Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » lørdag, 18. jun, 2011 14:47

Kan godt være at de er i finansielle vanskeligheder, men jeg synes altid ham præsidenten har haft en evne til at hive en masse penge ud af salgene af spillerne fra deres klub. Især med Diarra og Essien.

Men bare lige et hurtigt spørgsmål fra en uvidende person, skiftede Cissokho ikke sidste sommer til Lyon og har han været linket til Liverpool eller er det bare News of the World, Caughtoffside, Goal Daily Fail mm. der har rapporteret om interesse fra Liverpools side?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 18. jun, 2011 15:18

NotArrogantJustinBieber skrev:Kan godt være at de er i finansielle vanskeligheder, men jeg synes altid ham præsidenten har haft en evne til at hive en masse penge ud af salgene af spillerne fra deres klub. Især med Diarra og Essien.

Men bare lige et hurtigt spørgsmål fra en uvidende person, skiftede Cissokho ikke sidste sommer til Lyon og har han været linket til Liverpool eller er det bare News of the World, Caughtoffside, Goal Daily Fail mm. der har rapporteret om interesse fra Liverpools side?
Han har været linket. People og Mirror har også været der. Foruden div. "ITK"s, fans osv. Og manden har udtalt at et skifte til PL (han nævner Scum, LFC og Arsenal) vil være som en drøm. Scum mangler ikke en venstre back. Arsenal har en pt. Hvis vi er hurtige kan vi lige snuppe Cissokho inden Arsenal sælger Clichy.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 18. jun, 2011 17:23

Liverpool Echo skriver i dag at Liverpool FC ikke ønsker at hente Dann, ganske enkelt pga hans ret vilde skadeshistorik. Klogt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 18. jun, 2011 17:36

Kelly skrev:Liverpool Echo skriver i dag at Liverpool FC ikke ønsker at hente Dann, ganske enkelt pga hans ret vilde skadeshistorik. Klogt.
Nice. Jeg vil nu også hellere have Zapata, nu hvor jeg har læst lidt om ham. Kunne være fedt at bygge et centralt forsvar op omkring Skrtel og Zapata - 2 mennesker som ikke bliver skadet. Det må da kunne skabe den fornødne stabilitet.

Det kunne godt se ud som om vi prøver at afskedige klublægen :mrgreen: Marveaux+Dann og så dét at Agger meldes væk for alle bud over £10 mio.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 18. jun, 2011 17:39

Badooo skrev:
Kelly skrev:Liverpool Echo skriver i dag at Liverpool FC ikke ønsker at hente Dann, ganske enkelt pga hans ret vilde skadeshistorik. Klogt.
Nice. Jeg vil nu også hellere have Zapata, nu hvor jeg har læst lidt om ham. Kunne være fedt at bygge et centralt forsvar op omkring Skrtel og Zapata - 2 mennesker som ikke bliver skadet. Det må da kunne skabe den fornødne stabilitet.

Det kunne godt se ud som om vi prøver at afskedige klublægen :mrgreen: Marveaux+Dann og så dét at Agger meldes væk for alle bud over £10 mio.
Helt sikkert det vil give god mening, og så kan de godt trække knægten der er anfører på u19 landsholdet op. Wisdom.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 253
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:16
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper » lørdag, 18. jun, 2011 18:04

Jack Sear skriver på twitter i dag: "THOG on Twitter says Mancini is desperate to get rid of AJ and that him coming to Liverpool is a 'real possibility'."

Jeg aner absolut intet om manden er troværdig eller om det er en and, men for fanden hvor kunne det være fedt!

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » lørdag, 18. jun, 2011 18:26

Kelly skrev:
Badooo skrev:
Kelly skrev:Liverpool Echo skriver i dag at Liverpool FC ikke ønsker at hente Dann, ganske enkelt pga hans ret vilde skadeshistorik. Klogt.
Nice. Jeg vil nu også hellere have Zapata, nu hvor jeg har læst lidt om ham. Kunne være fedt at bygge et centralt forsvar op omkring Skrtel og Zapata - 2 mennesker som ikke bliver skadet. Det må da kunne skabe den fornødne stabilitet.

Det kunne godt se ud som om vi prøver at afskedige klublægen :mrgreen: Marveaux+Dann og så dét at Agger meldes væk for alle bud over £10 mio.
Helt sikkert det vil give god mening, og så kan de godt trække knægten der er anfører på u19 landsholdet op. Wisdom.
Er det ikke Shelvey der er anfører for u19? ikke fordi et betyder noget... men synes bare det har været skrevet flere gange... :D

Zapata er en klasse spiller som jeg håber kommer... Det lyder lovende da han selv skulle ha udtalt at han er tæt på et skifte... men nu må vi se... :D

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » lørdag, 18. jun, 2011 20:37

Re: Lucas Rodrigues (karlsentk er (ex?)scout):

@karlsentk
loads of people asking about lucas rodrigues (92, sao paulo fc) - apparently linked with liverpool: with all due respect - he won't come.

@karlsentk: lucas rodrigues: many scouts rate him even higher than neymar (i disagree) - has no interest in leaving sao paulo fc this summer

@karlsentk lucas rodrigues: already made his senior debut for brazil, included in the copa america squad. imo he'll wait for move to a top, top club.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jun, 2011 12:15

En af medejerne af Liverpool FC, har købt Roma.
Roma ønsker Bojan og Arsenals venstre back. Begge er spillere Liverpool FC også går efter jfr rygterne.
Det er lidt pudsigt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Juhl
Indlæg: 134
Tilmeldt: torsdag, 18. nov, 2010 20:58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Juhl » søndag, 19. jun, 2011 12:25

^lad dem få begge, ingen af de 2 er gode nok til LFC

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jun, 2011 13:37

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

TG

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG » søndag, 19. jun, 2011 15:51

Hej alle. Selvom jeg er Manchester United mand håber jeg det er okay at skrive lidt med på jeres forum? Hvis ikke siger i bare til og jeg er smuttet:)

Spændende tråd, og jeg må sige de spillere i bliver kædet sammen med ser interessant ud, ligesom mange af jer kunne jeg sagtens forestille mig Mata og Zapate i Liverpool og ser dem som klare forstærkninger, men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør. Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.
Clichy er udemærket, men mener personligt at der er andre VB som ville pynte mere på jeres hold. Clichy er hurtig, men han bliver godt nok tit rundtosset hvis han står overfor en teknisk stærk kant.

Men bliver generelt et spændende transfervindue, Arsenal, Tottenham, Chelsea, City, Liverpool og United melder alle om indkøb, der kommer til at blive brugt nogle pund inden de nye transferregler træder i kraft efter den nye sæson.

Men håber i er at finde i den øverste ende i næste sæson, det er da alt andet lige noget sjovere at kæmpe med jer om titlen fremfor klubber uden historie (læs; Chelsea + City) :)

Mvh.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » søndag, 19. jun, 2011 15:55

TG skrev:Hej alle. Selvom jeg er Manchester United mand håber jeg det er okay at skrive lidt med på jeres forum? Hvis ikke siger i bare til og jeg er smuttet:)

Spændende tråd, og jeg må sige de spillere i bliver kædet sammen med ser interessant ud, ligesom mange af jer kunne jeg sagtens forestille mig Mata og Zapate i Liverpool og ser dem som klare forstærkninger, men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør. Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.
Clichy er udemærket, men mener personligt at der er andre VB som ville pynte mere på jeres hold. Clichy er hurtig, men han bliver godt nok tit rundtosset hvis han står overfor en teknisk stærk kant.

Men bliver generelt et spændende transfervindue, Arsenal, Tottenham, Chelsea, City, Liverpool og United melder alle om indkøb, der kommer til at blive brugt nogle pund inden de nye transferregler træder i kraft efter den nye sæson.

Men håber i er at finde i den øverste ende i næste sæson, det er da alt andet lige noget sjovere at kæmpe med jer om titlen fremfor klubber uden historie (læs; Chelsea + City) :)

Mvh.
Så længe du overholder vores regler må du være her. Men er du her for at hovere og provokere, så ryger du ud. Jeg håber selvfølgelig på det første.
Og for god ordens skyld, så skriv Manchester (el. Man.) foran City og united, så vi ved hvilke klubber der snakkes om...

TG

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG » søndag, 19. jun, 2011 16:02

Mugge skrev:
TG skrev:Hej alle. Selvom jeg er Manchester United mand håber jeg det er okay at skrive lidt med på jeres forum? Hvis ikke siger i bare til og jeg er smuttet:)

Spændende tråd, og jeg må sige de spillere i bliver kædet sammen med ser interessant ud, ligesom mange af jer kunne jeg sagtens forestille mig Mata og Zapate i Liverpool og ser dem som klare forstærkninger, men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør. Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.
Clichy er udemærket, men mener personligt at der er andre VB som ville pynte mere på jeres hold. Clichy er hurtig, men han bliver godt nok tit rundtosset hvis han står overfor en teknisk stærk kant.

Men bliver generelt et spændende transfervindue, Arsenal, Tottenham, Chelsea, City, Liverpool og United melder alle om indkøb, der kommer til at blive brugt nogle pund inden de nye transferregler træder i kraft efter den nye sæson.

Men håber i er at finde i den øverste ende i næste sæson, det er da alt andet lige noget sjovere at kæmpe med jer om titlen fremfor klubber uden historie (læs; Chelsea + City) :)

Mvh.
Så længe du overholder vores regler må du være her. Men er du her for at hovere og provokere, så ryger du ud. Jeg håber selvfølgelig på det første.
Og for god ordens skyld, så skriv Manchester (el. Man.) foran City og united, så vi ved hvilke klubber der snakkes om...
Er her for det første, det andet ville være spild af min og jeres tid hvilket jeg også synes mit indlæg giver udtryk for. Den er noteret med City og United, tog det lidt som en selvfølge.:)
Men håber I vil være med til at debat lidt:)

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 19. jun, 2011 16:16

Velkommen TG, du virker som en der har en fornuftig tone og noget sagligt at byde ind med, glæder mig til din meddebatteren (er det et ord?) angående sommerens transferaktiviteter... man kunne jo starte med at spørge dig om du er skuffet over man utd ikke fik Henderson?
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Besvar