Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7298
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 07. aug, 2011 22:46

AndreasN skrev:
Mugge skrev:Hele Villarreals trup var også til kampen. Mon vi køber hele holdet? :alcohol:
Se DET ville være en transferbombe!
Bare vent til Roman og Man City sheiken kommer i penge problemer, så ryger Chelsea og Man C spillerne som pakkeløsninger.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 08. aug, 2011 00:46

ArdaTuran skrev:
AndreasN skrev:
Mugge skrev:Hele Villarreals trup var også til kampen. Mon vi køber hele holdet? :alcohol:
Se DET ville være en transferbombe!
Bare vent til Roman og Man City sheiken kommer i penge problemer, så ryger Chelsea og Man C spillerne som pakkeløsninger.
Eller også slår de sig sammen og laver én stor klub. Nøj, en opkastfremkaldende tanke..
Liverpool Football Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 08. aug, 2011 17:33

AndreasN skrev:
ArdaTuran skrev:
AndreasN skrev:
Mugge skrev:Hele Villarreals trup var også til kampen. Mon vi køber hele holdet? :alcohol:
Se DET ville være en transferbombe!
Bare vent til Roman og Man City sheiken kommer i penge problemer, så ryger Chelsea og Man C spillerne som pakkeløsninger.
Eller også slår de sig sammen og laver én stor klub. Nøj, en opkastfremkaldende tanke..
Ville blot betyde 1 mindre konkurrent

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 09. aug, 2011 10:24

Dann skriver der så om i dag. Jeg mener ikke han er en forstærkning til midterforsvaret, hverken nu eller på sigt. Jeg håber de sigter lidt højere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » tirsdag, 09. aug, 2011 11:22

Kelly skrev:Dann skriver der så om i dag. Jeg mener ikke han er en forstærkning til midterforsvaret, hverken nu eller på sigt. Jeg håber de sigter lidt højere.
Husk nu kildeangivelsen!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 09. aug, 2011 12:01

Mugge skrev:
Kelly skrev:Dann skriver der så om i dag. Jeg mener ikke han er en forstærkning til midterforsvaret, hverken nu eller på sigt. Jeg håber de sigter lidt højere.
Husk nu kildeangivelsen!
Beklager. Sjusk fra min side.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Dann.html
Kildeangivelsen er her.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Dalglish_revolution

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dalglish_revolution » tirsdag, 09. aug, 2011 18:18

Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke kender noget til ham Scott Dann. Men han har været rygtet til mange storklubber, så et eller andet må han have gjort godt. Hvis han var med på birminghams hold, som rykkede ned, kan han umuligt have gjort det godt nok til en top 4 klub.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. aug, 2011 19:23

Dalglish_revolution skrev: Hvis han var med på birminghams hold, som rykkede ned, kan han umuligt have gjort det godt nok til en top 4 klub.
Jeg mener han var ude sidste halvdel af sæsonen, med en korsbånds skade eller noget lignende. Hvis det er tilfældet har han jo ikke så stor del i nedrykningen. Og uanset hvad, kan selv Messi ikke få et givet hold, tiil at forblive PL mandskab hvis de andre 10 spillere er bold mongoler. Det samme kan evt være tilfældet med Dann.

Men kender nu heller ikke meget til ham ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 09. aug, 2011 21:22

Thommo skrev:
Dalglish_revolution skrev: Hvis han var med på birminghams hold, som rykkede ned, kan han umuligt have gjort det godt nok til en top 4 klub.
Jeg mener han var ude sidste halvdel af sæsonen, med en korsbånds skade eller noget lignende. Hvis det er tilfældet har han jo ikke så stor del i nedrykningen. Og uanset hvad, kan selv Messi ikke få et givet hold, tiil at forblive PL mandskab hvis de andre 10 spillere er bold mongoler. Det samme kan evt være tilfældet med Dann.

Men kender nu heller ikke meget til ham ;)
Det er korrekt, at han var ude stort set sidste halvdel af sæsonen - nærmere betegnet begyndte det at gå rigtig galt for Birmingham, da Dann blev skadet.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 09. aug, 2011 21:28

athomsen skrev:
Thommo skrev:
Dalglish_revolution skrev: Hvis han var med på birminghams hold, som rykkede ned, kan han umuligt have gjort det godt nok til en top 4 klub.
Jeg mener han var ude sidste halvdel af sæsonen, med en korsbånds skade eller noget lignende. Hvis det er tilfældet har han jo ikke så stor del i nedrykningen. Og uanset hvad, kan selv Messi ikke få et givet hold, tiil at forblive PL mandskab hvis de andre 10 spillere er bold mongoler. Det samme kan evt være tilfældet med Dann.

Men kender nu heller ikke meget til ham ;)
Det er korrekt, at han var ude stort set sidste halvdel af sæsonen - nærmere betegnet begyndte det at gå rigtig galt for Birmingham, da Dann blev skadet.
Der har tidligere været skrevet om, at Liverpool var bekymret for at hente Dann, pga hans skadeshistorik. Vi har allerede folk med mange gentagne skader i forsvaret. Agger og Aurilo er meget skadet. Pt er Johnson og Skrtel og er ikke klar til 1. kamp. Det nytter altså ikke at hente en spiller, der har været alvorligt skadet hele foråret. I Bolton render manden rundt de bør hente.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... holdkortet
Kunne de lokke denne spiller til Liverpool sammen med Enrique er truppen komplet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 09. aug, 2011 21:40

Kelly skrev: Der har tidligere været skrevet om, at Liverpool var bekymret for at hente Dann, pga hans skadeshistorik. Vi har allerede folk med mange gentagne skader i forsvaret. Agger og Aurilo er meget skadet. Pt er Johnson og Skrtel og er ikke klar til 1. kamp. Det nytter altså ikke at hente en spiller, der har været alvorligt skadet hele foråret. I Bolton render manden rundt de bør hente.
Han har haft 1 længerevarende skade - der er slet ikke at sammenligne med Agger og Aurilio. Cahill var ude i 2-3 måneder forrige sæson (lidt mindre end Dann i sidste sæson) - så kan vi efter din teori godt droppe Cahill - jeg formoder det er ham du omtaler.

Alle spillere kan ryge ind i en enkelt skade, som holder dem ude i lang tid - det er ikke ensbetydende med en skadesfrekvens ala Agger.

Som dig ville jeg også langt hellere have Cahill i klubben end Dann, selvom jeg ikke ville være bekymret hvis vi købte Dann. Cahill er bare en bedre spiller.

EDIT: Sidste 3 sæsoner har Dann spillet 97 kampe - Agger har spillet 136 på 5,5 år.
Senest rettet af athomsen tirsdag, 09. aug, 2011 21:53, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » tirsdag, 09. aug, 2011 21:43

athomsen skrev:
Thommo skrev:
Dalglish_revolution skrev: Hvis han var med på birminghams hold, som rykkede ned, kan han umuligt have gjort det godt nok til en top 4 klub.
Jeg mener han var ude sidste halvdel af sæsonen, med en korsbånds skade eller noget lignende. Hvis det er tilfældet har han jo ikke så stor del i nedrykningen. Og uanset hvad, kan selv Messi ikke få et givet hold, tiil at forblive PL mandskab hvis de andre 10 spillere er bold mongoler. Det samme kan evt være tilfældet med Dann.

Men kender nu heller ikke meget til ham ;)
Det er korrekt, at han var ude stort set sidste halvdel af sæsonen - nærmere betegnet begyndte det at gå rigtig galt for Birmingham, da Dann blev skadet.
Jeg mener på et tidspunkt at have læst, at Birmingham i sidste sæson i kampene uden Scott Dann lukkede 60% flere mål ind, end i kampene med Scott Dann på grønsværen. Dann er næppe den eneste forklarende faktor, men hvis tallene er korrekte, indikerer det alligevel, at han må have haft en relativ stor indflydelse hvor store hullerne i Birmingams bagerste geledder har været.

EDIT: Nu har jeg selv lige regnet efter. Dann spillede alle kampe i PL indtil hans skade d. 11. januar. I kampene før d. 11. januar lukkede Birmingham i gennemsnit 1,25 mål ind pr. kamp. Efter 11. januar lukkede de 1,78 mål ind pr. kamp. Altså 0,53 mål mere pr. kamp - en stigning på 42% (Så de 60% var altså forkert husket :oops: ).
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 09. aug, 2011 22:19

athomsen skrev:
Kelly skrev: Der har tidligere været skrevet om, at Liverpool var bekymret for at hente Dann, pga hans skadeshistorik. Vi har allerede folk med mange gentagne skader i forsvaret. Agger og Aurilo er meget skadet. Pt er Johnson og Skrtel og er ikke klar til 1. kamp. Det nytter altså ikke at hente en spiller, der har været alvorligt skadet hele foråret. I Bolton render manden rundt de bør hente.
Han har haft 1 længerevarende skade - der er slet ikke at sammenligne med Agger og Aurilio. Cahill var ude i 2-3 måneder forrige sæson (lidt mindre end Dann i sidste sæson) - så kan vi efter din teori godt droppe Cahill - jeg formoder det er ham du omtaler.

Alle spillere kan ryge ind i en enkelt skade, som holder dem ude i lang tid - det er ikke ensbetydende med en skadesfrekvens ala Agger.

Som dig ville jeg også langt hellere have Cahill i klubben end Dann, selvom jeg ikke ville være bekymret hvis vi købte Dann. Cahill er bare en bedre spiller.

EDIT: Sidste 3 sæsoner har Dann spillet 97 kampe - Agger har spillet 136 på 5,5 år.
En korsbåndsskade er en alvorlig skade, og det nye korsbånd holder ikke evigt. Selv om de i dag tage en del af de tilstødende sener og bruger. For at få live i korsbåndet og dermed en naturlig genopretning. De kunstige korsbånd springer igen for et godt ord. Det ved jeg desværre alt om. Det kan også sætte sig psykisk men sådan en stor skade. Men hvis de henter ham, håber jeg kun det bedste, helt sikkert.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 09. aug, 2011 22:29

Kelly skrev:
athomsen skrev:
Kelly skrev: Der har tidligere været skrevet om, at Liverpool var bekymret for at hente Dann, pga hans skadeshistorik. Vi har allerede folk med mange gentagne skader i forsvaret. Agger og Aurilo er meget skadet. Pt er Johnson og Skrtel og er ikke klar til 1. kamp. Det nytter altså ikke at hente en spiller, der har været alvorligt skadet hele foråret. I Bolton render manden rundt de bør hente.
Han har haft 1 længerevarende skade - der er slet ikke at sammenligne med Agger og Aurilio. Cahill var ude i 2-3 måneder forrige sæson (lidt mindre end Dann i sidste sæson) - så kan vi efter din teori godt droppe Cahill - jeg formoder det er ham du omtaler.

Alle spillere kan ryge ind i en enkelt skade, som holder dem ude i lang tid - det er ikke ensbetydende med en skadesfrekvens ala Agger.

Som dig ville jeg også langt hellere have Cahill i klubben end Dann, selvom jeg ikke ville være bekymret hvis vi købte Dann. Cahill er bare en bedre spiller.

EDIT: Sidste 3 sæsoner har Dann spillet 97 kampe - Agger har spillet 136 på 5,5 år.
En korsbåndsskade er en alvorlig skade, og det nye korsbånd holder ikke evigt. Selv om de i dag tage en del af de tilstødende sener og bruger. For at få live i korsbåndet og dermed en naturlig genopretning. De kunstige korsbånd springer igen for et godt ord. Det ved jeg desværre alt om. Det kan også sætte sig psykisk men sådan en stor skade. Men hvis de henter ham, håber jeg kun det bedste, helt sikkert.
Korsbåndsskade?? Hvor kommer det fra??? Han er blevet opereret i lysken

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. aug, 2011 22:34

Thommo skrev: Jeg mener han var ude sidste halvdel af sæsonen, med en korsbånds skade eller noget lignende.
Fra mig
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar