Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Panzerviking
Indlæg: 70
Tilmeldt: onsdag, 20. jan, 2010 20:37
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Panzerviking » onsdag, 09. mar, 2011 17:57

Jeg kender ikke så meget til Sanchez, men hvis han kan retfærddiggøre hypen ser jeg ikke noget problem i det.. Man må bruge penge for at følge med, og det håber jeg også NESV er indstillet på til sommer. Som en anden nævner er Adam Johnson også uhyre interessant, men ved ikke om City er interesserede i at sælge. Synes dog det er synd at en spiller af hans kaliber ikke er selvskrevet til en plads i XI. Han kunne i hvert fald godt slå Maxi af holdet ;-)
Let off some steam, Bennett!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 09. mar, 2011 18:31

Panzerviking skrev:Jeg kender ikke så meget til Sanchez, men hvis han kan retfærddiggøre hypen ser jeg ikke noget problem i det.. Man må bruge penge for at følge med, og det håber jeg også NESV er indstillet på til sommer. Som en anden nævner er Adam Johnson også uhyre interessant, men ved ikke om City er interesserede i at sælge. Synes dog det er synd at en spiller af hans kaliber ikke er selvskrevet til en plads i XI. Han kunne i hvert fald godt slå Maxi af holdet ;-)
Han kunne anyday slå Maxi af :)

Jeg læste nogle udtalelser fra Mancini at han savnede A.Johnson kreativitet og det manglede de på holdet.
Det kan man godt forstå, han er utrolig god på kanten og så uforudsigelig. Håber lidt han ikke er med når vi mødet City.
Billede

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 09. mar, 2011 22:58

Xenne skrev:
Panzerviking skrev:Jeg kender ikke så meget til Sanchez, men hvis han kan retfærddiggøre hypen ser jeg ikke noget problem i det.. Man må bruge penge for at følge med, og det håber jeg også NESV er indstillet på til sommer. Som en anden nævner er Adam Johnson også uhyre interessant, men ved ikke om City er interesserede i at sælge. Synes dog det er synd at en spiller af hans kaliber ikke er selvskrevet til en plads i XI. Han kunne i hvert fald godt slå Maxi af holdet ;-)
Han kunne anyday slå Maxi af :)

Jeg læste nogle udtalelser fra Mancini at han savnede A.Johnson kreativitet og det manglede de på holdet.
Det kan man godt forstå, han er utrolig god på kanten og så uforudsigelig. Håber lidt han ikke er med når vi mødet City.
Jeg har læst det samme. Og noget med at Mancini virkeligt, virkeligt ærgede sig, da han blev skadet. Jeg tror ikke at City på nogen måde er indstillet på at slippe ham.
Badooo siger, hvad han mener!

Dodo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dodo » torsdag, 10. mar, 2011 02:00

Udinises træner har ellers for nyligt udtalt, at Sanchez skal koste det samme som Messi. Men han er et kæmpe talent. Ham og D. Natale bomber for sindssygt i Serie A.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 10. mar, 2011 09:44

Dodo skrev:Udinises træner har ellers for nyligt udtalt, at Sanchez skal koste det samme som Messi. Men han er et kæmpe talent. Ham og D. Natale bomber for sindssygt i Serie A.
Arh, Sanchez bomber ikke synderligt. Han havde bare en enkel kamp, hvor han scorede 4 eller 5 mål og kom op på samlet 7 eler 8 mål i ligaen.

Jeg er lidt skeptisk omkring ham. Han er en rigtig god spiller, men det jeg så til VM, så er han ikke en holdspiller. Han vil meget på egen hånd, men vi savner også sådan en type. Jeg ved bare ikke, om jeg synes, det skal være ham. Jeg vil hellere have Johnson.

Brugeravatar
Lemmiwinks
Indlæg: 325
Tilmeldt: mandag, 20. sep, 2010 20:35
Geografisk sted: Randers
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lemmiwinks » torsdag, 10. mar, 2011 10:23

Aarhus skrev:
Dodo skrev:Udinises træner har ellers for nyligt udtalt, at Sanchez skal koste det samme som Messi. Men han er et kæmpe talent. Ham og D. Natale bomber for sindssygt i Serie A.
Arh, Sanchez bomber ikke synderligt. Han havde bare en enkel kamp, hvor han scorede 4 eller 5 mål og kom op på samlet 7 eler 8 mål i ligaen.

Jeg er lidt skeptisk omkring ham. Han er en rigtig god spiller, men det jeg så til VM, så er han ikke en holdspiller. Han vil meget på egen hånd, men vi savner også sådan en type. Jeg ved bare ikke, om jeg synes, det skal være ham. Jeg vil hellere have Johnson.
Tror bare Johnson er UMULIG at få fat i.. Det ville ikke ligefrem være let at friste en klub som City, der nærmest allerede har ubegrænsede midler :(

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 10. mar, 2011 10:56

Næh, det tror jeg desværre heller ikke. Hvis det skal lykkes, skal Johnson selv rykke gevaldig for et skifte. Vi kan selvfølgeli håbe på, at Man City køber en eller anden verdensstjerne til den wing, så han tvinger Johnson på bænken, hvilket nok vil gøre et skifte muligt.

Hvis City skal hente nogle store, store navne, skal det vist være til sommer, inden Fair Trade reglen (eller hvad den nu hedder) træder i kraft.

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » torsdag, 10. mar, 2011 13:35

FFP-Reglerne træder i kraft når dette regnskabsår udløber i april. Det er derfor city og chelsea har købt så stort og dyrt ind - de vil nå det inden vinduet smækker!
Det var også derfor at vi skulle bruge Torres penge i januar, da det var det sidste transfervindue inden FFP-Reglerne træder i kraft. Hvis vi havde brugt dem til sommer var de talt med som en udgift på det første FFP regnskabsår, imens indtægten ikke er registreret indenfor FFP. De ville derfor have set ud som om at vi havde brugt £50m som vi ikke havde tjent. De penge vi tjener på salg af spillere til sommer kan vi dog godt gemme, da de indtægter når at blive FFP registerede.

Derfor bliver det meget spændende at se priserne til sommer, og om FIFA/UEFA har modet til at håndhæve reglerne.
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » torsdag, 10. mar, 2011 13:56

Elta skrev:FFP-Reglerne træder i kraft når dette regnskabsår udløber i april. Det er derfor city og chelsea har købt så stort og dyrt ind - de vil nå det inden vinduet smækker!
Det var også derfor at vi skulle bruge Torres penge i januar, da det var det sidste transfervindue inden FFP-Reglerne træder i kraft. Hvis vi havde brugt dem til sommer var de talt med som en udgift på det første FFP regnskabsår, imens indtægten ikke er registreret indenfor FFP. De ville derfor have set ud som om at vi havde brugt £50m som vi ikke havde tjent. De penge vi tjener på salg af spillere til sommer kan vi dog godt gemme, da de indtægter når at blive FFP registerede.

Derfor bliver det meget spændende at se priserne til sommer, og om FIFA/UEFA har modet til at håndhæve reglerne.
Har du nogen links til ovenstående regler? Ikke at jeg ikke tror på dig - jeg har bare ikke læst de skulle træde sådan i karakter allerede til sommer.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » torsdag, 10. mar, 2011 14:16

Vil en klub som Man City pga. af deres enorme lønudgifter ikke have et gigantisk underskud? Det samme med Chelsea? Hvordan står dette i forhold til de nye regler?
YNWA

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. mar, 2011 14:20

Elta skrev:FFP-Reglerne træder i kraft når dette regnskabsår udløber i april. Det er derfor city og chelsea har købt så stort og dyrt ind - de vil nå det inden vinduet smækker!
Det var også derfor at vi skulle bruge Torres penge i januar, da det var det sidste transfervindue inden FFP-Reglerne træder i kraft. Hvis vi havde brugt dem til sommer var de talt med som en udgift på det første FFP regnskabsår, imens indtægten ikke er registreret indenfor FFP. De ville derfor have set ud som om at vi havde brugt £50m som vi ikke havde tjent. De penge vi tjener på salg af spillere til sommer kan vi dog godt gemme, da de indtægter når at blive FFP registerede.

Derfor bliver det meget spændende at se priserne til sommer, og om FIFA/UEFA har modet til at håndhæve reglerne.
Jeg kunne også vældig godt tænke mig at kende mere til disse regler. Links eller andet ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 10. mar, 2011 14:44

På denne side står der nogle forskellige links

Uefa - Financial Fair Play

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 10. mar, 2011 14:44

Liverbird skrev:Vil en klub som Man City pga. af deres enorme lønudgifter ikke have et gigantisk underskud? Det samme med Chelsea? Hvordan står dette i forhold til de nye regler?
Er det så ikke bare et spørgsmål om, at ejeren opretter et lille firma og tegner en sponsorkontrakt med klubben? Det er der i hvert fald mange af mine bekendte Chelsea-"venner" der er helt sikre på man bare kan gøre. imo underminerer det FPP totalt, hvis man kan omgås reglerne på den måde.
Badooo siger, hvad han mener!

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » torsdag, 10. mar, 2011 14:59

Badooo skrev:
Liverbird skrev:Vil en klub som Man City pga. af deres enorme lønudgifter ikke have et gigantisk underskud? Det samme med Chelsea? Hvordan står dette i forhold til de nye regler?
Er det så ikke bare et spørgsmål om, at ejeren opretter et lille firma og tegner en sponsorkontrakt med klubben? Det er der i hvert fald mange af mine bekendte Chelsea-"venner" der er helt sikre på man bare kan gøre. imo underminerer det FPP totalt, hvis man kan omgås reglerne på den måde.
En anden mulighed kunne vel også være, at eksempelvis en arabisk ejer køber en dyr spiller til en arabisk klub, som altså ikke hører under UEFA, for derefter så at sælge ham videre for en slik til en klub i England. :dontknow:

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. mar, 2011 15:11

SaibotDK skrev:
Badooo skrev:
Liverbird skrev:Vil en klub som Man City pga. af deres enorme lønudgifter ikke have et gigantisk underskud? Det samme med Chelsea? Hvordan står dette i forhold til de nye regler?
Er det så ikke bare et spørgsmål om, at ejeren opretter et lille firma og tegner en sponsorkontrakt med klubben? Det er der i hvert fald mange af mine bekendte Chelsea-"venner" der er helt sikre på man bare kan gøre. imo underminerer det FPP totalt, hvis man kan omgås reglerne på den måde.
En anden mulighed kunne vel også være, at eksempelvis en arabisk ejer køber en dyr spiller til en arabisk klub, som altså ikke hører under UEFA, for derefter så at sælge ham videre for en slik til en klub i England. :dontknow:
Er dette emne ikke så afgørende for mulighederne til sommervinduet, at det næsten kræver en selvstændig tråd med nogle gode forklaringer. Jeg er total blank mht. dette, og syntes det kunne være rigtig spændende at vide mere om ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar