Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » fredag, 11. mar, 2011 08:30

Jeg kan ikke se det ligefrem giver os en fordel på markedet - og i forhold til hvem?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 11. mar, 2011 09:30

Badooo skrev:Fra en utroværdig kilde, men rygtet må for en gangs skyld gerne have noget på sig:
http://www.caughtoffside.com/2011/03/10 ... n-mcgeady/

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan se, hvad han ville i Rusland. Hvis karriere har nogensinde eskaleret og fået et kæmpe boost af, at tage fra en forholdsvist stor klub i Skotland til en, nok, lidt mindre klub i Rusland? Ak ja, penge har en del at skulle have sagt.

Men køb, køb, køb. Ham kunne jeg sgu godt tænke mig!
Spændende. Men er det er en spiller fra 1. hylde, som vores ven fra Chile er ;) ?. Og spiller han i venstre side ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Arturo Bandini » fredag, 11. mar, 2011 11:38

Kelly skrev:
Badooo skrev:Fra en utroværdig kilde, men rygtet må for en gangs skyld gerne have noget på sig:
http://www.caughtoffside.com/2011/03/10 ... n-mcgeady/

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan se, hvad han ville i Rusland. Hvis karriere har nogensinde eskaleret og fået et kæmpe boost af, at tage fra en forholdsvist stor klub i Skotland til en, nok, lidt mindre klub i Rusland? Ak ja, penge har en del at skulle have sagt.

Men køb, køb, køb. Ham kunne jeg sgu godt tænke mig!
Spændende. Men er det er en spiller fra 1. hylde, som vores ven fra Chile er ;) ?. Og spiller han i venstre side ?.
Nu har jeg ikke rigtig fulgt med i McGeadys udvikling efter han smuttede til Rusland, men i Celtic var han til tider den bedste spiller i hele den skotske PL.
Tidligere ville jeg helst ikke se ham i Liverpool, fordi så blev han jo taget væk fra Celtic (Celtic er vigtigere for mig end Liverpool), men nu da han er i Spartak gør det mig intet hvis han bliver hentet ind.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » fredag, 11. mar, 2011 12:00

Kriller skrev:Jeg kan ikke se det ligefrem giver os en fordel på markedet - og i forhold til hvem?
Under FFP må klubberne kun bruge det de tjener, og der har liverpool en fordel fordi vi tjener markant flere penge end f.eks. tottenham og city.
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 11. mar, 2011 18:04

Elta skrev:
Kriller skrev:Jeg kan ikke se det ligefrem giver os en fordel på markedet - og i forhold til hvem?
Under FFP må klubberne kun bruge det de tjener, og der har liverpool en fordel fordi vi tjener markant flere penge end f.eks. tottenham og city.
Ok. Men hvis vi kan sælge Aqua, Poulsen, Poul, Milan til sommer, tjener vi mere pga. mindre udgifter til lønninger, og vi kan handle påny for pengene, plus vel ca. 500 mill ?. Insua kan vel også sælges.
Taiwo må være attraktiv han er transferfri til sommer, og Adam burde ikke koste mere end 80 mill maks. Så kunne det være muligt at forstærke kanterne og midterforsvaret også. Jeg mener Soto har kontraktudløb til sommer.
Det er en god regel for Liverpool FC. Men det må også være muligt at tjene mere, såfremt de laver en stadionudvidelse.
Det er en spændende tid vi går i møde.
I øvrigt syntes i at Young er så god, som mange gør ham til pt ????.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » lørdag, 12. mar, 2011 15:30

Helt rigtigt, Kelly! Lønudgifter er også en vigtig faktor!

Mht. Young, så ser jeg ham gerne i klubben! Han er hurtig, har ok teknik, og kan så vidt jeg ved sparke med begge fødder. Og så er han britte og kender PL! Lige det vi mangler!
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

JKonradsen
Indlæg: 325
Tilmeldt: torsdag, 15. jul, 2010 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JKonradsen » lørdag, 12. mar, 2011 16:20

Elta skrev:Helt rigtigt, Kelly! Lønudgifter er også en vigtig faktor!

Mht. Young, så ser jeg ham gerne i klubben! Han er hurtig, har ok teknik, og kan så vidt jeg ved sparke med begge fødder. Og så er han britte og kender PL! Lige det vi mangler!
De seneste rygter jeg har hørt, siger at han gerne vil til united.

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » lørdag, 12. mar, 2011 17:12

De mangler vel efterhånden også en aftager til Giggs...

Men spørgsmålet er om de har pengene med deres enorme gæld.
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 13. mar, 2011 08:43

Jeg tror nu ikke de henter nogen. De har to klassekanter i Valencia og Nani, og da de jo nok ikke kan have plads til en tredje på banen samtidig, vil de nok stille sig tilfredse med spillere som fx Park, Obertan og Welbeck (går ud fra han vender tilbage til næste sæson) som reserver.

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » søndag, 13. mar, 2011 10:42

Det har du formentlig ret i AJ. Jeg snakkede med et par scum kammerater under kampen i går, og de er linket til mindst lige så mange spillere som vi er - man skulle næsten tro transfer vinduet allerede var i gang!

Som jeg skrev tidligere så jeg gerne Young i LFC, som én af to wings som vi henter til sommer!
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 14. mar, 2011 10:55

Elta skrev:
Kriller skrev:Jeg kan ikke se det ligefrem giver os en fordel på markedet - og i forhold til hvem?
Under FFP må klubberne kun bruge det de tjener, og der har liverpool en fordel fordi vi tjener markant flere penge end f.eks. tottenham og city.
Men jeg tror ikke, at der er noget til hinder for, at olierigmænd kan oprette et firma, eller bruge et af dem, de har i forvejen som nye vanvittige hovedsponsorer for klubben, og dermed støtte dem på den måde. Dvs. klubben får pengene ind som sponsorindtægter og en del af indtægtsgrundlaget på helt legal vis, og de kan dermed opretholde deres indkøbs- og lønpolitik.
Reglerne skal nok blive omgået, er jeg sikker på.

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » mandag, 14. mar, 2011 11:41

Elta skrev:
Kriller skrev:Jeg kan ikke se det ligefrem giver os en fordel på markedet - og i forhold til hvem?
Under FFP må klubberne kun bruge det de tjener, og der har liverpool en fordel fordi vi tjener markant flere penge end f.eks. tottenham og city.
Men der er jo også en del rundt omkring der tjener mere end os - og mon ikke klubber som Chelsea og City nok skal finde en måde at omgås reglerne på?

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 14. mar, 2011 16:00

Kriller skrev:
Elta skrev:
Kriller skrev:Jeg kan ikke se det ligefrem giver os en fordel på markedet - og i forhold til hvem?
Under FFP må klubberne kun bruge det de tjener, og der har liverpool en fordel fordi vi tjener markant flere penge end f.eks. tottenham og city.
Men der er jo også en del rundt omkring der tjener mere end os - og mon ikke klubber som Chelsea og City nok skal finde en måde at omgås reglerne på?
Det er muligt, at UEFA ikke altid agerer og ytrer sig på heldigste vis, men de er trods alt ikke retarderede. De stabler ikke så stort et projekt som FFP på benene samt bruger så mange kræfter på at få det realiseret, hvis ikke de har sikret sig, at systemet ikke bare kan omgås af de klubber, der skulle have lyst til at gøre dette. Så er det jo spildte ressourcer. FFP skal nok om ikke stoppe så i hvert fald begrænse de uhyggelige økonomiske tendenser, der har gjort sig gældende inden for international topfodbold de seneste år - det er jeg slet ikke i tvivl om. Ellers vil UEFA da først for alvor blive en omvandrende joke af et forbund.

Jeg siger ikke, at FFP er bulletproof. Men at eksempelvis en rig oliesheik, der ejer og pumper penge i eksempelvis en PL-klub, uden videre kan fortsætte med dette blot ved at oprette/benytte et selskab som hovedsponsor for sit hold, som han pumper pengene ind gennem, det kan jeg simpelthen ikke tro, at UEFA ikke har forudset og forhindret.
(EDIT: Hvilket Elta for øvrigt har bekræftet tidligere, minder DaBonks mig om)
Senest rettet af Aarde mandag, 14. mar, 2011 16:10, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » mandag, 14. mar, 2011 16:03

Niels K skrev:
Elta skrev:
Kriller skrev:Jeg kan ikke se det ligefrem giver os en fordel på markedet - og i forhold til hvem?
Under FFP må klubberne kun bruge det de tjener, og der har liverpool en fordel fordi vi tjener markant flere penge end f.eks. tottenham og city.
Men jeg tror ikke, at der er noget til hinder for, at olierigmænd kan oprette et firma, eller bruge et af dem, de har i forvejen som nye vanvittige hovedsponsorer for klubben, og dermed støtte dem på den måde. Dvs. klubben får pengene ind som sponsorindtægter og en del af indtægtsgrundlaget på helt legal vis, og de kan dermed opretholde deres indkøbs- og lønpolitik.
Reglerne skal nok blive omgået, er jeg sikker på.
Som Elta skrev før:
Elta skrev:Med hensyn til leje- og sponsoraftaler til mange milliarder, så er det et krav fra UEFA at disse aftaler skal i udbud, og at prisen skal være markeds-fastsat. Arsenal fik så vidt jeg husker £100m for at kalde deres nye stadion for Emirates. Hvis City eller Chelsea indgår sponsoraftaler for et nyt stadion for £1.000m kan UEFA konkludere at den værdi er 10 gange over markedsprisen, og derved nægte en UEFA-Licens. Det samme gælder spillerudlejning og salg. De har haft en hær af jurister og økonomer til at regne dette her igennem, og fået reglerne bearbejdet i Europa-parlamentet, så selv hvis der skulle være smuthuller vil de hurtigt blive lappet.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. mar, 2011 18:18

DaBonks skrev:
Elta skrev: De har haft en hær af jurister og økonomer til at regne dette her igennem, og fået reglerne bearbejdet i Europa-parlamentet, så selv hvis der skulle være smuthuller vil de hurtigt blive lappet.
Europaparlamentet .....
Billede
Uuuuhhhhhmmmm - det stinker langt væk af effektivitet!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar