Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 01. sep, 2011 01:05

Aarde skrev:
Arda skrev:
Aarde skrev:
Arda skrev:@ Aarde: Ja, det mener jeg, vi i sidste tilfælde og i dette tilfælde skal. Såre simpelt kan det koges ned.

Men du kan ikke følge mig, for det handler om bredden. Så kan det godt være en spiller er istand til at spille 2-3 pladser. Det ændrer ikke på, at bredden bliver svækket når en går ud og ingen kommer ind.

Desuden skal Gerrard fx ikke spille kant bare fordi han kan. Bare et eksempel.
Men hvorfor kunne vi så klare os uden i foråret? For du vil vel ikke i dit ramme alvor påstå, at Carroll havde nogen reel indvirkning på det faktum, at vi spillemæssigt klarede os fint uden Torres efter hans afgang..?

Og jo, der kom jo en spiller ind! Bellamy. Bevares, så gik N'gog ud, men det ser jeg ærligt talt ikke som den store svækkelse af bredden.
BREDDEN!
Jamen dog. Du kan også bruge caps-lock. Tillykke med det. Hvad prøver du at sige med dine store bogstaver?
Kig længere oppe, hvor indlægget rent faktisk er rettet. Tag en indådning eller to, før du klikker opdater. Man har jo ikke en jordisk chance, for at rette ens fejl.

Edit: på forrige side.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 01. sep, 2011 01:06, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 01. sep, 2011 01:06

AJ skrev:
Alonso skrev:Så kan det godt være Roman udskriver endnu en blankocheck, men det er jo ikke det vi forholder os til nu.
Hvorfor ikke? Det handler vel om hvorvidt Meireles er kommet til en klub med bedre muligheder for succes, og det er så min påstand, at det er han.

Og så er der trods alt talenter klar i kulissen. Spørgsmålet er om de får chancen.
Jeg forholder mig bare til, at Chelseas trup pt. har en dårlig sammensætning og at jeg derfor ikke tror på dem i denne sæson. Lidt svært at bedømme ud fra en formodning om, at Roman udskriver en check på 2 mia. næste sommer, der kan lukke hullerne - og jeg mener rent faktisk at vi sagtens kan komme derop, hvis Chelsea skal lukke deres nuværende hul til Man Utd fra nu og de næste 5 år frem.

Men nok om Chelsea.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 01. sep, 2011 01:10

Alonso skrev:
AJ skrev:
Alonso skrev:Så kan det godt være Roman udskriver endnu en blankocheck, men det er jo ikke det vi forholder os til nu.
Hvorfor ikke? Det handler vel om hvorvidt Meireles er kommet til en klub med bedre muligheder for succes, og det er så min påstand, at det er han.

Og så er der trods alt talenter klar i kulissen. Spørgsmålet er om de får chancen.
Jeg forholder mig bare til, at Chelseas trup pt. har en dårlig sammensætning og at jeg derfor ikke tror på dem i denne sæson. Lidt svært at bedømme ud fra en formodning om, at Roman udskriver en check på 2 mia. næste sommer, der kan lukke hullerne - og jeg mener rent faktisk at vi sagtens kan komme derop, hvis Chelsea skal lukke deres nuværende hul til Man Utd fra nu og de næste 5 år frem.

Men nok om Chelsea.


Tak for det.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 01. sep, 2011 01:15

Arda skrev:
Aarde skrev:
Arda skrev:
Aarde skrev:
Arda skrev:@ Aarde: Ja, det mener jeg, vi i sidste tilfælde og i dette tilfælde skal. Såre simpelt kan det koges ned.

Men du kan ikke følge mig, for det handler om bredden. Så kan det godt være en spiller er istand til at spille 2-3 pladser. Det ændrer ikke på, at bredden bliver svækket når en går ud og ingen kommer ind.

Desuden skal Gerrard fx ikke spille kant bare fordi han kan. Bare et eksempel.
Men hvorfor kunne vi så klare os uden i foråret? For du vil vel ikke i dit ramme alvor påstå, at Carroll havde nogen reel indvirkning på det faktum, at vi spillemæssigt klarede os fint uden Torres efter hans afgang..?

Og jo, der kom jo en spiller ind! Bellamy. Bevares, så gik N'gog ud, men det ser jeg ærligt talt ikke som den store svækkelse af bredden.
BREDDEN!
Jamen dog. Du kan også bruge caps-lock. Tillykke med det. Hvad prøver du at sige med dine store bogstaver?
Kig længere oppe, hvor indlægget rent faktisk er rettet. Tag en indådning eller to, før du klikker opdater. Man har jo ikke en jordisk chance, for at rette ens fejl.

Edit: på forrige side.
Har godt set det, og har rettet mig - det er dog helt i orden, at du postede et indlæg, før jeg nåede at få rettelsen ind. Jeg beklager, at du tydeligvis ikke har det på samme måde.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 01. sep, 2011 01:40

Det går nok.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » torsdag, 01. sep, 2011 01:45

Badooo skrev:Truppen, efter sommeren 2010:
MM: Reina, Jones
HB: Johnson, Kelly (kom op)
VB: Konchesky, Aurelio
FC: Carragher, Agger, Sotis, Skrtel (+talenter)
MM: Lucas, Meireles, CP, Stevie, Cole, Spearing, Shelvey
W: Maxi, Jovanovic
A: Torres, Kuyt, N'Gog

Truppen, efter sommeren 2011:
MM: Reina, Doni, Jones
HB: Johnson, Kelly, Flanagan
VB: Enrique, Aurelio, Robinson
FC: Carragher, Agger, Skrtel, Coates (+talenter)
MM: Lucas, Gerrard, Henderson, Adam, Spearing, Shelvey
W: Downing, Maxi
A: Carroll, Suarez, Kuyt, Bellamy

Overordnet set:
En meget klart forstærket trup. Her bider jeg blandt andet mærke i en stor britisering (hjemmelavet ord) af holdet. Jeg tæller det som 8 spillere, heraf 2 engelske, har forladt truppen, mens 11 er kommet til (Robinson og Flanagan talt med), heraf 7 britiske + 1 fra et andet britisk hold - Enrique. Vi ved, at britiske spillere kommer til at knokle røven ud af bukserne, ligesom de ikke tuder over regnvejr. Det er et +.
Derudover lægger jeg især mærke til vores tidligere akilleshæl, venstre back, hvor vi nu ser ud til at have fundet en mand, der kan tage den med et niveau, der ligger milevidt fra Konchesky. Det er skønt.
Til sidst vil jeg sige, at vores angreb altså tager kegler. Der er mulighed for at rykke rundt på alle mulige tænkelige og utænkelige måder, da de spillere vi har er ekstremt alsidige + de har et ret højt niveau. Forestil jer f.eks en kamp mod Stoke, hvor Suarez, Kuyt og Gerrard (eller Downing) ligger bag Bellamy og Carroll. Der vil blive slåsset om bolden, men ingen af de nævnte går af vejen for en god, fysisk fight - en fight som jeg faktisk tror vi sagtens kan vinde. Eller en kamp mod et bundhold på Anfield, som har taget spillerbussen med på banen og placeret den foran mål. Her kan Gerrard, Suarez, Kuyt, Downing, Kuyt og Bellamy give den nødvendige bevægelighed i angrebet, som kan skubbe bussen væk og få bolden over stregen.

Alt i alt synes jeg faktisk vi har en meget kampklar trup nu. At Meireles skred gør - efter man har tygget lidt på det, og vendt og drejet truppen - absolut ingenting, for som det er påpeget, åbner indkøbet af Bellamy op for, at Suarez bruges mere på Meireles' plads. Derudover må vi altså endnu ikke dømme Stevie G. ude af truppen endnu!
Godt indlæg. Deadline day kan virkelig få en op at ringe.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 01. sep, 2011 01:54

Jeg ser vores største prioritet til vinter, som værende at stå klar med en kontrakt til Cahill, når vi runder årsskiftet. Manden er kontraktfri til sommer og fri til at skrive under med andre til vinter. Ham skal vi altså bare have. Om vi så skal betale Bolton lidt håndører. Mon ikke at han også kan se, at vi er holdet man bør tage til, istedet for Tottenham og Arsenal, hvis man har bare en smule ambitioner? Jeg tror det.
Badooo siger, hvad han mener!

TheTodd

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TheTodd » torsdag, 01. sep, 2011 02:05

Badooo skrev:Jeg ser vores største prioritet til vinter, som værende at stå klar med en kontrakt til Cahill, når vi runder årsskiftet. Manden er kontraktfri til sommer og fri til at skrive under med andre til vinter. Ham skal vi altså bare have. Om vi så skal betale Bolton lidt håndører. Mon ikke at han også kan se, at vi er holdet man bør tage til, istedet for Tottenham og Arsenal, hvis man har bare en smule ambitioner? Jeg tror det.
Men vil det så ikke betyde et definitivt farvel til en af de 3 vi allerede har.
Carra - Gammel men stadig en god leder i forsvaret. Leverer altid i de store kampe. Er nok den spiller der med al sandsynlighed vil blive ofret. Kan man sælge ham???
Skrtel - Under vejledning af Steve Clarke kan han blive dygtig, men hvis ikke må han også smutte.
Agger - Den bedste af de 3 men med et skadehistorik der gør Redknapp misundelig. Denne sæson skal vise om han kan klare det.

Wilson - stadig talent og kan udvikle sig til noget godt.
Wisdom - for ung men vil være et okay 4/5. valg.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 01. sep, 2011 02:07

Hehe, vinduet har lige lukket og så er vi allerede begyndt at planlægge det næste.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 01. sep, 2011 02:33

TheTodd skrev:
Badooo skrev:Jeg ser vores største prioritet til vinter, som værende at stå klar med en kontrakt til Cahill, når vi runder årsskiftet. Manden er kontraktfri til sommer og fri til at skrive under med andre til vinter. Ham skal vi altså bare have. Om vi så skal betale Bolton lidt håndører. Mon ikke at han også kan se, at vi er holdet man bør tage til, istedet for Tottenham og Arsenal, hvis man har bare en smule ambitioner? Jeg tror det.
Men vil det så ikke betyde et definitivt farvel til en af de 3 vi allerede har.
Carra - Gammel men stadig en god leder i forsvaret. Leverer altid i de store kampe. Er nok den spiller der med al sandsynlighed vil blive ofret. Kan man sælge ham???
Skrtel - Under vejledning af Steve Clarke kan han blive dygtig, men hvis ikke må han også smutte.
Agger - Den bedste af de 3 men med et skadehistorik der gør Redknapp misundelig. Denne sæson skal vise om han kan klare det.

Wilson - stadig talent og kan udvikle sig til noget godt.
Wisdom - for ung men vil være et okay 4/5. valg.
Well.. Hvem der skal "ofres" kommer an på mange ting. Hvordan klarer Skrtel den? Fortsætter han, hvor han slap?
Er Carragher snart ved at indse, at hans karriere løber mod enden? Jeg ser Carragher som en hårdt fightende spiller, men så bliver det også ved det. Han er god og rolig når de unge skal spilles ind på holdet, men jeg er sikker på at Reina, Lucas, Agger/Skrtel/Cahill samt vores 2 backs sagtens kan kompensere for dette. Jeg elsker Carragher, vær ikke i tvivl om det, men jeg føler pt. at han skal kæmpe for at følge med, og hvis han samtidigt skal holde styr på en ung gut ved siden af sig, så falder hans niveau yderligere.
Hvad med Aggers skader? Især Agger er jeg nervøs for. Holder han sig ikke nogenlunde skadesfri (dvs. hvis han kan spille i hvert fald 85% af kampene) indtil januar, så må han altså ladet "livet" imo. Man beholder jo heller ikke en bil, hvis den kun kan køre engang imellem.

Wilson og Wisdom kan have godt af at blive lejet ud i en sæson eller 2. Hår på brystet skal der til, hvis man skal spille centerforsvar i verdens stærkeste og mest fysisk betonede liga. Der er tid nok til at udvikle dem færdigt.

Cahill må og skal være prioritet nummer 1, især når han transfermæssigt er gratis.. Nøj, hvor vil jeg hade at Tottenham, Arsenal, Scum eller Chelsea samle ham op og have ham i truppen i 6-7 år fremover.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 01. sep, 2011 07:53

Hr. Drejer skrev:Han fortryder i det øjeblik Agger kom susende mod ham med hævede albuer - remember Torres.

:lol:


Jeg fik i øvrigt lige en tanke.


Det kan godt være vi står og mangler en spiller på midten nu, men når Gerrard kommer tilbage, vi fortsætter den gode start vi har fået, og hvis Kenny så evt. har en lille kanin i hatten når vi kommer hen til Januar igen.


Så tar vi hele lortet :army11:


YNWA!


PS


Ses på Anfield, Meireles

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2156
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 01. sep, 2011 08:12

Badooo skrev:
TheTodd skrev:
Badooo skrev:Jeg ser vores største prioritet til vinter, som værende at stå klar med en kontrakt til Cahill, når vi runder årsskiftet. Manden er kontraktfri til sommer og fri til at skrive under med andre til vinter. Ham skal vi altså bare have. Om vi så skal betale Bolton lidt håndører. Mon ikke at han også kan se, at vi er holdet man bør tage til, istedet for Tottenham og Arsenal, hvis man har bare en smule ambitioner? Jeg tror det.
Men vil det så ikke betyde et definitivt farvel til en af de 3 vi allerede har.
Carra - Gammel men stadig en god leder i forsvaret. Leverer altid i de store kampe. Er nok den spiller der med al sandsynlighed vil blive ofret. Kan man sælge ham???
Skrtel - Under vejledning af Steve Clarke kan han blive dygtig, men hvis ikke må han også smutte.
Agger - Den bedste af de 3 men med et skadehistorik der gør Redknapp misundelig. Denne sæson skal vise om han kan klare det.

Wilson - stadig talent og kan udvikle sig til noget godt.
Wisdom - for ung men vil være et okay 4/5. valg.
Well.. Hvem der skal "ofres" kommer an på mange ting. Hvordan klarer Skrtel den? Fortsætter han, hvor han slap?
Er Carragher snart ved at indse, at hans karriere løber mod enden? Jeg ser Carragher som en hårdt fightende spiller, men så bliver det også ved det. Han er god og rolig når de unge skal spilles ind på holdet, men jeg er sikker på at Reina, Lucas, Agger/Skrtel/Cahill samt vores 2 backs sagtens kan kompensere for dette. Jeg elsker Carragher, vær ikke i tvivl om det, men jeg føler pt. at han skal kæmpe for at følge med, og hvis han samtidigt skal holde styr på en ung gut ved siden af sig, så falder hans niveau yderligere.
Hvad med Aggers skader? Især Agger er jeg nervøs for. Holder han sig ikke nogenlunde skadesfri (dvs. hvis han kan spille i hvert fald 85% af kampene) indtil januar, så må han altså ladet "livet" imo. Man beholder jo heller ikke en bil, hvis den kun kan køre engang imellem.

Wilson og Wisdom kan have godt af at blive lejet ud i en sæson eller 2. Hår på brystet skal der til, hvis man skal spille centerforsvar i verdens stærkeste og mest fysisk betonede liga. Der er tid nok til at udvikle dem færdigt.

Cahill må og skal være prioritet nummer 1, især når han transfermæssigt er gratis.. Nøj, hvor vil jeg hade at Tottenham, Arsenal, Scum eller Chelsea samle ham op og have ham i truppen i 6-7 år fremover.

Har i allerede glemt at vi lige har købt Coates ? Så vi har Carra, Agger, Skrtel, Coates + de to unge Wilson og Wisdom.
Er ret sikker på at Coates er købt så han kommer til at få kampe snart allerede, så vi har 4 midterforsvarer + 2 boblere, så længe alle disse er i truppen tror jeg ikke på der bliver købt flere.
YNWA

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 01. sep, 2011 08:35

Synes det er lidt trist at folk er negative og utilfredse med et vindue som dette.
Det her vindue har været helt perfekt, intet mindre. Vi stod desperat og manglede en helt ny venstreside. Vi fik Jose Enrique, til backen, som har spillet kanon i sine første kampe. Downing, jaaaaa, han er bare verdensklasse, er meget positivt overrasket.
Adam skal nok blive en vigtig spiller for os, mens Henderson er et stort talent.
For en uge siden sagde folk at hvis vi købte en midterforsvar og en angriber, og fik solgt noget at de løntunge reservespillere, så ville dette vindue være meget acceptabelt. Også det fik vi gjort. Et KÆMPE forsvarstalent og en habil backup angriber for free. Derudover røg vel nok alle de spillere vi håbede på ville ryge, på nær Jones. At Chelsea så vælger at købe en spiller som endnu ikke har startet for os endnu, siger vel bare mere om dem, end om os. Det er ikke noget der ødelægger vinduet for mig.
Jeg er meget tilfreds! :headbang:
Tak til Kenny, Comolli og Henry.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 01. sep, 2011 09:08

Jeg deler din optimisme Aaby.

Liverpool spiller noget flot fodbold som jeg har ventet længe på :)
Dalglish har fået de spillere han skulle bruge og skilt sig af med resten, desværre valgte Meireles at han heller ville side på bænken i Chelsea end hos os.

Vi er blevet styrket i samtlige kæder og det har ikke kostet os en rød reje.
Det vi har betalt har vi fået ind igen via. salg og sparret lønninger, så nu står vi da om noget stærkere end sidste år.
Henry har vist at han gerne investere i truppen, så de næste vinduer kan vi regne med også at blive forstærket.
Derved er der ikke så langt op til den 19 titel og vi skulle forhåbentlig gerne sikre os CHL bold i slutningen af sæsonen.

Kenny, Comolli og de andre gutter har gjort et fantastisk stykke arbejde.
Billede

Xick

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » torsdag, 01. sep, 2011 09:17

Nu sad jeg hele dagen i går og håbede på at vi ville komme med en "stor" signing. Det tog næsten livet af F5 knappen da vi nærmede os midnat, og rygtet om Miereles kom frem. Jeg troede simpelthen ikke på det. At det igen lykkes Chelsea at "stjæle" en spiller i de sidste sekunder.

Efter en god nats søvn, eller det der var tilbage af den da jeg ramte sengen, er jeg faktisk overordentligt tilfreds.

Jeg synes dette transfermarked har været fantastisk. Vil næsten gå så langt som at sige vi har været bedste klub på markedet i år.

Vi er kommet af med løntunge spillere, som på ingen måde var inde omkring start 11'eren. Miereles er lige en undtagelse, men han har ikke været brugt meget i de første 3 kampe.

Jeg synes vi har forstærket truppen, både i kvalitet og kvantitet. Vi har lige nu en trup hvor der er "plads" til skader til spillerne. Så kan vi måske undgå at tage spillerne i brug før de er 100% klar og derfor ikke forlænge deres skade.

Og sidst men ikke mindst har vi været aktive, og ude i god tid. Der er satme forskel på at hente 1 spiller sidste dag og hente et halvt hold.

Så alt i alt er jeg yderst tilfreds. Vi fik godt nok ikke den "store" signing her på sidste dagen. Men den skal nok komme, det Liverpool hold vi har nu er top 4 kandidat, i mine øjne, så den skal nok komme.

Besvar