Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. maj, 2010 01:25

Emmy skrev:Det er ikke meget der kan shoppes for 5 mio pund....


http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490
Tjah hvis det holder stik er det vel 7 mill mere end han har haft de sidste par vinduer, det siger rygterne da. Hvis det holder stik, og Rafa får transfer indtægterne og bruge på nye spillere er jeg ovenud tilfreds.....Hvis ikke han bruger hele lortet på en def midt og venstre back altså, og det har jeg ham kraftigt mistænkt for og ville gøre, hvis muligheden bød sig. Selvfølgelig skal vi have en venstre back, men ikke en der æder hele budgettet, og hvis Masch smutter har vi altså Lucas, Spearing, Plessis til den plads. Venstre back og offensiven er hvor der trænger til back up, uanset om Masch smutter eller ej. Hvad for en offensiv var jeg lige ved og skrive :doh1:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 29. maj, 2010 09:06

Hvis Mascherano smutter vil vores midtbane højste sandsynligt komme til at være

-----Gerrard----Lucas-----
--------Aquiliani----------

Det er ikke ren verdensklasse, men det kunne have været værre...den er i hvert fald mere offensiv end

------Lucas--Mascherano-----
--------Gerrard---------------

Men jeg ser selvfølgelig helst at han bliver, så vi kan spillet

--------Mascherano--Gerrard------
-------------Aquiliani-------------
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. maj, 2010 12:28

Steven__Gerrard skrev:Hvis Mascherano smutter vil vores midtbane højste sandsynligt komme til at være

-----Gerrard----Lucas-----
--------Aquiliani----------

Det er ikke ren verdensklasse, men det kunne have været værre...den er i hvert fald mere offensiv end

------Lucas--Mascherano-----
--------Gerrard---------------

Men jeg ser selvfølgelig helst at han bliver, så vi kan spillet

--------Mascherano--Gerrard------
-------------Aquiliani-------------
Jeg ser nu ikke den store niveauforskel på nr. 1 og 3.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » lørdag, 29. maj, 2010 13:58

Niels K skrev:
Steven__Gerrard skrev:Hvis Mascherano smutter vil vores midtbane højste sandsynligt komme til at være

-----Gerrard----Lucas-----
--------Aquiliani----------

Det er ikke ren verdensklasse, men det kunne have været værre...den er i hvert fald mere offensiv end

------Lucas--Mascherano-----
--------Gerrard---------------

Men jeg ser selvfølgelig helst at han bliver, så vi kan spillet

--------Mascherano--Gerrard------
-------------Aquiliani-------------
Jeg ser nu ikke den store niveauforskel på nr. 1 og 3.
Mascherano og Lucas er jo også stort set selv og samme person...
Liverpool Football Klopp

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » tirsdag, 08. jun, 2010 14:11

En Petrov fra city, har kontraktudløb her til sommer.

Kunne det ikke være en ide at hente ham ind?

Ikke en stjerne men for at styrke bredden.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. jun, 2010 15:16

SeanJohn skrev:En Petrov fra city, har kontraktudløb her til sommer.

Kunne det ikke være en ide at hente ham ind?

Ikke en stjerne men for at styrke bredden.
Hvis han kanfåes for en beskeden sign-on og ikke kræver meget i løn, men det passer dårligt sammen med hans niveau, erfaring og det fact, at sikkert har en del at vælge imellem.

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » tirsdag, 08. jun, 2010 15:28

Jeg vil hellere satse hele butikken på vores egne unge spillere (eksempelvis Pacheco) end at skyde penge efter Petrov som ikke ligefrem har været verdensklasse for City.

Sats på at holde truppen intakt, brug eventuelle midler på en venstre back og/eller angriber og kør så vores unge spillere i stilling.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. jun, 2010 16:17

YNWA skrev:Jeg vil hellere satse hele butikken på vores egne unge spillere (eksempelvis Pacheco) end at skyde penge efter Petrov som ikke ligefrem har været verdensklasse for City.

Sats på at holde truppen intakt, brug eventuelle midler på en venstre back og/eller angriber og kør så vores unge spillere i stilling.
Jeg tror også, at det bliver scenariet, så det er vigtigt, at vi får en træner, der har et godt tag på de unge spillere, og så skal vi have en træner med godt humør og entusiasme, da der ikke kan være verdensklasse stemning i klubben lige nu.

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » tirsdag, 08. jun, 2010 17:45

SeanJohn skrev:En Petrov fra city, har kontraktudløb her til sommer.

Kunne det ikke være en ide at hente ham ind?

Ikke en stjerne men for at styrke bredden.
Han ville være en fin afløser for Riera hvis Albert da ikke er blevet taget til nåde nu Rafa er væk! Jeg vil nu faktisk hellere have Petrov der rent faktisk slår indlæg fra kanten noget Riera ikke gør ret tit, kan vi få 4-5 mill for Riera bør der være råd til Petrov der nok ikke har været en af dem der har belastet lønbudgetet mest i City.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 08. jun, 2010 19:30

NAH skrev:
SeanJohn skrev:En Petrov fra city, har kontraktudløb her til sommer.

Kunne det ikke være en ide at hente ham ind?

Ikke en stjerne men for at styrke bredden.
Han ville være en fin afløser for Riera hvis Albert da ikke er blevet taget til nåde nu Rafa er væk! Jeg vil nu faktisk hellere have Petrov der rent faktisk slår indlæg fra kanten noget Riera ikke gør ret tit, kan vi få 4-5 mill for Riera bør der være råd til Petrov der nok ikke har været en af dem der har belastet lønbudgetet mest i City.
Petrov er god - rigtig god endda når han er i topform. Problemet er hans skadesfrekvens - den er værre end Kewells.

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » tirsdag, 08. jun, 2010 21:05

athomsen skrev:
NAH skrev:
SeanJohn skrev:En Petrov fra city, har kontraktudløb her til sommer.

Kunne det ikke være en ide at hente ham ind?

Ikke en stjerne men for at styrke bredden.
Han ville være en fin afløser for Riera hvis Albert da ikke er blevet taget til nåde nu Rafa er væk! Jeg vil nu faktisk hellere have Petrov der rent faktisk slår indlæg fra kanten noget Riera ikke gør ret tit, kan vi få 4-5 mill for Riera bør der være råd til Petrov der nok ikke har været en af dem der har belastet lønbudgetet mest i City.
Petrov er god - rigtig god endda når han er i topform. Problemet er hans skadesfrekvens - den er værre end Kewells.
Han spillede 34 PL kampe i sin første sæson 9 i den næste hvor der røg et korsbånd hvis jeg husker rigtigt, de 16 kampe i hans sidste sæson skal vel ses i lyset af at han på ingen måde har været førstevalg endsige fast i 18 mandstruppen, havde han været det ville City nok ikke have ladet ham gå. Han er en rigtig vensrekant den eneste vi har pt er Albert R og ham ser jeg helst solgt, hverken Yossi, Babel eller Maxi er venstrebenede så jeg er villig til at give Petrov en chance evt. sammen med Jovanovic.

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af asger90 » onsdag, 09. jun, 2010 01:03

Enhver fodboldspiller med respekt for sig selv og sin karriere tager da ikke til Liverpool nu her hvor det er så uvist hvem der skal være vores træner.

Vi må nok indstille os på at der ikke rigtig kommer noget nyt på transferfronten indtil vi har en ny manager :(

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 09. jun, 2010 01:48

asger90 skrev:Enhver fodboldspiller med respekt for sig selv og sin karriere tager da ikke til Liverpool nu her hvor det er så uvist hvem der skal være vores træner.

Vi må nok indstille os på at der ikke rigtig kommer noget nyt på transferfronten indtil vi har en ny manager :(
Næh, der er jeg enig, den eneste rimelige fodboldspiller jeg kunne forsstille mig ville tage til LFC var Adriano(da han har lidt problemer oveni), og han er åbenbart i Roma. Men han ville sgu også være et sats, men til gengæld også potentilelt verdens bedste angriber(Torres er ikke glemt, Adriano i topform er bare bedre efter min mening)
Verden er smask fuld af hyklere....

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 09. jun, 2010 16:14

Thommo skrev:
asger90 skrev:Enhver fodboldspiller med respekt for sig selv og sin karriere tager da ikke til Liverpool nu her hvor det er så uvist hvem der skal være vores træner.

Vi må nok indstille os på at der ikke rigtig kommer noget nyt på transferfronten indtil vi har en ny manager :(
Næh, der er jeg enig, den eneste rimelige fodboldspiller jeg kunne forsstille mig ville tage til LFC var Adriano(da han har lidt problemer oveni), og han er åbenbart i Roma. Men han ville sgu også være et sats, men til gengæld også potentilelt verdens bedste angriber(Torres er ikke glemt, Adriano i topform er bare bedre efter min mening)


Say WHAT? :dontknow: - Nå, hver sin mening i guess... Men tillader mig alligevel at bruge udtrykket: LOL! :laughin:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af asger90 » torsdag, 10. jun, 2010 00:14

Skovdal skrev:
Thommo skrev:
asger90 skrev:Enhver fodboldspiller med respekt for sig selv og sin karriere tager da ikke til Liverpool nu her hvor det er så uvist hvem der skal være vores træner.

Vi må nok indstille os på at der ikke rigtig kommer noget nyt på transferfronten indtil vi har en ny manager :(
Næh, der er jeg enig, den eneste rimelige fodboldspiller jeg kunne forsstille mig ville tage til LFC var Adriano(da han har lidt problemer oveni), og han er åbenbart i Roma. Men han ville sgu også være et sats, men til gengæld også potentilelt verdens bedste angriber(Torres er ikke glemt, Adriano i topform er bare bedre efter min mening)


Say WHAT? :dontknow: - Nå, hver sin mening i guess... Men tillader mig alligevel at bruge udtrykket: LOL! :laughin:
Den Adriano vi så da han toppede i starten af Inter karrieren var dengang formentlig verdens bedste. Jeg kan huske jeg dengang tænkte at hvis han kunne fortsætte på det niveau ville han blive betragtet som en af de største. Imø en af de største spildte talenter. Håber han blomstrer i Roma. Det er jeg ret sikker på at han gør. Kunne have været et godt angreb Adriano-Torres.

Besvar