Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 24. maj, 2011 19:47

Så er vi blevet linket til Elia igen og Gervinho ;-). Det ville da være fine køb syntes jeg, fordi begge kan gå for ca. 100 mill ;-)

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » tirsdag, 24. maj, 2011 20:02

Jeg har længe været tilhænger af at bringe Arda Turan til klubben. Synes, det trods alt sparsomme man har set til ham ift. så mange andre, at han er en rigtig fin boldspiller. Faktisk er han helt vildt god. Har dog tænkt over om der nu også er plads til ham i dag i en startellever. Ligner han mon Suarez for meget? I grunden burde der jo være plads til begge. Jeg tænker specielt defensivt med alle vore offensive spillere, men fx. Suarez er jo næsten på evig boldjagt og Carroll er ej heller bange for at tage et slagsmål og er bl.a. med hjemme ved alle set-pieces.
Så jeg ser stadig Arda som en klassesigning fra første hylde.
Ellers tror jeg simpelthen der er alt for mange udlændinge på de ønskelister der optræder på disse sider - så stor en procentdel udlændinge bringer vi ikke til klubben. Det er slut med at bringe et hav af udlændinge til klubben hvis der findes bedre eller lige gode hjemme. Selvfølgelig forudsat at priserne på hjemlige spillere ikke eksploderer i lighed med Adam i januar-vinduet. Men der tror jeg simpelthen mange klubber har lært af Blackpool's økonomiske bommert. Fx. Villa - de kan ikke få det for Young som de kunne for et halvt eller et helt år siden. Tror der er nye tider på vej. Og iøvrigt tror jeg den sportslige ledelse hos os ser mere fremsynet end blot at bringe gud og hvermand til klubben. De kigger i første omgang på akademiet og ser hvad der kunne forventes at komme i de kommende 2-3 sæsoner.
Jeg tror vi renser en hel del ud i truppen. Køber nogle få klassespillere til vores startellever eller de første 14 mand (skader og karantæner in mente). Resten fyldes op af ungt blod fra Melwood og akademiet.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 24. maj, 2011 20:21

Østergaard skrev:
Jeg hælder mere og mere til at vi skal spille 4-4-3.
Reina på bænken, pænt offensiv og en kende risikabelt.







Beklager den platte Linie 3 humor :oops:
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 24. maj, 2011 20:32

@ Alonso

Jeg tror ikke, at der bliver voldsom kamp om eksempelvis Charlie Adam. Blackpool skulle have cashet ind på januar-desperationen. Kan ikke forestille mig, at han skulle gå for mere end £4m her til sommer.

Kan ikke se, at Spurs eller Man Utd skulle forsøge at hente Adam eller Parker. Hvis Man Utd ellers har penge at handle for (de har trods alt en fuldstændig vanvittig gæld), så må deres top target da være Schneijder - hvilket efterlader Modric i Tottenham, hvor han er.

Personligt vægter jeg dog ikke et indkøb af en central midtbanespiller særligt højt. Jeg tror, at Gerrard kommer tilbage på niveau i næste sæson og sammen med Meireles, Lucas og Spearing synes jeg dermed, at vi er dækket overordentligt godt ind.

Synes, at der er overraskende få rygter om Hulk og Falcao. Bliver de begge endnu en sæson i Porto?

Angående Diego, så er det et nej tak fra min side.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7327
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 24. maj, 2011 20:46

Mon ikke Hulk og Falcaos fremtid afhænger af Villas-Boas. Kan hvertfald ikke fortænke nogle af dem, hvis de bliver i Porto og jagter Champions League hæder.

Hulk har tilmed lige forlænget sin kontrakt, men derved kan man også presse prisen på ham i vejret.

Falcao har ingen intentioner om at forlade Porto: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 74,00.html

Jeg tror de alle tre bliver i Porto.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 24. maj, 2011 20:53

Det lidt mærkelige ved sommerens vindue er, at stort set alle de store navne kan se frem til at spille CL med deres respektive klubber. Det gør det måske lidt mere attraktivt at blive endnu en sæson, hvis ikke drømmeklubben melder sin interesse.

Lazio blev dog netop sorteper i CL-sammenhæng, så måske LFC skulle tage et kig på Zarate eller Hernanes.

Af de lidt billigere fløje - altså fløje, der formentlig er billigere end Hazard, Mata osv., så ser jeg allerhelst Young i klubben og derefter Turan. Payet og Marin kunne også være muligheder. Gervinho og Elia har jeg ikke den store fidus til, og generelt er der i denne prisklasse en vis risiko for at få en spiller, der har nogle mangler, som det ikke er muligt at rette op. Det være sig taktisk, fysisk etc. Typisk er spillerne også lidt ældre i den prisklasse.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 24. maj, 2011 21:04

Fribytter skrev:Det lidt mærkelige ved sommerens vindue er, at stort set alle de store navne kan se frem til at spille CL med deres respektive klubber. Det gør det måske lidt mere attraktivt at blive endnu en sæson, hvis ikke drømmeklubben melder sin interesse.

Lazio blev dog netop sorteper i CL-sammenhæng, så måske LFC skulle tage et kig på Zarate eller Hernanes.

Af de lidt billigere fløje - altså fløje, der formentlig er billigere end Hazard, Mata osv., så ser jeg allerhelst Young i klubben og derefter Turan. Payet og Marin kunne også være muligheder. Gervinho og Elia har jeg ikke den store fidus til, og generelt er der i denne prisklasse en vis risiko for at få en spiller, der har nogle mangler, som det ikke er muligt at rette op. Det være sig taktisk, fysisk etc. Typisk er spillerne også lidt ældre i den prisklasse.
Gervinho næger at tale om ny kontrakt og har sat deadline på om han bliver eller ej til deres sidste kamp. Grunden til at han er så "billig" (100 mill.) er fordi hans kontrakt udløber i 2012 ;-)

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 24. maj, 2011 21:25

Østergaard skrev:
Fribytter skrev:Det lidt mærkelige ved sommerens vindue er, at stort set alle de store navne kan se frem til at spille CL med deres respektive klubber. Det gør det måske lidt mere attraktivt at blive endnu en sæson, hvis ikke drømmeklubben melder sin interesse.

Lazio blev dog netop sorteper i CL-sammenhæng, så måske LFC skulle tage et kig på Zarate eller Hernanes.

Af de lidt billigere fløje - altså fløje, der formentlig er billigere end Hazard, Mata osv., så ser jeg allerhelst Young i klubben og derefter Turan. Payet og Marin kunne også være muligheder. Gervinho og Elia har jeg ikke den store fidus til, og generelt er der i denne prisklasse en vis risiko for at få en spiller, der har nogle mangler, som det ikke er muligt at rette op. Det være sig taktisk, fysisk etc. Typisk er spillerne også lidt ældre i den prisklasse.
Gervinho næger at tale om ny kontrakt og har sat deadline på om han bliver eller ej til deres sidste kamp. Grunden til at han er så "billig" (100 mill.) er fordi hans kontrakt udløber i 2012 ;-)
Jeg mener, Gervinho og Elia blev diskuteret flittigt før januar-vinduet. Der var grunde til, at begge måske kunne fås nogenlunde billigt, men også grunde til være lidt skeptisk i forhold til, om de ville blive succeser.

Turan har også kun et år tilbage af kontrakten.

Jeg er forholdsvis positiv, fordi markedet ser meget spændende ud.

En spiller som Odemwingie, som FSG dog nok aldrig ville købe, har jo gjort det fremragende i PL.
Chicarito er efter manges opfattelse årets køb i PL (selvom der nu er gode argumenter for, at netop Odemwingie har været et bedre køb set på denne sæson).

De har ikke kostet alverdens. Og man kan finde mange eksempler før det. Dog kræver de lidt mere ukendte spillere engang imellem lidt tid. Evra, Agger, Crouch osv. er eksempler herpå.

Comolli forstår at organisere et netværk. Jeg tror aldrig, at LFC før har dækket så mange markeder så intenst. Og jeg tror kun, at dette netværk vil blive endnu bedre med tiden.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 24. maj, 2011 21:35

Jer er helt vild med tanken om Turan, han er bare en spiller vi bare skal have uden tvivl! ;-)

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. maj, 2011 21:37

Østergaard skrev:
Mercu skrev:Diego er måske ikke et drømmekøb, men tror ikke umiddelbart ideen er så dårlig, som nogle herinde mener.

Jeg tror den helt store force ved Kenny er, at han får spillerne til at yde optimalt. Spearing, Robinson og Flannagan er de tydelige eksempler. Hvem havde set dem spille så godt for bare 6 måneder siden? Raul Merielses er et andet eksempel, han var ikke ligefrem en stor succes under Roy, men har spillet glimrende under Kenny.

Kunne Kenny gøre det samme ved Diego har vi en verdensklasse penge til spotpris!
Jeg er helt enig i at Diego bliver undervuderet, hvis altså Kenny kan holde ham nede på jorden, er han jo en David Silva i sit spil! ;-)

Jeg hælder mere og mere til at vi skal spille 4-4-3.

4-4-3:

Johnson--Cahill--Agger--Baines

----Gerrard--Lucas--Diego----

Suarez-----------------Mata
-----------Carroll------------

Bænk: Marveaux, Carra, Skrtel, Meireles, Friedel, Navaz og Kuyt.

4-4-2:

Johnson--Cahill--Agger--Baines

Navaz--Gerrard--Lucas--Mata

-----------Suarez------------

-----------Carroll------------

Bænk: Marveaux, Carra, Skrtel, Meireles, Friedel, Kuyt og Diego.

Så det vil sige der skal handles:

Marveaux: 0 mill. er vel næsten vores.
Mata: 180 mill. ingen af de store klubber ser ud til at vil tage ham, fordi de er godt besat på positionerne.
Friedel: 0 mill.
Diego: 80 mill. han er næsten vores, hvis vi vil give de 80 mill.
Cahill: 150 mil. tror ikke på Arsenal længere.
Baines: 150 mill. et godt bud og en god løn plus fast spilletid burde kunne gøre det.
Navaz: 150 mill. i samme situation, som Mata.

Det kunne være perfekt med Aguero, men jeg må sige at jeg begynder at tro mindre og mindre på at han kan blive vores.

Disse indkøb og opstillinger ser da realistiske ud?
Det ville være klasse. Go for Diego.
Neymar er ønskespillere for mig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 24. maj, 2011 21:57

texnymann skrev:@ Alonso

Jeg tror ikke, at der bliver voldsom kamp om eksempelvis Charlie Adam. Blackpool skulle have cashet ind på januar-desperationen. Kan ikke forestille mig, at han skulle gå for mere end £4m her til sommer.

Kan ikke se, at Spurs eller Man Utd skulle forsøge at hente Adam eller Parker. Hvis Man Utd ellers har penge at handle for (de har trods alt en fuldstændig vanvittig gæld), så må deres top target da være Schneijder - hvilket efterlader Modric i Tottenham, hvor han er.

Personligt vægter jeg dog ikke et indkøb af en central midtbanespiller særligt højt. Jeg tror, at Gerrard kommer tilbage på niveau i næste sæson og sammen med Meireles, Lucas og Spearing synes jeg dermed, at vi er dækket overordentligt godt ind.

Synes, at der er overraskende få rygter om Hulk og Falcao. Bliver de begge endnu en sæson i Porto?

Angående Diego, så er det et nej tak fra min side.
Her tror jeg du tager fejl i hvert fald mht. Spurs. Mener Rednapp har budt på Parker i 4 af de seneste 5 transfervinduer - det tvivler jeg på ændrer sig. Spurs var mm fra at købe Adam i januar (bestyrelsen i Blackpool kunne bare ikke nå at få ordnet papirerne i tide). Adam bliver eftertragtet i dette vindue. Om MU så er inde i billedet til enten Parker eller Adam er nok mere tvivlsomt, som du også er inde på.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 24. maj, 2011 22:00

Kelly skrev:
Østergaard skrev:
Mercu skrev:Diego er måske ikke et drømmekøb, men tror ikke umiddelbart ideen er så dårlig, som nogle herinde mener.

Jeg tror den helt store force ved Kenny er, at han får spillerne til at yde optimalt. Spearing, Robinson og Flannagan er de tydelige eksempler. Hvem havde set dem spille så godt for bare 6 måneder siden? Raul Merielses er et andet eksempel, han var ikke ligefrem en stor succes under Roy, men har spillet glimrende under Kenny.

Kunne Kenny gøre det samme ved Diego har vi en verdensklasse penge til spotpris!
Jeg er helt enig i at Diego bliver undervuderet, hvis altså Kenny kan holde ham nede på jorden, er han jo en David Silva i sit spil! ;-)

Jeg hælder mere og mere til at vi skal spille 4-4-3.

4-4-3:

Johnson--Cahill--Agger--Baines

----Gerrard--Lucas--Diego----

Suarez-----------------Mata
-----------Carroll------------

Bænk: Marveaux, Carra, Skrtel, Meireles, Friedel, Navaz og Kuyt.

4-4-2:

Johnson--Cahill--Agger--Baines

Navaz--Gerrard--Lucas--Mata

-----------Suarez------------

-----------Carroll------------

Bænk: Marveaux, Carra, Skrtel, Meireles, Friedel, Kuyt og Diego.

Så det vil sige der skal handles:

Marveaux: 0 mill. er vel næsten vores.
Mata: 180 mill. ingen af de store klubber ser ud til at vil tage ham, fordi de er godt besat på positionerne.
Friedel: 0 mill.
Diego: 80 mill. han er næsten vores, hvis vi vil give de 80 mill.
Cahill: 150 mil. tror ikke på Arsenal længere.
Baines: 150 mill. et godt bud og en god løn plus fast spilletid burde kunne gøre det.
Navaz: 150 mill. i samme situation, som Mata.

Det kunne være perfekt med Aguero, men jeg må sige at jeg begynder at tro mindre og mindre på at han kan blive vores.

Disse indkøb og opstillinger ser da realistiske ud?
Det ville være klasse. Go for Diego.
Neymar er ønskespillere for mig.
Jeg syntes at vi skal satse på Turan istedet for Navas, så den ser sådan ud for mit vedkommende:

4-4-2:

Johnson--Cahill--Agger--Baines

Turan--Gerrard--Lucas--Mata

-----------Suarez------------

-----------Carroll------------

Bænk: Marveaux, Carra, Skrtel, Meireles, Friedel, Kuyt og Diego.

4-4-3:

Johnson--Cahill--Agger--Baines

----Gerrard--Lucas--Diego----

Suarez-----------------Mata
-----------Carroll------------

Bænk: Marveaux, Carra, Skrtel, Meireles, Friedel, Turan og Kuyt.

Marveaux: 0 mill. er vel næsten vores.
Mata: 180 mill. ingen af de store klubber ser ud til at vil tage ham, fordi de er godt besat på positionerne.
Friedel: 0 mill.
Diego: 80 mill. han er næsten vores, hvis vi vil give de 80 mill.
Cahill: 150 mil. tror ikke på Arsenal længere.
Baines: 150 mill. et godt bud og en god løn plus fast spilletid burde kunne gøre det.
Turan: 150 mill. kun et bud fra at få ham, han skulle vist være Liverpool Fan.

Det giver i alt 710 mill. det er vel realistisk? Jeg syntes også at mine nævnte favorit indkøb kan blive en realitet ;-)
Er meget ivrig efter at hører andres bud på LFC efter ferien, med indkøb og formation osv.?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. maj, 2011 22:05

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... id-spiller
Endnu en spiller vores venner på twitter havde meldt til Liverpool der tilsyneladende smutter.

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -5-klubber
Og endnu en af spillere på twitter, der tilsyneladende ikke ryger til os.

Young meldes tæt på Scum.

Hvis det skal være spillere fra øverste hylde, hvem der der så tilbage. Eden Hazard han kommer fra en mindre klub, og for ham ville det være stort at kommer til Liverpool FC, han er årets spiller i den franske liga.

Arda Turan han er også fra øverste hylde. Et eller andet siger mig at det er ham vi henter.

Gervinho er også en spændende spiller, som vil forstærke os. Han er også en mulighed. Både Turan og Gervinho har kun 1 år tilbage af deres kontrakter og kan købes for penge.

Steven Defour tror jeg scum jagter. Ham gad jeg godt Liverpool hentede ind. Han kan også købes for ikke alt for store penge pt.

Mats Hummlers ville være høj klasse og er fra øverste hylde. Han koster nok 150 mill. 22 år og simpelthen i mine øjne verdens største midterforsvarstalent.

Sylvain marveaux tor jeg hentes på en fri, i øvrigt en rigtig spændende spiller.

Clichy har endnu ikke forlænget, han er også en super dygtig venstre back, og så har Celtic en kanon god venstre back fra Honduras der også kunne hentes ind. Så er vi dækket godt indpå denne position.

Så Turan, Gervinho eller Hazard, Defour, Hummlers, Marveaux, Clichy, Emilio Izaguirre, gad jeg god se tage til Liverpool FC. Og så en angriber mere, et ungt talent. Neymar er ønskespilleren men sikkert for dyr. Falcao og Hulk bliver for dyre. Så Karim Benzeman kunne være en god mulighed. Han er også en god ung spiller, der ikke er vanvittig dyr længere.

Og efter at have tænkt lidt mere over det. Drop Diego det er en lottokupon.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. maj, 2011 22:11

Kelly skrev:Eden Hazard han kommer fra en mindre klub, og for ham ville det være stort at kommer til Liverpool FC,
Hvorfor? Lille har vundet The double, og er med i Champions League næste sæson. Jeg tror desværre han bliver. Han er ellers min drømmesigning.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » tirsdag, 24. maj, 2011 22:12

Hvad med ham Matuidi?? Tror godt han kunne blive en af vores første signings. Herudover håber jeg på Enrique, Mata, Adam og en god midterforsvarer. Kender ikke Turan men hvis han er så god som I siger, så siger jeg ja!

Så kan det godt være at det ikke alle er spillere fra øverste hylde - men de ville alle pynte og det ville være en dyr omgang.

Besvar