kæmpe skridt mod top 4. Nu har de Barry og Robinho (måske Bridge, Ireland og Richards) som deres foreløbige topnavne. Mon ikke det nok skal lykkes dem at signe endnu et par stykker - måske Tevez eller Drogba f.eks. Det kan godt ende med at stjernerne ikke længere vender Man City ryggen pga deres egne sportslige ambitioner, og så skal vi alle sammen pludselig til at kigge os over skulderen.

Mht hvem der nu skal ind.... så må det vel næsten være de topnavne, som Man City, Chelsea, Man Utd, Real Madrid og Barcelona ikke overbyder os for at få fat i. Vi får sgu' nok kun et enkelt "stort" navn ind i dette vindue - men pyt. Alonso skal i hvert fald ingen steder længere!

Mvh.

Texnymann

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 02. jun, 2009 22:20

Jonas Lassen skrev:
Masche20 skrev:Pus nu glorien, gutter. Barry misser CL, men han får samtidig al den spilletid han kan håbe på. Om han også får en fed hyre det ved vi jo intet om, men alle er draget af penge til en vis grad også Gareth Barry.
Og hvornår har han lige vist mangel på ambitioner. Mange hæderlige år i A.V. og tilmed som anfører og en plads på landsholdet viser da, at man er engageret. Jeg forstår nogle måske er sure eller skuffede, men overvej alligevel om man selv er meget anderledes end Barry.
Det er jo mandens udtalelser om at han vil spille CL, der gør en harm. Jeg tror ikke på City. Det bliver aldrig et godt hold!!
Du glemmer vist, at du har penge til at købe stort set alt. Et år eller 2, hvor de køber gode spillere som kan give dem en top 5 placering, så skal de helt store stjerner nok også komme. City bliver klubben der på sigt bryder top 4 dominansen. Barry er som udgangspunkt et godt køb for dem, hvilket han vil være for stort set alle PL klubber.

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » tirsdag, 02. jun, 2009 22:30

Der er ingen grund til at City ikke kan gøre det samme som Chelsea og køber sig til titler. Det spændende bliver hvilket af de etablerede top4 hold der først kommer til at misse CL. For et par år siden ville Liverpool være det bedste bud men nu ser tingene lidt anderledes ud.

LFC-suarez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-suarez » tirsdag, 02. jun, 2009 22:37

Jeg er meget glad få at vi ikke fik ham vis det betyder vi beholder alonso

Og lucas er sku ikke så dårlig da

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 02. jun, 2009 22:38

Med købet af Barry mærmer Man City sig i hvert fald Arsenal.

Det bliver spændende at se hvordan Given vil præstere bag et forsvar, der på papiret ser mere solidt ud end Newcastles. Især Micah Richards er et rigtig stort talent, som flere herinde har ønsket til Liverpool, og Wayne Bridge er i mine øjne en top-4 venstreback. På midtbanen skal januarkøbet Nigel de Jong have lidt mere tid med Barry som makker, og Ireland har i år været forrygende. I angrebet huserer de ikke-inkompetente Bellamy og Robinho. Altså finder jeg det ikke urealistisk at holdet snart kan være med i kampen om topplaceringerne. Jeg tror dog, som mange andre herinde, ikke på Hughes som manden der skal føre dem frem.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 03. jun, 2009 00:20

DD skrev:Synes nu, du mangler det suveræne, gamle Tamla motown hit.
http://www.youtube.com/watch?v=z6xkT7FMyTc
Det er balsam for sjælen, når man føler sig tussegammel og øser ud af ens livserfaring - blot for at finde ud af, at der er folk herinde, som er både ældre, klogere og mere velartikulerede. Jeg er nu på 4. gennemlytning af Barrett Strong - og vel kan jeg da huske at have hørt det før - men god damn hvor er det godt! Der er ikke noget der slår tidlig Motown! (ellers har jeg stort set lyttet hele Cabaret igennem i aften, hvilket har været en MEGET stor fornøjelse).
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 03. jun, 2009 06:52

kjærsgaard skrev:Hmm.. øv.

Det er altid irriterende og lidt nedslående, når en seriøs kandidat vælger os fra. Som flere andre har skrevet, kan jeg snildt forestille mig hvad Barry har fået forelagt af City:
  • - 90.000 pund/ugen
    - et hav af stjernespillere på vej ind
    - en international toptræner på vej ind
for mig at se, mangler city "kun" 4-5 rigtig gode indkøb og en international toptræner - så kan de være seriøse topkandidater.
Hvis Stoke fik 4-5 gode indkøb og Guus som træner, så havde de også en god mulighed for at ende i top 4 - men lad nu are City fortsætte sine indkøb a middelmådige spillere, for der er tilsyneladende ikke andre end Robinho i "verdenseliten" der gider til klubben. Tror de skal være tilfredse med UEFA cup, eller hvad det nu hedder, efter næste sæson...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. jun, 2009 10:25

Jeg ærgrer mig da noget over, at vi ikke fik Barry, men omvendt betyder det vel, at Alonso bliver hos os. Det er ingen katastrofe for os. Det City styrkes, svækkes Villa jo, og bortset fra Villa's totale sæsonafslutningskollaps, så anser jeg dem for et mere homogent hold end City's. For mig er det fint, at konkurrencen i toppen tager til, idet jeg mener, at vi står rigtig godt rustet til at tage konkurrencen fra alle op de næste mange år.

Der ligger også stadig et uforløst potentiale i Spurs og Newcastle, og Everton skal man heller aldrig afskrive i at blande sig i Top 4.

Ellers tror jeg, at vi primært skal bygge videre på sæsonens flotte resultater, så vi fortsætter den opadgående kurve. Hvis vi skal suppleres, så skal det være i offensiven og her vil jeg mene at spillere som Tevez og Roque Santa Cruz ville gøre os stærkere - specielt i bredden, hvor vi haltede lidt denne sæson. Hvis Leto får arbejdstilladelse, så håber jeg også, at han fik næste sæson til at gøre pladsen om venstre kanten ekstra hård.

Venstre kant: Riera, Leto, Tevez

Angrebet: Torres, Cruz, Tevez, N'Gog, Pacheco, Nemeth

Højre kant: Yossi, Kuyt, Stevie

Vi skal givetvis skaffe penge ved salg for at købe Tevez og Cruz og her har vi solgt Anderson samt Hobbs for et par mio., mener jeg.
Voronin, Dossena, Itandje, El Zhar og Babel kunne vi også sælge for min skyld, og så sparer vi forhåbentlig snart lønnen på Pennant og Degen.

På de defensive pladser håber jeg egentlig bare, at unge folk som Darby, Kelly og San Jose rykkes længere frem, da de forhåbentlig har det der skal til, for at spille en håndfuld kampe på en sæson.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » onsdag, 03. jun, 2009 10:37

Niels K skrev:Der ligger også stadig et uforløst potentiale i Spurs og Newcastle, og Everton skal man heller aldrig afskrive i at blande sig i Top 4.
:o :shock: :shock:
YNWA

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 03. jun, 2009 11:14

Liverbird skrev:
Niels K skrev:Der ligger også stadig et uforløst potentiale i Spurs og Newcastle, og Everton skal man heller aldrig afskrive i at blande sig i Top 4.
:o :shock: :shock:
Ja lad os håbe de er stærke nok til at vende tilbage til PL i sæsonnen 2010/2011 - synes det er en skam der er røget ned.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. jun, 2009 11:24

Steven__Gerrard skrev:
Liverbird skrev:
Niels K skrev:Der ligger også stadig et uforløst potentiale i Spurs og Newcastle, og Everton skal man heller aldrig afskrive i at blande sig i Top 4.
:o :shock: :shock:
Ja lad os håbe de er stærke nok til at vende tilbage til PL i sæsonnen 2010/2011 - synes det er en skam der er røget ned.
Jeg taler jo ikke bare om næste sæson men generelt. Når du har så loyal en fanskare son Newcastle, og du altid har tilgang til store summer ift. indkøb af spillere, så er det jo noget med at finde den rigtige træner, som skal have de rigtige folk omkring sig, og så skal truppen rettes til. Newcastle kan altid vende tilbage til den bedste række, og så kommer de måske fra baghjul med ny gejst, hvor ikke så mange regner med dem ?

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » onsdag, 03. jun, 2009 11:35

Den italienske forsvarsspiller de Ceglie meldes i en notits på vej til Anfield. Der meldes om en byttehandel med Dossena.

Liverpool chase De Ceglie
Juventus midfielder Paolo de Ceglie is being closely monitored by Liverpool, according to his agent. Carlo Pallavicino claims that the Premiership club are interested in an exchange deal with former Udinese full back Andrea Dossena going the other way. “De Ceglie is of real interest of Liverpool,” explained Pallavicino. “You will see that if they cede Dossena, they will replace him with De Ceglie.”

link: http://www.channel4.com/sport/football_ ... angle.html

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. jun, 2009 11:47

I hvilken side spiller De Ceglie? Jeg kender ham ikke og har aldrig hørt om ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » onsdag, 03. jun, 2009 11:58

Han er en forholdsvis ung men lovende venstreback. Mener han er 22-23?
Han er meget venstrebenet men har tilgengæld et godt spark, og kan sagtens deltage i spillet. Det er primært for Siena jeg har set ham spille, da han har været lejet ud. Han er meget deltagende og aktiv og kører gerne op ad venstrekanten og smækker giftige indlæg. Han er blevet udråbt som en fremtidens mand for Juventus, og ventes at erstatte Molinaro.

Har lige læst lidt facts omkring ham, og der står det klart at han har været gennem samtlige af de italienske ungdomslandshold og at Lippi også regner ham som fremtidens mand på det italienske A-landshold.

Men Aurelio og Insua, er det ikke nok?

Besvar