Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 08. apr, 2011 14:49

Jeg har læst de udtalelser fra FSG før, men jeg har aldrig set noget om hvor meget de har tænkt sig/er villige til at bruge netto. Hvis det er rigtigt, at vi havde £10-15m netto i januar, og at de bliver overført til sommerbudgettet har vi da mindst det.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 08. apr, 2011 14:57

AJ skrev:Jeg har læst de udtalelser fra FSG før, men jeg har aldrig set noget om hvor meget de har tænkt sig/er villige til at bruge netto. Hvis det er rigtigt, at vi havde £10-15m netto i januar, og at de bliver overført til sommerbudgettet har vi da mindst det.
Det er rigtigt. Men man kan sige at de har malet sig op i et hjørne. De lover store forandringer, og med Henry's handlekraft, så mon ikke der sker store forandringer. Alt andet vil blive holdt i mod dem, ligesom den gang - hvad er nu hans navn - som lovede os at inden for 60 dage vil arbejde påbegynde...hmmm.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » fredag, 08. apr, 2011 15:09

AJ skrev:Jeg har læst de udtalelser fra FSG før, men jeg har aldrig set noget om hvor meget de har tænkt sig/er villige til at bruge netto. Hvis det er rigtigt, at vi havde £10-15m netto i januar, og at de bliver overført til sommerbudgettet har vi da mindst det.
Skulle FSG gå ud og vifte om sig med penge og råbe "we got billions!"?

Som Drejer påpeger, så er store rente- og afdragsposter væk, mens de kommercielle indtægter er steget (bl.a. har Standard Chartered-aftalen jo langt mere end fordoblet indtægterne ift. Carlsberg).

Hvad der så taler mod er de manglende CL-indtægter. Men det er undgåeligt ikke at bruge penge, såfremt vi vil med i CL igen.

Suarez blev handlet uafhængigt af Torres-salget. Da det blev kendt, at Torres var på vej væk var man dog måske klar til at betale de penge der skulle til for definitivt at lukke handlen, da man selvfølgelig ikke havde råd til at miste både Torres og Suarez.
Eller måske at Babel hele tiden har været en del af januarregnestykket, således at Suarez' pris på ca. 22M£ delvist blev finansieret af de ca. 6M£ (?) for Babel og vi således endte omkring de 15M£.

Uanset hvad, så anser jeg januars transfervindue som et signal om at der var nogle penge at handle med. Charlie Adam var jo ligeledes et mål (måske kun til sidst) og skulle have været finansieret af egne penge (Torres+Babel-penge brugt på Suarez og Carroll).
Billede

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 08. apr, 2011 15:31

Meget godt udpointeret med John Henry's udtalelser om at der vil blive hentet topspillere og mange spillere til klubben til sommer .. kan ikke huske hvem der har sagt hvad af Comolli og Henry/Werner, men har fået et kraftigt indtryk af at der bliver handlet stort til sommer. Hvorfor skulle de sige det, velvidende at de kommer til at skuffe millioner af fans, der har sat deres lid til dem ?

.. Mener det var fra .no at jeg læste Comolli citeret for noget i retningen af "der kommer til at blive signet mange topspillere til sommer, mærk dig mine ord!" ..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 08. apr, 2011 21:34

@ Mikkel K

Jeg regner selvfølgelig ikke med, at Henry står og slynger et tal ud. Men jeg har ikke engang læst rygter om hvilken størrelsesorden vi snakker. Jeg går da heller ikke ud fra, at Hr. Drejer har det direkte fra John selv, at vi som udgangspunkt havde så og så mange millioner at handle for i januar.

Men det er rigtigt. Havde vi kun hentet Suárez og solgt Babel havde vi brugt £15m i første januarvindue. Det indikerer selvfølgelig, at de er klar til offensiv.

RasmusAgger

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RasmusAgger » fredag, 08. apr, 2011 23:38

Lad os hente lidt britisk. Der kommer jo også nogle nye regler mht. nationalitet osv. Kender dem ikke lige..

Adam, Young, Jarvis og Cahill. Det ville være strålende.
Plus en venstreback og angriber. Så er vi sgu godt rustet til næste sæson.

Brugeravatar
Panzerviking
Indlæg: 70
Tilmeldt: onsdag, 20. jan, 2010 20:37
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Panzerviking » lørdag, 09. apr, 2011 12:46

Aaron Lennon er sat i forbindelse med os på rygtebasis efter ham og Redknapp angiveligt har været oppe at toppes.. Jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men som alternativ til Young er han da spændende. Ville i hvert fald give os langt mere fart på fløjen end vi har nu!
Let off some steam, Bennett!

steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » lørdag, 09. apr, 2011 13:04

Panzerviking skrev:Aaron Lennon er sat i forbindelse med os på rygtebasis efter ham og Redknapp angiveligt har været oppe at toppes.. Jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men som alternativ til Young er han da spændende. Ville i hvert fald give os langt mere fart på fløjen end vi har nu!
Enig med dig om young, vi har brug for nogle som kan overmatche de andre på løb osv.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 09. apr, 2011 14:25

Lennon, Jarvis og Young til sommer.

+ mere.

Jeg bliver endnu mere glad, hvis vi for et par stykker flere. :clap:
You'r Never Walk Alone. ///

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » lørdag, 09. apr, 2011 15:21

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 09. apr, 2011 15:31

Bare lige for at skabe et overblik, har jeg tilladt mig at samle navnene på de spillere, vi er blevet sat i forbindelse med, siden 31. marts. Som følger:
FC: Cahill, Rolando
VB: Enrique, Baines, Taiwo, Cissokho, Wendt, Vargas
CM: Aquilani, Adam, Bacinovic, Honda, Krancjar, Afellay
W: Young, Perotti, Menez, Jarvis, Turan, Elia, Marveaux, Ayew, Gaitan, Willian, Prieto, Johnson, Lennon
A: Wickham

Jeg synes det viser forskellige ting:
1) vi kigger meget bredt og er ikke på røven, hvis vores target vælger en anden klub.
2) KD og Comolli ved præcis hvilke positioner vi skal have forstærket - der er jo fuld enighed med resten af det her forum om positionerne. Det er positivt
3) Pressen aner ikke en skid om, hvad der foregår. De skriver og skriver og skriver. De skal næsten bare læse om en spiller og så Liverpool stående på samme nyhedsside, så kører historien som var den fakta og fra en hemmelig kilde.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. apr, 2011 16:26

steffanp skrev:
Panzerviking skrev:Aaron Lennon er sat i forbindelse med os på rygtebasis efter ham og Redknapp angiveligt har været oppe at toppes.. Jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men som alternativ til Young er han da spændende. Ville i hvert fald give os langt mere fart på fløjen end vi har nu!
Enig med dig om young, vi har brug for nogle som kan overmatche de andre på løb osv.
Så skal vi bare hive Raheem Sterling op i truppen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » lørdag, 09. apr, 2011 16:27

Badooo skrev:Bare lige for at skabe et overblik, har jeg tilladt mig at samle navnene på de spillere, vi er blevet sat i forbindelse med, siden 31. marts. Som følger:
FC: Cahill, Rolando
VB: Enrique, Baines, Taiwo, Cissokho, Wendt, Vargas
CM: Aquilani, Adam, Bacinovic, Honda, Krancjar, Afellay
W: Young, Perotti, Menez, Jarvis, Turan, Elia, Marveaux, Ayew, Gaitan, Willian, Prieto, Johnson, Lennon
A: Wickham

Jeg synes det viser forskellige ting:
1) vi kigger meget bredt og er ikke på røven, hvis vores target vælger en anden klub.
2) KD og Comolli ved præcis hvilke positioner vi skal have forstærket - der er jo fuld enighed med resten af det her forum om positionerne. Det er positivt
3) Pressen aner ikke en skid om, hvad der foregår. De skriver og skriver og skriver. De skal næsten bare læse om en spiller og så Liverpool stående på samme nyhedsside, så kører historien som var den fakta og fra en hemmelig kilde.
Og lige præcis det sidste gør, at jeg overhovedet ikke gider følge med i alle transferrygterne, før det for alvor begynder at blive alvor hen omkring sommerferien. Næsten det hele er ren spekulation og varm luft, hvor man den ene dag læser ét, mens det samme så rutinemæssigt bliver afvist den næste dag = ren spildtid.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 09. apr, 2011 18:04

LarsU skrev:
Badooo skrev:Bare lige for at skabe et overblik, har jeg tilladt mig at samle navnene på de spillere, vi er blevet sat i forbindelse med, siden 31. marts. Som følger:
FC: Cahill, Rolando
VB: Enrique, Baines, Taiwo, Cissokho, Wendt, Vargas
CM: Aquilani, Adam, Bacinovic, Honda, Krancjar, Afellay
W: Young, Perotti, Menez, Jarvis, Turan, Elia, Marveaux, Ayew, Gaitan, Willian, Prieto, Johnson, Lennon
A: Wickham

Jeg synes det viser forskellige ting:
1) vi kigger meget bredt og er ikke på røven, hvis vores target vælger en anden klub.
2) KD og Comolli ved præcis hvilke positioner vi skal have forstærket - der er jo fuld enighed med resten af det her forum om positionerne. Det er positivt
3) Pressen aner ikke en skid om, hvad der foregår. De skriver og skriver og skriver. De skal næsten bare læse om en spiller og så Liverpool stående på samme nyhedsside, så kører historien som var den fakta og fra en hemmelig kilde.
Og lige præcis det sidste gør, at jeg overhovedet ikke gider følge med i alle transferrygterne, før det for alvor begynder at blive alvor hen omkring sommerferien. Næsten det hele er ren spekulation og varm luft, hvor man den ene dag læser ét, mens det samme så rutinemæssigt bliver afvist den næste dag = ren spildtid.
Personligt har jeg ikke noget i mod at mange spillere rygtes til Liverpool ;) . Jeg tager det som et positivt tegn på, at der kommer et vildt vindue til sommer. Velvidende at de felste rygter ikke bliver aktuelle og ikke kan videreføres til handler, så skulle det undre mig om ikke nogle af rygterne rent faktisk er sande og kommer til at holde vand.
Taiwo syntes ikke en mulighed for os nu.
http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... naeste-uge
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » søndag, 10. apr, 2011 15:45

Så har jeg igen opdateret listen med de emner jeg gerne ser til de forskellige positioner, hvor vi mangler forstærkning til sommer. Der er taget udgangspunkt i spillere vi er blevet kædet sammen med på et eller andet tidspunkt, og emnerne er ikke i prioriteret rækkefølge.

Målmænd
Hennesey
Friedel

Midterforsvarer
Sakho
Kjær
Mexes
Richards
Cahill
Jones

Venstrebacks
Coentrao
Taiwo
Bastos
Bale
Baines
Clichy

Central midtbane
Defour
Martinez
Hamsik
Banega
Adam

Fløje
Bale
Mata
Young
Hazard
Navas
Johnson
Hernandez
Eriksen
Cazorla
Sanchez
Lennon
Jovetic
Afellay
Oxlade-Chamberlain

Angribere
Llorente
Benzema
Lukaku
Wickham
Canales
Bojan
Senest rettet af Styf torsdag, 28. apr, 2011 22:01, rettet i alt 2 gange.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Besvar