Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 13. jun, 2011 03:58

Badooo skrev:Chamberlain - jatak! Tilføj Wickham, så har vi jo en del af cremen af offensiven på fremtidens engelske landshold.
Charlie Adam kan jeg ikke se lyset i.
Banega - defensiv playmaker - fik jeg "en lidt mere defensiv Alonso"
Mht. venstre back så har jeg en underlig fornemmelse af, at Cissokho dukker op i medierne på et tidspunkt snart, og at han ender hos os. Ville være fantastisk.
Jeg er meget enig, Chamberlain og Wickham, sammen med Henderson, og for den sags skyld også Spearing. Godt at se vi er ude efter de helt unge og hvis vi henter dem, også godt at se vi stadig er attraktive for dem.
Adam mener jeg bliv overflødiggjort af Henderson.
Jeg har som sagt ikke set så meget med Banega, men en Alonsotype er faktisk også mit bud.
Jeg håber du har ret med Cissokho.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » mandag, 13. jun, 2011 09:50

@Fribytter

Jeg læste også artiklen i Echo og synes det var en sjov tanke at lege med, at sure ferguson købte ind, efter hvem vi ville have.
Den kan vel så også vendes, hvor det så bliver ham der trækker det længste strå, hvis det lykkedes KD at snappe Jones for et højere beløb.
Derved ender det med at vi kun køber unge spillere, som egentlig ikke forstærker vores bedste formation, men som styrker bænken/bredden.
Derved kan man jo sige at han holder os fra at købe de "rigtige" forstærkninger til holdet, som kan rykke holdet her og nu.
Og hvem siger at de dyre unge vi så køber, virkelig bliver til noget, det kan ende i nogle meget dyre flops.
En anden ting jeg har studset over er at vi kun køber Engelsk, når vi kunne købe større/bedre talenter i udlandet til ½ pris.
Engelske spillere er imo generelt overvurderet både på pris, men så sandelig også på kvalitet.

Mht Banega så er han imo langt langt langt under niveau i forhold til Redondo, Alonso og Mascerano og slet ikke en spiller der burde være i betragtning. Mata ja tak, men så gi de 3-4 Mill extra i penge i stedet for (mere er han ikke værd)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 13. jun, 2011 10:49

Mit ønske om at se Jeffren og Mata i Liverpool FC er blevet klart forstærket efter at have set dem i Herning i går. De er bare suveræn gode, specielt i forhold til de engelske spillere.
Henderson spillede er god kamp på den defensive midtbane. Han er en ledertype.
Desværre bliver jeg nød til at sige at Jones bekræftede os i at han er et suveræn stort talent, det ville være de 200 mill værd.

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... til-alexis
Har Liverpool ikke også været rygtet til Griezmann ?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » mandag, 13. jun, 2011 10:56

Kelly skrev:Mit ønske om at se Jeffren og Mata i Liverpool FC er blevet klart forstærket efter at have set dem i Herning i går. De er bare suveræn gode, specielt i forhold til de engelske spillere.
Henderson spillede er god kamp på den defensive midtbane. Han er en ledertype.
Desværre bliver jeg nød til at sige at Jones bekræftede os i at han er et suveræn stort talent, det ville være de 2000 mill værd.
Helt enig mht. Mata. Han vil være fantastisk i LFC.

Jeffren derimod er jeg ikke begejstret for. Tror ganske enkelt ikke han har kvaliteterne til LFC.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 13. jun, 2011 11:10

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29195&zone=1

Liverpool har skrevet med denne 15 årige midterforsvarer. Jones.

I øvrigt skriver de på den norske fanklubshjemmeside, at Fulham vil have Joe Cole.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » mandag, 13. jun, 2011 11:17

Jeg synes vi mangler køb af:

2 kanter, 1 central forsvarsspiller, 1 venstre back, 1 reserve målmand, 1 angriber og måske en midtbanemand mere.

Dem vi er tættest på pt, efter rygter og medier er:

Chamberlain, Wickham og Adam.

De 2 kanter:

Mata er for mig en klasse spiller, han skal virkelig bare til LFC, det ville være helt perfekt. Chamberlain er vi tæt på ifølge medier, så hvis vi nu siger han skal være kant køb nummer 2. Ellers kunne kant køb nummer 2 også være Downing.

Beløb: 320 millioner DKK.

1 central forsvarsspiller:

Her synes jeg ikke vi skal købe dyrt ind, så jeg siger Dann.

Beløb: 100 millioner DKK.

1 venstre back:

Her siger jeg klart Aly Cissokho, fordi Baines er alt for dyr og urealistisk! Så Cissokho, ville være klasse!

Beløb: 100 millioner DKK.

1 reserve målmand:

Lidt ligeglad, men her siger rygterne Doni.

Beløb: ingenting, da han jo bliver udlejet til os.

1 angriber:

Wickham er ung, meget dygtig og så er han englænder, så ham synes jeg bestemt vi skal købe!

Beløb: 100 millioner DKK.

1 central midtbanespiller:

Det må jo næsten være Adam ifølge rygter og twitter folk. Jeg må sige at jeg tror på, at han vil blive skide god for klubben!

Beløb: 83 millioner DKK.

Beløb ialt:

703 millioner DKK.

Jeg tror vi selv sælger for ca. 200 millioner DKK.

Så ejerne skal kun spytte 503 millioner DKK i projektet.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så kommer det jeg faktisk synes bliver enormt spændene, nemlig hvordan kommer vi til at spille i formation, bliver det 4-3-3, 4-4-2 eller 4-2-3-1.

Hvad syntes i?

Jeg håber det bliver 4-3-3 når vi angriber og 4-5-1 når vi forsvare.

Når vi angriber:

Reina

Johnson--Carra--Agger--Cissokho

-------------Lucas--------------
--Gerrard--------------Meireles--

Suarez---------------------Mata
-------------Carroll-------------

Backsene skal være meget offensive og gå så meget som muligt med frem!

Når vi skal forsvare:

Reina

Johnson--Carra--Agger--Cissokho

-------------Lucas-------------
Suarez--Gerrard--Meireles--Mata

-------------Carroll-------------

Carroll er som sagt bedst imod de store hold, men har haft lidt problemer når han møder de mindre, fordi han jo ikke har den store speed, så her kan man jo spille med Wickham istedet. Det jeg mener er bedst i den situation er nu alligevel at flytte Suarez helt frem og så spille med Chamberlain og Mata lige bagved på kanterne. Hvis folk siger vores problem er de midre modstander vil de hurtigt lukke munden, hvis vi spiller med de 3 spillere fremme, det ville satme gå stærk og samtidig knuse de små modstander med cifre som 5-0!

Mine offensive indkøb giver, som man kan se en masse muligheder.

Nogle der har andre forslag til formation osv.?

Der var virkelig mange der var imod mig dengang jeg sagde at Kuyt nok ikke skulle starte inde hvis vi købte 1 eller 2 klasse kanter, men jeg kan fornemme at det er vendt så mange mener han skal være backup, jeg elsker ham synes bare ikke han har speeden eller kreativiteten til kanten, skal han være backup eller hvor skal han spille og i hvilken formation?
Jeg mener han skal være backup!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 13. jun, 2011 11:25

Østergaard skrev:Jeg synes vi mangler køb af:

2 kanter, 1 central forsvarsspiller, 1 venstre back, 1 reserve målmand, 1 angriber og måske en midtbanemand mere.

Dem vi er tættest på pt, efter rygter og medier er:

Chamberlain, Wickham og Adam.

De 2 kanter:

Mata er for mig en klasse spiller, han skal virkelig bare til LFC, det ville være helt perfekt. Chamberlain er vi tæt på ifølge medier, så hvis vi nu siger han skal være kant køb nummer 2. Ellers kunne kant køb nummer 2 også være Downing.

Beløb: 320 millioner DKK.

1 central forsvarsspiller:

Her synes jeg ikke vi skal købe dyrt ind, så jeg siger Dann.

Beløb: 100 millioner DKK.

1 venstre back:

Her siger jeg klart Aly Cissokho, fordi Baines er alt for dyr og urealistisk! Så Cissokho, ville være klasse!

Beløb: 100 millioner DKK.

1 reserve målmand:

Lidt ligeglad, men her siger rygterne Doni.

Beløb: ingenting, da han jo bliver udlejet til os.

1 angriber:

Wickham er ung, meget dygtig og så er han englænder, så ham synes jeg bestemt vi skal købe!

Beløb: 100 millioner DKK.

1 central midtbanespiller:

Det må jo næsten være Adam ifølge rygter og twitter folk. Jeg må sige at jeg tror på, at han vil blive skide god for klubben!

Beløb: 83 millioner DKK.

Beløb ialt:

703 millioner DKK.

Jeg tror vi selv sælger for ca. 200 millioner DKK.

Så ejerne skal kun spytte 503 millioner DKK i projektet.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så kommer det jeg faktisk synes bliver enormt spændene, nemlig hvordan kommer vi til at spille i formation, bliver det 4-3-3, 4-4-2 eller 4-2-3-1.

Hvad syntes i?

Jeg håber det bliver 4-3-3 når vi angriber og 4-5-1 når vi forsvare.

Når vi angriber:

Reina

Johnson--Carra--Agger--Cissokho

-------------Lucas--------------
--Gerrard--------------Meireles--

Suarez---------------------Mata
-------------Carroll-------------

Backsene skal være meget offensive og gå så meget som muligt med frem!

Når vi skal forsvare:

Reina

Johnson--Carra--Agger--Cissokho

-------------Lucas-------------
Suarez--Gerrard--Meireles--Mata

-------------Carroll-------------

Carroll er som sagt bedst imod de store hold, men har haft lidt problemer når han møder de mindre, fordi han jo ikke har den store speed, så her kan man jo spille med Wickham istedet. Det jeg mener er bedst i den situation er nu alligevel at flytte Suarez helt frem og så spille med Chamberlain og Mata lige bagved på kanterne. Hvis folk siger vores problem er de midre modstander vil de hurtigt lukke munden, hvis vi spiller med de 3 spillere fremme, det ville satme gå stærk og samtidig knuse de små modstander med cifre som 5-0!

Mine offensive indkøb giver, som man kan se en masse muligheder.

Nogle der har andre forslag til formation osv.?

Der var virkelig mange der var imod mig dengang jeg sagde at Kuyt nok ikke skulle starte inde hvis vi købte 1 eller 2 klasse kanter, men jeg kan fornemme at det er vendt så mange mener han skal være backup, jeg elsker ham synes bare ikke han har speeden eller kreativiteten til kanten, skal han være backup eller hvor skal han spille og i hvilken formation?
Jeg mener han skal være backup!
Den køber jeg helt sikkert.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » mandag, 13. jun, 2011 12:51

Så offentliggøres, hvad vi alle har været mere eller mindre sikre på et stykke tid, nok i dag:

Blackpool are set to make an 'imminent announcement with regards Charlie Adam' according to local radio station WishFM.

Prisen skulle være omkring 10 millioner pund.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » mandag, 13. jun, 2011 12:58

Jeg tror sgu på at han bliver en stor spiller for os - Charlie Adam!!

Nu bliver det spændene at se, hvem vi så får ind efter ham?

Håber snart vi offentliggøre et køb af en kantspiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 13. jun, 2011 13:01

Østergaard skrev:Jeg tror sgu på at han bliver en stor spiller for os - Charlie Adam!!

Nu bliver det spændene at se, hvem vi så får ind efter ham?

Håber snart vi offentliggøre et køb af en kantspiller!
Santi Cazorla syntes jeg i øvrigt også kunne være en spændende spiller for Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobq » mandag, 13. jun, 2011 13:03

Adam handlen ser mere og mere sikker ud:
@SkyBet_Steve: We've suspended betting on Charlie Adam to join Liverpool following a run of bets on the midfielder's potential move to Anfield.
- taget fra skysports transfer clockwatch.

Hvad mener i om ham? Passer han ind i klubben, og vil han kunne presse på til en startellever?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 13. jun, 2011 13:11

Jeg ser virkelig frem til at få Adam til klubben og tror han har meget at tilbyde. Knivskarpe afleveringer, et fantastisk venstreben og nogle supergode dødbolde. Fysisk skal der nok arbejdes lidt, men det skal trænerne hurtigt få styr på. Prisen på 8-10 mio £ lyder helt fair.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 13. jun, 2011 13:13

pimpefar skrev:Så offentliggøres, hvad vi alle har været mere eller mindre sikre på et stykke tid, nok i dag:

Blackpool are set to make an 'imminent announcement with regards Charlie Adam' according to local radio station WishFM.

Prisen skulle være omkring 10 millioner pund.
Der er sgu en kriger vi får i Adam. Jeg håber han bliver kanon for os.
Kan du smække et link ind til historien ville det være topnice ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » mandag, 13. jun, 2011 13:25

Hmm. Tror vi må væbne os lidt med tålmodighed. Blackpool-nyheden omhandlede David Vaughan og ikke Charlie. Mon Blackpool vil annoncere afgangen af sine to bedste spillere på samme dag?

http://www.blackpoolfc.co.uk/page/NewsD ... 34,00.html

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 13:33

veffe69 skrev:@Fribytter

Jeg læste også artiklen i Echo og synes det var en sjov tanke at lege med, at sure ferguson købte ind, efter hvem vi ville have.
Den kan vel så også vendes, hvor det så bliver ham der trækker det længste strå, hvis det lykkedes KD at snappe Jones for et højere beløb.
Derved ender det med at vi kun køber unge spillere, som egentlig ikke forstærker vores bedste formation, men som styrker bænken/bredden.
Derved kan man jo sige at han holder os fra at købe de "rigtige" forstærkninger til holdet, som kan rykke holdet her og nu.
Og hvem siger at de dyre unge vi så køber, virkelig bliver til noget, det kan ende i nogle meget dyre flops.
En anden ting jeg har studset over er at vi kun køber Engelsk, når vi kunne købe større/bedre talenter i udlandet til ½ pris.
Engelske spillere er imo generelt overvurderet både på pris, men så sandelig også på kvalitet.

Mht Banega så er han imo langt langt langt under niveau i forhold til Redondo, Alonso og Mascerano og slet ikke en spiller der burde være i betragtning. Mata ja tak, men så gi de 3-4 Mill extra i penge i stedet for (mere er han ikke værd)
De unge spillere behøver ikke nødvendigvis at blive til noget, men LFC er næsten garanteret, at de ikke bliver dyre flops. Babel, som imø. var en fiasko, mistede LFC vel blot £4-5 mio. på efter ikke at være blevet fast mand igennem fire sæsoner, og han havde kontraktudløb næste sommer. Henderson og Jones har trods alt vist, at de kan levere nogenlunde stabilt i PL modsat Babel, så jeg er nogenlunde fortrøstningsfuld, hvis det skulle vise sig, at de ikke blev klare succeser i den røde trøje.

Banega er ikke på niveau med Redondo, men det er blot den spiller, han minder mest om af de store defensive midtbanespillere. Han er langt mere bevægelig end Alonso og langt mere kreativ end Masch. Men han er ikke en verdensstjerne (endnu), som de tre andre er/var. Banega er dog kun 22 år. Alonso var 23 år, da han skiftede til LFC, Masch var 24 år, og Redondo var 25 år, da han skiftede til Real Madrid. Banega er imø. bedre end Adam, og jeg synes, han passer bedre ind på holdet end Adam.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar