Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 19. jun, 2011 20:18

Hvis N'Zogbia kommer, så ser jeg det som en anden "Marveaux"-signing. Altså breddespilleren. Et ok breddekøb imo.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » søndag, 19. jun, 2011 20:19

Jeg håber godt nok ikke det er sandt. N'Zogbia er ikke god nok, og desuden var en af grundene til at han smuttede fra Newcastle, at han havde problemer med Carroll.

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 19. jun, 2011 20:21

Badooo skrev:Hvis N'Zogbia kommer, så ser jeg det som en anden "Marveaux"-signing. Altså breddespilleren. Et ok breddekøb imo.
En har svare ham der på Twitter at hans onkel arbejder for Liverpool Fc og at der ikke er budt på N'Zogbia og at han ikke engang er et mål... Så nu må vi se... Vil hade at få ham til klubben... synes ikke at han er god...

Men er det TribleSSport eller er det FootballAgent1? Han skifter navn frem og tilbage hele tiden... og så var der det tweet som sagde at han skriver en masse lort...?

EgK

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af EgK » søndag, 19. jun, 2011 20:23

LiverbirdOnMyChest skrev:
Badooo skrev:Hvis N'Zogbia kommer, så ser jeg det som en anden "Marveaux"-signing. Altså breddespilleren. Et ok breddekøb imo.
En har svare ham der på Twitter at hans onkel arbejder for Liverpool Fc og at der ikke er budt på N'Zogbia og at han ikke engang er et mål... Så nu må vi se... Vil hade at få ham til klubben... synes ikke at han er god...

Men er det TribleSSport eller er det FootballAgent1? Han skifter navn frem og tilbage hele tiden... og så var der det tweet som sagde at han skriver en masse lort...?
Han har skiftet nu til footballagent_1

sikke noget at jeg kan være så dum, at bruge min tid på dette...

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 19. jun, 2011 20:34

EgK skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:
Badooo skrev:Hvis N'Zogbia kommer, så ser jeg det som en anden "Marveaux"-signing. Altså breddespilleren. Et ok breddekøb imo.
En har svare ham der på Twitter at hans onkel arbejder for Liverpool Fc og at der ikke er budt på N'Zogbia og at han ikke engang er et mål... Så nu må vi se... Vil hade at få ham til klubben... synes ikke at han er god...

Men er det TribleSSport eller er det FootballAgent1? Han skifter navn frem og tilbage hele tiden... og så var der det tweet som sagde at han skriver en masse lort...?
Han har skiftet nu til footballagent_1

sikke noget at jeg kan være så dum, at bruge min tid på dette...
Derudover har han ingen som følger ham længere... og hans tweets er slette pånær de seneste med 'annonceringen'... sikkert en scum fan som vil lave lidt 'sjov'

Brugeravatar
Panzerviking
Indlæg: 70
Tilmeldt: onsdag, 20. jan, 2010 20:37
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Panzerviking » søndag, 19. jun, 2011 20:37

Et eller andet sted vil jeg ikke mene, N'Zogbia ville være dum at få ind som breddespiller, hvis vi samtidig signer en Mata til kanten. Det håber jeg godt nok, men meget kan jo ske endnu. Mht. hans givetvis arrogante indstilling tror jeg nu nok, Dalglish, Sammy Lee og Clarke ville kunne banke lidt fornuft ind i skallen på ham, og en dårlig fodboldspiller er han ikke. Ingen marquee signing, men en solid breddespiller, der nok skulle få en hel del minutter.
Let off some steam, Bennett!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 19. jun, 2011 21:23

Pyh...der blev jeg godt nok forskrækket.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 19. jun, 2011 23:22


Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 20. jun, 2011 00:00

http://www.youtube.com/watch?v=ar6YhENN6Og

Hvad han har præsteret i år. Jeg får det til 14 ud af Wigans 40 mål, som han står bag på den ene eller anden måde. Det må vel siges at være ganske godkendt, især for en bundklub. Jeg synes bestemt at han ud fra den video, ville kunne indgå som en kreativ og kvalificeret backup (men en youtube-compilation kunne også få Abdul Sule til at fremstå som verdensklasse - al respekt for ham dog).
Senest rettet af Badooo mandag, 20. jun, 2011 00:53, rettet i alt 1 gang.
Badooo siger, hvad han mener!

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af asger90 » mandag, 20. jun, 2011 00:26

Kan slet ikke forstå at i er så negative omkring N'Zogbia. Ærlig talt, enhver der bare ved en enkelt lejlighed har set manden spille for Wigan eller Newcastle for den sags skyld kan jeg se hvor gigantisk et potientiale han besidder. N'Zogbia har ekstraordinære tekniske evner. Han minder mig som spiller rigtigt meget om Messi med bolden total klistret fast på venstrefoden, hurtighed og et rigtigt godt spark. Han er meget bevægelig og skaber en masse uro hos modstanderens forsvar ved sin tilstedeværelse og kan bruges på begge kanter. Han er en fantastisk fodboldspiller, som det virker som om ikke har indfriet sit fulde potentiale endnu.

Det kan enten skyldes at han skal til en storklub og spille med bedre spillere eller også kan det skyldes hans personlighed/temperament som nogle har været lidt inde på. Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed om det var problemer med Carroll der var årsagen til han forlod Newcastle, men der er utvivlsomt noget at arbejde med på den front.

For Wigan er det egentlig logisk nok at sælge. N'Zogbia reddede dem nærmest ene mand en sæson mere med fantastiske præstationer i de sidste kampe, han har været der i 2½ år og det er nu de kan tjene gode penge. Wigan er en fornuftig drevet klub med få ressourcer, men med en fornuftig manager og en fornuftig ejer og de ved godt de bl.a skal leve på videresalg. Mit gæt er at de er interesserede i at lade N'Zogbia gå og så lade deres anden juvel McCarthy bliver min. et år mere. En salgspris har jeg svært ved at se skulle være højere end £10-12m

N'Zogbia kan være et sats, men hvis vi køber en anden kant oveni eks. Downing eller Mata så er det for mig decideret en no-brainer. N'Zogbia-Kuyt+en ny er fin dækning eftersom det er en position vi også har set at Meireles kan dække + vi har maxi.

KØB ;)

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 20. jun, 2011 00:39

asger90 skrev:Kan slet ikke forstå at i er så negative omkring N'Zogbia. Ærlig talt, enhver der bare ved en enkelt lejlighed har set manden spille for Wigan eller Newcastle for den sags skyld kan jeg se hvor gigantisk et potientiale han besidder. N'Zogbia har ekstraordinære tekniske evner. Han minder mig som spiller rigtigt meget om Messi med bolden total klistret fast på venstrefoden, hurtighed og et rigtigt godt spark. Han er meget bevægelig og skaber en masse uro hos modstanderens forsvar ved sin tilstedeværelse og kan bruges på begge kanter. Han er en fantastisk fodboldspiller, som det virker som om ikke har indfriet sit fulde potentiale endnu.

Det kan enten skyldes at han skal til en storklub og spille med bedre spillere eller også kan det skyldes hans personlighed/temperament som nogle har været lidt inde på. Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed om det var problemer med Carroll der var årsagen til han forlod Newcastle, men der er utvivlsomt noget at arbejde med på den front.

For Wigan er det egentlig logisk nok at sælge. N'Zogbia reddede dem nærmest ene mand en sæson mere med fantastiske præstationer i de sidste kampe, han har været der i 2½ år og det er nu de kan tjene gode penge. Wigan er en fornuftig drevet klub med få ressourcer, men med en fornuftig manager og en fornuftig ejer og de ved godt de bl.a skal leve på videresalg. Mit gæt er at de er interesserede i at lade N'Zogbia gå og så lade deres anden juvel McCarthy bliver min. et år mere. En salgspris har jeg svært ved at se skulle være højere end £10-12m

N'Zogbia kan være et sats, men hvis vi køber en anden kant oveni eks. Downing eller Mata så er det for mig decideret en no-brainer. N'Zogbia-Kuyt+en ny er fin dækning eftersom det er en position vi også har set at Meireles kan dække + vi har maxi.

KØB ;)
+1 , jeg forstår heller ikke folks negative holdning til N'Zogbia... Har ikke set nogen uddybe hvorfor, bare at de ikke mener han har klasse nok til vores hold. - Hvorfor?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 20. jun, 2011 01:03

Da jeg sidst var på Anfield og vi spillede 1-1 mod Wigan da driblede han rundt med vores forsvar i samtlige 90 min. Han er absolut god nok til at være i klubben og hvis prisen er rigtig så skal han være mere end velkommen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » mandag, 20. jun, 2011 08:11

Skovdal skrev:
asger90 skrev:Kan slet ikke forstå at i er så negative omkring N'Zogbia. Ærlig talt, enhver der bare ved en enkelt lejlighed har set manden spille for Wigan eller Newcastle for den sags skyld kan jeg se hvor gigantisk et potientiale han besidder. N'Zogbia har ekstraordinære tekniske evner. Han minder mig som spiller rigtigt meget om Messi med bolden total klistret fast på venstrefoden, hurtighed og et rigtigt godt spark. Han er meget bevægelig og skaber en masse uro hos modstanderens forsvar ved sin tilstedeværelse og kan bruges på begge kanter. Han er en fantastisk fodboldspiller, som det virker som om ikke har indfriet sit fulde potentiale endnu.

Det kan enten skyldes at han skal til en storklub og spille med bedre spillere eller også kan det skyldes hans personlighed/temperament som nogle har været lidt inde på. Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed om det var problemer med Carroll der var årsagen til han forlod Newcastle, men der er utvivlsomt noget at arbejde med på den front.

For Wigan er det egentlig logisk nok at sælge. N'Zogbia reddede dem nærmest ene mand en sæson mere med fantastiske præstationer i de sidste kampe, han har været der i 2½ år og det er nu de kan tjene gode penge. Wigan er en fornuftig drevet klub med få ressourcer, men med en fornuftig manager og en fornuftig ejer og de ved godt de bl.a skal leve på videresalg. Mit gæt er at de er interesserede i at lade N'Zogbia gå og så lade deres anden juvel McCarthy bliver min. et år mere. En salgspris har jeg svært ved at se skulle være højere end £10-12m

N'Zogbia kan være et sats, men hvis vi køber en anden kant oveni eks. Downing eller Mata så er det for mig decideret en no-brainer. N'Zogbia-Kuyt+en ny er fin dækning eftersom det er en position vi også har set at Meireles kan dække + vi har maxi.

KØB ;)
+1 , jeg forstår heller ikke folks negative holdning til N'Zogbia... Har ikke set nogen uddybe hvorfor, bare at de ikke mener han har klasse nok til vores hold. - Hvorfor?
Formentlig fordi mange baserer ham udfra den klub han spiller for og hans omdømme sammenlignet med andre vi er kædet sammen med.

Jeg er selv positiv for et køb - dog til den rigtige pris. Men hellere N'zogbia fremfor downing! Han har lang mere fart og større driblekundskaber end Downing nogensinde får. Downing er tilgengæld bedre med indlæg, hvilket Carroll vil nyde bedre af, men hvis vi skal snakke om gennembrud og teknik så er N'zogbia altså en bedre knægt.

Ikke mindst fik han debut for det franske landshold, og var uden tvivl var kampens bedste.

Men giv mig hellere Mata og Johnson :D

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 20. jun, 2011 08:16

Det er netop den driblen rundt, der driver mig til vanvid. Javist, han kan drible, men det taler sit tydelige sprog når han gennem sæsonen forsøger på dobbelt så mange driblinger som nummer to på listen i PL. Ikke alt lige vellykket. Det fører mestendels ikke til noget. Specielt når man tænker på, at hans manager gerne vil have bolden kørt hurtigt rundt er dette bemærkelsesværdigt.
N'Zogbia har tæt ved ingen spilforståelse, og vil hurtigt blive godt og grundigt upopulær hos holdkammeraterne med sine manglende afleveringer. Jeg ser ham som intet andet end et forstyrrende element, der vil skabe uro i truppen.
Som DaBonks skriver, så er det en forfærdelig attitude den mand har. Og så god, at alt dette opvejes af hans kvaliteter, er han heller ikke.

Adam Johnson er måske ikke realistisk for os, men han er et eksempel på en spiller, der dribler ligeså godt, men samtidig ved hvornår det bliver for meget, og at man skal slippe bolden.

nielsen
Indlæg: 73
Tilmeldt: mandag, 30. aug, 2010 07:48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nielsen » mandag, 20. jun, 2011 08:21

Charles Nzogbia er en rigtig dygtig spiller som vil gi Liverpool meget på den venstrekant.han har hurtighed,har et godt spark,han er meget bevægelig,kan utroligt meget med bolden.han har lige fået debut på det franske landshold og scorede,så noget må han kunne.så helt klart en forstærkning hvis han kommer til Liverpool....

Besvar