Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TK.3

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TK.3 » torsdag, 01. jul, 2010 11:04

Liverbird skrev:
TK.3 skrev:Men jeg kan ikke helt se hvad vi skal med Hangeland, han er da en god nok spiller, men vi har rigeligt med spiller til hans plads. Silva kan se slet ikke se hvad vi skal med.
Vi har pt Carragher, Agger, Skrtel og Kyrgiakos. Hvis vi beholder alle disse fire, er jeg enig med dig i, at et køb af Hangeland kunne være unødvendigt. Dog vil jeg mene, at Agger og Skrtel er meget skadet, mens Carragher er over the hill, ligesom Kyrgiakos også er ved at være gammel. Derudover imponerede Skrtel og Carragher absolut ikke i sidste sæson. Samtidig må man også regne med, at Carragher på et snarligt tidspunkt bliver skiftet ud af en ynfre og bedre spiller, og det kunne sagtens være Hangeland.

Vi er helt enige om at Skrtel og Carragher sidst år ikke så gode ud. Men med en Agger tilbage i store form, tro jeg nok han skal hold de andre oppe, i stedet skulle man nok kigge Daniel Ayala fra vores egen trup, han har virket lovende i de par kamp jeg har set ham.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. jul, 2010 11:07

Med de spillere der linkes til ovenover er det tydeligt at Roy satser på modne og rutinerede spillere. En person på den norske fanforum sagde at Roy ikke satser på ungdommen, da det fører til en direkte fyreseddel - det er han vist blevet citeret for. Håber virkelig at King Kenny lige siger til ham at Akademiet er utrolig vigtigt i Liverpool.

Men VDV lyder ok. Gad vide om Purslow har vidst hele vejen igennem at Hodgson skulle være træner i denne sæson. Var der ikke noget med at da vi spillede mod AM i Madrid forhandlede Purslow (bagom ryggen på Rafa) med RM om VDV?

En anden ting det er ikke ligefrem britiske spillere han er på udkig efter.

Håber at han smider Riera på porten.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 01. jul, 2010 11:44

Hr. Drejer skrev:Med de spillere der linkes til ovenover er det tydeligt at Roy satser på modne og rutinerede spillere. En person på den norske fanforum sagde at Roy ikke satser på ungdommen, da det fører til en direkte fyreseddel - det er han vist blevet citeret for. Håber virkelig at King Kenny lige siger til ham at Akademiet er utrolig vigtigt i Liverpool.

Men VDV lyder ok. Gad vide om Purslow har vidst hele vejen igennem at Hodgson skulle være træner i denne sæson. Var der ikke noget med at da vi spillede mod AM i Madrid forhandlede Purslow (bagom ryggen på Rafa) med RM om VDV?

En anden ting det er ikke ligefrem britiske spillere han er på udkig efter.

Håber at han smider Riera på porten.
Der er flere spørgsmål er rejser sig med ansættelsen af Hodgson.

1) Siger King Kenny op som han truede med?
2) Hvad sker der med akademiet? Rafa hentede talentfulde staffs og spillere, er det nu spildt? Ryger en spiller som Pacheco længere tilbage i køen? Men man kan sige, at Rafa heller ikke var så god til at give de unge chancen - kun når han var tvunget til det, ellers nogle af de rutinerede kræfter skulle spares.
3) Bliver Hodgson G&H, plus Purslows, nikkedukke? Jeg håber det ikke - Rafa forstod i hvert fald at give dem kamp til stregen.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » torsdag, 01. jul, 2010 12:05

Niels K skrev:
Callesen skrev:
Niels K skrev: Så har vi Agger, som han heller ikke skal slå af.
Hvorfor skal han ikke slå ham af? HVIS nu Hangeland vuderes bedre, samt gør det bedre end Agger, så er det da klart Hangeland der skal spille fremfor Agger.
Men det kommer han jo aldrig til, så det er et tænkt eksempel. Vi skal ikke spille med 2 folk centralt, som ikke magter at spille bolden frem, det har vi set nok skrækeksempler på.

Mener du også, at det er stærkt nødvendigt, at forstærke os i midterforsvaret for en stor del af vores transfermidler som det første, vi skal gøre ? Hvis der er folk, der mener det, så mener jeg - helt ærligt - at man mangler basale forudsætninger for at analysere en spillertrup på baggrund af en hel sæson.
Hvis du/nogle vil bruge 6 mio. pund (lad os sige ud af 18 med Yossi-salget) på Langemand, så er det lige så langt ude, som hvis jeg foreslog, at de næste 6 mio. skulle bruges på en målmand eller en højreback for at være knap så kynisk.

For at sige det på en anden måde, hvis RH køber nordmanden som det første til mange penge, så har han mistet min opbakning fra starten, da jeg ikke kan bakke en mand op, som laver så markante fejlskøn og så med hans erfaring.
Nej jeg mener ikke vi skal ud og købe en ny midterforsvare som det ser ud lige nu.
Det der stak mig i øjnene ved dit indlæg var den sætning som jeg citerede dig for. Kunne også have sagt Skrtel, Ayala og hvem vi ellers har i truppen.
Det lød meget som om Agger er selvskrevet til og spiller og at han ikke kan blive slået af holdet.

Grunden til han måske vil hente Hangeland ind kan være at Skrtel skal sælges, samt han ikke finder Ayala god nok ud fra det han har set. Læste et andet sted han ikke satser på de unge, det kan også være en grund til Ayala ryger ud.

Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » torsdag, 01. jul, 2010 12:52

Carra, Agger, Skrtel, Kyrgiakos + Ayala og Kelly, så er der ikke grund til at bruge penge på Hangeland.. Det er selvfølgelig naturligt at en spiller som Hodgson har fået til klubben, rygtes til at følge ham..

Men det er venstreback der trænger mest, og Fulhams Konchesky tror jeg næppe det bliver. Hent evt. Wayne Bridge hvis Kolarov hentes til Man City, som det rygtes..

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » torsdag, 01. jul, 2010 18:34

Ingen Fulham spillere åbenbart, det ville ikke være den rigtige ting at gøre ifølge RH, jeg er enig og kan fint leve uden langemand, Murphy og Zamora.

Med Jovanovic ombord vil jeg være tilfreds med en vb og Joe Cole, eller en Joe Cole type i det mindste.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. jul, 2010 21:23

Callesen skrev:
Niels K skrev:
Callesen skrev:
Niels K skrev: Så har vi Agger, som han heller ikke skal slå af.
Hvorfor skal han ikke slå ham af? HVIS nu Hangeland vuderes bedre, samt gør det bedre end Agger, så er det da klart Hangeland der skal spille fremfor Agger.
Men det kommer han jo aldrig til, så det er et tænkt eksempel. Vi skal ikke spille med 2 folk centralt, som ikke magter at spille bolden frem, det har vi set nok skrækeksempler på.

Mener du også, at det er stærkt nødvendigt, at forstærke os i midterforsvaret for en stor del af vores transfermidler som det første, vi skal gøre ? Hvis der er folk, der mener det, så mener jeg - helt ærligt - at man mangler basale forudsætninger for at analysere en spillertrup på baggrund af en hel sæson.
Hvis du/nogle vil bruge 6 mio. pund (lad os sige ud af 18 med Yossi-salget) på Langemand, så er det lige så langt ude, som hvis jeg foreslog, at de næste 6 mio. skulle bruges på en målmand eller en højreback for at være knap så kynisk.

For at sige det på en anden måde, hvis RH køber nordmanden som det første til mange penge, så har han mistet min opbakning fra starten, da jeg ikke kan bakke en mand op, som laver så markante fejlskøn og så med hans erfaring.
Nej jeg mener ikke vi skal ud og købe en ny midterforsvare som det ser ud lige nu.
Det der stak mig i øjnene ved dit indlæg var den sætning som jeg citerede dig for. Kunne også have sagt Skrtel, Ayala og hvem vi ellers har i truppen.
Det lød meget som om Agger er selvskrevet til og spiller og at han ikke kan blive slået af holdet.

Grunden til han måske vil hente Hangeland ind kan være at Skrtel skal sælges, samt han ikke finder Ayala god nok ud fra det han har set. Læste et andet sted han ikke satser på de unge, det kan også være en grund til Ayala ryger ud.
Begynder vi at sælge midterforsvarere, så skal der naturligvis hentes ind, og så kan Hangeland være en mulighed men ikke til vildt mange penge, da han er 29. Skrtel må være manden at sælge, men det lader til, at Ayala nyder stor tillid blandt hans trænere i klubben og han anses som en coming man. RH tør ikke give Carra fyresedlen i hans første sæson, og Carra vil spille alle kampe. Hvis Agger er i form er han vores bedste centerforsvarer, og Sotos har gjort det rigtig godt.
Ryger Mascherano kan Murphy være fin at få ind, og Vaart kan man altid bruge. Det ville være rart, hvis det snart var en v. back og en rigtig winger, der kom på tale...

Anden_bay

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anden_bay » torsdag, 01. jul, 2010 23:24

Jah har desværre ikke set nogle rygter omkring ham til Liverpool men i min egen lille verden er han meget højt på rygtemøllen :) Men Fábio Coentrão fra Portugal og Benfica han kan både spille venstre wing og venstre back han er ung og han har imponeret meget til VM.

Lcf4ever

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lcf4ever » torsdag, 01. jul, 2010 23:45

Hvad med Joe Cole?! Det vil være et godt aktiv. Han er en meget undervurderet spiller. Syntes han er en super dygtig kantspiller(begge kanter)

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » fredag, 02. jul, 2010 00:31

NAH skrev:Ingen Fulham spillere åbenbart, det ville ikke være den rigtige ting at gøre ifølge RH, jeg er enig og kan fint leve uden langemand, Murphy og Zamora.
Nej, han MÅ åbenbart slet ikke tage kontakt til spillere fra Fulham som en del af hans fratrædelseskontrakt. Så Hangemann, Murphy, Duff og de andre kan vi lade være i fred.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » fredag, 02. jul, 2010 14:01

Hvis det skulle være muligt at skippe Skrtel afsted og få Hangeland ind i en lige byttehandel rent pengemæssigt, ville jeg ikke takke nej til det. Jeg kan godt li' Skrtel, men han har ikke siden sit første år til halvandet præsteret efter min mening.

Gilberto Silva og Danny Murphy har jeg umiddelbart svært ved at se, skulle forstærke holdet - tværtimod.
Billede

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 02. jul, 2010 15:41

Jeg har også tænkte lidt over det her på det seneste, Hva nu hvis City f.eks køber Kolarov som der er på tale, så har de Wayne Bridge og Zabaleta i overskud, en af de to kunne man godt bruge til venstre backen.
Angrebet er der Bellamy og Santa Cruz, mon ikke de køber en angriber til?
Midtbanen er der altså også kamp om pladsen hvor der ser ud til at de her er i overskud: Nigel De Jong, Michael Johnson og Stephen Ireland.
Kompany og Michah Richards er også lidt i overskud.
De kan sagtens hentes billigt ku jeg forstille mig :)
Billede

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » fredag, 02. jul, 2010 16:47

Xenne skrev:Jeg har også tænkte lidt over det her på det seneste, Hva nu hvis City f.eks køber Kolarov som der er på tale, så har de Wayne Bridge og Zabaleta i overskud, en af de to kunne man godt bruge til venstre backen.
Angrebet er der Bellamy og Santa Cruz, mon ikke de køber en angriber til?
Midtbanen er der altså også kamp om pladsen hvor der ser ud til at de her er i overskud: Nigel De Jong, Michael Johnson og Stephen Ireland.
Kompany og Michah Richards er også lidt i overskud.
De kan sagtens hentes billigt ku jeg forstille mig :)
Og så har du ikke engang taget Nedum O , Micah Richards, SWP og måske endda Robinho med, det er noget af et overskudslager. Man City har haft et af de stærkeste ungdomshold i årevis, mon spillerne der render rundt der kan se noget perspektiv i at blive i klubben med nul chance for at komme på 1. holdet? En snu manager skulle nok kunne finde lidt guld i den sandkasse ligemeget hvilken plads på holdet der mangler forstærkning!

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » fredag, 02. jul, 2010 17:28

Wayne Bridge på vores back, De Jong på midten hvis Mascherano sælges og Santa Cruz som gardering eller medspiller på toppen. Måske en mulighed, men det kræver at Kolarov hentes og spiller fremfor Bridge og at De Jong bliver 2nd string på den defensive midtbane. Det er jo endnu uvidst hvem Mancini vil spille med, men de bruger nok næppe £27,5M på Touré for at bænke ham.

Ireland som breddespiller, kant eller hængende bag Torres ville heller ej være dumt.

EDIT: Og så har jeg endda glemt, at Man City også har hentet Jerome Boateng dyrt ind. Måske Bridge kunne blive en reel mulighed.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 04. jul, 2010 17:43

Gervinho: Lille vil have 10 mio pund, vi vil kun give 8 mio pund. Se dog bare at blive enige om 9 mio pund og så få skrevet en aftale under. Med det han har præsteret under VM og i Lille ser han bestemt spændende ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar