Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 12. jun, 2011 14:20

John Barnes skrev:Ret interresant artikel: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... aints-star

Nu skal man selvfølgelig ikke tro på alt hvad de skriver, men hvis vi bare antager, at det har noget på sig må man da godt nok sige, at Kenny har nogle spændende planer for fremtiden med unge engelske spillere! Først hentede han Carroll (22 år) i vinters, så hentede han Henderson (20 år) for nogle dage side. Nu ser det os ud til at han har budt på Phil Jones (19 år), iøvrigt ret sejt gjort af Kenny hvis det bare er for, at presse Scum og vise, at vi altså os godt kan spille med musklerne! :D Gary Cahill (25 år) bliver os nævnt..

I artiklen bliver også Connor Wickham (18 år), som vi jo har snakket om og Southamptons Oxlade-Chamberlain (17 år) nævnt. Man må sige at hvis det passer så er Kenny's plan klar for en enhver! At skabe et Liverpool hold med en stamme af unge engelske spillere som senere hen skal dominere ligaen! Jeg har dog forstået det sådan at Oxlade-Chamberlain enten havner i Arsenal eller Scum, er det helt forkert?

Der står os at Kenny har fået £80 millioner at handle ind for, det lyder lidt voldsomt! :shock:
Hvis Kenny virkelig har fået £80 millioner stillet til rådighed, så er det mig en KÆMPE gåde hvorfor vi ikke er linket til lidt større stjerner. Downing... Jovist han er da en dygtig kantspiller, men jeg kunne da finde en masse andre kantspillere, som jeg hellere så som manden til at smække bolden ind i panden på Carroll. Det samme gælder Clichy og Cahill, det er jo hverken fra hylde 1 eller 2 - Nærmere 3 og 4 hylde.
Håber virkelig der kommer lidt større spillere ind, så vi ikke bare 'klatter' pengene væk :!: :!:
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Jack Cade
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 17. jan, 2011 17:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jack Cade » søndag, 12. jun, 2011 14:29

Måske med Clichy, men Cahill er fandme klasse. Ham ville jeg godt ha, hvis det glipper med nogle af de unge talenter.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » søndag, 12. jun, 2011 14:30

Andy Aaby skrev:
John Barnes skrev:Ret interresant artikel: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... aints-star

Nu skal man selvfølgelig ikke tro på alt hvad de skriver, men hvis vi bare antager, at det har noget på sig må man da godt nok sige, at Kenny har nogle spændende planer for fremtiden med unge engelske spillere! Først hentede han Carroll (22 år) i vinters, så hentede han Henderson (20 år) for nogle dage side. Nu ser det os ud til at han har budt på Phil Jones (19 år), iøvrigt ret sejt gjort af Kenny hvis det bare er for, at presse Scum og vise, at vi altså os godt kan spille med musklerne! :D Gary Cahill (25 år) bliver os nævnt..

I artiklen bliver også Connor Wickham (18 år), som vi jo har snakket om og Southamptons Oxlade-Chamberlain (17 år) nævnt. Man må sige at hvis det passer så er Kenny's plan klar for en enhver! At skabe et Liverpool hold med en stamme af unge engelske spillere som senere hen skal dominere ligaen! Jeg har dog forstået det sådan at Oxlade-Chamberlain enten havner i Arsenal eller Scum, er det helt forkert?

Der står os at Kenny har fået £80 millioner at handle ind for, det lyder lidt voldsomt! :shock:
Hvis Kenny virkelig har fået £80 millioner stillet til rådighed, så er det mig en KÆMPE gåde hvorfor vi ikke er linket til lidt større stjerner. Downing... Jovist han er da en dygtig kantspiller, men jeg kunne da finde en masse andre kantspillere, som jeg hellere så som manden til at smække bolden ind i panden på Carroll. Det samme gælder Clichy og Cahill, det er jo hverken fra hylde 1 eller 2 - Nærmere 3 og 4 hylde.
Håber virkelig der kommer lidt større spillere ind, så vi ikke bare 'klatter' pengene væk :!: :!:
Cahill er som minimum fra anden hylde :!: :headbang:

Brugeravatar
JuhlS
Indlæg: 132
Tilmeldt: onsdag, 19. aug, 2009 21:32
Geografisk sted: Danmark
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JuhlS » søndag, 12. jun, 2011 14:36

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool

Cazorla bliver nævnt, han er da i hvert fald en ægte kantspiller? Dog er han 26 år og ikke særlig høj og måske ikke verdens bedste fysisk.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 12. jun, 2011 14:46

JuhlS skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool

Cazorla bliver nævnt, han er da i hvert fald en ægte kantspiller? Dog er han 26 år og ikke særlig høj og måske ikke verdens bedste fysisk.
Mata > Downing > Carzola! Synes vi går ned af stigen :?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » søndag, 12. jun, 2011 14:52

http://indkast.dk/index.php?nyhed=81146 (News of the World)

Downing er på rygterne i noget tid. Køb ham til omkring 80mil kr. :clap:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henry » søndag, 12. jun, 2011 15:05

Søren123, nu begynder du sgu snart at stramme dig an. Du bliver ved med at linke til indkast og oven i købet en artikel fra NOTW. Du burde læse lidt om på din Liverpool historie, for alle andre Liverpool fans ved sgu bedre end at linke til dem. Det værste er at jeg snart har sagt det til dig 10 gange, men det virker ikke rigtig som om der er hul igennem.
Billede

Overgaard
Indlæg: 199
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:20
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Overgaard » søndag, 12. jun, 2011 15:20

En bruger med navnet GonzalezIsARed på Rawk, har lige skrevet følgende:
I have some fucking big news. I dunno if i should be saying this.
My girlfriend works in formby hall and has just told me alonso is there with kenny.

update: he flew in on a helicopter, he has just arrived.

im no itk or any of that bullshit im being 100% serious.
Guys, you don't need to quote what ive just said. I'm being 100% serious im not one of these people who post trying to get attention on transfers, look at my posts.

This is 100% genuine.

I don't know what its about.. but surely he wouldn't fly over for nothing?
Prøver på og holde mig i ro og armene nede. Men lidt spændende er det da alligevel.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 12. jun, 2011 15:27

JuhlS skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool

Cazorla bliver nævnt, han er da i hvert fald en ægte kantspiller? Dog er han 26 år og ikke særlig høj og måske ikke verdens bedste fysisk.
Hvis jeg husker korrekt, er Carzorla højre wing, og artiklen nævner ham som venstre. Hvis jeg husker korrekt, må det betyde det er pure opspind. Men glædeligt vi er rygtet til lidt kanter, min gamle ynglings kant, Joaquin mangler jeg dog stadig at se rygter om. Fatter personligt ikke, at han ikke er inde om det spanske landshold længere. De klarer sig dog alligevel må jeg indrømme ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 12. jun, 2011 15:28

Overgaard skrev:En bruger med navnet GonzalezIsARed på Rawk, har lige skrevet følgende:
I have some fucking big news. I dunno if i should be saying this.
My girlfriend works in formby hall and has just told me alonso is there with kenny.

update: he flew in on a helicopter, he has just arrived.

im no itk or any of that bullshit im being 100% serious.
Guys, you don't need to quote what ive just said. I'm being 100% serious im not one of these people who post trying to get attention on transfers, look at my posts.

This is 100% genuine.

I don't know what its about.. but surely he wouldn't fly over for nothing?
Prøver på og holde mig i ro og armene nede. Men lidt spændende er det da alligevel.
Det ville være fuldstændig fantastisk! Men ærlig talt, er det så ikke bare lidt falske og unødvendige forventninger??
1) Hvorfor skulle real være interesseret i at sælge ham. Alt spillet går gennem ham, og han er vel egentlig en af de største stjerner de har - kun efter Ronaldo måske.
2) Han har lige udtalt at det ville være fantastisk at komme tilbage til Liverpool, men ikke nu, først engang i fremtiden.
3) Tror altid man skal være lidt skeptisk med de rygter som kommer fra folk som ham.
Senest rettet af LFC-Aaby søndag, 12. jun, 2011 15:36, rettet i alt 1 gang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 12. jun, 2011 15:33

Bob skrev:
Badooo skrev:
sjampen skrev:
Thommo skrev:Gider ikke spilde tid på at linke til hans udtaleleser, det er bare at kigge i diverse tåde på dette forum, og har allerede givet udtryk for jeg ikke ser nogen som helst grund til at signe endnu et talent. Det er for mig at se, hul i hovedet, vi har i forvejen 3-4 store store talenter, så hvorfor endnu et? kan se fornuften i en 25-30 årig, men en teenager er hul i hovedet mig bekendt. LFC er rimeligt elendige i centerforsvaret, når Agger er ude, derfor skal køb til den position, være "proven talent" ikke en der måske, måske ikke, bliver god, engang i fremtiden.
Jeg kan garanterer at du ikke har set Phil Jones præsenterer, og hvis du reelt kan finde udtalelsen hvor Phil Jones udtaler sig om Man U kontra LFC, så kan vi snakke om det, JEG har bare ikke set Jones vælge dem over os, og jeg har sq fulgt med i tråden.
Phil Jones har spillet 34 PL kampe, hvor Scott Dann har spillet 50, der ser jeg sq ikke Dann som et mere "proven talent", så er der Cahill(Omkring 150 PL kampe) som vi reelt ikke har været linket til et stykke tid og som jeg tvivler på kun koster 20 mil, hvilket altså gør købet til et helt andet. Jeg ser så hellere Cahill end Jones hvis pengene angiveligt sidder så løst som de gør er noget andet.

Desuden tror jeg sq at Kenny/Commoli spiller et win-win spil. Enten vil Phil Jones også gerne til os og vi stjæler en spiller fra ManU, ellers presser vi prisen op på en spiller som ManU skal finde råd til i et noget tyndt transferbudget.
Studser over sidste linje.. Tyndt transferbudget? De Gea, Jones, Sneijder eller Modric (pt.). Løber vel op i en 65-70 mio. pund. Hvor tyndt er det lige? De sælger så en bunke også, men da slet ikke nok til at det kan udgøre mindst halvdelen af det budget der. Men wtf. Pengene bliver jo bare føjet til deres gæld.
Hvor mange af de spillere du nævner har de da præsenteret?
..det var da utroligt.

Det er verdens nok dårligst skjulte hemmelighed, at Scum har budt og næsten afsluttet handlen med De Gea og Jones. Derudover er det også en ret dårligt skjult hemmelighed, at de har deres kærlighed på Modric eller Sneijder. Okay?
Badooo siger, hvad han mener!

Overgaard
Indlæg: 199
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:20
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Overgaard » søndag, 12. jun, 2011 15:34

Nu er det ikke taget fra twitter,, men fra redandwhitekop.com. Tror heller ikke selv på den, men det er alligevel en der har skrevet godt 4000 indlæg derinde og tror ikke han vil få meget respekt derinde, hvis historien er pure opspind! :P

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 12. jun, 2011 15:38

Overgaard skrev:Nu er det ikke taget fra twitter,, men fra redandwhitekop.com. Tror heller ikke selv på den, men det er alligevel en der har skrevet godt 4000 indlæg derinde og tror ikke han vil få meget respekt derinde, hvis historien er pure opspind! :P
Nej, fik også lige rettet den. Men om det kommer fra twitter eller RAWK er vel ligemeget? :) Har min tvivl til begge.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 12. jun, 2011 15:44

Andy Aaby skrev: Det ville være fuldstændig fantastisk! Men ærlig talt, er det så ikke bare lidt falske og unødvendige forventninger??
1) Hvorfor skulle real være interesseret i at sælge ham. Alt spillet går gennem ham, og han er vel egentlig en af de største stjerner de har - kun efter Ronaldo måske.
2) Han har lige udtalt at det ville være fantastisk at komme tilbage til Liverpool, men ikke nu, først engang i fremtiden.
3) Tror altid man skal være lidt skeptisk med de rygter som kommer fra folk som ham.
Nu er det jo ikke fordi Real ikke har solgt bærende spillere fø, og Alonso er altså ikke uundværlig i Real. Jeg skulle mene at en opstilling med Khedira & Nuri Sahin som ligger bagved Ronaldo,Özil & Di Maria med Higuain foran er et rimelig slagkraftigt hold.

Jeg tillader mig dog stadig at tvivle.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14362
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 12. jun, 2011 15:48

Thommo skrev:
JuhlS skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool

Cazorla bliver nævnt, han er da i hvert fald en ægte kantspiller? Dog er han 26 år og ikke særlig høj og måske ikke verdens bedste fysisk.
Hvis jeg husker korrekt, er Carzorla højre wing, og artiklen nævner ham som venstre. Hvis jeg husker korrekt, må det betyde det er pure opspind. Men glædeligt vi er rygtet til lidt kanter, min gamle ynglings kant, Joaquin mangler jeg dog stadig at se rygter om. Fatter personligt ikke, at han ikke er inde om det spanske landshold længere. De klarer sig dog alligevel må jeg indrømme ;)
Han er udpræget venstre wing.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar