Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 01. sep, 2011 00:32

Ret mærkeligt, at Chelsea confirmer så lang tid før os.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 01. sep, 2011 00:32

Alonso skrev:
AJ skrev:Jeg kan nu ikke se at Chelsea skulle være på vej ned med køb som Mata og Lukaku.
Så har du ikke set deres kampe i denne sæson. For at bruge et Rene Meulensteen citat, så er de "fucking miles away", når det kommer til chancen for at vinde de store trofæer i år. De mangler fart.
Det har jeg nu. De har fået 7 point. 0-0 i Stoke kan ske for alle.

Hvor meget er det nu lige Luiz, Mata og Lukaku har spillet?

Så har Essien endda været skadet (og er det længe endnu), og nu har de så Meireles.

Bosingwa og Cole er ikke just langsomme backs. Ramires er vel også blandt de hurtigste centrale midtbanespillere i ligaen.
Senest rettet af AJ torsdag, 01. sep, 2011 00:34, rettet i alt 1 gang.

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. sep, 2011 00:33

Der blev den aften ødelagt..
Tror vi skal være heldige med en 5-6 plads efter den dukkert. Den midtbane bliver alt for nem, at læse for modstanderen da den består af samme type spillere. Direkte spil med mangel på kreativitet....

Undskyld at jeg er negativ, men al min optimisme vedrørende denne sæson forsvandt pludseligt...

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » torsdag, 01. sep, 2011 00:33

Guffi182 skrev:
HolmusMaximus skrev:Med mindre vi har fået rigtig gode penge for Raul eller vi har en fantastisk erstatning linet op er dette vitterligt elendigt.. Chelski har simpelthen trukket bukserne ned på os og parkeret sig solidt bag os..

Bold melder om en pris på 100mio... helt til grin hvis vi nærmest ikke engang tjener penge på ham!!! Min enorme begejstring for både Comolli og Kenny holder sig en alvorlig pause lige pt...

Har du set de lige har ryddet klubben for stort set alt deadwood? Meireles var på ikke i start 11'ern og Kenny ville åbenbart ikke have ham. Vi for ham solgt uden at tabe noget og der er ro i truppen.

Kom dog videre
:wall:
Granted, med undtagelse af Raul handlen kan jeg næsten ikke få mine hænder ned.. Vi er klart styrket på vigtige pladser!

MEN at sælge en landsholdsspiller der besidder den kreativitet vi ofte har brug for at knække mange af de mindre hold dur bare ikke. Og så især ikke at sælge ham til Chelski i 11. time uden nogen decideret gevindst..

Vi ER videre og han er Chelsea spiller, mere tydeligt kan det vel ikke blive!!!! Jeg gad virkeligt bare godt vide hvad Kennys plan er hvis det viser sig at Capt Fantastic ikke bliver sig selv igen..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 01. sep, 2011 00:34

TonyEvansTimes Tony Evans
Lot of people didn't want to see RM leave. But Dalglish did not fancy him. Didn't fit the system. Goes missing when gets tough. Good dealing
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 01. sep, 2011 00:34

Alonso skrev:Men som Kenny også sagde da vi solgte Torres: De eneste spillere der er vigtige er dem, der ønsker at være her. Det samme gælder for Meireles. Det viser endnu en gang, at man ikke kan regne med nogen form for loyalitet fra udenlandske spillere. De vil skide på deres forpligtelser overfor klubben, hvis de får et lidt mere interessant tilbud. Beskæmmende. Heldigvis er Meireles på vej til en klub, der er på vej ned. Truppen er gammel, træt, langsom og overbetalt.

Samtidig må vi også erkende, at Meireles var på vej længere væk fra start 11'eren i LFC. Hans bevægelse er uundværlig, men han er kun rigtig effektiv i en fri rolle bag angriberen, når vi snakker engelsk fodbold. Han har simpelthen ikke musklerne til at spille central central.

Naturligvis skidt at vi sælger ham nu, men tror alligevel vi havde kigget på en opgradering til næste sommer ift. Meireles. Derudover er det vigtigt at huske, at Gerrard så absolut er bedst i Meireles rollen. Der skal vi også bruge ham denne sæson.
Hvem siger klubben har vist Raul loyalitet? Og hvad med klubbens forpligtelser overfor spilleren. Mig bekendt gik der da rygter om, at Meireles var blevet lovet en senere lønforhøjelse da han signede, hvilket Kenny ikke ville give ham.

Det er altid spillerens ansvar. Aldrig klubbens vel? Passer det så kan jeg til en vis grad følge Meireles.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 01. sep, 2011 00:34

Arda skrev:
Aarde skrev:
Arda skrev:
Skovdal skrev:Så i mener altså det her er værre end da Torres smuttede? God, hvor folk går i selvsving over en mand der ikke engang var i start 11'eren. - God breddespiller ja, men sku ikke en vi ikke kan undvære.
Vi havde tid til at finde en erstatning for Torres. Så jeg kan sagtens følge dem. Det her er værre.
Ja og sikke en erstatning vi fandt! En uudviklet spiller, der ikke var i nærheden af Torres' klasse og endvidere var skadet næsten hele resten af sæsonen. Til trods for dette klarede vi os som bekendt ganske fint.

Og jo, vi fandt en erstatning: Bellamy. Han kan muligvis ikke spille pladsen selv, men som sagt kan han give plads til, at Suárez og Henderson oftere end nu kan spille den.
Nu hjalp det jo nok også lidt på det, at vi i samme periode hentede Suarez. Det har du måske allerede glemt? Og nej, Bellamy er ikke en erstatning for Meireles. Jeg håber Henderson er bedre på midten end på kanten så.
Bestemt ikke - han er sgu ikke just nem at glemme! ;)

Men det var altså dig selv, der skrev, at "Vi havde tid til at finde en erstatning" - som om det gjorde Torres' farvel langt mindre slemt end Meireles'. Det gjorde det jo ikke, da Carroll som nævnt var skadet næsten hele den resterende del af sæsonen og desuden var middelmådig, de fleste af de få gange, han spillede. Så dit argument holde ikke rigtigt synes jeg. Hvis du også vil bruge "jamen vi fik i januar Suárez, hvilket gjorde Torres' afgang mindre slem" som argument, kan jeg jo så til gengæld sige, at vi i dette vindue fik Henderson og Bellamy ind. Ikke at de med sikkerhed gør, at vi ikke kommer til at savne Meireles, men vi vidste jo reelt set heller ikke dengang, at Suárez ville få os til at glemme alt om Torres så hurtigt, som det var tilfældet.

Og nej, Bellamy er ikke direkte erstatning for Meireles. Men han giver plads til, at andre kan spille Meireles' postion.
Senest rettet af Aarde torsdag, 01. sep, 2011 00:35, rettet i alt 1 gang.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 01. sep, 2011 00:35

Prøv nu at fat folkens, at hvis spilleren vil væk, så er den ikke længere. Farvel Raul, du vil ikke blive savnet synderligt af mig.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af dphreak » torsdag, 01. sep, 2011 00:35

RAWK: #CFC have given #LFC £62m in 2011, effectively paying for Suarez, Downing, Adam, Jose Enrique & Coates #cheersRoman

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 01. sep, 2011 00:35

dphreak skrev:RAWK: #CFC have given #LFC £62m in 2011, effectively paying for Suarez, Downing, Adam, Jose Enrique & Coates #cheersRoman
:dance:

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. sep, 2011 00:36

Som King Kenny sagde: "De vigtigste spillere er dem som ønsker at være i Liverpool FC"
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. sep, 2011 00:37

Carroll og Bellamy er front. Ja tak, meget ja tak.
Vi er enig om at kræver de onde tandbeskyttere hos forsvarsspillerne at holde dem nede ;) . Super super giftigigt angreb.
Velkommen hjem Bellamy. Giv den maks. gas. I love you ;) .
Farvel til Raul. Ja hvis han ikke ønsker at spiller for Liverpool (vores klub), så er der kun en vej, og det er direkte ud af klappen hurtigst muligt, til så god en pris som muligt. Og det kom han i mine øjne, helt fint.
Han er en klassespiller men har store udfald i flere kampe specielt defensivt. Held og lykke Raul, du skal videre.
Jeg ser et stort fremtidslys i Henderson, og glæder mig meget til at se Steven tilbage (verdens bedste midtbanespiller gennem flere år, han er komplet).
Nu røg Soto, Paul, Insua, Jovanovis, CP, Aqua, Joe Cole, Raul, Ngog, Degen ud. Perfekt. SÅ kan vi rigtig komme videre.
Wisdom skal også snart med, og Spearing syntes jeg rigtig godt om.
Jeg tror på en top 3 med vores hold. Det er trimmet for dødvægt, og virker som et "hold" der trækker i samme retning. Glem ikke Maxi han kan afgøre kampe på en god dag.
Og Kuyt er bare helt kano i mine øjne. Helt fantastisk spiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af dphreak » torsdag, 01. sep, 2011 00:37

Er jeg den eneste der pludselig tænker Suso, Sterling og Coady?

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » torsdag, 01. sep, 2011 00:38

Jeg synes, det er irriterende, at vi sælger spillere til Chelsea (jf. Torres, Bennayoun og Meireles). Først vil jeg sige, at hvis Kenny ikke mener, at Meireles er god nok til at være i truppen, skal vi sælge ham. Derudover mener jeg også, at vi ikke bør beholde spillere, der ikke gider at være i klubben.

Men på den anden side vil jeg sige, at det ikke føles rigtigt at sælger vores spillere til fx Chelsea. Jeg føler det næsten som om, vi underkaster os dem, når vi sælger til dem. Det føles ikke rigtigt, fordi fx Chelsea er en direkte konkurrent i toppen. Hvornår har vi sidst set Man Utd, Man City eller Chelsea solgt én af deres bedste spillere til en direkte konkurrent?
Jeg husker dengang, vi skulle købe Gabriel Heinze i Man Utd. Heinze var på det tidspunkt bestemt ikke en vigtig spiller for Man Utd, men Ferguson nægtede alligevel kategorisk at sælge ham til os. Det kom simpelthen ikke på tale. Det samme synes jeg, vi skulle gøre. En klub som Liverpool skal IKKE sælge spillere til Man Utd, Chelsea eller Man City! Jeg synes, vi kategorisk skal afvise at sælge til vores konkurrenter! Vi er Liverpool FC og en langt, langt større klub end både Chelsea og Man City, og der er absolut ingen grund til at vi skal fodre dem med spillere.
YNWA

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 01. sep, 2011 00:38

AJ skrev:
Alonso skrev:
AJ skrev:Jeg kan nu ikke se at Chelsea skulle være på vej ned med køb som Mata og Lukaku.
Så har du ikke set deres kampe i denne sæson. For at bruge et Rene Meulensteen citat, så er de "fucking miles away", når det kommer til chancen for at vinde de store trofæer i år. De mangler fart.
Det har jeg nu. De har fået 7 point. 0-0 i Stoke kan ske for alle.

Hvor meget er det nu lige Luiz, Mata og Lukaku har spillet?

Så har Essien endda været skadet (og er det længe endnu), og nu har de så Meireles.
Problemer mod Stoke, problemer mod West Brom, problemer mod Norwich. Jeg er ikke imponeret. Glimrende pointantal, men spillemæssigt svagt. Derudover var Porto kendetegnet som et hold, der var utroligt løbestærke og hurtige, sidste sæson under Villas-Boas. Hans filosofi harmonerer ikke helt med den trup han har til rådighed.

Faktisk tror jeg Villas-Boas ville ønske han havde Man Utd's trup. For den passer da perfekt til hans fodboldfilosofi.

Men du mener altså at Chelsea har en god chance for at vinde mesterskab og CL med deres nuværende trup? Jeg vil godt tage et bet på, at de ikke kommer i CL semi eller top2 i PL.

Besvar