Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » onsdag, 31. aug, 2011 13:21

Man kunne jo nemt sidde og glo Sky Sports hele dagen.. det bliver nok ikke til meget arbejde idag!! :wall:
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » onsdag, 31. aug, 2011 13:22

Aarde skrev:
Reina skrev:Håber virkelig SKY Sports viser noget live i aften. Kan huske jeg sad og så live fra sidste vindue hvor de skiftevis viste billeder af Torres og Carroll samt alle andre steder i England. Det var underholdning i meget høj klasse..
http://www.veetle.com/index.php/channel ... a7279a7610

All day, my friend. All day :dance:
Fantastisk at have et job hvor ens chef ikke aner om man ser tv eller arbejder :)
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2011 13:36

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 31. aug, 2011 13:37

Jeg er faktisk ganske tilfreds med forløbet af vinduet. Nu mangler vi bare lige at få det sidste dødvægt ud, så synes jeg vi har gjort det her ganske fornuftigt.

Hvis vi lige sætter kronen på værket med en enkelt Suarez-backup, så klager jeg ikke. Min eneste tvivl er højrekanten. Henderson skal ikke spille derude, og vi har vel reelt kun Kuyt og Maxi? Er det nok? Jeg vil helst se Kuyt som angriber, hvis jeg skal være helt ærlig.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 31. aug, 2011 13:42

Zarate kunne være great! - Nogle der kender en side hvor man kan følge, hvem alle hold har handlet gerne en oversigt! ;)

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » onsdag, 31. aug, 2011 14:03

Hr. Drejer skrev:Cole til Lille. Officielt.

http://www.losc.fr/actualite-foot-lille ... nt-le-losc
Men lidt ærgerligt, at det kun er på lån. Tvivler på, vi kan få mere for ham, når endnu et år er gået...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Webmartin » onsdag, 31. aug, 2011 14:10

Svendestykket må blive, når Degen skifter til Bundesligaen i aften. Sker det, har tranfervinduet bestået og kan komme med til årets skolefest på Ramasjang.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » onsdag, 31. aug, 2011 14:11

LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:Cole til Lille. Officielt.

http://www.losc.fr/actualite-foot-lille ... nt-le-losc
Men lidt ærgerligt, at det kun er på lån. Tvivler på, vi kan få mere for ham, når endnu et år er gået...
Mit spinkle håb er, at Cole kommer op i omdrejninger ved at få fast spilletid, og så minder han om den Cole man så i Chelsea, når han kommer tilbage til os efter denne sæson.. Fingers crossed..

Spændende hvad der sker her på falderebet..

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » onsdag, 31. aug, 2011 14:40

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -om-et-aar

-Det kunne virkelig være nice og jeg synes, at vi skal være villige til at give Lille, hvad de vil havde for Harzard, for han er virkelig meget værd og hvis vi har en chance mod de andre tophold for at få ham - skal vi slå til! ;D

Nogle der har et link til en ind og ud liste for alle PL hold i dette Transfervindue?

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 31. aug, 2011 14:43

Østergaard skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -om-et-aar

-Det kunne virkelig være nice og jeg synes, at vi skal være villige til at give Lille, hvad de vil havde for Harzard, for han er virkelig meget værd og hvis vi har en chance mod de andre tophold for at få ham - skal vi slå til! ;D

Nogle der har et link til en ind og ud liste for alle PL hold i dette Transfervindue?
Kan ikke se den helt store fordel.. Hazard kan da nemt bare takke nej, og så er forkøbsretten jo fuldstændig ligegyldig. Så kan alle de andre klubber jo bare byde.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2011 14:45

Derfor skal vi købe ham i januar, ligesom Suarez. Så er han nemlig cup-tied, og de andre klubber i CL kan ikke købe ham, og til januar er Lille alligevel slået ud af CL.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 31. aug, 2011 14:51

Men han kan vel stadig bare afslå kontrakten vi tilbyder. Havde virkelig hellere set ham i Liverpool, nu.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » onsdag, 31. aug, 2011 14:55

LFC-Aaby skrev:
Østergaard skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -om-et-aar

-Det kunne virkelig være nice og jeg synes, at vi skal være villige til at give Lille, hvad de vil havde for Harzard, for han er virkelig meget værd og hvis vi har en chance mod de andre tophold for at få ham - skal vi slå til! ;D

Nogle der har et link til en ind og ud liste for alle PL hold i dette Transfervindue?
Kan ikke se den helt store fordel.. Hazard kan da nemt bare takke nej, og så er forkøbsretten jo fuldstændig ligegyldig. Så kan alle de andre klubber jo bare byde.
Du har ret, når man nu skal se det fra den mørke side af, men det afhænger jo lidt af hvordan vi ligger og ender i år i PL. Harzard bliver formentlig i Lille til vinter, som Drejer siger ryger Lille sansynlighvis ud inden vinter og så kan han jo først komme til at spille CL den næste sæson og hvis vi til vinter ligger i top 3 i PL og har spillet rigtigt godt, er vi vel på lige fod med alle de andre store CL klubber + at han kan få meget mere spilletid hos os.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » onsdag, 31. aug, 2011 14:56

Så fra hans synspunkt, ville det nok ikke være så ringe endda :D

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » onsdag, 31. aug, 2011 15:41

Hr. Drejer skrev:Derfor skal vi købe ham i januar, ligesom Suarez. Så er han nemlig cup-tied, og de andre klubber i CL kan ikke købe ham, og til januar er Lille alligevel slået ud af CL.
De kan godt købe ham, men ikke bruge ham i CL.

Regner med du har formuleret dig forkert.

Besvar