Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
nielsen
Indlæg: 73
Tilmeldt: mandag, 30. aug, 2010 07:48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nielsen » tirsdag, 30. aug, 2011 09:57

angriber Mauro Zarate og højrekant Juan Vargas så siger jeg bare mums.så har Liverpool et super hold...

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » tirsdag, 30. aug, 2011 10:28

Zarate kunne være ganske interessant, især hvis vi ku få brygget en god lejeaftale med billig købsoption sammen. Faktisk har jeg igennem flere år undret mig over at Vargas ikke skulle 'videre', men spørgsmålet er om en alder på 28år hænger sammen med FSG's indkøbspolitik..

Er det onsdag midnat at vinduet lukker eller hvordan er det nu?
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 30. aug, 2011 10:43

HolmusMaximus skrev:Zarate kunne være ganske interessant, især hvis vi ku få brygget en god lejeaftale med billig købsoption sammen. Faktisk har jeg igennem flere år undret mig over at Vargas ikke skulle 'videre', men spørgsmålet er om en alder på 28år hænger sammen med FSG's indkøbspolitik..

Er det onsdag midnat at vinduet lukker eller hvordan er det nu?
Jeg mener helt sikkert det er i aften kl. 24.00, vinduet lukker.
Ngog meldes tæt på Bolton nu.
Og Joe Cole er i London til lægetjek, påstås der. QPR.
Jones, CP og Degen arbejdes der vist også på at sende videre.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Irish_kop » tirsdag, 30. aug, 2011 11:07

Kelly skrev:
HolmusMaximus skrev:Zarate kunne være ganske interessant, især hvis vi ku få brygget en god lejeaftale med billig købsoption sammen. Faktisk har jeg igennem flere år undret mig over at Vargas ikke skulle 'videre', men spørgsmålet er om en alder på 28år hænger sammen med FSG's indkøbspolitik..

Er det onsdag midnat at vinduet lukker eller hvordan er det nu?
Jeg mener helt sikkert det er i aften kl. 24.00, vinduet lukker.
Ngog meldes tæt på Bolton nu.
Og Joe Cole er i London til lægetjek, påstås der. QPR.
Jones, CP og Degen arbejdes der vist også på at sende videre.
Jeg vil da ellers æde min gamle bedstemor på at det først er onsdag kl 24?

Det simpelthen guld værd hvis vi for alt vores deadwood ud af klubben inden da!
Især "Goggedrengen" som jeg aldrig har set noget som helst i... Pølsen skal os bare ud af vagten og her skulle Espanol (mærkelig nok) vare klar med en lejekontakt.

Cole havde jeg gerne set blive som marginal spiller i truppen, men med den høje løn han hæver er det ikke rigtig det værd syntes jeg.
Degen burde man bare fritstille hvis der ikke findes en klub til ham, manden er direkte udelig!

Glæder mig til i morgen ! Last transfer day er altid som juleaften!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 30. aug, 2011 11:21

Transfervinduet lukker 11pm i morgen onsdag. Kl 24 dansk tid.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 30. aug, 2011 11:31

Emmy skrev:Transfervinduet lukker 11pm i morgen onsdag. Kl 24 dansk tid.

Super.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephenson » tirsdag, 30. aug, 2011 11:42

nielsen skrev:angriber Mauro Zarate og højrekant Juan Vargas så siger jeg bare mums.så har Liverpool et super hold...
Spiller Vargas ikke venstre?

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. aug, 2011 12:13

Rygtet siger at vi skulle have modtaget en forhåndsgodkendelse på en arbejdstilladelse til Coates. Den skulle være hjemme.

Det ser ud til N'Gog ryger. Bolton og nu Blackburn er interesseret. Når han ryger, så skal vi have en offensiv spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 30. aug, 2011 12:22

Meireles og Ngog ud.

Zarate og Sturridge ind.

Jeg ville umiddelbart frygte for balancen i truppen, og for om Zarate ville te sig tosset, hvis han ikke blev fast starter, men potentielt ville offensiven kunne blive umulig at lukke ned.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » tirsdag, 30. aug, 2011 12:30

Fribytter skrev:Meireles og Ngog ud.

Zarate og Sturridge ind.

Jeg ville umiddelbart frygte for balancen i truppen, og for om Zarate ville te sig tosset, hvis han ikke blev fast starter, men potentielt ville offensiven kunne blive umulig at lukke ned.
Hvis Gerrards skade virkeligt er så slem som de onde rygter vil, har vi ikke råd til at slippe Raul. Sturridge ville dog være en fantastisk tilføjelse til truppen. Tror virkeligt på at han er fremtidens mand.. Samtidigt kan han noget af det samme som Suarez med hurtighed og agressivitet. Spørgsmålet er jo dog om Chelski vil slippe en sådan spiller til en direkte konkurrent i PL..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

TheTodd

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TheTodd » tirsdag, 30. aug, 2011 12:33

Fribytter skrev:Meireles og Ngog ud.

Zarate og Sturridge ind.

Jeg ville umiddelbart frygte for balancen i truppen, og for om Zarate ville te sig tosset, hvis han ikke blev fast starter, men potentielt ville offensiven kunne blive umulig at lukke ned.
http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 93197.html

Zarate virker ikke til at smutte desværre.
At Mærælæs smutter vil jeg ikke tage så tungt hvis man fik Sturridge eller Zarate ind. Meireles er bedst i MBE rolle og der har man jo MBE, Kuyt eller Suarez. Downing til nøds.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 30. aug, 2011 12:41

HolmusMaximus skrev:
Fribytter skrev:Meireles og Ngog ud.

Zarate og Sturridge ind.

Jeg ville umiddelbart frygte for balancen i truppen, og for om Zarate ville te sig tosset, hvis han ikke blev fast starter, men potentielt ville offensiven kunne blive umulig at lukke ned.
Hvis Gerrards skade virkeligt er så slem som de onde rygter vil, har vi ikke råd til at slippe Raul. Sturridge ville dog være en fantastisk tilføjelse til truppen. Tror virkeligt på at han er fremtidens mand.. Samtidigt kan han noget af det samme som Suarez med hurtighed og agressivitet. Spørgsmålet er jo dog om Chelski vil slippe en sådan spiller til en direkte konkurrent i PL..
Man vil lidt mangle en pasningsspiller mellem midtbane og angreb, hvis Raul sælges, og Gerrards skade vitterlig er karrieretruende. Og det kan koste. Men omvendt vil man med Sturridge og Zarate få målfarlige spillere, der også er vant til at udnytte rummet mellem midtbane og angreb, men nok ikke med samme overblik som Meireles og Gerrard. Derudover er Meireles alsidig, og Sturridge og Zarate vil ikke hjælpe til i defensiven i samme omfang som Meireles.

Jeg kan ikke helt blive klog på om, jeg er for eller imod en sådan rokade.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Jejes

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jejes » tirsdag, 30. aug, 2011 12:42

Bolton agree deal for Liverpool striker - Ngog!

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 93201.html

Det ser ud til at Bolton løber med Ngog for £ 4 million...

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. aug, 2011 12:45

Super for os og N'Gog. Men Bellamy...

Der går et rygte om Seamus Coleman.

http://www.sportsvibe.co.uk/news/footba ... ace-10367/?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 30. aug, 2011 14:00

Joe Cole til Lille :shhh:

Besvar