Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 26. sep, 2011 08:57

NY Forsvar, og gerne med kvalitet. Gary Cahill eller måske kigge mod det franske eller Spanske :roll:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 26. sep, 2011 13:44

Jan Vertonghen eller Gary Cahill så jeg meget gerne som forstærkning til vores midterforsvar.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bjarnereds » mandag, 26. sep, 2011 13:58

Jeg håber de køber midtforsvar til Januar og højrer kant spiller. mit bud på forsvar er RYAN SHAWCROSS Fra Stoke. Han er fandme god og har kun 24. kan bliv kommende kaptajn i lfc? (når Gerrard og Carra pansion) :)

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 26. sep, 2011 13:59

Jeg er enig med Styf. Cahill har kontraktudløb i sommeren 2012, og han vel købes for ca. £ 10. M. Derudover viste vores indkøbsstrategi i sommers, at Kenny og staben har en forkærlighed for britiske spillere.

Den billige pris gør Cahill til en eftertragtet herre, og jeg kan forestille mig andre klubber ønsker at købe ham. Terry har før talt meget positivt om ham, og han ser ham som sin mulige efterfølger. Man u har det de skal bruge på de pladser. Arsenal er en anden mulig destination, eller hvad med Man c? Det er vigtigt at vi ligger godt til når januar kommer, så vi eventuelt næste sæson kan tilbyd C.L. fodbold. Jeg tror at Cahills næste destination bliver til en klub der kan tilbyde C.L. bold.

Vi kan jo bytte ligeover med Skrtel ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 26. sep, 2011 14:17

Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med Styf. Cahill har kontraktudløb i sommeren 2012, og han vel købes for ca. £ 10. M. Derudover viste vores indkøbsstrategi i sommers, at Kenny og staben har en forkærlighed for britiske spillere.

Den billige pris gør Cahill til en eftertragtet herre, og jeg kan forestille mig andre klubber ønsker at købe ham. Terry har før talt meget positivt om ham, og han ser ham som sin mulige efterfølger. Man u har det de skal bruge på de pladser. Arsenal er en anden mulig destination, eller hvad med Man c? Det er vigtigt at vi ligger godt til når januar kommer, så vi eventuelt næste sæson kan tilbyd C.L. fodbold. Jeg tror at Cahills næste destination bliver til en klub der kan tilbyde C.L. bold.

Vi kan jo bytte ligeover med Skrtel ;)
Er helt med på vognen med det bytte.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » mandag, 26. sep, 2011 14:47

Jeg er glad, hvis bare vi får 3 spillere.

En til vær af de 3 nedenstående pladser.

Højre kant:

Harzard, Navaz, Lavezzi.

Central forsvar:

Cahill, Shawcroos.

Central midtbane:

En dynamisk midtbanespiller med hurtige fødder.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 26. sep, 2011 22:42

Østergaard skrev:Jeg er glad, hvis bare vi får 3 spillere.

En til vær af de 3 nedenstående pladser.

Højre kant:

Harzard, Navaz, Lavezzi.

Central forsvar:

Cahill, Shawcroos.

Central midtbane:

En dynamisk midtbanespiller med hurtige fødder.
C. Poulsen retur??

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 27. sep, 2011 10:39

Østergaard skrev: Central midtbane:

En dynamisk midtbanespiller med hurtige fødder.
Lucas (den unge komet fra Brasilien)?

Tror ikke, at vi skal forvente at se 3 indkøb i noget kommende transfervindue.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 27. sep, 2011 11:17

Nej det er nok ikke her til vinter der bliver købt stort ind igen.

Men man kan da håbe på de køber 1 forsvar, rigtig gerne Cahill.

Også må vi vente til sommer med at hente Hazard, Cavani og Götze.
Billede

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 27. sep, 2011 13:50

Vi blev vist linket løst med Marek Hamsik. Han kan vist godt gå ind under den betegnelse du søger, Østergaard.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 27. sep, 2011 14:31

Jeg mener er hårdtarbejdene defensiv/central midtbanespiller med flair for det offensive. Det er dog ikke det vigtigste. Jeg mener, at vi skal købe en højrekant spiller med hurtige fødder og god teknik.

Henderson er vurderet bedre end Kuyt på højre kanten?

Flere folk herinde sagde at selv Navaz og Arda Turan ville havde svært ved at tage hans plads som højre kant.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 27. sep, 2011 14:42

Nu er det jo et brandfarligt emne at diskutere Henderson, men Dave Usher fra TLW havde en meget interessant pointe.
That said, it needs reiterating that this is still pretty much a brand new Liverpool team and Kenny’s selection decisions will be based as much on the need to integrate players as to respect the maxim that you play on merit
http://www.liverpoolway.co.uk/forum/1st ... 011-a.html
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 27. sep, 2011 15:09

Jeg mener vi skal tage et skridt af gangen. Som jeg ser det har vi stadig en topspiller i Dirk Kuyt, der kan spille den kantplads. Dirk er aldrende, men han er f.eks. stadig fast inventar på et stærkt hollandsk landshold. Folk ved hvad han bringer og hans arbejdsindsats giver andre positioner mere frirum til at tænke offensivt.

Når man ser cykelsport på tv2, så er de velkendte kommentatorer meget glade for at bruge ordet "courage". Altså mod på fransk (eller engelsk for den sags skyld, men de siger det med fransk udtalelse). Det er det, som jeg savner fra Jordan Henderson. Jeg savner at knægten fortæller os alle, at han har modet. Idag bringer den officielle et interview med Steve Clarke, hvor han fortæller at det ofte er den mentale del der skiller topspillere fra de næstbedste. Jeg er fuldstændig enig. Hver eneste år ser man massevis af unge spillere med vidunderlige tekniske gaver komme op, men meget få tager sidste skridt, fordi de fleste ikke har de mentale kvaliteter til det.

Jeg savner at Jordan Henderson sparker døren op og siger "her er jeg". Hans mål mod Bolton gav mig forhåbninger, da man skal være utrolig cool for at tage sig af sin egen ripost og køligt placere den i nærheden af målhjørnet med ens dårlige ben. Leverer man sådan dag ud og dag ind, så er man så sandelig mere værd end gennemsnitsspilleren på ens position.

Jeg tror Kenny Dalglish bevarer Henderson i startopstillingen, fordi han til træning kan se hvilken vidunderlig pass n' move spiller han er. Det må nemlig være åbenlyst for enhver, at han er dygtig i de korte pasninger og at han forstå at placere sig rigtig ift. medspillerne. Men Jordan Henderson bliver nødt til at udvikle en ny side af sig selv, hvor han går forrest når det bliver svært. Han skal ikke forsvinde i kampene, når de ikke udvikler sig efter hans kvaliteter - det havde Steven Gerrard aldrig gjort, da han var ung.

Jordan Henderson skal finde sin indre svinehund. Ellers vil Dirk Kuyt altid være et væsentligt bedre kort at spille i de kampe, hvor vi har det svært.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 27. sep, 2011 15:11

Fribytter skrev:Nu er det jo et brandfarligt emne at diskutere Henderson, men Dave Usher fra TLW havde en meget interessant pointe.
That said, it needs reiterating that this is still pretty much a brand new Liverpool team and Kenny’s selection decisions will be based as much on the need to integrate players as to respect the maxim that you play on merit
http://www.liverpoolway.co.uk/forum/1st ... 011-a.html
Hmmm, jeg er nu af den mening, at nye spillere må integrere sig via træningen. Hvis de ikke i træningen (eller i de kampe, hvor de bliver prøvet af) kan præstere bedre, end de etablerede spillere, så må øvelsen fortsætte på træningsbanen (evt. i Cup-kampe). Det er ikke en øvelse, der bør foregå i vigtige liga-kampe. Ligeledes er jeg af den mening, at merit heller intet betyder. Spillerne fortjener ikke mere (i forhold til startopstillingen), end hvad de har gjort sig fortjent til i træningen eller sidst spillede kamp.

Men jeg er måske også meget firkantet.
Kloppite

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 27. sep, 2011 15:24

Hvorfor ikke prøve med Henderson og Lucas inde midt på, sammen med Kuyt og Downing på kanterne?
Det kommer i hvert fald til at se pænere ud fremad banen, men om det hjælper defensivt tør jeg ikke at sige.
Billede

Besvar