Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » fredag, 05. jun, 2009 20:48

Rodriguez skrev:
Hekkem skrev:
Rodriguez skrev: Eto'o, Melo, Cazorla. Danke schön.
Eto'o, Melo, Llorente fra Bilbao

(Gio komme ikke til andre klubber, selvom han om et par år nok kunne gøre vores trup stærkere. Her og nu mener jeg ikke)
Mener ikke vi skal hente 2 angribere. Ville dog ik være utilfreds med de to, men Cazorla til kanten ville være genialt hvis Silva ik kan lade sig gøre. Men jeg har jo også en ting for Villarreal spillerer :)

Men han er altså dygtig.

Har du egentlig hørt noget om Silva udover hvad der er i nyhederne om at vi har lavet en approach, men hans agent har samtaler igang med Madrid og det sku være tæt på done deal?
Vi havde samtaler med hans agent tidligere på foråret, hvor der efterfølgende blev lækket en masse til pressen fra Valencias/agentens side. Vi var meget tæt på at have en mundtlig aftale på plads, men Rafa blev rasende og droppede kontakten. Agenter er siden selv vendt tilbage til Liverpool og hans primære formål er at komme rundt til alle de store klubber og skabe en "budkrig" og få flest mulige penge for Silva til Valencia og ikke mindst, til sig selv. Vi har gjort dem opmærksom på at vores bud fra tidligere stadig er gyldigt og såvidt jeg ved, er der kommet bud fra Chelsea og City også - udover Real Madrid. Jeg er overbevist om at det ligger mellem os og Madrid på grund af 'det spanske' og at pengene ikke er det vigtigste for Silva... og det er i den sidste ende op til ham, hvor han vil spille næste sæson. Jeg tvivler på han træffer et valg førend efter Confederations Cup.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 05. jun, 2009 20:49

Rodriguez skrev:
Hekkem skrev:
Rodriguez skrev: Eto'o, Melo, Cazorla. Danke schön.
Eto'o, Melo, Llorente fra Bilbao

(Gio komme ikke til andre klubber, selvom han om et par år nok kunne gøre vores trup stærkere. Her og nu mener jeg ikke)
Mener ikke vi skal hente 2 angribere. Ville dog ik være utilfreds med de to, men Cazorla til kanten ville være genialt hvis Silva ik kan lade sig gøre. Men jeg har jo også en ting for Villarreal spillerer :)

Men han er altså dygtig.

Har du egentlig hørt noget om Silva udover hvad der er i nyhederne om at vi har lavet en approach, men hans agent har samtaler igang med Madrid og det sku være tæt på done deal?
Synes ikke det store om Carzola. Mener ikke han har præsteret noget der ligner han skulle værdig at spille for et mesterskabshold.

Eto'o og Llorente er nok som du siger en angriber for meget, men Eto'o gør sig også godt som kantspiller. Jeg tror dog heller ikke begge vil komme til Liverpool, hvor det nok er mere realistisk at Llorente kommer end Eto'o.

Vi skal forstærke vores venstre side, og venstre fløj / wing er mere tiltrængt til venstre back.
Det skal være en spiller til start 11. Derudover skal vi have breddespillere til højreback- , central forsvar- og angrebspositionerne.

Er det David Silva til venstre kanten, så kan jeg stilles tilfreds med den forstærkning af start 11. Carzola er mig bekendt til højre kant, hvilket vi i forvejen har to spillere, der gør det fremragende. Carzola er derfor spild af tid og penge.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » fredag, 05. jun, 2009 20:53

Silva og Cazorla er efter min mening begge højrekanter...

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 05. jun, 2009 20:55

Jezzman skrev:Silva og Cazorla er efter min mening begge højrekanter...
Sq ikke mange kampe Silva har haft udgangsposition på højrekanten. Og har for lidt styr på Cazorla til at vide hvor han primært spiller, men han er da temmelig venstrebenet, hvis jeg ikke husker helt forkert.

Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » fredag, 05. jun, 2009 20:58

Cazorla er mest højrekant enig.

Silva kan efter min mening spille alle offensive positioner, pånær helt i front. Næsten ulidelig ventetid det her transfer-vindue-halløj hver sommer. Specielt efter vi lige har haft en rigtig god sæson og man bare venter på at der skal komme 2-3 rigtig gode signings så man kan se frem til en ny sæson med et mesterskab.

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » fredag, 05. jun, 2009 21:02

Alonso skrev:
Jezzman skrev:Silva og Cazorla er efter min mening begge højrekanter...
Sq ikke mange kampe Silva har haft udgangsposition på højrekanten. Og har for lidt styr på Cazorla til at vide hvor han primært spiller, men han er da temmelig venstrebenet, hvis jeg ikke husker helt forkert.
Med Babel ud og Riera på venstrekanter, ser jeg Silva som et indkøb til højrekanten. Silva spiller da også højre på landsholdet - netop foran Cazorla, gør han ikke... eller bilder jeg mig noget ind?

Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » fredag, 05. jun, 2009 21:03

Hmm.. jeg husker det som

Silva - Xavi - Senna - Iniesta...

Kan godt være de to bytter lidt rundt ind i mellem. Bare Silva kommer, så er jeg ligeglad om han skal spille venstre back :D

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 05. jun, 2009 21:08

Jezzman skrev:
Alonso skrev:
Jezzman skrev:Silva og Cazorla er efter min mening begge højrekanter...
Sq ikke mange kampe Silva har haft udgangsposition på højrekanten. Og har for lidt styr på Cazorla til at vide hvor han primært spiller, men han er da temmelig venstrebenet, hvis jeg ikke husker helt forkert.
Med Babel ud og Riera på venstrekanter, ser jeg Silva som et indkøb til højrekanten. Silva spiller da også højre på landsholdet - netop foran Cazorla, gør han ikke... eller bilder jeg mig noget ind?
I Valencia er hans udgangsposition i hvert fald til venstre.
Men det er sådan set lidt ligemeget. For én af mandens største styrker er, at han er ekstremt bevægelig. Han er ikke nogen typisk kantspiller, der slikker linjerne. Derimod en dygtig kombinationsspiller, der trækker ind i banen og indgår i kombinationerne. Ligemeget hvad er han en fantastisk spiller, der absolut vil forstærke vores hold. Ser ham i øvrigt ikke erstatte Dirk Kuyt. Det er der ingen, der gør. Dirks betydning i presspillet er enorm.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 05. jun, 2009 21:42

Jezzman skrev:
Alonso skrev:
Jezzman skrev:Silva og Cazorla er efter min mening begge højrekanter...
Sq ikke mange kampe Silva har haft udgangsposition på højrekanten. Og har for lidt styr på Cazorla til at vide hvor han primært spiller, men han er da temmelig venstrebenet, hvis jeg ikke husker helt forkert.
Med Babel ud og Riera på venstrekanter, ser jeg Silva som et indkøb til højrekanten. Silva spiller da også højre på landsholdet - netop foran Cazorla, gør han ikke... eller bilder jeg mig noget ind?
I Valencia, som jo er den klub du også har sympati for, spiller Joaquin på højre kanten. Silva nogle gange venstre kant (da Silva var skadet, var det Mata der havde den position) eller offensiv midtbane.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 05. jun, 2009 21:44

Rodriguez skrev:Hmm.. jeg husker det som

Silva - Xavi - Senna - Iniesta...

Kan godt være de to bytter lidt rundt ind i mellem. Bare Silva kommer, så er jeg ligeglad om han skal spille venstre back :D
Til tider er det

Senna - Xavi
Silva - Villa - Iniesta

med Torres på toppen. Nogle gange skiftede Silva, Villa og Iniesta positioner.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » fredag, 05. jun, 2009 22:41

Hekkem du må ubetinget være forums største fodboldnørd!

Tag det med et smil - for det er positivt ment!

Ægget

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ægget » fredag, 05. jun, 2009 23:45

Er jeg den eneste herinde, som godt kunne tænke sig at Babel blev prøvet af som Torres' backup?

Jeg synes faktisk at han har nogle af de samme kvaliteter som Torres, og han er jo også tidligere blevet sammenlignet med en ung Henry.

- Han virker til at være en stærk ung fyr, som sagtens ville kunne tage kampene med forsvarerne.
- Han har sgu en god skøjte.
- Han er en trussel i hovedspillet.
- Han er forholdsvis hurtig og virker eksplosiv i sit spil.
- Han kan sætte sin direkte modspiller af.

Han har ikke virket så psykisk stærk, men det kan alderen vel hjælpe lidt på. Jeg ved det er lidt et gamble, men personligt synes jeg det er værd at forsøge. Derudover vil det stadigvæk (endnu mere) bane vejen for Silva.
Vi kan endda (hvis vi er frække) sende Riera afsted. Så har vi Silva på kanten og Torres i front. Babel som backup på begge positioner...
Derudover kan Aurelio/Insua/Benayoun til nøds være backup på venstrekanten, og Kuyt/Ngog kan være backup i front.

Jeg synes det virker som en god løsning. Babel får en sidste chance. Vi kan hente penge på Riera, Dossena, degen, Itandje osv. og vi slipper for at skulle bekymre os om en god angriber, som gider være backup.

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » lørdag, 06. jun, 2009 00:11

Ægget skrev:Er jeg den eneste herinde, som godt kunne tænke sig at Babel blev prøvet af som Torres' backup?
Jeg syntes da at kunne huske at den har værret oppe før. Jeg syntes egentlig godt man kan forsøge at bruge Babel som rendyrket angriber, men mener at tager man den beslutning skal man kun bruge ham på venstre kanten i absolutte nødstilfælde så han ikke skal omstille sig mellem sine optrædender.
Har han evnerne som afslutter og modet til at udnytte sin fysik optimalt, eller bare godt nok?
Det skal man nok give ham lidt tid som rendyrket angriber for at finde ud af.

For mig at se bør det hele handle om hvem vi får råd til på venstre kanten. Silva eller Young vil æde det meste af budgettet, mens Downing eller Ben Arfa vil efterlade lidt at lege med.

Det virker ikke realistisk at vi kan sælge Babel for det samme som vi kan købe eks. Negredo for. Hvorfor En Babel satsning kan være værd at tage, hvis de sparede penge udgør en del af forskellen på lad os sige et Silva køb og et Downing køb.

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 06. jun, 2009 02:22

Skuffende navne synes jeg egentlig. (Silva og Eto'o undtaget). Jeg ved så heller ikke hvad jeg havde forventet, for vi er vidst alle godt klar over vi ikke er igang Chelsea/Madrid-køb, som eks. Kaka.

Felipe Melo? Kender intet til ham, og tvivler utrolig stærkt på at han er en som jeg ville erstatte Masch eller Xabi med - det er der måske kun et par stykker i verden jeg ville erstatte med. De to midtbanefolk er et centralt element på vort forhåbentlig kommende mesterhold og udgør sammen med Pepe, Carragher, Agger, Gerrard og Torres en utrolig solid og stærk stamme. Lucas for Melo - fint nok, det kan ikke gå helt galt, og der er masser af kampe til at have tre rigtig gode folk til de to midtbanepladser.

Giovinco forlader ikke Juve og er desuden ikke just kantspiller som jeg kender ham. Spændende spiller dog.
Cazorla mener jeg ikke er god nok og er desuden slet ikke et holdbart alternativ i venstresiden, da hans udgangspunkt alle de gange jeg har set ham har været til højre.
Hvad skal vi med Distin? Han står bag Carragher, Agger og Skrtel og er vel efterhånden 30 år gammel?
Llorente er næppe billig, men ville dog være en ganske god back-up til frontpladsen.
Billede

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » lørdag, 06. jun, 2009 02:37

Mikkel K skrev:Skuffende navne synes jeg egentlig. (Silva og Eto'o undtaget). Jeg ved så heller ikke hvad jeg havde forventet, for vi er vidst alle godt klar over vi ikke er igang Chelsea/Madrid-køb, som eks. Kaka.

Felipe Melo? Kender intet til ham, og tvivler utrolig stærkt på at han er en som jeg ville erstatte Masch eller Xabi med - det er der måske kun et par stykker i verden jeg ville erstatte med. De to midtbanefolk er et centralt element på vort forhåbentlig kommende mesterhold og udgør sammen med Pepe, Carragher, Agger, Gerrard og Torres en utrolig solid og stærk stamme. Lucas for Melo - fint nok, det kan ikke gå helt galt, og der er masser af kampe til at have tre rigtig gode folk til de to midtbanepladser.

Giovinco forlader ikke Juve og er desuden ikke just kantspiller som jeg kender ham. Spændende spiller dog.
Cazorla mener jeg ikke er god nok og er desuden slet ikke et holdbart alternativ i venstresiden, da hans udgangspunkt alle de gange jeg har set ham har været til højre.
Hvad skal vi med Distin? Han står bag Carragher, Agger og Skrtel og er vel efterhånden 30 år gammel?
Llorente er næppe billig, men ville dog være en ganske god back-up til frontpladsen.
Hvad mener du? Jezzman har som i sommers stillet et scenario op, hvor bl.a. Quaresma skulle komme til klubben - silly season er i gang.

Besvar