Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » tirsdag, 24. maj, 2011 12:21

BBC skriver idag at Ashley Young er på vej til United. Det siger Darren Bent. Så det kan vi godt glemme :-((((
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 24. maj, 2011 12:40

går mig heller ikke noget. Young er god med ikke fra øverste skuffe...


kunne være rart med et par topklasse spillere som Agüero og Hazard. sikkert ikke den store chance for at det sker, men King Kenny har jo været ude og sige at vi kun henter top spillere ind, for ellers ville det være unfair over for de nuværende spillere.

så ind :
G. Cahill
J. Enrique
B. Matuidi
S. Agüero
E. Hazard
B. Friedel
------------- 6 mand

ud :
E. Insua
S. Kyrgiakos
P. Degen
N. El Zhar (hvis han ikke er smuttet)
B. Jones
M. Jovanovis
C. Poulsen
J. Cole
P. Konchesky
D. N'gog
-------------10 mand

opstilling :

-----------------------------------------Reina----------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
Johnson-------------*Cahill*/Carragher-------------Agger---------------------*Enrique*
--------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------Gerard----------------------*Matuidi*-------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------*Agüero*--------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
-------------Suarez---------------------Carroll-------------------*Hazard*------------

så Agüero som hængene angriber og Suarez og Hazard som frie kanter ( kan trække ind i banen som de vil )...
Johnson og Enrique skubber med frem når Suarez eller Hazard trækker ind i banen....

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 24. maj, 2011 13:05

Henrik skrev:
Kelly skrev:
Kongegaard skrev:Det er sgu til at blive helt træt af at se Shity mig her og Shity mig der... Eller så kommer Real og Chelsea lige kørerende. Når de så er smuttet, kommer Scum, Inter og Milan og tager resten.. Alt imens Barca har plukket det de gerne vil have..
Når det er sket, så er Sanchez, Bale, Aguero, Mata, Hazard, Sahin og alle de interessante spillere taget..

Hvad bliver der så til os. C Adam fra blackpool, som rykkede ned og A. Young fra Villa (hvis vi er heldige)





Lad os nu komme ind i kampen og bruge penge på de rigtige spillere.. Køb Sanchez, Bale, Aguero, Mata eller Hazard.. Spillere der kan noget.

For et par år siden fik vi heller ikke fat i Silva og Villa, da de spillede i Valencia.
Helt enig.

Jeg tror City henter Augero. RM henter Falcao. Arsenal henter Karim i RM, scum henter Young.
Hvem henter vi ???? er der nogle bud.
Demba Ba i West ham for 8-10 millioner, Luis Enrique i Newcastle for samme beløb og Charles N'zogbia i Wigan for nogenlunde det samme.

Så henter vi Insua ind igen som backup og så ryger Poulsen, Konchesky, Jones, N'gog, El Zhar, Aquilani, Degen.

Personligt tror jeg at Cole får en sæson til, og så bliver skibet afsted, men jeg håber godt nok at han ryger nu. Jeg så selvfølgelig gerne at vi trækker en kanin op af hatten, men i første omgang anser jeg de 3 førstnævnte som mere realistiske targets for os. Lad det så samtidig være sagt at kvalitet ikke behøver at koste alverden, så jeg ser ikke de 3 spillere som negative tilføjelser. Specielt Demba Ba har vist sig at være interessant. 7 mål i 12 kampe i nedrykningskampen taler deres tydelige sprog.
Jeg kan ikke se at det skulle kunne gøre at vi flytter os betydeligt fra, hvor vi er nu ;-) Det hænger heller ikke sammen med linket længere oppe med at Dalglish vil købe fra øverste hylde. Hvis Reina bliver, fordi han har fået at vide at der kommer store spillere til sommer, er det fordi der virkelig kommer nogle gode spillere, fordi han ellers for længst havde skrevet under med Man U.

Det ser også ud til at Dalglish allerede har fundet dem han vil gå efter. Tror og håber stadigvæk på Aguero, Young, Cahill, Cissokho, Mata og Adam. Kan ikke se hvad der skulle være godt i ikke at handle stort til sommer? For hvis man vil tjene på liverpool er det igennem spillersalg af stjerne spillere + at klubben kommer i CL og det skal der altså en del klasse spillere til med vores nuværende hold. Så hvis det virkelig passer det med at ejerne vil tjene på klubben, så kan jeg ikke se andet end man køber 5 stjerne spillere så Liverpool igen kan blive et CL hold og derved tjene penge på det og spillersalg;-)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 24. maj, 2011 13:11

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at klubben vil gøre alt i sin magt for at hente virkelige topspillere som Aguero, Mata, Hazard, Young, Sanchez, Cahill, m.fl. Jeg tror også på, at vi kan finde midlerne til indkøb i denne kategori.

Desværre kan vi ikke vride armen om på spillerne. Det er et gigant minus ikke at være med i CL og et lille minus i forhold til troen på projektet, at vi også missede EL. Spillerne skifter hellere til Man City end os - også af sportslige årsager! Og det er msåke heller ikke utænkeligt, at spillere som Hulk og Falcao hellere bliver i Porto end at tage til LFC.

Vi skal nok få et par gode spillere ind, men jeg tvivler på, at vi kan tiltrække navne, som dem jeg nævnte øverst. Det bliver en hård kamp, at komme tilbage til toppen.

Jeg trøster mig ved disse tre ting. Vores hold leverede mere under Kenny, end hvad slutstillingen måske antyder. Vores akademi ser aldeles lovende ud. Og skulle vi være så heldige at lande et stort navn, så er det sgu' en spiller med hjertet på det rette sted.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. maj, 2011 13:15

Østergaard skrev:
Henrik skrev:
Kelly skrev:
Kongegaard skrev:Det er sgu til at blive helt træt af at se Shity mig her og Shity mig der... Eller så kommer Real og Chelsea lige kørerende. Når de så er smuttet, kommer Scum, Inter og Milan og tager resten.. Alt imens Barca har plukket det de gerne vil have..
Når det er sket, så er Sanchez, Bale, Aguero, Mata, Hazard, Sahin og alle de interessante spillere taget..

Hvad bliver der så til os. C Adam fra blackpool, som rykkede ned og A. Young fra Villa (hvis vi er heldige)





Lad os nu komme ind i kampen og bruge penge på de rigtige spillere.. Køb Sanchez, Bale, Aguero, Mata eller Hazard.. Spillere der kan noget.

For et par år siden fik vi heller ikke fat i Silva og Villa, da de spillede i Valencia.
Helt enig.

Jeg tror City henter Augero. RM henter Falcao. Arsenal henter Karim i RM, scum henter Young.
Hvem henter vi ???? er der nogle bud.
Demba Ba i West ham for 8-10 millioner, Luis Enrique i Newcastle for samme beløb og Charles N'zogbia i Wigan for nogenlunde det samme.

Så henter vi Insua ind igen som backup og så ryger Poulsen, Konchesky, Jones, N'gog, El Zhar, Aquilani, Degen.

Personligt tror jeg at Cole får en sæson til, og så bliver skibet afsted, men jeg håber godt nok at han ryger nu. Jeg så selvfølgelig gerne at vi trækker en kanin op af hatten, men i første omgang anser jeg de 3 førstnævnte som mere realistiske targets for os. Lad det så samtidig være sagt at kvalitet ikke behøver at koste alverden, så jeg ser ikke de 3 spillere som negative tilføjelser. Specielt Demba Ba har vist sig at være interessant. 7 mål i 12 kampe i nedrykningskampen taler deres tydelige sprog.
Jeg kan ikke se at det skulle kunne gøre at vi flytter os betydeligt fra, hvor vi er nu ;-) Det hænger heller ikke sammen med linket længere oppe med at Dalglish vil købe fra øverste hylde. Hvis Reina bliver, fordi han har fået at vide at der kommer store spillere til sommer, er det fordi der virkelig kommer nogle gode spillere, fordi han ellers for længst havde skrevet under med Man U.

Det ser også ud til at Dalglish allerede har fundet dem han vil gå efter. Tror og håber stadigvæk på Aguero, Young, Cahill, Cissokho, Mata og Adam. Kan ikke se hvad der skulle være godt i ikke at handle stort til sommer? For hvis man vil tjene på liverpool er det igennem spillersalg af stjerne spillere + at klubben kommer i CL og det skal der altså en del klasse spillere til med vores nuværende hold. Så hvis det virkelig passer det med at ejerne vil tjene på klubben, så kan jeg ikke se andet end man køber 5 stjerne spillere så Liverpool igen kan blive et CL hold og derved tjene penge på det og spillersalg;-)
Jeg skider i bukserne, hvis Scum præsenterer Reina på mandag, hvor de vil præsenterer deres nye målmand.
De navne du nævner får mig til at smile, det er fantastisk gode navne ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 24. maj, 2011 13:29

texnymann skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at klubben vil gøre alt i sin magt for at hente virkelige topspillere som Aguero, Mata, Hazard, Young, Sanchez, Cahill, m.fl. Jeg tror også på, at vi kan finde midlerne til indkøb i denne kategori.

Desværre kan vi ikke vride armen om på spillerne. Det er et gigant minus ikke at være med i CL og et lille minus i forhold til troen på projektet, at vi også missede EL. Spillerne skifter hellere til Man City end os - også af sportslige årsager! Og det er msåke heller ikke utænkeligt, at spillere som Hulk og Falcao hellere bliver i Porto end at tage til LFC.

Vi skal nok få et par gode spillere ind, men jeg tvivler på, at vi kan tiltrække navne, som dem jeg nævnte øverst. Det bliver en hård kamp, at komme tilbage til toppen.

Jeg trøster mig ved disse tre ting. Vores hold leverede mere under Kenny, end hvad slutstillingen måske antyder. Vores akademi ser aldeles lovende ud. Og skulle vi være så heldige at lande et stort navn, så er det sgu' en spiller med hjertet på det rette sted.
I forlængelse af dette indlæg vil jeg lige pege på nogle transfer targets, som jeg stadig vil mene er meget realistiske, og som forhåbentlig vil give truppen tyngde nok til at spille med om top 4.

Aaron Lennon (utilpasset i Spurs og vi kan virkelig godt bruge en spiller med så meget fart)
Alvaro Negredo (god målscorer som topklubberne åbenbart ikke har i søgeslyset)
Forlan (et ældre og måske billigere alternativ, som allerede kender Suarez godt)
Sylvain Marveaux (transferfri og flere gang meldt tæt på LFC)

Alle 4 vil i mine øjne hjælpe til at styrke truppen og afhængig af modstander vil de måske også kunne forstærke startopstillingen.

Ikke de top transfers vi drømmer om, men i mine øjne interessante backup-muligheder.
Kloppite

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 24. maj, 2011 13:30

Jeg tror vi har en vis interesse:

1. I liverpool er der større chance for at få spilletid end i andre PL stor klubber!
2. Hvis man en gang for alle udtaler at man vil gå efter top 4 næste år og har midlerne, så kan spillerne jo ikke være så enormt sure over ikke at spille CL i en sæson ;-)
3. Aguero kan jo se hvordan vi udviklede Torres fra kæmpe talent til en af verdens bedste angribere (han faldt dog med holdet).
4. Alle, selv Torres, siger at Kenny er fantastisk og det er efterhånden rundt i hele verden at han skulle være dette.

Så jeg kan ikke se ret mange agumeneter imod at Liverpool ikke skulle kunne få fat på disse spillere: Aguero, Mata, Harzard, Cahill, Cissokho og Adam.

Men det vigtige er at lave en gulerod til spilleren i at vi næste år vil gå efter top 4 og har alle midlerne! :-)

P.S lad da bare Young smutte til Uniteds bænk, kan ikke se hvad der skulle være godt for ham selv i det skifte? ;-)

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. maj, 2011 13:38

texnymann skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at klubben vil gøre alt i sin magt for at hente virkelige topspillere som Aguero, Mata, Hazard, Young, Sanchez, Cahill, m.fl. Jeg tror også på, at vi kan finde midlerne til indkøb i denne kategori.

Desværre kan vi ikke vride armen om på spillerne. Det er et gigant minus ikke at være med i CL og et lille minus i forhold til troen på projektet, at vi også missede EL. Spillerne skifter hellere til Man City end os - også af sportslige årsager! Og det er msåke heller ikke utænkeligt, at spillere som Hulk og Falcao hellere bliver i Porto end at tage til LFC.

Vi skal nok få et par gode spillere ind, men jeg tvivler på, at vi kan tiltrække navne, som dem jeg nævnte øverst. Det bliver en hård kamp, at komme tilbage til toppen.

Jeg trøster mig ved disse tre ting. Vores hold leverede mere under Kenny, end hvad slutstillingen måske antyder. Vores akademi ser aldeles lovende ud. Og skulle vi være så heldige at lande et stort navn, så er det sgu' en spiller med hjertet på det rette sted.
Er Mata og Hazard ikke også bedre end Young ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

balvenie

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af balvenie » tirsdag, 24. maj, 2011 13:45

texnymann skrev:
texnymann skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at klubben vil gøre alt i sin magt for at hente virkelige topspillere som Aguero, Mata, Hazard, Young, Sanchez, Cahill, m.fl. Jeg tror også på, at vi kan finde midlerne til indkøb i denne kategori.

Desværre kan vi ikke vride armen om på spillerne. Det er et gigant minus ikke at være med i CL og et lille minus i forhold til troen på projektet, at vi også missede EL. Spillerne skifter hellere til Man City end os - også af sportslige årsager! Og det er msåke heller ikke utænkeligt, at spillere som Hulk og Falcao hellere bliver i Porto end at tage til LFC.

Vi skal nok få et par gode spillere ind, men jeg tvivler på, at vi kan tiltrække navne, som dem jeg nævnte øverst. Det bliver en hård kamp, at komme tilbage til toppen.

Jeg trøster mig ved disse tre ting. Vores hold leverede mere under Kenny, end hvad slutstillingen måske antyder. Vores akademi ser aldeles lovende ud. Og skulle vi være så heldige at lande et stort navn, så er det sgu' en spiller med hjertet på det rette sted.
I forlængelse af dette indlæg vil jeg lige pege på nogle transfer targets, som jeg stadig vil mene er meget realistiske, og som forhåbentlig vil give truppen tyngde nok til at spille med om top 4.

Aaron Lennon (utilpasset i Spurs og vi kan virkelig godt bruge en spiller med så meget fart)
Alvaro Negredo (god målscorer som topklubberne åbenbart ikke har i søgeslyset)
Forlan (et ældre og måske billigere alternativ, som allerede kender Suarez godt)
Sylvain Marveaux (transferfri og flere gang meldt tæt på LFC)

Alle 4 vil i mine øjne hjælpe til at styrke truppen og afhængig af modstander vil de måske også kunne forstærke startopstillingen.

Ikke de top transfers vi drømmer om, men i mine øjne interessante backup-muligheder.


Jeg er helt enig med dig i, at klubben jagter et top navn og krydser fingre for, at vi snart får en dejlig overraskelse. Men konkurrencen er benhård og vi har desværre ikke så meget at lokke med som andre, der kan lokke med både CL og større lønposer. Positivt er det dog, at vedkommende der evt. lander - som du skriver - er 100% dedikeret til os!

Adam og Enrique tror jeg kommer (men er meget usikker på, hvor meget de vil flytte os?) og senest er vi igen linket til Turan - ham så jeg meget gerne hos os. Jokerne er vel spillere som Young, Lennon og i særdeleshed Aguero?

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » tirsdag, 24. maj, 2011 13:58

Østergaard skrev:Jeg kan ikke se at det skulle kunne gøre at vi flytter os betydeligt fra, hvor vi er nu ;-) Det hænger heller ikke sammen med linket længere oppe med at Dalglish vil købe fra øverste hylde. Hvis Reina bliver, fordi han har fået at vide at der kommer store spillere til sommer, er det fordi der virkelig kommer nogle gode spillere, fordi han ellers for længst havde skrevet under med Man U.

Det ser også ud til at Dalglish allerede har fundet dem han vil gå efter. Tror og håber stadigvæk på Aguero, Young, Cahill, Cissokho, Mata og Adam. Kan ikke se hvad der skulle være godt i ikke at handle stort til sommer? For hvis man vil tjene på liverpool er det igennem spillersalg af stjerne spillere + at klubben kommer i CL og det skal der altså en del klasse spillere til med vores nuværende hold. Så hvis det virkelig passer det med at ejerne vil tjene på klubben, så kan jeg ikke se andet end man køber 5 stjerne spillere så Liverpool igen kan blive et CL hold og derved tjene penge på det og spillersalg;-)
Kenny siger jo netop at "the squad only needs tinkering". I min verden betyder tinkering at man små-justerer. Resten af det han siger læser jeg fortsat som value-for-money approach. Demba Ba falder i højeste grad ind under value for money i den sammenhæng i mine øjne.

N'zogbia vil være fin at have til bredden, og et køb af ham vil være i stil med Man Uniteds køb af Valencia. Han var ikke noget stort navn, men jeg kan love dig for at Man Uniteds fans har bandet over at han har været skadet i så lang tid. 11 assist og 7 mål i 37 kampe i hans første sæson for Man United er sgu godkendt.

N'zogbia har i denne sæson scoret 9 mål og lavet 5 assists. Til sammenligning har Young, som nok koster dobbelt så meget scoret 10 mål og lavet 7 assists. I mine øjne er Young derfor på ingen måde dobbelt så meget værd, blot fordi han er engelsk. N'zogbia er kun 24, og er mere winger end det vi har i truppen lige nu. Kunne vi få en spiller ind på højre-kanten, har vi mulighed for at skubbe Kuyt op i angrebet igen, hvor jeg efterhånden synes at han hører til.
Næste år!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 24. maj, 2011 14:05

Kelly skrev:Er Mata og Hazard ikke også bedre end Young ?.
Det kan jeg helt ærligt ikke svare på. Tre spillere, der i mine øjne har bevist deres værd i hver sin liga. Jeg ville være superglad, hvis vi bare kunne få en af dem.

Umiddelbart tiltaler Mata mig mest, men jeg tror at holdet ville kunne drage god nytte af de hurtigere og måske mere deciderede kantspillere Young og Hazard.
Kloppite

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 24. maj, 2011 14:10

Østergaard skrev:Jeg tror vi har en vis interesse:

1. I liverpool er der større chance for at få spilletid end i andre PL stor klubber!
2. Hvis man en gang for alle udtaler at man vil gå efter top 4 næste år og har midlerne, så kan spillerne jo ikke være så enormt sure over ikke at spille CL i en sæson ;-)
3. Aguero kan jo se hvordan vi udviklede Torres fra kæmpe talent til en af verdens bedste angribere (han faldt dog med holdet).
4. Alle, selv Torres, siger at Kenny er fantastisk og det er efterhånden rundt i hele verden at han skulle være dette.
1. Men muligheden for titler større. Torres skiftede, selvom konkurrencen i LFC var mindre end i CFC (selvom Torres nok ikke havde regnet med at sidde på bænken).
2. Intentioner er fine, men er der ikke sådan ca. 5 andre hold, der har de samme intentioner? Så er vi jo lige vidt.
3. Det var jo en træner og en stab, der ikke længere er i klubben, der udviklede Torres.
4. Det er da et helt klart plus at have KD fremfor Roy eller ingen træner. Men Wenger og Ferguson har trods alt nok en større stjerne. Det har Mourinho og Pep nok også. City og CFC har jo så en enorm pengepung.

Jeg tror, der er så mange spændende spillere, at LFC nok skal få fat i et eller andet navn, som de fleste ser positivt på, men LFC står altså ikke først i køen, når topspillere skal skifte klub.

Der blev skrevet stolpe op og ned i januar om Dzekos verdensklasse kompetencer - der var ikke det forsvar, han ikke kunne score imod...

City afsluttede Dzeko-handlen hurtigt, og så så LFC sit snit til at gå efter Suarez. Den eneste reelle konkurrent var Spurs, og dengang var Torres lokkemaden (det har Suarez udtalt), og Suarez' førsteprioritet har aldrig været LFC, men derimod Barca. De havde dog købt Villa et halvt år inden.

Der skal et knivskarpt blik til for at undgå de fiaskoer, der helt sikkert vil skifte klub til sommer for mange millioner, og samtidig udmanøvrere klubber, der er mere attraktive end LFC.

Det lykkedes med Suarez i januar - og måske Carroll (dommen over ham venter jeg stadig med at fælde). Der brugte man primært den normale tilbageholdenhed fra de andre topklubber til at være aggressive.

Til sommer kan man selvfølgelig godt være med i kampen om Young, Aguero, Sanchez osv., men man må spille på flere heste og forsøge at vende det til noget positivt, hvis ikke disse spillere skifter til LFC. Det vil jo betyde, at de formentlig er skiftet til andre klubber, og så må LFC holde øje med hvilke spillere, der bliver tilovers i den store transferkabale.

Det kan sagtens vise sig at være meget gode spillere. Det kan også vise sig at være spillere, som måske ikke er topspillere (endnu). Springet fra talent til et topnavn behøver dog ikke at være stort/tage lang tid.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. maj, 2011 14:12

I dag skrives fra faktisk en del om Diego og Celtic's venstre back. Der skrives vi jagter dem. Chelsea vil også have Diego.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. maj, 2011 14:16

Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om Diego. Han var kæmpe stor i Werder, men efter skiftet til Juve gik det galt. Hvad der gik galt, har jeg ikke fulgt godt nok med til at udtale mig om. Men jeg har hørt at han havde et skænderi med træneren i Wolfsburg, og det er grunden til skiftet.

Men enig med Fribytter. Vi er ikke længere øverst i fødekæden. Det er selvfølgelig målet at blive det igen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » tirsdag, 24. maj, 2011 14:36

Tror godt vi kan glemme at hente spillere som Hazard, Mata og Young, disse spillere vil allesammen spille i CL, og det kan vi ikke tilbyde. Lukaku er nok for ung og ryger efter sigende til Chelski. Forlan er for dyr og gammel.

Jeg har faktisk også et rigtig godt øje til Demba Ba fra West Ham, han virkede utrolig giftig for rigtig mange forsvar i PL, så hvis man kunne lande ham for 60-80 mill. så synes jeg vi skal slå til.

Jeg hælder også til at vi kan nappe en spiller som Enrique i Newcastle, han har gjort det rigtig godt længe, og virker til virkelig at have tilpasset sig PL, som kan være rigtig svært for mange spaniere...

Aguero kunne være en drømme signing, men jeg tror også han vil spille CL, han ender sgu nok i Shitty hvis de mister Tevez.

Diego ved jeg ikke hvad jeg skal sige til, jovist, han har da været en god spiller, men vi har nu mere behov for nogle gode kanter istedet. N'Zogbia kender jeg ikke så meget til, men der må da være nogle andre kanter der er bedre end ham, no offence, men Wigan er jo røv elendige. Jeg håber virkelig vi henter nogle tyskere til vores hold, en Mertesacker til forsvaret (Fast mand for det tyske landshold), og så evt. en Navas fra Sevilla, til at komme med speed p højrekanten, begge må der være mulighed for at hente.

Min ønske transfer vil dog være Hazard, han virker da helt ustyrlig i sin udvikling, årets unge spiller 2 år i træk og har nu vundet prisen for årets bedste spiller i frankrig, det er sgu godt gået af en 20 årig knægt.

Hvis Lyon glipper CL, så synes jeg vi skal prøve at gå efter nogle spillere derfra, eller også såfremt PSG glipper DL, så virker en spiller som Nene også rigtig interessandt.

Silly season, here we come

Besvar