Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 09. jun, 2011 09:06

Syntes det er meget stille omkring Gary Cahill.. Han var personligt min ønske transfer den her sommer....

Er der nogen der har set nogle rygter omkring ham??
Han burde da i det mindste gå før Dann... :-?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 09. jun, 2011 09:15

Irish_kop skrev:Syntes det er meget stille omkring Gary Cahill.. Han var personligt min ønske transfer den her sommer....

Er der nogen der har set nogle rygter omkring ham??
Han burde da i det mindste gå før Dann... :-?
Seneste jeg har hørt er, at han ender i Man City eller Arsenal for ca. samme pris, som vi var villige til at betale for Jones??
Kloppite

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 09. jun, 2011 09:21

Hr. Drejer skrev:Angående U21 EM, så bliver det spændende at se hvordan Henderson klarer sig. Derudover så er Jeffren jo også med, og Spanien og England spiller søndag. Er der nogen herinde fra der skal den kamp?
Jeg skal i hvert falde ind og se kampen - dog har jeg sucker-dårlig placering i det ene hjørne tror jeg

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. jun, 2011 09:24

Som det ser ud lige nu, så er der stor sandsynlighed for at følgende spillere ender hos os: Dann, Henderson, Adam og Wickham.
Hvor er der en venstre back og en winger, jeg synes, at der er meget stille omkring de 2 positioner ?

Hvem virker tættest på at fordlade os, som det ser ud lige nu ? Aquilani, Sotos, N'Gog ? Det var ikke dem, jeg ville sætte forrest i salgskøen, men lad os håbe på flere salg og verdensklasse køb på backen og kanten.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 09. jun, 2011 09:26

texnymann skrev:
Irish_kop skrev:Syntes det er meget stille omkring Gary Cahill.. Han var personligt min ønske transfer den her sommer....

Er der nogen der har set nogle rygter omkring ham??
Han burde da i det mindste gå før Dann... :-?
Seneste jeg har hørt er, at han ender i Man City eller Arsenal for ca. samme pris, som vi var villige til at betale for Jones??
Gå efter Cahill så.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 09. jun, 2011 09:30

Niels K skrev:Som det ser ud lige nu, så er der stor sandsynlighed for at følgende spillere ender hos os: Dann, Henderson, Adam og Wickham.
Hvor er der en venstre back og en winger, jeg synes, at der er meget stille omkring de 2 positioner ?

Hvem virker tættest på at fordlade os, som det ser ud lige nu ? Aquilani, Sotos, N'Gog ? Det var ikke dem, jeg ville sætte forrest i salgskøen, men lad os håbe på flere salg og verdensklasse køb på backen og kanten.
Well, jeg tror det er fordi der ikke er skide mange venstre backs der har niveauet. Cissokho, Baines og måske Enrique? Mht. venstre wing, så er der snak om alt lige fra Jarvis til Mata. Noget derimellem er N'Zogbia og Downing.

Mht. hvem der forlader os, så er Sotis jo fri, mens Aquilani og N'Gog vel næsten er vores største aktiver og dermed er det klart, at de ryger først.

Mht. Cahill blev handlen vist sat på standby, fordi agent og spiller fik nys om et muligt Shitty-bud og dermed flere gryn. Hvis KD og DC er snedige så prøver de igen snart. Cahill må være toppen af poppen, når det kommer til engelske forsvarsspillere på markedet (jeg regner med at Jones tager til Scum)
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 09. jun, 2011 09:44

athomsen skrev:
texnymann skrev:Jeg er slet ikke så ærgelig over, at vi går glip af Jones, som mange andre herinde. Jeg forventer, at Aggers skadeshelvede er overstået. Og i det tilfælde står vi med verdens bedste midterforsvarer om 6 måneder.

Så kan Kelly, Wisdom eller endda Coady langsomt spilles ind, når Carra eller Skrtel engang imellem går i stykker eller får karantæner.

Lad os holde op med at spilde tiden med at lede efter midterforsvarere, og lad os fokusere på venstre back og venstre midt/wing.

(Hvor får Man Utd i øvrigt alle deres penge fra? De Gea £17m, Jones £16m, Young £20m og yderligere rygter om Oxlaide-Chamberlain, Alexis Sanchez og Schneijder...! Jeg troede de havde en gæld på £700m. Glæder mig til at se næste års regnskaber)
Hvad bygger du den forventnig på?? At han i lørdags var arrangør af en auktion uden at pådrage sig endnu en langvarig skade eller hva??

Jeg er desværre bekymret for, at Agger rent fysisk ikke kan holde til PL. Han har i hvert fald ikke modbevist min bekymring på noget tidspunkt.
Jeg bygger mine forhåbninger på, at Agger denne gang (måske for første gang i karrieren) har haft tilstrækkeligt med tid til at komme sig over en operation/skade. De andre gange har der ligget spændende kampe i horisonten, hvorfor han ganske givet har presset sig selv lidt for meget i håbet om at komme tilbage på banen.
Kloppite

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 09. jun, 2011 09:48

Nu når vi har misset Jones, men har Kelly, Wisdom og Wilson (Ayala må vi heller ikke glemme!), som kommer til at skulle spilles ind i næste sæson, eller måske først i 12/13 sæsonen, så burde vi vel ikke gå efter endnu et talent, men en forsvarsspiller der kan gå direkte ind på en CB plads og gøre det fremragende. Det kunne eksempelvis være Gary Cahill, som der korrekt nok har været meget stille omkring på det seneste. Jeg tror godt vi kunne ende med at løbe med manden, og i det tilfælde vil jeg ikke være så forfærdeligt ked af Jones failuren - vi har jo vores egne stortalenter, som Texymann vist også har en pointe om tidligere i tråden! Scott Dann er helt fremragende LFC fan og tidligere season ticket holder, men om han er god aner jeg intet om, så derfor kan jeg jo ikke fravælge ham, når jeg ikke kender ham, men Cahill er det navn, der ville være sneaky et snuppe!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. jun, 2011 13:08

Liverdrengen skrev:Nu når vi har misset Jones, men har Kelly, Wisdom og Wilson (Ayala må vi heller ikke glemme!), som kommer til at skulle spilles ind i næste sæson, !
Ja kan nu heller ikke begræde, hvis jones ikke skifter til LFC. Ser hellere en spiller der er mere moden, 25-28 år, Cahill eller Albiol eksempelvis, Albiol burde være til at lokke fra den bænkeplads :dontknow: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 09. jun, 2011 13:29

Thommo skrev:
Liverdrengen skrev:Nu når vi har misset Jones, men har Kelly, Wisdom og Wilson (Ayala må vi heller ikke glemme!), som kommer til at skulle spilles ind i næste sæson, !
Ja kan nu heller ikke begræde, hvis jones ikke skifter til LFC. Ser hellere en spiller der er mere moden, 25-28 år, Cahill eller Albiol eksempelvis, Albiol burde være til at lokke fra den bænkeplads :dontknow: .
Jeg er faktisk enig efter at have tænkt lidt over det. Forsvaret skal skabe ro på spillet og have noget rutine. Cahill køb ham nu, det ville være et godt køb.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. jun, 2011 13:34

om tillæg til mit indlæg om Albiol, har jeg tjekket på wiki, og der står han har fået 53 kampe, på to år, så han får da en del spilletid, så han er nok ikke så let at negle alligevel.

Hvis wiki altså ikke tager fejl, synes han er bænket konstant.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » torsdag, 09. jun, 2011 13:36

Juhl skrev:YDaphus YDaphus
Ipswich want Shelvey on loan as part of any Wickham deal! Night people will be back tomorrow #YNWA

Ville da ikke være helt tosset?
Det er skam fint med mig! Shelvey har brug for noget mere spilletid for at udvikle sig og der kunne Ipswich, være en oplagt mulighed. Desuden ser jeg gerne Wickham i klubben, jeg syntes han ser rigtig spændende ud! Ligner en spiller der kan det meste og så er han kun 18 år, det er ikke lige til, at forstå når man ser på hans fysik! Og så virker han til at være iskold foran kassen!

Er det helt skudt ved siden af, hvis hans pris lå på en 10-14 millioner pund? :)

Med hensyn til Cissokho, tror jeg det bliver svært, at hente ham til klubben. Lyon vil sikkert ha kassen for ham! Selvom jeg gerne så ham i klubben, syntes jeg stadig, at vi har nogle spændende unge spillere på spring til den plads...
Billede

Brugeravatar
Bob
Indlæg: 92
Tilmeldt: fredag, 03. jun, 2011 14:03
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bob » torsdag, 09. jun, 2011 13:42

John Barnes skrev:
Juhl skrev:YDaphus YDaphus
Ipswich want Shelvey on loan as part of any Wickham deal! Night people will be back tomorrow #YNWA

Ville da ikke være helt tosset?
Det er skam fint med mig! Shelvey har brug for noget mere spilletid for at udvikle sig og der kunne Ipswich, være en oplagt mulighed. Desuden ser jeg gerne Wickham i klubben, jeg syntes han ser rigtig spændende ud! Ligner en spiller der kan det meste og så er han kun 18 år, det er ikke lige til, at forstå når man ser på hans fysik! Og så virker han til at være iskold foran kassen!

Er det helt skudt ved siden af, hvis hans pris lå på en 10-14 millioner pund? :)

Med hensyn til Cissokho, tror jeg det bliver svært, at hente ham til klubben. Lyon vil sikkert ha kassen for ham! Selvom jeg gerne så ham i klubben, syntes jeg stadig, at vi har nogle spændende unge spillere på spring til den plads...
Mener det er ham der har en klausul på 15 mil, så 10-14 lyder som et godt bud på en pris.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 09. jun, 2011 13:45

Stats omkring Albiol: 20 kampe (38) 13 udskifter?, 9 FULDTID.

Real har Carvalho (Han er jo klasse!), og Pepe, begge Portogals landsholdsspiller.
Så er det svært og finde plads til ham. :?:

3 gule kort, 1 rødt kort. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henry » torsdag, 09. jun, 2011 14:10

Fra Steve's twitter:
Steve Steve 45 minutter siden
I hate all those ITK's. They don't know f*** all. Can't believe people are actually following them!


Steve er meget sur.
Billede

Besvar