Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 03. mar, 2010 19:20

Grundet hans frikøbsklausul er han jo faktisk ikke så vanvittigt dyr. Ligeledes vil hans lønkrav nok heller ikke være i den høje ende her og nu, da det meste nok er en fremgang ift. hvad han får nu i Palermo.

Kunne bestemt være et udmærket indkøb både her og nu og for fremtiden. Tror umiddelbart godt han vil passe ind i den engelske stil, men der er jo altid en risiko.

Vi har dog større needs her og nu, men sådan er der så meget.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » onsdag, 03. mar, 2010 20:34

Det er godt endnu engang at se Kjær løfte sløret for kærligheden til Liverpool. Jeg tror dog ikke på, at Rafa finder en ny midterforsvar interessant, medmindre at vi sender en ud ad døren. Faktum er dog, at Kjær (i stil med Agger) er en meget bedre spiller på bolden end specielt Carragher og Skrtel er det. Skrtel er skidt med bolden, og Carragher gør det for sin vis udemærket, men er laaangsom og rushed i bold omgangen. Derudover har Kjær et stort talent i hoved- og markeringsspillet, hvilket passer perfekt til engelsk fodbold. Han har fået maksimalt ud af sit talent indtil videre (igen lidt ligesom Agger på det tidspunkt) og han er klart en af Palermo's garder der er ved at få dem i CL på bekostning af Juve.

Konklusion: Du skal være velkommen kjær!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 03. mar, 2010 20:53

Jæger skrev:Det er godt endnu engang at se Kjær løfte sløret for kærligheden til Liverpool. Jeg tror dog ikke på, at Rafa finder en ny midterforsvar interessant, medmindre at vi sender en ud ad døren. Faktum er dog, at Kjær (i stil med Agger) er en meget bedre spiller på bolden end specielt Carragher og Skrtel er det. Skrtel er skidt med bolden, og Carragher gør det for sin vis udemærket, men er laaangsom og rushed i bold omgangen. Derudover har Kjær et stort talent i hoved- og markeringsspillet, hvilket passer perfekt til engelsk fodbold. Han har fået maksimalt ud af sit talent indtil videre (igen lidt ligesom Agger på det tidspunkt) og han er klart en af Palermo's garder der er ved at få dem i CL på bekostning af Juve.

Konklusion: Du skal være velkommen kjær!
Skrtel er rygtet kraftigt til Juve og det vil jo give plads til Kjær.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » onsdag, 03. mar, 2010 23:12

Hvis vi kunne bytte Skrtel for Kjær, ville jeg blive ret så glad.

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » onsdag, 03. mar, 2010 23:46

Hvis vi kunne bytte Skrtel for Kjær, ville jeg blive så glad at jeg tissede i bukserne :lol:
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 04. mar, 2010 07:36

Jeg så meget gerne, at vi fik en midterforsvarer der er bedre med bolden end Simon Kjær. Når vi skal bygge fremtidens hold bliver det afgørende, at begge midterforsvarere (og resten af holdet) er boldsikre. Jeg så gerne en som Gary Cahill fra Bolton, men han koster nok en del mere pga. Simon Kjærs frikøbsklausul.

McRae

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McRae » fredag, 05. mar, 2010 01:06

Elta skrev:Hvis vi kunne bytte Skrtel for Kjær, ville jeg blive så glad at jeg tissede i bukserne :lol:
Hvis vi byttede N'Gog for Crouch ville jeg sandsynligvis gøre det samme.

Kjær? Hmm....dunno :dontknow:

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 05. mar, 2010 12:13

Krsic, Turan og Kjær ind :)
Så er jeg meget meget tilfreds med sommerens Transfer vindue :)
Måske en Venstre back?
Billede

McRae

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McRae » fredag, 05. mar, 2010 12:14

Hvad med ham på den trøje du har "hængende"? ;)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 05. mar, 2010 16:17

Xenne skrev:Krsic, Turan og Kjær ind :)
Så er jeg meget meget tilfreds med sommerens Transfer vindue :)
Måske en Venstre back?
Joe Cole er min foretrukne kandidat til en ny kantspiller i truppen. Det lader til, at hans forhandlinger med Chelsea er gået helt i hårdknude, så en fri transfer af ham ville være et scoop. Gruppen af ønskekandidater andre end Cole er for mig Silva, Mata og Suarez i vilkårlig rækkefølge.

Kjær ser jeg da bestemt gerne i stedet for Skrtel. Især hvis vi kan lave en "break even" handel, hvor Skrtel ryger til Juventus. Min overvejende grund til at se Skrtel afløst af Kjær er udelukkende Kjærs højere tekniske niveau. Jeg kan dog fint leve med, hvis vi beholder de centerforsvarere vi har, da jeg synes Skrtel bestemt er en dygtig forsvarsspiller.

Derudover håber jeg, at vi får tilknyttet endnu en angriber. Det er fint, at vi har hentet Jovanovic, men jeg tvivler på at det er nok. Drømmen hedder Villa, men der er mange andre gode navne. Dzeko kunne være interessant. Grafite. Abgonlahor. Chamakh. Kenwyne Jones. Crouch. Fabiano. Måske en Henry har et år eller to tilbage i sig. Mulighederne er mange. Det er pengene desværre ikke, og set i det lys ved jeg ærligt talt ikke, hvad jeg skal håbe på. Det er lige før jeg stiller mig tilfreds, hvis vi ikke sælger ud af vores bedste spillere.

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » fredag, 05. mar, 2010 17:11

Skulle Joe Cole forlade Chelsea når han ikke længere end til Manchester hvor de vist har råd til skadesplagede spillere der skal have 150000£ i ugeløn.

Vi skal dog have en venstreback der er ikke mange kampe tilbage i Aurelio, slet ikke så mange i streg at han kommer i form. Mavinga er nok for grøn til at tage over som alternativ til en anden urutineret spiller (Insua)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 06. mar, 2010 01:40

Xenne skrev:Krsic, Turan og Kjær ind :)
Så er jeg meget meget tilfreds med sommerens Transfer vindue :)
Måske en Venstre back?
Er meget enig. To fremragende kanter, der tør og kan udfordre deres direkte mand og en solid, ung dansker i forsvaret, der allerede har vist gode takter med Agger på landsholdet.

Jeg regner forresten stærkt med, at din Krsic er Milos Krasic. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 06. mar, 2010 10:50

NAH skrev:Skulle Joe Cole forlade Chelsea når han ikke længere end til Manchester hvor de vist har råd til skadesplagede spillere der skal have 150000£ i ugeløn.
Hvem siger Joe Cole vil have så meget i løn såfremt han ikke har nogen arbejdsgiver til sommer, og kan formode at putte en kæmpe sign on fee i banken. Så tror jeg forholdene omkring hans ugentlige løn, ikke vil være i den størrelses orden, såfremt sign on fee er i en - for ham - acceptabel størrelsesorden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » lørdag, 06. mar, 2010 12:29

Hekkem skrev: Hvem siger Joe Cole vil have så meget i løn såfremt han ikke har nogen arbejdsgiver til sommer, og kan formode at putte en kæmpe sign on fee i banken. Så tror jeg forholdene omkring hans ugentlige løn, ikke vil være i den størrelses orden, såfremt sign on fee er i en - for ham - acceptabel størrelsesorden.
Mon ikke også manchester er i stand til, at betale en meget højere sign on fee? Iøvrigt betyder en sign on fee på fx 50 mio kr jo kun ca to år i løn, hvis forskellen er på lønnen er 50000£ om ugen i Liverpool og manchester. Hvis vi skal have Cole til sommer, så bliver det fordi han vil til Liverpool, selvom vi ikke tilbyder den højeste løn + sign on fee. Det er selvfølgelig også en mulighed...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 06. mar, 2010 13:13

Janse skrev:
Hekkem skrev: Hvem siger Joe Cole vil have så meget i løn såfremt han ikke har nogen arbejdsgiver til sommer, og kan formode at putte en kæmpe sign on fee i banken. Så tror jeg forholdene omkring hans ugentlige løn, ikke vil være i den størrelses orden, såfremt sign on fee er i en - for ham - acceptabel størrelsesorden.
Mon ikke også manchester er i stand til, at betale en meget højere sign on fee? Iøvrigt betyder en sign on fee på fx 50 mio kr jo kun ca to år i løn, hvis forskellen er på lønnen er 50000£ om ugen i Liverpool og manchester. Hvis vi skal have Cole til sommer, så bliver det fordi han vil til Liverpool, selvom vi ikke tilbyder den højeste løn + sign on fee. Det er selvfølgelig også en mulighed...
de der man utd, er det ikke noget med de har ligeså ondt i økonomien som vi har?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar