Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 14. mar, 2011 18:31

Nogle bundesliga-kyndige?

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -left-back

Ham har jeg set os linket til et par gange i løbet af de sidste 3-4 dage. Hvem er han og hvad kan han?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » mandag, 14. mar, 2011 19:09

Cynwal skrev:
DaBonks skrev:
Elta skrev: De har haft en hær af jurister og økonomer til at regne dette her igennem, og fået reglerne bearbejdet i Europa-parlamentet, så selv hvis der skulle være smuthuller vil de hurtigt blive lappet.
Europaparlamentet .....
http://www.imadedinner.net/wp-content/u ... impson.jpg
Uuuuhhhhhmmmm - det stinker langt væk af effektivitet!
Uanset hvor EU-Skeptisk du er, så har EU altså rigtig mange ekspert-ressourcer til rådighed!
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 14. mar, 2011 19:22

Hvordan vil det påvirke vores transfervindue til sommer, hvis vi slet ikke kan tilbyde europæisk fodbold?

Jeg sad og tænkte på spørgsmålet ifm. lodtrækningen til F.A. Cup semifinalerne. Vi kommer ikke til at byde på C.L. fodbold næste sæson, hvilket nok vil holde de mere etablerede navne væk. Men hvis vi så heller ikke kan byde på E.L., vil det betyde noget overhovedet?

C.L. er en langt bedre turnering rent økonomisk end E.L., så ud fra det, vil manglende C.L betyde færre midler til transfers, mens E.L. ikke generere så meget, så det vil næppe betyde det store økonomisk.

Det sportslige synspunkt er jeg mere i tvivl om. Kommende stjerner, som vi vel er efter, vil muligvis takke nej, eftersom vi måske ikke kan tilbyde nogen form for europæisk fodbold.

Hvad mener i, vil det ødelægge vores transfervindue, hvis vi ikke kan tilbyde europæisk fodbold?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 14. mar, 2011 19:29

1. Michal Kadlec er ok spiller, der, efter min mening, har løst Leverkusens problem på venstre back. Om han er god nok til at løse vores ditto er jeg mere skeptisk over for. Han kunne sagtens være en spiller, der har fundet sit niveau (som jo altså er godt nok til CL qua Leverkusens ligaplacering).

2. Jeg tror ikke Cynwal ytrer sin holdning til EU. Han konstaterer blot, at Parlamentet er kendt for dets langsommelige processer.

3. Jeg tror ikke det får nogen betydning om vi spiller EL. Bare vi har pengene. Da Tottenham sidste år blev nummer fire, var det efter at være sluttet som nummer otte året inden, og derved ingen europæisk fodbold. Man City har jo også vist, at man bare skal have pengene. Kvantitativt kan vi selvfølgelig ikke være med på det niveau, men kvalitativt burde vi kunne være det.

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » mandag, 14. mar, 2011 19:34

Hr. Drejer skrev:Hvordan vil det påvirke vores transfervindue til sommer, hvis vi slet ikke kan tilbyde europæisk fodbold?

Jeg sad og tænkte på spørgsmålet ifm. lodtrækningen til F.A. Cup semifinalerne. Vi kommer ikke til at byde på C.L. fodbold næste sæson, hvilket nok vil holde de mere etablerede navne væk. Men hvis vi så heller ikke kan byde på E.L., vil det betyde noget overhovedet?

C.L. er en langt bedre turnering rent økonomisk end E.L., så ud fra det, vil manglende C.L betyde færre midler til transfers, mens E.L. ikke generere så meget, så det vil næppe betyde det store økonomisk.

Det sportslige synspunkt er jeg mere i tvivl om. Kommende stjerner, som vi vel er efter, vil muligvis takke nej, eftersom vi måske ikke kan tilbyde nogen form for europæisk fodbold.

Hvad mener i, vil det ødelægge vores transfervindue, hvis vi ikke kan tilbyde europæisk fodbold?
Man skal vel ikke kigge længere end City for at konkludere at det kan det godt gøre - de har ihvertfald fået NEJ fra en del spillere på trods af at økonomien var der. Men det er jo svært at svare på, det kommer jo også an på hvilke spillere vi går efter og hvad alternativ spilleren har. Et konkret svar vil nok være at det ikke vil ødelægge vores vindue - men snarere netyde det ikke bliver helt optimalt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. mar, 2011 09:27

Ud (mio. £):
Konchesky 1
Poulsen 2
Spearing 2
Jova 4
Cole 8
N'Gog 5
Skrtel 4
Darby 1
Mavinga 1
El Zhar 1
Degen 1
Ialt 30 mio. £

Ind:
Aquilani 0
Insua 0
Cahill 15
Adam 15
Coentrao 15
A. Johnson 20
Sanchiz 25
Ialt 90 mio. £

Så skal ejerne/klubben op med netto 60 mio. £, og dete r vel ikke utænkeligt, eftersom de ikke har brugt penge netto endnu ?

MM: pepe, Jones og 3 talenter
MF: Agger, Cahill, Carra, Sotos, Wilson mf.
HB: Johnson, Kelly
VB: Coentrao, Insua, Aurelio, Robinson
DM: Lucas, Adam (holdende/fordelende)
OM: Stevie, Meireles, Aquilani, Pacheco, Suso
HW: Johnson, Maxi, (Kuyt)
VW: Sanchiz, (Coentrao), (Suarez)
AN: Carroll, Suarez, Kuyt, (Sanchiz)

4-4-2

-------------- Carroll ----------
------- Suarez ----------------

Sanchiz ------------ A. Johnson

------ Meireles - Stevie --------

Coentrao - Agger - Carra - Glenn

------------- Pepe -------------

Bænk: Jones, Sotos, Cahill, Kelly, Insua, Aurelio, Adam, Lucas, Aquilani, Maxi, Pacheco, Kuyt.

RasmusAgger

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RasmusAgger » tirsdag, 15. mar, 2011 09:30

Niels K:

Den ville aldrig gå under Roy Hodgson - 9 offensive spillere!!

Men tror sgu stadig den er lidt for offensivt anlagt..

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 15. mar, 2011 09:57

Jeg ville i første omgang stille mig tilfreds med Insúa, Aquilani og Adam Johnson. Og en midterforsvarer!

Hvem skulle forresten betale de £8m for Joe Cole? Mon ikke vi "kommer til at hænge på ham" nogen tid endnu.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. mar, 2011 10:00

AJ skrev:Jeg ville i første omgang stille mig tilfreds med Insúa, Aquilani og Adam Johnson. Og en midterforsvarer!

Hvem skulle forresten betale de £8m for Joe Cole? Mon ikke vi "kommer til at hænge på ham" nogen tid endnu.
Sikkert, men der var vist mange interesserede, da han endte hos os. Der er mange klubber, der har penge nok, og et navn som Cole kan givetvis få en del managers til lommerne. Jeg tror, at 8 passer meget godt, og det skulle undre mig meget, hvis Cole er tilfeds med at sidde på bænken karrieren ud ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. mar, 2011 10:08

RasmusAgger skrev:Niels K:

Den ville aldrig gå under Roy Hodgson - 9 offensive spillere!!

Men tror sgu stadig den er lidt for offensivt anlagt..
:D Det er jeg klar over, men selvom man har offensive kvaliteter, er det ikke nødvendigvis ensbetydende med, at man er helt blank defensivt: Agger, Coentrao, Johnson, Meireles, Stevie og for den sags skyld Suarez.
Hvor mange offensive spillere har Barca eller RM ? Kan du holde spillet på modstandernes banehalvdel, så er det vel det "bedste forsvar" ?
Møder vi modstandere, hvor vi bliver for sårbare med denne opstilling, så tag et kik på bænken, hvor vi sagtens kan finde andre spillere at sætte ind (Lucas og Kuyt f.eks.)

Den centrale midt bekymrer måske mest, men de er så rutinerede, så der burde kunne komme styr på det ift. defensiven.

Det er mange salg og mange køb, og vi behøver nok ikke så mange, men omvendt, så skal vi styrke start 11, men også være væsentligt bedre, når bærende spillere er skadet/væk, da vi lige nu oplever en for stor forskel i niveau. Vi skal igennem endnu en oprydning og relativ stor tilgang af spillere, før vi har en fantastisk trup, der er bred nok til at gå hele vejen i alle turneringer. jeg håber, at ejerne sætter meget ind på det igen til sommer.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 15. mar, 2011 11:12

AJ skrev:Jeg ville i første omgang stille mig tilfreds med Insúa, Aquilani og Adam Johnson. Og en midterforsvarer!

Hvem skulle forresten betale de £8m for Joe Cole? Mon ikke vi "kommer til at hænge på ham" nogen tid endnu.
Det vil jeg være meget skuffet over. Insua tror jeg desværre ikke på. Og Aqua havde mere end svært ved at begå sig i PL, jeg forstår intet hvis han hentes tilbage. Johnson spiller i City og ham slipper de ikke. En midterforsvarer mangler vi.
Jeg håber at Poul, Poulsen, Cole, Milan, Insua og måske Ngog sælges og at Soto holder. Og der hentes topspillere ind til start 11'eren i stedet. Og at der endvidere hentes breddespillere ind med gode udviklingsmuligheder i.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. mar, 2011 11:28

Kelly skrev:
AJ skrev:Jeg ville i første omgang stille mig tilfreds med Insúa, Aquilani og Adam Johnson. Og en midterforsvarer!

Hvem skulle forresten betale de £8m for Joe Cole? Mon ikke vi "kommer til at hænge på ham" nogen tid endnu.
Det vil jeg være meget skuffet over. Insua tror jeg desværre ikke på. Og Aqua havde mere end svært ved at begå sig i PL, jeg forstår intet hvis han hentes tilbage. Johnson spiller i City og ham slipper de ikke. En midterforsvarer mangler vi.
Jeg håber at Poul, Poulsen, Cole, Milan, Insua og måske Ngog sælges og at Soto holder. Og der hentes topspillere ind til start 11'eren i stedet. Og at der endvidere hentes breddespillere ind med gode udviklingsmuligheder i.
Jeg kan se pointen i at sælge Insua, hvis vi f.eks. henter en Coentrao, så det er fint nok. Omvendt, er der ikke penge til det hele, så vil jeg være tilfreds med Insua og Aurelio på VB, hvis vi så får resten af spillerne på "min" blok. Vi er meget uenige om Aquilani, som jeg i den grad håber, Juve ikke har råd til, selvom jeg synes, at det er småpenge for en spiller af hans kaliber. Adam Johnson bliver svær at lokke fra shiteh, men så en anden spiller i hans kaliber, hvis det bliver umuligt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 15. mar, 2011 11:28

AJ skrev:Jeg ville i første omgang stille mig tilfreds med Insúa, Aquilani og Adam Johnson. Og en midterforsvarer!
:shock:

Så vil jeg betegne vinduet som en kæmpe fiasko. Med de ovennævnte forstærkninger, vil vi ikke være i nærheden af en top 4 (hypotetisk, i know).
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 15. mar, 2011 11:38

Det har du ret i Drejer.

Chancen for at Insua kommer hjem igen, kan jeg ikke helt gennemskue.
Han har ikke spillet i rigtig lang tid, tror sidste gang var i november eller december, han står noteret for 9 kampe.
Jeg vil egentlig hellere have Wilson som Backup på den plads, også en ny markant spiller ind.
Jeg håber vinduet ser sådan her ud

Venstre back: Helst Coentrao, ellers er Criscitio eller Taiwo også spændende.
Midterforsvar: Sakho, Cahill er dem jeg helst så. Sakho har lige forlænget så ham bliver det nok ikke.
Midtbane: C.Adams, Y M'villa eller måske en der kan tage over for Gerrard på sigt.
Kantspiller: Her så jeg gerne der kom to "Stjerner" ind, Alexis Sanchez, Hazard, Mata. Ellers kunne Arda, Elia, Jarvis, Gervinho, Bastos, D.Payet måske?
Billede

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 15. mar, 2011 12:40

Xenne skrev:Det har du ret i Drejer.

Chancen for at Insua kommer hjem igen, kan jeg ikke helt gennemskue.
Han har ikke spillet i rigtig lang tid, tror sidste gang var i november eller december, han står noteret for 9 kampe.
Jeg vil egentlig hellere have Wilson som Backup på den plads, også en ny markant spiller ind.
Jeg håber vinduet ser sådan her ud

Venstre back: Helst Coentrao, ellers er Criscitio eller Taiwo også spændende.
Midterforsvar: Sakho, Cahill er dem jeg helst så. Sakho har lige forlænget så ham bliver det nok ikke.
Midtbane: C.Adams, Y M'villa eller måske en der kan tage over for Gerrard på sigt.
Kantspiller: Her så jeg gerne der kom to "Stjerner" ind, Alexis Sanchez, Hazard, Mata. Ellers kunne Arda, Elia, Jarvis, Gervinho, Bastos, D.Payet måske?
Dette lyder vildt lækkert ;) lad og håbe på noget af dette kan gennemføres.
Solen skinner Liverpool vinder
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar