Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 29. aug, 2011 15:57

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=30065&zone=1

Nej mand. Raul skal ingen steder. Tilgengæld vil jeg syntes at Liverpool skulle hente Daniel Sturridge. Efter at have tænkte over det dur det ikke med Benayoun. De kan sende Joe Cole til Chelsea.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 29. aug, 2011 16:00

Badooo skrev: Til sidst kan jeg ikke se, at vi mangler en type som ham.
Det kan jeg til gengæld i den grad, men muligt niveauet er faldet? Hvis han har cirka samme niveau som forrige sæson, siger jeg "Hent"
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 29. aug, 2011 16:14

Thommo skrev:
Badooo skrev: Til sidst kan jeg ikke se, at vi mangler en type som ham.
Det kan jeg til gengæld i den grad, men muligt niveauet er faldet? Hvis han har cirka samme niveau som forrige sæson, siger jeg "Hent"

Jeg er meget spændt på, hvad der sker frem til kl. 24.00 i morgen aften.
CP, Joe Cole, Ngog bliver de eller rejser de. Raul ønsker vist selv at rejse, det håber jeg ikke passer, og hvad betød den finger han gav, efter hans oplæg til 2-0 målet mod Arsenal. Kommer midterforsvareren og angriberen ind som vi alle håber.
Og lad nu værre med at hente folk over 30 år ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 29. aug, 2011 16:25

Thommo skrev:
Badooo skrev: Til sidst kan jeg ikke se, at vi mangler en type som ham.
Det kan jeg til gengæld i den grad, men muligt niveauet er faldet? Hvis han har cirka samme niveau som forrige sæson, siger jeg "Hent"
Hvis niveauet var sådan, så tror jeg, at han ville have spillet oftere. Hvis vi endelig skal have hans type, så skal man kigge efter yngre kræfter.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » mandag, 29. aug, 2011 16:53

Kelly skrev:
Thommo skrev:
Badooo skrev: Til sidst kan jeg ikke se, at vi mangler en type som ham.
Det kan jeg til gengæld i den grad, men muligt niveauet er faldet? Hvis han har cirka samme niveau som forrige sæson, siger jeg "Hent"

Jeg er meget spændt på, hvad der sker frem til kl. 24.00 i morgen aften.
CP, Joe Cole, Ngog bliver de eller rejser de. Raul ønsker vist selv at rejse, det håber jeg ikke passer, og hvad betød den finger han gav, efter hans oplæg til 2-0 målet mod Arsenal. Kommer midterforsvareren og angriberen ind som vi alle håber.
Og lad nu værre med at hente folk over 30 år ind.
Fingeren var til Lucas som en joke, eftersom Frimpong tidligere i kampen gave Lucas fingeren efter en tackling. Det kan man også se i visse highlights-videoer.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. aug, 2011 17:31

Raul for Yossi er en no go. De kan sende Sturridge den anden vej, hvis det skal være. Missionen må være at komme af med Poulsen, Cole, N'Gog oj Jones. Hverken Yossi eller Bellamy passer ind i den transferstrategi, som King Kenny har anvendt denne sommer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 29. aug, 2011 19:59

Hr. Drejer skrev:Raul for Yossi er en no go. De kan sende Sturridge den anden vej, hvis det skal være. Missionen må være at komme af med Poulsen, Cole, N'Gog oj Jones. Hverken Yossi eller Bellamy passer ind i den transferstrategi, som King Kenny har anvendt denne sommer.
Kunne ikke være mere enig. Måske Degen også skulle udlejes eller sælges, jeg syntes at have læst han hæver 22 mill om året, idet han blev hentet på en fri.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 30. aug, 2011 01:50

Hr. Drejer skrev:Raul for Yossi er en no go. De kan sende Sturridge den anden vej, hvis det skal være. Missionen må være at komme af med Poulsen, Cole, N'Gog oj Jones. Hverken Yossi eller Bellamy passer ind i den transferstrategi, som King Kenny har anvendt denne sommer.
Definitivt NEJ.

Raul M. skal ingen steder og da slet ikke til Chelsea. Og har historien om Gerrard bare det mindste sandhed i sig, så skal han da absolut overhovedet ingen steder. Der vil blive masser af spilletid til ham, uden tvivl.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Charlie Adam's Guinness mate

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » tirsdag, 30. aug, 2011 02:32

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:Raul for Yossi er en no go. De kan sende Sturridge den anden vej, hvis det skal være. Missionen må være at komme af med Poulsen, Cole, N'Gog oj Jones. Hverken Yossi eller Bellamy passer ind i den transferstrategi, som King Kenny har anvendt denne sommer.
Kunne ikke være mere enig. Måske Degen også skulle udlejes eller sælges, jeg syntes at have læst han hæver 22 mill om året, idet han blev hentet på en fri.
Det er nedslående læsning hvis det passer. Endnu en elendig handel med Degen, ufatteligt som der er blevet skaltet og valtet med lønbudgettet, godt de tider er forbi og ellers enig med de mange der ikke ser nogen som helst ide i at sælge Raul Meireles, han er klasse og skal nok få masser af spilletid. Skal han sælges skal det være for mere end vi gav og til en klub i en anden liga (medmindre der kommer vanvidsbud fra Arse, Chelsea eller Man City selvfølgelig, men det synes ikke at være tilfældet) og er også lunken mht. om Benayon skal tilbage. Kunne virkelig godt li' ham da vi havde ham sidst, han var en god chance skaber, men er som flere andre også i tvivl om perspektiverne i at hente ham på nuværende tidspunkt i hans karriere. Stoler dog på at Dalglish og Comolli har styr på det.

Tror, måske naivt, at Bellamy ville kunne affinde sig med en rolle som 3. valg og supersub i Liverpool på nuværende tidspunkt i sin karriere og ikke skabe ballade, når Sturridge tilsyneladende er umulig er det en okay løsning sportsligt og pengemæssigt. En opgradering fra N'Gog.

Ser ud til at Arsenal fordobler deres bud til 12 mio pund på Cahill og så noget så gerne ham istedet for Skrtel, også da det meget vel kunne være en slags sidste chance for at få ham ind i truppen inden en af de andre rivaler henter ham og han formentlig dermed ikke kommer hertil. Det vil være en stor opgradering af forsvaret i forhold til Skrtel og set i forhold til at Carra også er oppe i årene. Mon ikke man kunne få en 8 mio pund for Skrtel? Så er der god fornuft i at hente Cahill.

Park Chu-Young har i følge Guardian bestået lægetjekket i Arsenal men endnu ikke skrevet under. de nævner en pris på 10 mio. pund. Havde været spændende med Syd-Koreas kaptajn som 3. valg i angrebet men her kunne man så igen sige at Bellamy er et mere sikkert kort da han har vist sit værd i England i forhold til Chu-young samt at han formentlig er billigere i løn og en kontrakt på f.eks. halvandet til to år øger muligheden for at hente en yngre herre ind til fremtiden. f.eks. Sturridge eller en anden når han er træt af bænken.

Det er virkelig spændende at følge afslutningen på dette transfervindue. Meget tyder på vi henter to til tre mere, hvoraf Coates er den ene, også må man sige at det har været intet mindre end fremragende hvis vi også får solgt og lejet dem ud som de fleste er enige i skal videre.

Charlie Adam's Guinness mate

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » tirsdag, 30. aug, 2011 03:06

zalcos skrev:Tvivler på Albiol i Liverpool, men det ku være nice. Ville være mindst lige så godt som Cahill :)
Uenig. Albiol har vist siddet lææænge på bænken i Madrid så det vil formentlig tage tid for ham at finde niveauet og samtidig er Cahill det sikre kort da han har bevist så meget i Premier League og stadig ligner en der kan blive bedre. Han er også målfarligere på dødbolde. Bevares, der er da også fornuft i en Albiol handel (særligt hvis man kan få ham til en billig pris der ikke matcher hans reele niveau nu han har siddet så længe på bænken) da han som Cahill er 25 år og vist kan dække flere pladser og måske passer bedre ind i lønbudgettet end Cahill (dog gætteri) og man kan da også sige at da det heldigvis ikke haster akut med at få afløst Carra så vil Albiol være fin da han mere stille og roligt evt. vil kunne afløse ham og skabe en mere glidende overgang end hvis Cahill kommer og formentlig sætter sig på den ene plads i forsvaret sammen med Agger.

Det er en egentlig en interessant diskussion mht. Carra og hvornår han ikke skal være førstevalg i forsvaret mere. Det er et lidt ømtåleligt emne, nogle vil sikkert kalde det sentimentalitet ikke at kigge på fremtiden allerede nu og bruge den formentlig ene mulighed der er for at hente Cahill inden en rival gør det. Henter man en som Cahill nu betyder det jo formentlig et forsvar der hedder Cahill-Agger og dermed en plads på bænken til legenden. At ingen spiller er større end Liverpool FC og at det (umiddelbart) bedste for holdet altid må gå forud for andre ting.

Der er også hensyn til truppens hierarki hvor han ganske givet er i top. Vil det give lidt uro at skifte en fra toppen midt i en sæson? Tror ikke at Carra er en urostifter overhovedet, men han har vist været inde på at det for ham er helt afgørende at spille og at han har meget svært ved at sidde på bænken. En god indstilling, men kun til en hvis grad når man ser på hans alder. Han skal jo afløses i tide så han netop slutter værdigt. Og mon dog ikke at han tager et år eller to hvor han vil være en vigtig mand og indpisker samt læremester i truppen, men primært spiller 3 eller 4 violin i valget til forsvaret? Tror bare han bedre vil kunne indfinde sig med dette hvis ikke det sker midt i en sæson.

Andre vil sikkert sige at det er bedre at vente et år eller deromkring også hente en som f.eks. PSG's Sakho eller en anden ung potentiel storspiller også lade legenden spille sig ud og dermed give ham en værdig afslutning på en stor karriere og at dette er mere i tråd med Liverpool, interessant bliver det og se hvad der sker. Dalglish er om nogen manden, set i forhold til flere perspektiver, der kan træffe den slags beslutninger.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » tirsdag, 30. aug, 2011 07:22

Læste et rygte på nettet at Liverpool måske vil byde på Seamus Coleman der spiller for toffierne. Kan ikke lige huske hvor jeg læste det, men er der andre der har læst det rygte??
Ved kun at han spiller højremidtbanen, og så den lille smule jeg kunne læse mig frem til på wiki.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » tirsdag, 30. aug, 2011 08:02

Liverpool have contacted Fiorentina over availability of Juan Manuel Vargas

http://www.givemefootball.com/premier-l ... tion---rep


Sportmediaset claim the Reds are the latest club to take a serious interest in the 28-year-old, nicknamed El Loco, and have been in touch with the Serie 'A' side with regards to the player.



Så skulle vi da vidst snart være dækket ind, i forsvaret ? ;)
Senest rettet af Jensen tirsdag, 30. aug, 2011 08:04, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 30. aug, 2011 08:03

You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. aug, 2011 09:11

Der er et rygte på RAWK om at vi prøver at hente Mauro Zarate på lån.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 30. aug, 2011 09:25

Hr. Drejer skrev:Der er et rygte på RAWK om at vi prøver at hente Mauro Zarate på lån.
http://www.tuttomercatoweb.com/?action=read&id=291254

Jeps og her et linket. Det kunne være genialt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar