Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » fredag, 30. apr, 2010 13:40

Mener ikke Ballotelli er et emne til os.

Han passer ikke ind i kulturen, synes ellers han er en sjov kontroversiel spiller at følge.

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fred » fredag, 30. apr, 2010 14:05

Aguero kommer til Chelsea.

RasmusAgger

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RasmusAgger » fredag, 30. apr, 2010 15:22

Balotelli - NO WAY :gunfire:

Vi må vel også være lidt realistiske?
Hvis Benitez stadig er træner skal vi nok ikke regne med mere end 1 spiller fra øverste hylde.

Mine forslag:

UD: Riera - Degen - El Zhar - Aurelio - Ngog og formentlig Benayoun. Håber han bliver, men tror det ikke.

Mulige indkøb: Wilson - Martinez - Milner - Turan - Young - Lass - VDV - Jones - Rodellega -Nzogbia - Forlan - Upson - Silva - og nok flere...

Dem jeg TROR: Wilson - VDV - Jonas - Nzogbia og Turan og ham der den 19 årige hollænder Wilnadjum. Aner ikke hvad han hedder! :music:

Men håber da på lidt mere klasse :clap:

Brugeravatar
Ehlert
Indlæg: 562
Tilmeldt: søndag, 28. okt, 2007 14:20
Geografisk sted: Hillerød

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ehlert » fredag, 30. apr, 2010 15:53

Steven__Gerrard skrev:
NAH skrev:
Skovdal skrev:
aarde skrev:
Ehlert skrev:Zlatan?
:laughin:
:laughin:
:laughin:
:laughin:
Jeg har godt ikke set mange kampe med ham i år, men :laughin: ?
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 30. apr, 2010 16:25

Danny Wilson kunne være et spændende køb, men ikke et nødvendigt køb umiddelbart.

Jeg håber på en venstreback, en alsidig offensiv midt/kantspiller og en angriber, der alle kan træde direkte ind på førsteholdet og konkurrere om startpladserne.

Spillere, vi er blevet sat i forb. med:
Venstreback: Kolarov, Ilunga og Taiwo.
Kantspillere: Krasic, Chung Yong-Lee, Turan, Joe Cole, VdV, Ireland, Wijnaldum, Vargas (kan bruges som backup på backen).
Angribere: K. Jones, C. Cole, Benzema?, Tevez? Generelt er rygterne lidt slatne, når det kommer til angribere, selvom det er en af de pladser, hvor vi er dårligst besat.

Spillere, jeg forventer, bliver solgt - eller forsøgt solgt: Degen, Plessis, El Zhar, Riera, San José og enten Babel eller Yossi - Hvis det bliver Ireland/VdV-typen, vi går efter, så bliver Yossi nok solgt; hvis det bliver Krasic/Turan-typen, vi går efter, så bliver Babel nok solgt.

Salg burde kunne indbringe £ 20 mio - og så burde der være lidt ekstra ifølge Broughton.

Og så bør klubben fiske efter spillere som Jonjo...

Danny Wilson til £ 3 mio.
Vuckic fra "United" til £ 1,5 mio.
John Cofie, som var ved at skifte til os, men Man. Utd. købte forældrene et hus, og så var den ged barberet i første omgang. Men ifølge rygter vil han gerne til LFC nu - igen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 30. apr, 2010 16:40

Ehlert skrev:
Steven__Gerrard skrev:
NAH skrev:
Skovdal skrev:
aarde skrev:
Ehlert skrev:Zlatan?
:laughin:
:laughin:
:laughin:
:laughin:
Jeg har godt ikke set mange kampe med ham i år, men :laughin: ?
Ja. Virkelig.

Og Angående Agüero er jeg for så vidt enig med Hekkem, men omvendt har AJ også ret i, at hans udviklingshistorie et langt stykke henad vejen ligner et, man har set før. Han er dog stadig ikke tilnærmelsesvist ligeså "proven" en klassespiller, som de andre top-top-top angribere, der er blevet nævnt, og han er i hvert fald ikke på niveau med Torres - endnu. Og så har Fred jo nok ret i, at han med meget stor sandsynlighed ender i Chelsea.

Tevez er ikke på niveau med Torres - bevares, han har været inde i en god stime de seneste måneder, men man skal lige huske på, at den stime følger en mindst ligeså dårlig en af slagsen fra hans sidste sæson i ManU. Sådanne svingniger i niveau har vi endnu ikke set Torres have i det engelske - selv efter lange og mange skadespauser scorer han stadig mål på samlebånd, hvilket nu engang må siges at være den vigtigste kvalitet hos en angriber. En kvalitet, Tevez ikke kan pryde sig med at besidde.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 30. apr, 2010 17:29

AJ skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:Agüero, som desuden kun er 22 år.
Sergio Aguero er ikke i samme klasse som de nævnte. Bevares han er god, men ikke så god - endnu. Han skal videre til en større klub, før hans talent kan udvikles endnu mere. Synes han er gået i stå det seneste års tid.
Minder dette dig om en vis anden angriber? Det gør det i hvert fald med mig.
Det kan du have ret i. Men jeg synes ikke han virker nær så udviklet som Torres gjorde, da Torres valgte os. Synes Forlan de sidste to sæsoner har virket skarpere end Sergio Aguero.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 30. apr, 2010 21:04

Hekkem skrev:
AJ skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:Agüero, som desuden kun er 22 år.
Sergio Aguero er ikke i samme klasse som de nævnte. Bevares han er god, men ikke så god - endnu. Han skal videre til en større klub, før hans talent kan udvikles endnu mere. Synes han er gået i stå det seneste års tid.
Minder dette dig om en vis anden angriber? Det gør det i hvert fald med mig.
Det kan du have ret i. Men jeg synes ikke han virker nær så udviklet som Torres gjorde, da Torres valgte os. Synes Forlan de sidste to sæsoner har virket skarpere end Sergio Aguero.
Hørt.

I år hører Forlan til i kategorien bedste angribere, og Aguero kun i næstbedste. At fremtidsperspektivet alderen taget i betragtning gør at mange ønsker Aguero gør altså Aguero til en bedre angriber end Forlan.
We need a new Fowler...

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 30. apr, 2010 21:15

nikand skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:Agüero, som desuden kun er 22 år.
Sergio Aguero er ikke i samme klasse som de nævnte. Bevares han er god, men ikke så god - endnu. Han skal videre til en større klub, før hans talent kan udvikles endnu mere. Synes han er gået i stå det seneste års tid.
Minder dette dig om en vis anden angriber? Det gør det i hvert fald med mig.
Det kan du have ret i. Men jeg synes ikke han virker nær så udviklet som Torres gjorde, da Torres valgte os. Synes Forlan de sidste to sæsoner har virket skarpere end Sergio Aguero.
Hørt.

I år hører Forlan til i kategorien bedste angribere, og Aguero kun i næstbedste. At fremtidsperspektivet alderen taget i betragtning gør at mange ønsker Aguero gør altså Aguero til en bedre angriber end Forlan.
Arh nikand. Det gør at han har et større potentialle end Forlan, men ikke at han pt er en bedre angriber. Lige nu er Forlan en klasse bedre end aguero, men jeg er da slet ikke i tvivl om at aguero udvikler sig til en yderst farlig herre når han kommer til chelsea i næste sæson.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 02. maj, 2010 11:43

Liverdrengen skrev:
nikand skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:Agüero, som desuden kun er 22 år.
Sergio Aguero er ikke i samme klasse som de nævnte. Bevares han er god, men ikke så god - endnu. Han skal videre til en større klub, før hans talent kan udvikles endnu mere. Synes han er gået i stå det seneste års tid.
Minder dette dig om en vis anden angriber? Det gør det i hvert fald med mig.
Det kan du have ret i. Men jeg synes ikke han virker nær så udviklet som Torres gjorde, da Torres valgte os. Synes Forlan de sidste to sæsoner har virket skarpere end Sergio Aguero.
Hørt.

I år hører Forlan til i kategorien bedste angribere, og Aguero kun i næstbedste. At fremtidsperspektivet alderen taget i betragtning gør at mange ønsker Aguero gør altså Aguero til en bedre angriber end Forlan.
Arh nikand. Det gør at han har et større potentialle end Forlan, men ikke at han pt er en bedre angriber. Lige nu er Forlan en klasse bedre end aguero, men jeg er da slet ikke i tvivl om at aguero udvikler sig til en yderst farlig herre når han kommer til chelsea i næste sæson.
Ja, han kan
udvikle sig til en spiller på Forlans niveau. Dvs. "han kan" - vi ved det ikke.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hald » mandag, 03. maj, 2010 20:21

Jeg håber på Kuranyi! Han har spillet en stor sæson i Schalke, og skal man tro den her artikel, så vil han formentlig videre til sommer, når han er kontraktfri; http://www.bold.dk/nyt/Kuranyi-faerdig-i-Schalke

Jeg troede egentlig, at han var noget ældre, men han er kun lige blevet 28.

@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Senest rettet af Hald mandag, 03. maj, 2010 20:28, rettet i alt 1 gang.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 03. maj, 2010 20:25

nikand skrev:
Liverdrengen skrev:
nikand skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:Agüero, som desuden kun er 22 år.
Sergio Aguero er ikke i samme klasse som de nævnte. Bevares han er god, men ikke så god - endnu. Han skal videre til en større klub, før hans talent kan udvikles endnu mere. Synes han er gået i stå det seneste års tid.
Minder dette dig om en vis anden angriber? Det gør det i hvert fald med mig.
Det kan du have ret i. Men jeg synes ikke han virker nær så udviklet som Torres gjorde, da Torres valgte os. Synes Forlan de sidste to sæsoner har virket skarpere end Sergio Aguero.
Hørt.

I år hører Forlan til i kategorien bedste angribere, og Aguero kun i næstbedste. At fremtidsperspektivet alderen taget i betragtning gør at mange ønsker Aguero gør altså Aguero til en bedre angriber end Forlan.
Arh nikand. Det gør at han har et større potentialle end Forlan, men ikke at han pt er en bedre angriber. Lige nu er Forlan en klasse bedre end aguero, men jeg er da slet ikke i tvivl om at aguero udvikler sig til en yderst farlig herre når han kommer til chelsea i næste sæson.
Ja, han kan
udvikle sig til en spiller på Forlans niveau. Dvs. "han kan" - vi ved det ikke.
hehe, hvad vil du dog sige med det.. :aliboronz8:
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 03. maj, 2010 21:19

Hald skrev:Jeg håber på Kuranyi! Han har spillet en stor sæson i Schalke, og skal man tro den her artikel, så vil han formentlig videre til sommer, når han er kontraktfri; http://www.bold.dk/nyt/Kuranyi-faerdig-i-Schalke

Jeg troede egentlig, at han var noget ældre, men han er kun lige blevet 28.

@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Kuranyi har helt sikker gjort det godt, men bryder mig nu mere om Mario Gomez, hvis vi skal have en tysk boksspiller.

I øvrigt er det bemærkelsesværdigt, hvor få penge Bayern München har brugt på spillerindkøb for at få bragt deres hold op i verdenseliten. Der kan vi nu godt lære lidt, når pengene i Liverpool ikke er så store som konkurrenternes.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af agger » mandag, 03. maj, 2010 21:30

Hekkem skrev:
Hald skrev:Jeg håber på Kuranyi! Han har spillet en stor sæson i Schalke, og skal man tro den her artikel, så vil han formentlig videre til sommer, når han er kontraktfri; http://www.bold.dk/nyt/Kuranyi-faerdig-i-Schalke

Jeg troede egentlig, at han var noget ældre, men han er kun lige blevet 28.

@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Kuranyi har helt sikker gjort det godt, men bryder mig nu mere om Mario Gomez, hvis vi skal have en tysk boksspiller.

I øvrigt er det bemærkelsesværdigt, hvor få penge Bayern München har brugt på spillerindkøb for at få bragt deres hold op i verdenseliten. Der kan vi nu godt lære lidt, når pengene i Liverpool ikke er så store som konkurrenternes.
Har du nogle tal for mener da at toni, klose, ribery var halvdyre spillere. ?
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 03. maj, 2010 21:34

agger skrev:
Hekkem skrev:
Hald skrev:Jeg håber på Kuranyi! Han har spillet en stor sæson i Schalke, og skal man tro den her artikel, så vil han formentlig videre til sommer, når han er kontraktfri; http://www.bold.dk/nyt/Kuranyi-faerdig-i-Schalke

Jeg troede egentlig, at han var noget ældre, men han er kun lige blevet 28.

@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Kuranyi har helt sikker gjort det godt, men bryder mig nu mere om Mario Gomez, hvis vi skal have en tysk boksspiller.

I øvrigt er det bemærkelsesværdigt, hvor få penge Bayern München har brugt på spillerindkøb for at få bragt deres hold op i verdenseliten. Der kan vi nu godt lære lidt, når pengene i Liverpool ikke er så store som konkurrenternes.
Har du nogle tal for mener da at toni, klose, ribery var halvdyre spillere. ?
B. Munchen har eksempelvis fået Olic på en fri transfer og Butt vidst på fri transfer. Muller og et par andre selvudviklede.
De dyre drenge smider de så bare boksen for. Klogt.
We need a new Fowler...

Besvar