Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 08. jun, 2011 11:39

Skovdal skrev:
Også lige en ting om Wickham:

Jeg synes han minder ret meget om Torres i hans spillemåde og statur.

Se dette mål, hvem sagde Torres vs Blackburn? :gunfire: - Ja, jeg ved godt Torres' mål var både sværere og bedre, men målet sprang lige i tankerne på mig da jeg så Wickham's.

http://www.youtube.com/watch?v=Xu6DULU0G3w
En sjov video som passer til dette indlæg: http://www.youtube.com/watch?v=pRQvLtpZ ... re=related
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 08. jun, 2011 11:41

Henderson er altså ret hurtig, om han så er en der virkelig kan gå ind og udfordre og sætte et par mand skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, men at spille ham på kanten indtil der bliver plads til ham på midten er en spændende idé.. Henderson slår også nogle gode indlæg, så ham på højreflanken er ikke helt dumt ville jeg mene.
Jeg håber aldrig at vi sælger Spearing, ham er jeg simpelthen for vild med til at han må sælges = local lad og løber solen sort (publikumsfavorit)
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » onsdag, 08. jun, 2011 11:41

Mysjkin skrev:
Hr. Drejer skrev:
LFC_20 skrev:http://tv2sport.dk/node/79497

- What :?: - Hvad vil de med ham, hvis det er sandt man har budt, når man næsten har færdiggjort en handel med Henderson.
Henderson er primært købt til fløjen - tror jeg. Han kan både spille fløj og centralt. Et køb af Henderson, er ikke ensbetydende med at Adam ikke bliver købt.
Mon dog? Henderson har ikke åbenlyse kvaliteter som fløjspiller - han er hverken lynhurtig eller driblestærk. Jeg tror Kenny har andet i tankerne mht. fløjene.

Hvis vi også henter Adams kunne det nærmere tyde på, at Spearing følger Poulsen ud af døren. Og hvem ved - måske også Gerrard. Vi spiller alligevel bedst når han ikke er med.
KD sælger ikke Steven, så tror jeg mere på et salg af Raul..

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 08. jun, 2011 11:43

Mysjkin skrev:
Hr. Drejer skrev:
LFC_20 skrev:http://tv2sport.dk/node/79497

- What :?: - Hvad vil de med ham, hvis det er sandt man har budt, når man næsten har færdiggjort en handel med Henderson.
Henderson er primært købt til fløjen - tror jeg. Han kan både spille fløj og centralt. Et køb af Henderson, er ikke ensbetydende med at Adam ikke bliver købt.
Mon dog? Henderson har ikke åbenlyse kvaliteter som fløjspiller - han er hverken lynhurtig eller driblestærk. Jeg tror Kenny har andet i tankerne mht. fløjene.

Hvis vi også henter Adams kunne det nærmere tyde på, at Spearing følger Poulsen ud af døren. Og hvem ved - måske også Gerrard. Vi spiller alligevel bedst når han ikke er med.
Hvorfor skulle man sende Spearing ud af døren. Man har lige forlænget hans kontrakt med tre år.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 08. jun, 2011 11:48

Hvorfor sælge Meireles? Han er landsholdsspiller. Utrolig dygtig, han tager nogle gode skud osv.

Spearing eller Lucas på bænken og ind med Henderson JATAK!

Vi sælger bare Poulsen, N'gog, og Jovanovich. evt. Cole
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. jun, 2011 11:49

Henderson er en spiller der kan spille centralt og på den ene fløj. Han er en fleksibel spiller, og en spiller der lægger nogle gode indlæg (masser af dem til Carroll please). Han er ikke en typisk out-out fløj, men de gik også af mode samtidig med Volvo stationcar. Købet af Henderson er ikke ensbetydende med at vi ikke køber Adam.

Jeg håber Poulsen ryger, og med Aquilani til Milan (seneste rygte), så har vi Gerrard, Lucas, Spearing og Raul som kan spille centralt. Men både Gerrard og Raul kan spille andre pladser. Jeg tror King Kenny kan lide de her spillere der kan spille flere pladser. Det vil givetvis betyde at i løbet af en kamp kan spillerne bytte plads uden at det går uder over flowet i spillet. Jeg ved det ikke, men tror det kan være grunden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

balvenie

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af balvenie » onsdag, 08. jun, 2011 12:00

texnymann skrev:Som Bongfong skriver i en anden tråd, så synes jeg heller ikke, at Kenny's udtalelser om at købe fra øverste hylde efterleves, når man kigger på de navne, som næsten alle er enige om LFC vil prøve at købe i de kommende uger.

Henderson (så godt som købt - ung og sikkert dygtig - men øverste hylde?)
Adam (hvad skal vi med ham, når vi også har købt Henderson)
Jones (ung og sikkert et kæmpe talent - men det placerer ikke spilleren på øverste hylde)
Enrique (god i den netop overståede sæson - men øverste hylde?)
Downing (en god fodboldspiller i både Boro og Villa, men der er en årsag til, at vi først gik efter Young - ikke øverste hylde)
Wickham (ung, men totalt uprøvet på højeste niveau og dermed ikke øverste hylde)

Meget kan selvfølgelig ske endnu. Vinduet er ikke engang officielt åbent. Men umiddelbart ser det for mig ud som om, at vi styrker bredden med spillere, som vi håber vil udvikle sig til topklassespillere. Vi går ikke ud og køber topklassespillere. Med vores manglende CL-status er det givetvis noget vi må acceptere. Jeg synes dog stadig, at vi betaler en kæmpe overpris for spillerne - hvis vi ender med de beløb som nævnes. Jones kan da umuligt koste det samme, som Arsenal ender med at betale for Cahill?

Håber virkelig at vi får hentet Mata. Han ligner i øjeblikket vores bedste bud på en signing fra øverste hylde. Personligt mener jeg, at man skulle have koncentreret sig om, at få lavet en marquee-signing først. Derefter ville flere af de store navne måske tro på projektet.

Ud af de ovennævnte spillere, ser jeg kun Enrique gå direkte ind og forstærke vores startelver. Resten købes til bænken. PLs dyreste bænk måske?

Nå, efter de lidt bitre kommentarer, kan jeg vel kun blive positivt overrasket. Jeg tror jo fuldt ud på Kongen.
Som du selv skriver er det internationale vindue jo slet ikke åbnet endnu (Mata får vi jo først officielt den 1. juli ;-)), hvorfor vi pt. kun kan skrive med britiske spillere. Hvordan og med hvem der forhandles af europæiske spillere kan vi, aviser, netsider og ikke mindst diverse såkaldte ITK'ere m.f. jo kun gisne om. Men vi linkes/rygtes jo altså også til spillere fra øverste hylde...

Dermed er det jo også - som du skriver - alt, alt for tidligt at konkludere på noget. Mit gæt er (som mange andre også har nævnt), at man forsøger at hente nogle kapaciteter, der kan gå direkte ind i vort start-11'er (Baines, Cahill, Mata, Downing og m.f. er linket til os) men samtidig forsøger man, at udskifte løntunge spillere, der aldrig eller stort set ikke bruges (Poulsen, Cole og Milan som de bedste eksempler herpå) med primært ungt engelsk talent. Spillere der måske ikke kommer til at spille fast i næste sæson (som f.eks. Henderson men også Wickham og Jones skulle de blive hentet) men spillere der er så uendeligt meget mere potentialle i end de gamle og meget dyre spillere, vi i dag har siddende.

Sæt nu vi kommer ud af dette vindue med en start 11-er måske forstærket på 3-4 pladser samt en bænk, der pludselig er besat af unge sultne og meget talentfulde spillere? Måske støttet af breddespillere som Adam, der stadig kan komme, og andre tidligere startere, der nu pludselig er fortrængt til bænken. Afhængigt af hvem og hvor mange, der kommer ind betyder det måske salg af Spearing (det kan jeg personligt leve med), måske at Jonjo lejes ud (velsagtens også det bedste for ham, der har potentialle men brug for spilletid)? Og samtidig har vinket farvel til Cole, Milan, Poulsen m.f. I så fald vel det bedste vindue i mange, mange år!

Om det sker kan kun de næste par måneder vise men det er vel ligeså realistisk på nuværende tidspunkt som det er urealistisk?

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » onsdag, 08. jun, 2011 12:24

Skybet har suspenderet spil på Phil Jones til Liverpool:

10:46 @SkyBet_Jonathan: We have just suspended betting on Blackburn's Phil Jones after we saw a lot of money on him going to Liverpool earlier today.

(Fra http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 08. jun, 2011 12:31

Balthazar skrev:Skybet har suspenderet spil på Phil Jones til Liverpool:

10:46 @SkyBet_Jonathan: We have just suspended betting on Blackburn's Phil Jones after we saw a lot of money on him going to Liverpool earlier today.

(Fra http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/)
Spændende :!:

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobq » onsdag, 08. jun, 2011 12:33

Balthazar skrev:Skybet har suspenderet spil på Phil Jones til Liverpool:

10:46 @SkyBet_Jonathan: We have just suspended betting on Blackburn's Phil Jones after we saw a lot of money on him going to Liverpool earlier today.

(Fra http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/)
Krydser mine fingre for Jones. Gigantisk forsvarstalent (vel nok Englands største)? Potentiale til at blive den næste John Terry.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 08. jun, 2011 12:35

jacobq skrev:
Balthazar skrev:Skybet har suspenderet spil på Phil Jones til Liverpool:

10:46 @SkyBet_Jonathan: We have just suspended betting on Blackburn's Phil Jones after we saw a lot of money on him going to Liverpool earlier today.

(Fra http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/)
Krydser mine fingre for Jones. Gigantisk forsvarstalent (vel nok Englands største)? Potentiale til at blive den næste John Terry.
Har en meget grov følelse af at sur Alex kunne finde på at hi-jacke den her deal for os, så bliver sgu meget stolt og optimistisk hvis det også lykkes for os at hente ham foran næsen på dem. Meget ærgerligt at de får Smalling, de skal ikke have endnu et kæmpe forsvarstalent fra England!! He's ours!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 08. jun, 2011 12:36

Balthazar skrev:Skybet har suspenderet spil på Phil Jones til Liverpool:

10:46 @SkyBet_Jonathan: We have just suspended betting on Blackburn's Phil Jones after we saw a lot of money on him going to Liverpool earlier today.

(Fra http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/)
:-) Det er sgu spændende!!!

Please! Hehe, det ville være lidt vildt at hente Jones og Henderson. Så lige Wichham, så er vil sgu godt kørende!
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 08. jun, 2011 12:48

Som jeg forstår det lige nu, ligger vi i meget tæt kamp med Manchester uni :fart: ted for at få Jones..

Snupper vi ham for næsen af dem, vil det virkelig være et klart signal om Kenny og DC ageren. Hvis vi, som lige er blevet 6'er i ligaen kan hente Jones for næsen af nr 1 og CL finalister, vil det virkelig være et statement!

Krydser fingrer
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Bob
Indlæg: 92
Tilmeldt: fredag, 03. jun, 2011 14:03
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bob » onsdag, 08. jun, 2011 12:53

Balthazar skrev:Skybet har suspenderet spil på Phil Jones til Liverpool:

10:46 @SkyBet_Jonathan: We have just suspended betting on Blackburn's Phil Jones after we saw a lot of money on him going to Liverpool earlier today.

(Fra http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/)
Er ikke nødvendigivs en bedre indikator end twitter. Vi husker vel alle historien med Ribery? Dog skal det dog siges at vi i denne her omgang faktisk har været linket med personen i noget tid, så dette virker mere realistisk. Jeg tror dog ikke på noget før det er officielt. Dog tror jeg på Jones' fremtid bliver fastslået inden for de næste dage(måske i dag?).

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 08. jun, 2011 12:57

Mugge skrev:
Mysjkin skrev:
Hr. Drejer skrev:
LFC_20 skrev:http://tv2sport.dk/node/79497

- What :?: - Hvad vil de med ham, hvis det er sandt man har budt, når man næsten har færdiggjort en handel med Henderson.
Henderson er primært købt til fløjen - tror jeg. Han kan både spille fløj og centralt. Et køb af Henderson, er ikke ensbetydende med at Adam ikke bliver købt.
Mon dog? Henderson har ikke åbenlyse kvaliteter som fløjspiller - han er hverken lynhurtig eller driblestærk. Jeg tror Kenny har andet i tankerne mht. fløjene.

Hvis vi også henter Adams kunne det nærmere tyde på, at Spearing følger Poulsen ud af døren. Og hvem ved - måske også Gerrard. Vi spiller alligevel bedst når han ikke er med.
Hvorfor skulle man sende Spearing ud af døren. Man har lige forlænget hans kontrakt med tre år.
Spearing skal ingen steder, han er super dygtig på trods af sin unge alder.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar