Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 22. mar, 2011 14:06

Kelly skrev: Ja det bliver spændende at følge :) I mine øjne er Spearing bedre end Lucas.
:shock: :shock: :shock: :shock:

Vil du uddybe det?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 22. mar, 2011 14:41

Mazter81 skrev:
Kelly skrev: Ja det bliver spændende at følge :) I mine øjne er Spearing bedre end Lucas.
:shock: :shock: :shock: :shock:

Vil du uddybe det?
Ha ha...ja det vil jeg godt ;) . Og i øvrigt ved jeg godt at netop Lucas deler vandene...men.
Lucas tager ikke de nødvendige dybdeløb, som du bare skal gøre i PL.
Han kan have en rolle hvis de spiller med 2 ultraoffensive backs, til at lukke hullerne efter dem. Men sådan spiller Liverpool ikke.
Midtbanespillerne skal være en vigtig del af det opbyggede spil og narturligvis og det defensive spil, det stiller store krav, som f.eks. Alonso kunne udfylde. Lucas mangler hurtighed, dybdeløb og fysik. Spiller alt for meget bolden bagud eller på tværs, og døjer med lette boldtab. Det står for egen regning, men han er bare ikke god nok.
Spearing tager dybdeløb, er hurtigere, er boldsikker, og har et godt overblik. Dermed ikke sagt at han er den perfekte løsning endnu. Desværre er han meget lille fysisk. Men jeg så gerne de solgte Poulsen og Lucas og henter en topklassetalent ind til pladsen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13740
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. mar, 2011 15:09

TOMMO86 som er god at følge med hensyn til transfers (han sagde f.eks. allerede i dec. at vi vil købe Suarez).

We bid £15,000,000 for Young on 31st of Jan. We will be back in for him in the summer.

Det ser ud til vi satser på at hente Young til sommer, hvilket vel betyder at vi ikke går efter Sanchez eller Hazard.









edit. Vi skal købe stort til sommer, og det ser ud til at vi kan gøre. Den sidste dag i januar fik vi bud på Richards £20 M, Young £15 M og Adam £9 M afvist. Dvs. at FSG var klar med ca. £45 M i et januar vindue. Så måske har vi noget at glæde os til.
Senest rettet af Hr. Drejer tirsdag, 22. mar, 2011 15:16, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » tirsdag, 22. mar, 2011 15:12

Kelly skrev: Ha ha...ja det vil jeg godt ;) . Og i øvrigt ved jeg godt at netop Lucas deler vandene...men.
Lucas tager ikke de nødvendige dybdeløb, som du bare skal gøre i PL.
Han kan have en rolle hvis de spiller med 2 ultraoffensive backs, til at lukke hullerne efter dem. Men sådan spiller Liverpool ikke.
Midtbanespillerne skal være en vigtig del af det opbyggede spil og narturligvis og det defensive spil, det stiller store krav, som f.eks. Alonso kunne udfylde. Lucas mangler hurtighed, dybdeløb og fysik. Spiller alt for meget bolden bagud eller på tværs, og døjer med lette boldtab. Det står for egen regning, men han er bare ikke god nok.
Spearing tager dybdeløb, er hurtigere, er boldsikker, og har et godt overblik. Dermed ikke sagt at han er den perfekte løsning endnu. Desværre er han meget lille fysisk. Men jeg så gerne de solgte Poulsen og Lucas og henter en topklassetalent ind til pladsen.
Har ikke så meget tid lige nu, men sad og kiggede på et par chalkboards for at sammenligne Mascherano (sæson 08-09) og Lucas (forårssæson 11 under Kenny). Uden at sige at det er 100 % korrekt, så synes jeg altså tendensen er at Lucas har mindst lige så mange fremadrettede som Masche havde. Nu ved jeg godt at du ikke har nævnt Masche, men jeg vil skyde på at de fleste vil påstå at han er (eller måske var) bedre end Lucas.

Nu er det ikke for at sige at jeg har ret, men mere for at opfordre til lige at underbygge sin kritik af en spiller, inden man fyrer den ud i cyberspace. Det bliver hurtigt påstand mod påstand.....

Personligt synes jeg Lucas de sidste par kampe er begyndt at ligge nogle rigtig fine fremadrettede afleveringer, specielt ud mod kanterne. Kan så tilgengæld godt være enig med dig i at han ikke laver nok dybdeløb, men det behøver jo ikke være hans skyld, det kan jo også være det taktiske oplæg. Jf. vores svagheder på backpladserne....
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 22. mar, 2011 15:16

Hr. Drejer skrev:TOMMO86 som er god at følge med hensyn til transfers (han sagde f.eks. allerede i dec. at vi vil købe Suarez).

We bid £15,000,000 for Young on 31st of Jan. We will be back in for him in the summer.

Det ser ud til vi satser på at hente Young til sommer, hvilket vel betyder at vi ikke går efter Sanchez eller Hazard.
Jeg forudser:

-----Gerrard-Lucas----
Suarez-Meireles-Young
--------Carroll--------

Vel heller ikke helt ufarligt.
Billede

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Elta » tirsdag, 22. mar, 2011 16:10

Hr. Drejer skrev:TOMMO86 som er god at følge med hensyn til transfers (han sagde f.eks. allerede i dec. at vi vil købe Suarez).

We bid £15,000,000 for Young on 31st of Jan. We will be back in for him in the summer.

Det ser ud til vi satser på at hente Young til sommer, hvilket vel betyder at vi ikke går efter Sanchez eller Hazard.
Samme TOMMO86 har nævnt at Sanchez og Hazard er topprioritet til sommer. Bare fordi Young ikke er topprioritet betyder det ikke at vi undlader at købe ham. Selv med Sanchez og Hazard ville det være rart med noget ordentlig bredde i truppen - Det har vi virkelig manglet!
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 22. mar, 2011 16:10

@Drejer
Jeg fulgte selv ivrigt med i de sidste timer, og jeg tror du overser den faktor, at vi først bød på Richards, da Young+Adam VAR røget til jorden. Altså, man gik fra sine prioriteter der ikke kunne gå igennem, til prioriteter hvor man havde en chance. Jeg tolker det derfor som, at der er 25 (Young + Adam) til rådighed + hvis FSG vælger at smide lidt mere i, så ender vi måske på 35-40 og så spillersalg oveni, hvor Aquilani indbringer 12-13 (Adams pris, men Defour fås for 10?!) og hvor CP (2), Jova (2), Cole (5), Konchesky (2), Skrtel (5) og måske også Agger (7-8) står for resten. Dette giver mellem 60-70 at købe ind for, hvor der skal bruges 1 VB, 1 FC (2 hvis Agger sælges), 1CM, 2 W og måske en enkelt DM også.

Bruger man 12 på Adam + 20 på Young + 10 på Enrique, så har vi godt 20 mio. at købe 1W, 1/2 FC og 1 DM. Jeg aner ikke om det er nok...
Badooo siger, hvad han mener!

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 22. mar, 2011 16:14

Kelly skrev:
Mazter81 skrev:
Kelly skrev: Ja det bliver spændende at følge :) I mine øjne er Spearing bedre end Lucas.
:shock: :shock: :shock: :shock:

Vil du uddybe det?
Ha ha...ja det vil jeg godt ;) . Og i øvrigt ved jeg godt at netop Lucas deler vandene...men.
Lucas tager ikke de nødvendige dybdeløb, som du bare skal gøre i PL.
Han kan have en rolle hvis de spiller med 2 ultraoffensive backs, til at lukke hullerne efter dem. Men sådan spiller Liverpool ikke.
Midtbanespillerne skal være en vigtig del af det opbyggede spil og narturligvis og det defensive spil, det stiller store krav, som f.eks. Alonso kunne udfylde. Lucas mangler hurtighed, dybdeløb og fysik. Spiller alt for meget bolden bagud eller på tværs, og døjer med lette boldtab. Det står for egen regning, men han er bare ikke god nok.
Spearing tager dybdeløb, er hurtigere, er boldsikker, og har et godt overblik. Dermed ikke sagt at han er den perfekte løsning endnu. Desværre er han meget lille fysisk. Men jeg så gerne de solgte Poulsen og Lucas og henter en topklassetalent ind til pladsen.
Nu tager Lucas jo nogle dybdeløb, men det er ikke ret mange. Det har du helt ret i. Men hvorfor mon han ikke gør det? Kan det have noget at gøre med hans placering som buffer foran midterforsvaret og som den (oftest) bageste midtbanespiller, som skal dække af for backs og de andre midtbanespillere, som så kan trække op. Og så er der jo også sjældent plads til en ekstra spiller som tager dybdeløbene - det gør Meireles, Kuyt, Gerrard og Maxi allerede. Hvis Lucas også tager dybdeløbet, skal vi satse på at kaptajnen primær tænker defensivt - det er der ikke mange der er interesseret i.
Vi spiller i øvrigt så vidt muligt med 2 offensive backs, og så skal der være en som holder igen og kan dække af hvis en midterforsvarer skal trække ud i siden.
Lucas mangler til gengæld ikke fysik. Han kan løbe hele kampen og er aldrig skadet. Derudover er han stærk i nærkampene og vinder mange dueller på midten (også i luften) eller bryder opspil.
Jeg synes han er enormt boldsikker, men han taber den - indrømmet - af og til når spillere kommer i ryggen på ham , fordi han af og til lige tager 2 sekunder for længe om en aflevering. Heldigvis er han fysisk (og psykisk) stærk og vinder ofte boldene tilbage eller får i det mindste presset skurken.

Spearing tager da flere dybdeløb, men det er jo så fordi det 1) er hans rolle eller 2) han har misforstået det taktisk oplæg (lidt på spidsen, men yea) og jeg tror mest på 1 - Han er ikke den defensive midtbanespillertype. Han er også hurtigere - ikke vanvittigt, men lidt. Men mere boldsikker... Det er han i hvert falde ikke - han kunne jo ikke tæmme bolden under pres hvis han så måtte bruge både hænder og harpiks.
Desuden er han altså lidt langsomt opfattende spilmæssigt, men han bringer til gengæld energi, vilje og opportunisme

Men du sammenligner pærer med bananer og smider så en citron ind (i form af Alonso). Det er ikke samme spillere med en sammenlignelig rolle.

Hr. Drejer
Indlæg: 13740
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. mar, 2011 16:21

Badooo skrev:@Drejer
Jeg fulgte selv ivrigt med i de sidste timer, og jeg tror du overser den faktor, at vi først bød på Richards, da Young+Adam VAR røget til jorden. Altså, man gik fra sine prioriteter der ikke kunne gå igennem, til prioriteter hvor man havde en chance. Jeg tolker det derfor som, at der er 25 (Young + Adam) til rådighed + hvis FSG vælger at smide lidt mere i, så ender vi måske på 35-40 og så spillersalg oveni, hvor Aquilani indbringer 12-13 (Adams pris, men Defour fås for 10?!) og hvor CP (2), Jova (2), Cole (5), Konchesky (2), Skrtel (5) og måske også Agger (7-8) står for resten. Dette giver mellem 60-70 at købe ind for, hvor der skal bruges 1 VB, 1 FC (2 hvis Agger sælges), 1CM, 2 W og måske en enkelt DM også.

Bruger man 12 på Adam + 20 på Young + 10 på Enrique, så har vi godt 20 mio. at købe 1W, 1/2 FC og 1 DM. Jeg aner ikke om det er nok...
Du har en pointe. Det er selvfølgelig det meste logiske at man arbejdede sig nedad listen med potentielle transfers. Men det viser om ikke andet handlekraft i transfervinduet. En handlekraft jeg tror og håber vi vil se mere af til sommer.

Dit tal på £60-70 M tror jeg på vi skal op på i transferbudget, hvis vi skal gøre os forhåbninger om top 4. Chelsea vil også købe, de bliver stadig mere intenst linket til Aguero, Rodwell etc. De vil også bruge mange penge. Man C kender vi. Man U ved jeg ikke. Men deres spil har været dårligt, måske de vil forstærke sig. Og vi er pt. ca. 8-10 point efter top 4, og det skal indhentes over sommeren.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 22. mar, 2011 16:56

Hvorfor er det du tror Chelsea vil forstærke sig (væsentligt) yderligere til sommer?

Man Utd tror jeg ikke vil købe ind. Valencia føles nærmest som et nyindkøb. Cleverley, Welbeck og Macheda kommer tilbage fra udlån. Måske de vil hente en midterforsvarer? Ferdinand virker helt ødelagt af skader efterhånden, så spørgsmålet er om Brown-Evans er tilfredsstillende reserver for Smalling-Vidic.

Man City tror jeg ikke vil fortsætte i samme gear, men de vil måske hente et par stykker. Forhåbentlig ødelægger det bare kontinuiteten.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » tirsdag, 22. mar, 2011 19:12

@ Hr. Drejer: Mener du at hvis bare summerne er store nok og det rækker til en 4-5 klassespillere pr. automatik giver os chancen for en top 4 placering? ...eller hvordan skal det forstås?

For jeg tror nemlig det vil give den stik modsatte effekt. Dels skal en masse nye spillere på samme tid spilles ind på holdet, med de vanskeligheder det giver. Samtidig rykkes hierakiet på holdet voldsomt og dem, der før var sikre fra start, er måske ikke en gang sikre på bænken.

Så vil jeg hellere "nøjes" med 1-2 mand i den øverste liga, samt lidt til "bredden". Det kan så være, at det heller ikke rækker, men så tror jeg det er mere realistisk at vente et par sæsoner, før vi er der igen. Jeg tror ikke man kan købe sig til succes på ét transfervindue.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » tirsdag, 22. mar, 2011 19:34

DaBonks skrev:
Hr. Drejer skrev:TOMMO86 som er god at følge med hensyn til transfers (han sagde f.eks. allerede i dec. at vi vil købe Suarez).

We bid £15,000,000 for Young on 31st of Jan. We will be back in for him in the summer.

Det ser ud til vi satser på at hente Young til sommer, hvilket vel betyder at vi ikke går efter Sanchez eller Hazard.
Jeg forudser:

-----Gerrard-Lucas----
Suarez-Meireles-Young
--------Carroll--------

Vel heller ikke helt ufarligt.
jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan "ønske" dig at have en Miereles med i startopstillingen..

syntes det generelle syn af Miereles er helt forkert.. manden bidrager med absolut intet i midtbanen..

hvis liverpool skal være et spilkontrollerende hold, skal Miereles ud, og det kan kun gå for langsomt! - hvis Liverpool derimod vil leve og ånde af kontraangreb, kan vi med fordel måske godt beholde Miereles, da Miereles' spidskompetancer ligger i dybteløb, stikninger osv. men han er virkelig utroligt elendig til alt andet - og det har kostet mål!

for bare at tage sidste kamp imod sunderland, så har Miereles banens ringeste passnings success-rate(kun overgået på et hængende hår af reina).. og med ialt 24 afleveringer i en hel kamp, syntes jeg ærligt talt ikke, at det er specielt godkendt af en central midtbane spiller..

og til dem af jer, som siger "jammen, dette var jo bare en enkelt kamp, normalt er han ikke så dårligt", kan jeg da kun sige: J"o, det er han"

hans statestikker var langt langt ringere imod fx. kampen imod manchester, hvor han har nærmest rammer en modstander på 50% af alle hans afleverings forsøg.. - han har kun ramt en medspiller 21 gange på 40 forsøg..

Miereles er, og blir en elendig midtbane spiller, dog med udenmærkede offensive kvaliteter.. - dog kan de offensive kvaliteter efter min mening OVERHOVED ikke overveje alle hans kæmpe mangler

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 22. mar, 2011 19:46

Bondo skrev:
DaBonks skrev:
Hr. Drejer skrev:TOMMO86 som er god at følge med hensyn til transfers (han sagde f.eks. allerede i dec. at vi vil købe Suarez).

We bid £15,000,000 for Young on 31st of Jan. We will be back in for him in the summer.

Det ser ud til vi satser på at hente Young til sommer, hvilket vel betyder at vi ikke går efter Sanchez eller Hazard.
Jeg forudser:

-----Gerrard-Lucas----
Suarez-Meireles-Young
--------Carroll--------

Vel heller ikke helt ufarligt.
jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan "ønske" dig at have en Miereles med i startopstillingen..

syntes det generelle syn af Miereles er helt forkert.. manden bidrager med absolut intet i midtbanen..

hvis liverpool skal være et spilkontrollerende hold, skal Miereles ud, og det kan kun gå for langsomt! - hvis Liverpool derimod vil leve og ånde af kontraangreb, kan vi med fordel måske godt beholde Miereles, da Miereles' spidskompetancer ligger i dybteløb, stikninger osv. men han er virkelig utroligt elendig til alt andet - og det har kostet mål!

for bare at tage sidste kamp imod sunderland, så har Miereles banens ringeste passnings success-rate(kun overgået på et hængende hår af reina).. og med ialt 24 afleveringer i en hel kamp, syntes jeg ærligt talt ikke, at det er specielt godkendt af en central midtbane spiller..

og til dem af jer, som siger "jammen, dette var jo bare en enkelt kamp, normalt er han ikke så dårligt", kan jeg da kun sige: J"o, det er han"

hans statestikker var langt langt ringere imod fx. kampen imod manchester, hvor han har nærmest rammer en modstander på 50% af alle hans afleverings forsøg.. - han har kun ramt en medspiller 21 gange på 40 forsøg..

Miereles er, og blir en elendig midtbane spiller, dog med udenmærkede offensive kvaliteter.. - dog kan de offensive kvaliteter efter min mening OVERHOVED ikke overveje alle hans kæmpe mangler
Ingen køer er hellige, men alligevel... :shock:
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » tirsdag, 22. mar, 2011 19:52

Fribytter skrev:
Bondo skrev:
DaBonks skrev:
Hr. Drejer skrev:TOMMO86 som er god at følge med hensyn til transfers (han sagde f.eks. allerede i dec. at vi vil købe Suarez).

We bid £15,000,000 for Young on 31st of Jan. We will be back in for him in the summer.

Det ser ud til vi satser på at hente Young til sommer, hvilket vel betyder at vi ikke går efter Sanchez eller Hazard.
Jeg forudser:

-----Gerrard-Lucas----
Suarez-Meireles-Young
--------Carroll--------

Vel heller ikke helt ufarligt.
jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan "ønske" dig at have en Miereles med i startopstillingen..

syntes det generelle syn af Miereles er helt forkert.. manden bidrager med absolut intet i midtbanen..

hvis liverpool skal være et spilkontrollerende hold, skal Miereles ud, og det kan kun gå for langsomt! - hvis Liverpool derimod vil leve og ånde af kontraangreb, kan vi med fordel måske godt beholde Miereles, da Miereles' spidskompetancer ligger i dybteløb, stikninger osv. men han er virkelig utroligt elendig til alt andet - og det har kostet mål!

for bare at tage sidste kamp imod sunderland, så har Miereles banens ringeste passnings success-rate(kun overgået på et hængende hår af reina).. og med ialt 24 afleveringer i en hel kamp, syntes jeg ærligt talt ikke, at det er specielt godkendt af en central midtbane spiller..

og til dem af jer, som siger "jammen, dette var jo bare en enkelt kamp, normalt er han ikke så dårligt", kan jeg da kun sige: J"o, det er han"

hans statestikker var langt langt ringere imod fx. kampen imod manchester, hvor han har nærmest rammer en modstander på 50% af alle hans afleverings forsøg.. - han har kun ramt en medspiller 21 gange på 40 forsøg..

Miereles er, og blir en elendig midtbane spiller, dog med udenmærkede offensive kvaliteter.. - dog kan de offensive kvaliteter efter min mening OVERHOVED ikke overveje alle hans kæmpe mangler
Ingen køer er hellige, men alligevel... :shock:
ikke helt forstået.. ?

jeg prøver at agumentere for, hvorfor jeg ikke forstår, at stadig nogen mennesker ønsker at have Miereles i start-11'eren efter vi nu har en super god mulighed til sommer for rent faktisk at få et godt hold..

jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor folk syntes at Miereles er en dygtig fodboldspiller.. han mangler simpelthen for meget i sit spil, til at jeg kan stemple ham som "en dygtig fodboldspiller"..

udover hans store mangler, er manden altså også oppe i alderen, så jeg tvivler på at han nogensinde får rettet op på hans elendighed på den centrale midtbane..

jeg kan virkelig ikke se, hvordan vi på nogen måde, kan få forhåbninger om, at blive et boldkontrollerende hold, så længe Miereles skal være en del af vores centrale midtbane!

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af dphreak » tirsdag, 22. mar, 2011 19:59

Bondo skrev:syntes det generelle syn af Miereles er helt forkert.. manden bidrager med absolut intet i midtbanen..
Meireles er den ene gode ting jeg kan få mig til at tilskrive RH, det må du ikke tage fra ham.

Jeg synes Meireles svinger meget, på gode dage er han i mine øjne helt oppe på Alonso-niveau mens han på dårlige dage fuldstændigt dræber spillet på midtbanen. Jeg synes dog helt klart han har været bedre end gennemsnittet, ikke at det nødvendigvis er nok i disse tider, men jeg tror han har niveauet hvis dem omkring ham har det.

Besvar