Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » onsdag, 31. aug, 2011 23:50

Meireles ender sikkert med at blive lånt ud med option på køb.

Sounds familiar...?

Enten er Meireles et kæmpe fjols og laver en Torres 30 min. før deadline, eller også er en aftale mere eller mindre på plads og LFC kan frasige sig ansvaret ved at offentliggøre Meireles' transfer request nu.
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 31. aug, 2011 23:50

Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:Så er Bellamy LFC spiller :headbang:
Og hvad så?!?

FUCK en horrible transferdag, hvis Meireles smutter.
Hvad s`? det betyder jeg er glad for han er LFC spiller såmænd. Gåk er smuttet så skulle da have en ind. Og tvivler da på Raul når at finde en klub på et kvarter, så han er vel vores indtil vinter.

P.S Raul er et gigant fjols, det blev han for 5-10 minutter siden
Jeg vil rent ud sagt skide på denne Bellamy handel. Et bedre alternativ havde været Ruiz, der tilmed kan tage en af kanterne, hvor vi ikke har forstærket os nok.

At først Aqui og nu Raul leder efter exit-døren er en katastrofe. Al kreativitet og idérigdom forsvinder, og vores midtbane ser nu pludselig utrolig svag og tyndt besat ud.

Det holder bare ikke det her, King Kenny!

Skrot Bellamy handlen og forlang Sturridge + £ for Raul.
Rolig nu, det er sgu ikke mig der har fået Raul til at pisse på Liverpool FC
På ingen måde, men jeg vil stadig skide på Bellamy handlen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 31. aug, 2011 23:51

@thommo, korrekt, det er vist ikke din skyld, men vi skal jo have en at skyde på... ;)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 31. aug, 2011 23:51

Hold kæft, hvor dum har manden lov til at være. Smut til Chelski og hyg dig med den anden forrædder. Føj for satan, Meireles.
Send Ramires den anden vej, så ser det fornuftigt ud igen. Håber du får det næste halve år på ungdomsholdet, klovn.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » onsdag, 31. aug, 2011 23:51

Meireles for pokker! Far er ikke sur, far er skuffet. :naughty:

Han skal ikke have lov at smutte, med mindre vi får en brugbar spiller igen. 15 mil. £ kan vi ikke bruge til en skid, på nuværende tidspunkt. Så må han få lov at vente på sin transfer, til januar.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 31. aug, 2011 23:52

Arda skrev:
Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:Så er Bellamy LFC spiller :headbang:
Og hvad så?!?

FUCK en horrible transferdag, hvis Meireles smutter.
Hvad s`? det betyder jeg er glad for han er LFC spiller såmænd. Gåk er smuttet så skulle da have en ind. Og tvivler da på Raul når at finde en klub på et kvarter, så han er vel vores indtil vinter.

P.S Raul er et gigant fjols, det blev han for 5-10 minutter siden
Jeg vil rent ud sagt skide på denne Bellamy handel. Et bedre alternativ havde været Ruiz, der tilmed kan tage en af kanterne, hvor vi ikke har forstærket os nok.

At først Aqui og nu Raul leder efter exit-døren er en katastrofe. Al kreativitet og idérigdom forsvinder, og vores midtbane ser nu pludselig utrolig svag og tyndt besat ud.

Det holder bare ikke det her, King Kenny!

Skrot Bellamy handlen og forlang Sturridge + £ for Raul.
Rolig nu, det er sgu ikke mig der har fået Raul til at pisse på Liverpool FC
På ingen måde, men jeg vil stadig skide på Bellamy handlen.
Gider du da lige slappe af, det er sku da på ingen måde lige så hårdt som sidste transfervindue da Torres smuttede, forstår ikke den store hype omkring Meireles.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » onsdag, 31. aug, 2011 23:52

Altså så vidt jeg husker har f.eks. Modric også indgivet transfer request, men han lader ikke til at komme nogen vegne..

Hvis Chelski bød 40mio for Modric kan de også få lov til at betale MINIMUM 25mio fo Raul her på falderebet..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 31. aug, 2011 23:52

De har 9 minutter. Meireles, du har saftsusme travlt.

Kan godt lide, hvordan man kan gå fra at elske en spiller til at hade ham på fuld smadder 2 sekunder efter. Jaja, vi nakker Chelsea i de indbyrdes kampe, og så griner vi Meireles op i fjæset når han har opnået samme succes som Torres.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 31. aug, 2011 23:53

Han må alt andet lige blive solgt. Hvorfor skulle klubben ellers offentliggøre det nu? Man må gå ud fra, at handlen er ved at falde på plads.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 31. aug, 2011 23:53

Arda skrev:
Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:Så er Bellamy LFC spiller :headbang:
Og hvad så?!?

FUCK en horrible transferdag, hvis Meireles smutter.
Hvad s`? det betyder jeg er glad for han er LFC spiller såmænd. Gåk er smuttet så skulle da have en ind. Og tvivler da på Raul når at finde en klub på et kvarter, så han er vel vores indtil vinter.

P.S Raul er et gigant fjols, det blev han for 5-10 minutter siden
Jeg vil rent ud sagt skide på denne Bellamy handel. Et bedre alternativ havde været Ruiz, der tilmed kan tage en af kanterne, hvor vi ikke har forstærket os nok.

At først Aqui og nu Raul leder efter exit-døren er en katastrofe. Al kreativitet og idérigdom forsvinder, og vores midtbane ser nu pludselig utrolig svag og tyndt besat ud.

Det holder bare ikke det her, King Kenny!

Skrot Bellamy handlen og forlang Sturridge + £ for Raul.
Rolig nu, det er sgu ikke mig der har fået Raul til at pisse på Liverpool FC
På ingen måde, men jeg vil stadig skide på Bellamy handlen.
Gider ikke have karantæne, så gider sgu ikke kommentere mere på dette. Jeg er glad for Bellamy du vil skide på ham :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :roll: :roll: :roll: :roll:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 31. aug, 2011 23:54

Hvad hvis han ikke kommer væk? Bliver da lidt mærkeligt.

Og jeg tror fame ikke på at Chelski har budt 40 mio for Modric, 'Arry er fuld af lort
Billede

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » onsdag, 31. aug, 2011 23:54

Det blev pludseligt åndssvagt spændende. Alt for spændende!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2011 23:54

Han fortryder i det øjeblik Agger kom susende mod ham med hævede albuer - remember Torres.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » onsdag, 31. aug, 2011 23:54

Modric har ikke afleveret transfer request. Ikke officielt i hvert fald. Det her er sgu værre end Torres, det er en halv time før lukke tid og vi har allerede solgt en anden god midtbanespiller i det her vindue. Jeg var sikker på at det var enten Meireles eller Aquiliani, det her er sgu hul i hovedet. :wall:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 31. aug, 2011 23:55

Skovdal skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:
Arda skrev:
Thommo skrev:Så er Bellamy LFC spiller :headbang:
Og hvad så?!?

FUCK en horrible transferdag, hvis Meireles smutter.
Hvad s`? det betyder jeg er glad for han er LFC spiller såmænd. Gåk er smuttet så skulle da have en ind. Og tvivler da på Raul når at finde en klub på et kvarter, så han er vel vores indtil vinter.

P.S Raul er et gigant fjols, det blev han for 5-10 minutter siden
Jeg vil rent ud sagt skide på denne Bellamy handel. Et bedre alternativ havde været Ruiz, der tilmed kan tage en af kanterne, hvor vi ikke har forstærket os nok.

At først Aqui og nu Raul leder efter exit-døren er en katastrofe. Al kreativitet og idérigdom forsvinder, og vores midtbane ser nu pludselig utrolig svag og tyndt besat ud.

Det holder bare ikke det her, King Kenny!

Skrot Bellamy handlen og forlang Sturridge + £ for Raul.
Rolig nu, det er sgu ikke mig der har fået Raul til at pisse på Liverpool FC
På ingen måde, men jeg vil stadig skide på Bellamy handlen.
Gider du da lige slappe af, det er sku da på ingen måde lige så hårdt som sidste transfervindue da Torres smuttede, forstår ikke den store hype omkring Meireles.
Så tag et kig på vores midtbane uden Aquilani og Meireles og spørg dig selv, hvor kreativiteten skal komme fra..Adam? Henderson? :dontknow:

@ Thommo: Nej Thommo, jeg vil ikke skide på Bellamy, men jeg vil skide på handlen, for den er peanuts i forhold til det, der foregår lige nu.

Vi sagde alle, vi måske kunne undvære en af de to, men IKKE dem begge. Scenariet ser pt sådan ud, at vi kommer til at undvære dem begge.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 31. aug, 2011 23:56, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar