Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » søndag, 12. jun, 2011 17:23

LiverbirdOnMyChest skrev:
Mugge skrev:Eftersom News of the world ikke er bandlyst af HFSG, så er de heller ikke bandlyst her.
Korrekt... men man kan ikke komme uden om at det er samme avis/forlag.... at NOTW så er lige så utroværdige som the *** er jo ikke bedre...
Er den nu også det ?

Jeg synes det virker lidt underligt at en skribent som Bascombe går fra at være en af de mest respekterede skribenter i Liverpool området til at være en af de mest utroværdige, bare fordi han skifter avis. Måske man generelt bare skulle være bedre til at sortere skidt fra guld i de skrevne medier, uanset om det er Echo eller andre man linker til.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7270
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 12. jun, 2011 17:34

Thommo skrev:
JuhlS skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool

Cazorla bliver nævnt, han er da i hvert fald en ægte kantspiller? Dog er han 26 år og ikke særlig høj og måske ikke verdens bedste fysisk.
Hvis jeg husker korrekt, er Carzorla højre wing, og artiklen nævner ham som venstre. Hvis jeg husker korrekt, må det betyde det er pure opspind. Men glædeligt vi er rygtet til lidt kanter, min gamle ynglings kant, Joaquin mangler jeg dog stadig at se rygter om. Fatter personligt ikke, at han ikke er inde om det spanske landshold længere. De klarer sig dog alligevel må jeg indrømme ;)
Jeg vil sgu gerne smide en + 1 til Joaquin. Ikke fordi, jeg mener han bør spille på landsholdet eller LFC, men fordi han også altid har været min yndlings kant. Men han er 29 år og har aldrig spillet andre steder end i Spanien og der bliver han nok.
Det var lidt gruopvækkende da han var rygtet til manure en kort periode.

Ang. Alonso så er han altid velkommen og en mand, der spiller en så betydelig rolle hos Real Madrid er selvfølgelig velkommen hjem. Han har stadig niveauet og det har med al tydelighed skinnet igennem længe nu, hvor savnet han er hos LFC.
Man har lov at håbe og man skal aldrig sige aldrig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » søndag, 12. jun, 2011 17:38

LiverbirdOnMyChest skrev:
Mugge skrev:Eftersom News of the world ikke er bandlyst af HFSG, så er de heller ikke bandlyst her.
Korrekt... men man kan ikke komme uden om at det er samme avis/forlag.... at NOTW så er lige så utroværdige som the *** er jo ikke bedre...
Ja og samme ejer, ejer f.eks. også Sky Sports og et hav af andre medier.

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henry » søndag, 12. jun, 2011 18:42

Bascombe er IKKE en respekteret Liverpool journalist. Han har lavet artikler for The S*n. Det er meget muligt at NOTW ikke er bandlyst, men jeg tror næppe at der er nogen Liverpool fans som har lyst tip at associere sig med dem.
Billede

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 12. jun, 2011 18:48

@Arda
Ikke for at gnide skidt i dit glansbillede af Joaquin - men han kom altså til Valencia fra Betis. En spiller vi (os fans) i hvert fald meget, meget gerne havde set skifte til os istedet.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » søndag, 12. jun, 2011 18:52

Badooo skrev:@Arda
Ikke for at gnide skidt i dit glansbillede af Joaquin - men han kom altså til Valencia fra Betis. En spiller vi (os fans) i hvert fald meget, meget gerne havde set skifte til os istedet.
Han skriver at han ikke har spillet andre steder end i Spanien.
Lidt underlig kommentar, men det står der sgu :)

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 12. jun, 2011 18:55

Belloni skrev:
Badooo skrev:@Arda
Ikke for at gnide skidt i dit glansbillede af Joaquin - men han kom altså til Valencia fra Betis. En spiller vi (os fans) i hvert fald meget, meget gerne havde set skifte til os istedet.
Han skriver at han ikke har spillet andre steder end i Spanien.
Lidt underlig kommentar, men det står der sgu :)
:oops:

Well, læste det som "han har aldrig spillet andre steder i Spanien". Men jeg skal lære at læse.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 12. jun, 2011 18:56

Mugge skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:
Mugge skrev:Eftersom News of the world ikke er bandlyst af HFSG, så er de heller ikke bandlyst her.
Korrekt... men man kan ikke komme uden om at det er samme avis/forlag.... at NOTW så er lige så utroværdige som the *** er jo ikke bedre...
Ja og samme ejer, ejer f.eks. også Sky Sports og et hav af andre medier.
Imponeret, hvor pokker ved i sådan noget fra ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Bob
Indlæg: 92
Tilmeldt: fredag, 03. jun, 2011 14:03
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bob » søndag, 12. jun, 2011 19:00

Badooo skrev:
Bob skrev:
Badooo skrev:
Bob skrev:
Badooo skrev:
sjampen skrev:
Thommo skrev:Gider ikke spilde tid på at linke til hans udtaleleser, det er bare at kigge i diverse tåde på dette forum, og har allerede givet udtryk for jeg ikke ser nogen som helst grund til at signe endnu et talent. Det er for mig at se, hul i hovedet, vi har i forvejen 3-4 store store talenter, så hvorfor endnu et? kan se fornuften i en 25-30 årig, men en teenager er hul i hovedet mig bekendt. LFC er rimeligt elendige i centerforsvaret, når Agger er ude, derfor skal køb til den position, være "proven talent" ikke en der måske, måske ikke, bliver god, engang i fremtiden.
Jeg kan garanterer at du ikke har set Phil Jones præsenterer, og hvis du reelt kan finde udtalelsen hvor Phil Jones udtaler sig om Man U kontra LFC, så kan vi snakke om det, JEG har bare ikke set Jones vælge dem over os, og jeg har sq fulgt med i tråden.
Phil Jones har spillet 34 PL kampe, hvor Scott Dann har spillet 50, der ser jeg sq ikke Dann som et mere "proven talent", så er der Cahill(Omkring 150 PL kampe) som vi reelt ikke har været linket til et stykke tid og som jeg tvivler på kun koster 20 mil, hvilket altså gør købet til et helt andet. Jeg ser så hellere Cahill end Jones hvis pengene angiveligt sidder så løst som de gør er noget andet.

Desuden tror jeg sq at Kenny/Commoli spiller et win-win spil. Enten vil Phil Jones også gerne til os og vi stjæler en spiller fra ManU, ellers presser vi prisen op på en spiller som ManU skal finde råd til i et noget tyndt transferbudget.
Studser over sidste linje.. Tyndt transferbudget? De Gea, Jones, Sneijder eller Modric (pt.). Løber vel op i en 65-70 mio. pund. Hvor tyndt er det lige? De sælger så en bunke også, men da slet ikke nok til at det kan udgøre mindst halvdelen af det budget der. Men wtf. Pengene bliver jo bare føjet til deres gæld.
Hvor mange af de spillere du nævner har de da præsenteret?
..det var da utroligt.

Det er verdens nok dårligst skjulte hemmelighed, at Scum har budt og næsten afsluttet handlen med De Gea og Jones. Derudover er det også en ret dårligt skjult hemmelighed, at de har deres kærlighed på Modric eller Sneijder. Okay?
Så vi er enige om ingen af dem er præsenteret? Så vi ved reelt ikke om de har et stort transferbudget, da de ikke har brugt nogen penge endnu. Man er jo ikke nødvendigvis parat til at bruge penge på samtlige spillere man viser interesse for, hvis alle klubber skulle acceptere deres tilbud. Tvivler f.eks stærkt på de både ville investere i Modric og Sneijder. Vi ved altså ikke at de har 65-70 mio. pund bare fordi de er blevet linket til spillere der i alt ville koste det. Den logik holder jo ikke.
Peg lige ud, hvor der står at de vil investere i både Modric og Sneijder. Du overser ordet "eller". Derudover er det et spørgsmål om formaliteter inden De Gea bliver præsenteret (http://onside.dk/nyheder/premier-league ... til-united) og nu har vi presset prisen på Jones op, ellers var den handel også gået igennem efter u21.

Og så er der ENTEN Modric eller Sneijder. Til at overtage for Scholes. Den ligger vel også fast. Så er det bare hvem det skal være.
Min fejl, læste det som en kæde af navne. Men det ændre ikke på at logikken omkring deres transferbudget ikk er rigtig. Desuden har der så vidt jeg ved heller ikk været officielle bud på hverken Modric eller Sneijder ud over rygter?

Men lad os også hellere komme tilbage på sport: Liverpool.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 12. jun, 2011 19:21

Logikken er rigtig, idet jeg skriver at jeg studser over at budgettet skulle være tyndt. Er det tyndt når man går ud og kaster 20mio pund efter en målmand og bagefter en forsvarsspiller, når man vel egentligt sagtens kan klare sig en sæson med det man har i forvejen? Og igen, det er vel en slet skjult hemmelighed at ingen synes deres midtbane er god nok, hvorfor det må forventes at de forstærker den. Det kommer til at løbe op, og jeg synes af den grund at ordet "tyndt" er malplaceret.
Badooo siger, hvad han mener!

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 12. jun, 2011 20:35

Kelly skrev:
Mugge skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:
Mugge skrev:Eftersom News of the world ikke er bandlyst af HFSG, så er de heller ikke bandlyst her.
Korrekt... men man kan ikke komme uden om at det er samme avis/forlag.... at NOTW så er lige så utroværdige som the *** er jo ikke bedre...
Ja og samme ejer, ejer f.eks. også Sky Sports og et hav af andre medier.
Imponeret, hvor pokker ved i sådan noget fra ?.
Er britte... Så har lidt vidne der... og så generelt kæmpe interesse for LFC... Der læser man også nogle ting hist og her som giver en en 'mærkelig' viden... hehe :D

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » søndag, 12. jun, 2011 22:12

Mugge skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:
Mugge skrev:Eftersom News of the world ikke er bandlyst af HFSG, så er de heller ikke bandlyst her.
Korrekt... men man kan ikke komme uden om at det er samme avis/forlag.... at NOTW så er lige så utroværdige som the *** er jo ikke bedre...
Ja og samme ejer, ejer f.eks. også Sky Sports og et hav af andre medier.
Men The *** og NOTW er tættere forbundne end The *** og Sky. Der er mange, LFC-fans der ikke gider NOTW pga. koblingen til The ***, men som intet problem har med Sky, hvad det angår.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » søndag, 12. jun, 2011 22:54

Ham @LFCKopite1892 på twitter melder Oxlade-Chamberlain til Liverpool. Ihvertfald at han er blevet set i Liverpool, men ved ikke hvad han laver der. Men samtidig linker han til den her artikel [url]http://www.crunchsports.com/catego ... 106120017/[/url]

Liverpool are reportedly set to beat Arsenal to the £12million signature of Southampton winger Alex Oxlade-Chamberlain

Arsenal were believed to be closing in on a deal for the 17-year-old, with Gunners boss Arsene Wenger confident that the teenager was heading to the Emirates.

But after missing out on Phil Jones last week, Wenger could reportedly miss out on another transfer target, with the Sunday Mirror reporting that the Merseysiders have hijacked their bid for the midfielder.

Liverpool boss Kenny Dalglish, who this past week splashed out £20m to sign Jordan Henderson from Sunderland, has reportedly matched Arsenal's offer and believes that Oxlade-Chamberlain will now decide to move to Anfield.

If successful, it would be Dalglish's second big signing of the summer, with several more targets lined up, including Aston Villa winger Stewart Downing, Ipswich striker Connor Wickham (see below), Blackpool captain Charlie Adam and Bolton defender Gary Cahill.

Downing and Cahill have both been linked with Arsenal in recent weeks.

According to Sunday's report, Dalglish will look to balance the books by selling £10m-rated defender Daniel Agger, while the club are still hoping to offload Italian midfielder Alberto Aquilani.

Aquilani's £14m move to Juventus broke down last week, but it is thought that the Italy international could still find a buyer in Serie A over the summer.

Liverpool are also looking to solve their left-back problem, with Newcastle's Jose Enrique their first choice and Arsenal defender Gael Clichy still on their radar should they be unable to sign the Spaniard..

The Gunners and Liverpool were both believed to have had bids for Oxlade-Chamberlain rejected during the January transfer window, with both Premier League clubs reportedly offering £5m with further payments being made in the future.

But the Saints were holding out for a higher fee up front and the player remained with the League One outfit.

Southampton manager Nigel Adkins earlier this year insisted that the club would make a decision based on which deal would be best for the player, rather than who was willing to offer the club the most money.


If Liverpool's offer is successful, it will be the second big blow in a matter of days for Wenger, who still has concerns over several of his key players, with Samir Nasri and captain Cesc Fabregas - in addition to Clichy - still being linked with moves away from the north London club.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » søndag, 12. jun, 2011 23:06

henry skrev:Bascombe er IKKE en respekteret Liverpool journalist. Han har lavet artikler for The S*n. Det er meget muligt at NOTW ikke er bandlyst, men jeg tror næppe at der er nogen Liverpool fans som har lyst tip at associere sig med dem.
Og hvis jeg ikke husker helt forkert, så har han også hjulpet Carra med hans Biografi og det ville han vel næppe ha fået lov til, hvis han ikke var respekteret blandt de officielle kanaler eller blandt spillerne i klubben.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 00:17

Danny8t4 Daniel Ireland
@briankettle From what I'm gathering mate it's 2 separate deals. Mata and Pacheco and Meireles and Banega.
Daniel skriver, at han ikke er ITK'er, og at det er noget, han har fået at vide af en ven i klubben. Min mavefornemmelse siger mig efter at have læst på hans tidslinie, at det ikke er noget, Daniel finder på, men det kan vennen jo have gjort...

... og så skulle LFC også betale Valencia nogle penge som en del af handlen. Selvom Meireles og Pacheco ikke er de spillere, LFC bør skille sig af med i første omgang, så vil det godt nok være noget af en opgradering at få Banega og Mata som erstatninger.

Iøvrigt ville det virkelig være moneyball-agtigt at sælge Meireles. 28 år... Og så er han LFCs mest udskiftede spiller i sidste sæson. Aquilani er dog et mere oplagt salg.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar