Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 22. jun, 2011 12:50

Østergaard skrev:
TG skrev:
Østergaard skrev:
TG skrev:men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør.[/b] Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.

Mvh.
Velkommen til :-).

OT; Ingen tvivl om at Kuyt arbejder hårdt både frem og tilbage i banen. Men som du nok ved så mangler vi en rigtig kant spiller, en vi har manglet i et par sæsoner nu. Jeg ser A.J (Læs;A.Johnson)som en hurtig og kompetent kant spiller, der kan spille på begge kanter. Det er en gut der har tekniken i orden (ikke lige frem noget Kuyt besidder) og kan godt lide 1 mod 1 situationer, hvor han løber mod baglinjen. Derfor ser jeg ham inde i start 11 frem for Kuyt. :)

Ingen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..
Jeg var ude og se Spanien vs. Ukraine. Jeg sad i Mata's sidde i første havlej. Han spillede højre wing og han arbejder virkelig som en hest også meget deffensivt endda!

Det jeg så igår var en Mata på middel niveua, som alligevel formår at blive kampens spiller!

Mit største ønske til den ene kant er Mata, men jeg vil slet ikke ligge skjul på at jeg elsker A. Johnson, og vil hellere ind gerne have ham til klubben, også hvis det er på bekostning af Kuyt!

Kuyt er ikke den kant spiller vi mangler, og sætter man A. Johnson ind og han får en masse spilletid, skal han nok nå minimum op på samme antal assist/mål!

Nogle nye twitter rygter eller bare rygter om Mata og A. Johnson?
Okay, jeg kan jo have taget fejl i min vurdering af Mata, men synes ikke umiddelbart at han i de kampe jeg har set har arbejdet meget defensivt. Og tror du har ret mht. A. Johnson, tror også han vil lave samme antal mål/assist som Kuyt, tror bare tilgengæld også der kommer til at gå flere mål ind i den anden ende af banen.
Med køb af Mata og A.Johnson vil vi have bolden meget mere, og der vil gå langt længere mellem modstanderen har bolden, fordi ser det ud som følger:

-------------Suarez----------------
Mata--------------------A. Johnson

------Gerrard-----Meireles--------
-------------Lucas---------------

Eller mere realistisk uden A. Johnson:

------------Carroll----------------
Mata--------------------Suarez
------Gerrard-----Meireles--------
-------------Lucas---------------


Hvis det bliver sådan, vil vi have bolden meget mere! Så meget betyder Kuyt nu heller ikke deffensivt!

-------------------------Carroll--------------------------
---------------------------------------------------------
-------Suarez------------Mata-------------A.Johnson----
---------------------------------------------------------
---------------Gerrard-----------Lucas------------------

mata og suarez kan bytte hvis de vil, tror bare at mata er mere kreativ og har bedre overblik til og spille centralt...

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 22. jun, 2011 14:06

Henderson erstatter ingen, og Kuyt skal erstattes nu fremfor om to sæsoner, hvor han formentlig ikke er så langt fra pensionsalderen. Det er altså ikke optimal brug af pengene eller truppen, men igen så er de her startopstillinger jo heller ikke et optimalt billede af truppen.

Men det er da altid noget, at man slipper for at se Johnson - altså den spiller som ikke bare i fantasien er LFC-spiller - som højrewing.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Juhl
Indlæg: 134
Tilmeldt: torsdag, 18. nov, 2010 20:58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Juhl » onsdag, 22. jun, 2011 14:24

Mere til downing - beklager hvis det har været her under en anden tråd

http://img225.imageshack.us/img225/4999/downing2.jpg for stort billede til forum...
Carroll og Downing sammen i Ibiza

Villa har self sagt at det er fake, men det skal de jo sige. Analysen af billedet er forresten lavet af en Villa fan der helt sikkert mener det er legit

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » onsdag, 22. jun, 2011 14:27

De sidste 3 sider er gået med at diskutere det billede ;)

Jeg håber snart, der sker noget på transferfronten. Men det er også den rigtige måde, det forhåbentlig foregår på. Bag lukkede døre, hvor intet må sive ud.

Brugeravatar
Juhl
Indlæg: 134
Tilmeldt: torsdag, 18. nov, 2010 20:58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Juhl » onsdag, 22. jun, 2011 14:51

Så ser jeg sku dårligt, men ja har jo også lidt tømmermænd :alcohol:

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 22. jun, 2011 15:45

Uha en spændene trup vi får såfremt de stærkeste rygter bliver en realitet.

2. Glen Johnson
3. Gaël Clichy
4. Alberto Aquilani
5. Daniel Agger
6. Fabio Aurelio
7. Luis Suarez
8. Steven Gerrard
9. Andy Carroll
10. Juan Mata
11. Adam Johnson
12. Daniel Pacheco
13. Arda Turan
14. Scott Dann
15. Jordan Henderson
16. Soto Kyriagos
17. Maxi Rodriguez
18. Dirk Kuyt
19. Martin Kelly
20. John Flanagan
21. Lucas Leiva
22. Danny Wilson
23. Jamie Carragher
24. Charlie Adam
25. Pepe Reina
26. Jay Spearing
27. John Flanagan
28. Cristian Zapata
29. Connor Wickham
30. Jesus Fernandez Saez
31. Raheem Sterling
35. Conor Coady
36. Steven Irwin
37. Martin Skrtel
40. Daniel Ayala
41. Martin Hansen
42. Péter Gulácsi

Ind:
Connor Wickham
Cristian Zapata
Charlie Adam
Jordan Henderson
Scott Dann
Arda Turan
Adam Johnson
Juan Mata
Alberto Aquilani
Gaël Clichy

Ud:
Brad Jones
Paul Konchesky
Raul Meireless
Joe Cole
Milan Jovanovic
David N'Gog
Christian Poulsen
Stephen Darby
Jonjo Shelvey (udlejet)
Nathan Eccleston
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 22. jun, 2011 16:00

@Pault86 nævner disse:

Payet (hvem er han?), Lovren (hvem er han?), Wickham, Dann, Adam, og Downing er åbenbart spillere, der alle gerne vil til LFC. Han nævner ikke om LFC gerne vil have dem alle.

Derudover nævnes Sakho, Enrique, Clichy og Aly (hvem er han?) som mulige emner.

Endelig siger han, at Mata er en spiller vi stadig forsøger MEGET at signe, og at der endnu ikke har været forhandlinger om Aguero, men at han har fået at vide, at det skulle ske.

Han beskriver i øvrigt ikke sig selv som en ITK (In The Know), men som en FOIPIT (Find Out Info Pass It On). Han mener selv at han er heldig, at være i en situation, hvor han hører en masse. Men han er en fan på linje med os andre. Blot så det også er uddybet.

Af alle de ovennævnte ser jeg Mata og en venstre back, som de vigtigste forstærkninger. Aguero ville naturligvis være scoopet over dem alle. Derudover ærgrer det mig (da jeg har en mavefornemmelse om, at hans info er temmelig god) at han ikke nævner Adam Johnson.
Kloppite

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » onsdag, 22. jun, 2011 16:02

Undskyld det kunne åbenbart nemt misforståes det skrev om at sætte Kuyt på bænken og købe A. Johnson og med startopstilling.

Det skulle forståes sådan at vi ville være et meget mere boldbessidene og kreativt hold, som sjælent skulle forsvare hvis vi købte Downing+Mata eller A. Johnson+Mata, til de 2 kanter, fordi vi så vil have mere tekniske og udfordrende spillere og vores offensiv ville så måske være: Gerrard, Suarez, Carroll, Mata, A. Johnson med offensive backs, det ville altså være en teknisk fantastisk offensiv!

Pointen er at jeg ikke mener man skal sige nej til A. Johnson, bare fordi man mener at han ikke er lige så god deffensiv som Kuyt. For offensivt (som kant, som de jo begge spiller) er A. Johnson da klasser bedre ind Kuyt!

En anden ting er: Står der noget nyt på Twitter og andre rygtesider om Mata og A. Johnsons satus iforhold til at blive vores?

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 22. jun, 2011 16:14

texnymann skrev:@Pault86 nævner disse:

Payet (hvem er han?), Lovren (hvem er han?), Wickham, Dann, Adam, og Downing er åbenbart spillere, der alle gerne vil til LFC. Han nævner ikke om LFC gerne vil have dem alle.

Derudover nævnes Sakho, Enrique, Clichy og Aly (hvem er han?) som mulige emner.

Endelig siger han, at Mata er en spiller vi stadig forsøger MEGET at signe, og at der endnu ikke har været forhandlinger om Aguero, men at han har fået at vide, at det skulle ske.

Han beskriver i øvrigt ikke sig selv som en ITK (In The Know), men som en FOIPIT (Find Out Info Pass It On). Han mener selv at han er heldig, at være i en situation, hvor han hører en masse. Men han er en fan på linje med os andre. Blot så det også er uddybet.

Af alle de ovennævnte ser jeg Mata og en venstre back, som de vigtigste forstærkninger. Aguero ville naturligvis være scoopet over dem alle. Derudover ærgrer det mig (da jeg har en mavefornemmelse om, at hans info er temmelig god) at han ikke nævner Adam Johnson.
Aly Cissokho, VB, Lyon.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 22. jun, 2011 16:19

LFC_20 skrev:
texnymann skrev:@Pault86 nævner disse:

Payet (hvem er han?), Lovren (hvem er han?), Wickham, Dann, Adam, og Downing er åbenbart spillere, der alle gerne vil til LFC. Han nævner ikke om LFC gerne vil have dem alle.

Derudover nævnes Sakho, Enrique, Clichy og Aly (hvem er han?) som mulige emner.

Endelig siger han, at Mata er en spiller vi stadig forsøger MEGET at signe, og at der endnu ikke har været forhandlinger om Aguero, men at han har fået at vide, at det skulle ske.

Han beskriver i øvrigt ikke sig selv som en ITK (In The Know), men som en FOIPIT (Find Out Info Pass It On). Han mener selv at han er heldig, at være i en situation, hvor han hører en masse. Men han er en fan på linje med os andre. Blot så det også er uddybet.

Af alle de ovennævnte ser jeg Mata og en venstre back, som de vigtigste forstærkninger. Aguero ville naturligvis være scoopet over dem alle. Derudover ærgrer det mig (da jeg har en mavefornemmelse om, at hans info er temmelig god) at han ikke nævner Adam Johnson.
Aly Cissokho, VB, Lyon.
Tak. Kender ham kun ved efternavn. Det nævnes i øvrigt i forbindelse med ham, at vi Man City også går igang med at byde på ham, så trækker vi os. Vi gider ikke at gå ind i en budkrig med Man City.
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 22. jun, 2011 16:23

http://twitter.com/#!/Pault86

Payet. Lovren. Wickham. Dann. Adam. Downing all want to join LFC. Sakho humming and puffing and Oyston is stil very much a cunt.

Hvad menes der ved det med fed :?: ;)

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henry » onsdag, 22. jun, 2011 16:59

Hvornår er vi blevet linket til Adam Johnson?
Billede

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 22. jun, 2011 17:12

LFC_20 skrev:http://twitter.com/#!/Pault86

Payet. Lovren. Wickham. Dann. Adam. Downing all want to join LFC. Sakho humming and puffing and Oyston is stil very much a cunt.

Hvad menes der ved det med fed :?: ;)
At spilleren gerne vil skifte, men kun indikerer det indirekte overfor sin klub.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 22. jun, 2011 17:19

Hekkem skrev:Uha en spændene trup vi får såfremt de stærkeste rygter bliver en realitet.

2. Glen Johnson
3. Gaël Clichy
4. Alberto Aquilani
5. Daniel Agger
6. Fabio Aurelio
7. Luis Suarez
8. Steven Gerrard
9. Andy Carroll
10. Juan Mata
11. Adam Johnson
12. Daniel Pacheco
13. Arda Turan
14. Scott Dann
15. Jordan Henderson
16. Soto Kyriagos
17. Maxi Rodriguez
18. Dirk Kuyt
19. Martin Kelly
20. John Flanagan
21. Lucas Leiva
22. Danny Wilson
23. Jamie Carragher
24. Charlie Adam
25. Pepe Reina
26. Jay Spearing
27. John Flanagan
28. Cristian Zapata
29. Connor Wickham
30. Jesus Fernandez Saez
31. Raheem Sterling
35. Conor Coady
36. Steven Irwin
37. Martin Skrtel
40. Daniel Ayala
41. Martin Hansen
42. Péter Gulácsi

Ind:
Connor Wickham
Cristian Zapata
Charlie Adam
Jordan Henderson
Scott Dann
Arda Turan
Adam Johnson
Juan Mata
Alberto Aquilani
Gaël Clichy

Ud:
Brad Jones
Paul Konchesky
Raul Meireless
Joe Cole
Milan Jovanovic
David N'Gog
Christian Poulsen
Stephen Darby
Jonjo Shelvey (udlejet)
Nathan Eccleston
Hvordan stærkeste rygter?

Og så har du glemt Insua. Med ham i truppen er LFC oppe på 24 spillere over 21 år. Det er ret mange. Irwin er i øvrigt ikke længere i klubben.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Anje27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anje27 » onsdag, 22. jun, 2011 17:52

Noget nyt på Eden hazard fra lille? Han vil være en virkelig spændende spiller at få ind! Han er ung, driblestærk, hurtig, teknisk stærk og målfarlig. Han har næsten hele pakken :D

Besvar