Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 30. jun, 2009 14:12

Endnu et alternativt bud:

Eidur Gudjohnsen... Ville han kunne gøre det som back up til Torres? Han klarede det pænt i Chelsea, men har siddet meget uden for i Barcelona. Han vil nok gerne have en del mere spilletid end han får nu, og der skal nok blive kampe, hvor Torres må sidde over.

Derudover må han være billig, da Barcelona ikke ligefrem signalerer at de ønsker at beholde ham.
Badooo siger, hvad han mener!

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » tirsdag, 30. jun, 2009 14:59

Vi skal ikke være skraldespand for en anden klub, og da slet ikke når det handler om Eidur... Det er lang tid siden, at han var toppen, og jeg ser ej heller nogen fremtid i ham på et hold, der skal gå efter PL og CL titlen.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 30. jun, 2009 16:06

Boye skrev:Vi skal ikke være skraldespand for en anden klub, og da slet ikke når det handler om Eidur... Det er lang tid siden, at han var toppen, og jeg ser ej heller nogen fremtid i ham på et hold, der skal gå efter PL og CL titlen.

men lad mig gætte, du har ikke noget imod johnson?. han var jo heller ikke god nok i chelski. eidur ville være en fn reserve.

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 30. jun, 2009 16:38

pommelfeen skrev:
Boye skrev:Vi skal ikke være skraldespand for en anden klub, og da slet ikke når det handler om Eidur... Det er lang tid siden, at han var toppen, og jeg ser ej heller nogen fremtid i ham på et hold, der skal gå efter PL og CL titlen.

men lad mig gætte, du har ikke noget imod johnson?. han var jo heller ikke god nok i chelski. eidur ville være en fn reserve.
Der er forskel på at hente ind fra Portsmouth og så Barca. Johnson har udviklet sig positivt, det samme kan ikke siges om Eidur.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. jun, 2009 16:48

Rygtesmedien kører for fuld damp - selv i denne varme. Min moster i Jylland er på ferie og kan ikke længere giver mig de seneste rygte-updates, så jeg må ty til nettet.
Jeg faldt over denne artikel

http://community.footballpools.com/blog ... l-hitlist/

På det seneste er jeg begyndt at støde på artikler fra community.footballpools, er der nogen som kender det site?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 30. jun, 2009 17:53

Hr. Drejer skrev:Rygtesmedien kører for fuld damp - selv i denne varme. Min moster i Jylland er på ferie og kan ikke længere giver mig de seneste rygte-updates, så jeg må ty til nettet.
Jeg faldt over denne artikel

http://community.footballpools.com/blog ... l-hitlist/

På det seneste er jeg begyndt at støde på artikler fra community.footballpools, er der nogen som kender det site?
Jeg syntes vi har nok hollændere.
Jeg er mere til nogle franskmænd :)
Billede

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » tirsdag, 30. jun, 2009 23:16

pommelfeen skrev:
Boye skrev:Vi skal ikke være skraldespand for en anden klub, og da slet ikke når det handler om Eidur... Det er lang tid siden, at han var toppen, og jeg ser ej heller nogen fremtid i ham på et hold, der skal gå efter PL og CL titlen.

men lad mig gætte, du har ikke noget imod johnson?. han var jo heller ikke god nok i chelski. eidur ville være en fn reserve.
Der er en verden til forskel. Johnson var meget ung og uprøvet, og islændingen er en over the hill spiller på 30 år. I øvrigt blev Johnson jo hentet fra Portsmouth, hvor han nok var holdets største stjerne, og altså ikke en kasseret spiller, der skal til at finde sit niveau frem igen. Og så har han jo udviklet sig helt enormt siden Chelsea tiden, som det allerede er blevet påpeget - måske der er en grund til, at Chelsea fik accepteret et bud på samme tid som os? Det kan man ikke kalde en kasseret spiller....

Det samme er jo tilfældet med Arbeloa. Han skiftede fra Real, fordi der ikke var plads i truppen til endnu en ungdomsspiller, og fordi han måske blev vejet for let dengang. Hvem er det, der lige har budt på ham? Jeg mener altså ikke, at man kan tale om en kassering, når det er en helt ung spiller.

Hvis det er af personlige grunde, at spillere bliver kasseret, kan jeg heller ikke se noget problem i at opstøve dem. Faktum er bare, at Eidur er gammel, og at han ikke har tidligere tiders niveau. Med andre ord er han blevet kasseret, fordi han ikke er god nok til Barca. Vi skulle i stedet investere pengene i en uslebet diamant ;).

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 01. jul, 2009 11:17

Boye skrev:
pommelfeen skrev:
Boye skrev:Vi skal ikke være skraldespand for en anden klub, og da slet ikke når det handler om Eidur... Det er lang tid siden, at han var toppen, og jeg ser ej heller nogen fremtid i ham på et hold, der skal gå efter PL og CL titlen.

men lad mig gætte, du har ikke noget imod johnson?. han var jo heller ikke god nok i chelski. eidur ville være en fn reserve.
Der er en verden til forskel. Johnson var meget ung og uprøvet, og islændingen er en over the hill spiller på 30 år. I øvrigt blev Johnson jo hentet fra Portsmouth, hvor han nok var holdets største stjerne, og altså ikke en kasseret spiller, der skal til at finde sit niveau frem igen. Og så har han jo udviklet sig helt enormt siden Chelsea tiden, som det allerede er blevet påpeget - måske der er en grund til, at Chelsea fik accepteret et bud på samme tid som os? Det kan man ikke kalde en kasseret spiller....

Det samme er jo tilfældet med Arbeloa. Han skiftede fra Real, fordi der ikke var plads i truppen til endnu en ungdomsspiller, og fordi han måske blev vejet for let dengang. Hvem er det, der lige har budt på ham? Jeg mener altså ikke, at man kan tale om en kassering, når det er en helt ung spiller.

Hvis det er af personlige grunde, at spillere bliver kasseret, kan jeg heller ikke se noget problem i at opstøve dem. Faktum er bare, at Eidur er gammel, og at han ikke har tidligere tiders niveau. Med andre ord er han blevet kasseret, fordi han ikke er god nok til Barca. Vi skulle i stedet investere pengene i en uslebet diamant ;).
Måske Eidur ville være en fin reserve, men er det ikke et forkert signal at sende til Spearing, Lucas, Babel, Ngog og andre (er det ikke nogenlunde de pladser Eidur kan spille?), at en 30-årig spiller foretrækkes fremfor dem (og hvis han ikke foretrækkes, er der ingen grund til at hente ham). Jeg havde en vis forståelse for, at Rafa hentede Pellegrino, Zenden og andre halv- eller helgamle spillere, men dengang var situationen en anden. Den trup, Rafa har nu, har han næsten 100 % selv sammensat og at hente en gammel islænding for en slik, der hopper foran dyrere indkøb som Lucas og Babel, tror jeg, vil gøre mere skade end gavn (jeg var heller ikke meget for rygterne om Distin/Tuncay)... Denne bløde mellemvare burde være et (næsten) overstået kapitel. Pengene skal enten bruges på ypperste kvalitet eller talenter imø. Forhåbentlig kan den bløde mellemvare (om nødvendigt) opstøves i egne rækker.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » onsdag, 01. jul, 2009 11:56

Fribytter skrev:
Boye skrev:
pommelfeen skrev:
Boye skrev:Vi skal ikke være skraldespand for en anden klub, og da slet ikke når det handler om Eidur... Det er lang tid siden, at han var toppen, og jeg ser ej heller nogen fremtid i ham på et hold, der skal gå efter PL og CL titlen.

men lad mig gætte, du har ikke noget imod johnson?. han var jo heller ikke god nok i chelski. eidur ville være en fn reserve.
Der er en verden til forskel. Johnson var meget ung og uprøvet, og islændingen er en over the hill spiller på 30 år. I øvrigt blev Johnson jo hentet fra Portsmouth, hvor han nok var holdets største stjerne, og altså ikke en kasseret spiller, der skal til at finde sit niveau frem igen. Og så har han jo udviklet sig helt enormt siden Chelsea tiden, som det allerede er blevet påpeget - måske der er en grund til, at Chelsea fik accepteret et bud på samme tid som os? Det kan man ikke kalde en kasseret spiller....

Det samme er jo tilfældet med Arbeloa. Han skiftede fra Real, fordi der ikke var plads i truppen til endnu en ungdomsspiller, og fordi han måske blev vejet for let dengang. Hvem er det, der lige har budt på ham? Jeg mener altså ikke, at man kan tale om en kassering, når det er en helt ung spiller.

Hvis det er af personlige grunde, at spillere bliver kasseret, kan jeg heller ikke se noget problem i at opstøve dem. Faktum er bare, at Eidur er gammel, og at han ikke har tidligere tiders niveau. Med andre ord er han blevet kasseret, fordi han ikke er god nok til Barca. Vi skulle i stedet investere pengene i en uslebet diamant ;).
Måske Eidur ville være en fin reserve, men er det ikke et forkert signal at sende til Spearing, Lucas, Babel, Ngog og andre (er det ikke nogenlunde de pladser Eidur kan spille?), at en 30-årig spiller foretrækkes fremfor dem (og hvis han ikke foretrækkes, er der ingen grund til at hente ham). Jeg havde en vis forståelse for, at Rafa hentede Pellegrino, Zenden og andre halv- eller helgamle spillere, men dengang var situationen en anden. Den trup, Rafa har nu, har han næsten 100 % selv sammensat og at hente en gammel islænding for en slik, der hopper foran dyrere indkøb som Lucas og Babel, tror jeg, vil gøre mere skade end gavn (jeg var heller ikke meget for rygterne om Distin/Tuncay)... Denne bløde mellemvare burde være et (næsten) overstået kapitel. Pengene skal enten bruges på ypperste kvalitet eller talenter imø. Forhåbentlig kan den bløde mellemvare (om nødvendigt) opstøves i egne rækker.
Ved ikke om det er en fejl, at du quoter mig, for det er vel også det jeg skriver?

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 01. jul, 2009 12:26

Jamen så tyder det på, at vi er enige...

Jeg ville bare lige tilføje, at der også var et internt hensyn til endnu unge spillere som Babel, Lucas osv. at tage. Og at jeg tror/håber, at "fyldet" i truppen kan komme fra ungdomsafdelingen fremfor udefra.

Jeg citerede dig ikke, fordi jeg var uenig, men blot for at komme med nogle iagttagelser vedr. diskussionen om Eidur.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 01. jul, 2009 21:39

Når man ser på de sidste par ugers transfer og transfer rygter, så vil jeg håbe Rafa tænker sig om, og ikke går efter spillere, hvor deres højeste ønske er, at ende i unreal eller barca.

Dette er meget typisk hos spillere fra Syd Amerika, og naturligvis Spanien. Der virker i hvertfald som om, vi mister Mascherano, Alonso og Arbeloa på den konto.

manc mister deres bedste spiller nogensinde, og deres transfer ønske nr. 1 også på den konto.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » torsdag, 02. jul, 2009 12:36

Hvad med en spiller som Joe Cole?! Vi er ikke rygtet med ham, men hans karriere er vist gået lidt i stå i Chelsea. Han vil passe perfekt ind i vores system da han kan fungere på alle de tre pladser bag Torres.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » torsdag, 02. jul, 2009 13:01

Læste på en rygte blog, at Rafa er interesseret i Sebastian Giovinco fra Juventus, som Arsenal allerede har sendt et bud efter i omegnen af £5,8M. Hvor troværdigt det så end er.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » torsdag, 02. jul, 2009 16:10

Jæger skrev:Læste på en rygte blog, at Rafa er interesseret i Sebastian Giovinco fra Juventus, som Arsenal allerede har sendt et bud efter i omegnen af £5,8M. Hvor troværdigt det så end er.
Jezzman postede det for et par uger siden. Om det så er ham der har rygte bloggen skal så være usagt :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 02. jul, 2009 16:43

YNWA skrev:Hvad med en spiller som Joe Cole?! Vi er ikke rygtet med ham, men hans karriere er vist gået lidt i stå i Chelsea. Han vil passe perfekt ind i vores system da han kan fungere på alle de tre pladser bag Torres.
At hans karriere er gået lidt i stå, har han nu en gyldig undskyldning for. Hans korsbånd eller hvad pokker det nu er, og smuttet sig en tur, og har været ude siden nytår ;) Men når det er sagt, ser jeg ham også gerne i LFC, Han ville være super at få i truppen, hvis han altså kommer sig over sin skade. Og vel noget nær den optimale spiller til og "overtage"Riera´s plads. Hellere Joe C end diverse spaniolere vi er sat i forbindelse med, efter min mening
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar