Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. nov, 2011 10:09

Hekkem skrev:Ser flere og flere forskellige sites skrive om vi angiveligt skulle være interesseret i keita fra Barcelona. Ligeledes skrives der om vi og Chelsea er efter David Villa, der har et par interne problemer i Barcelona. Samtidigt læser jeg også et par steder at Bayern München ser på muligheden i at hente Lucas.
Har du nogle links, Hekkem?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 09. nov, 2011 10:41

Hr. Drejer skrev:
Hekkem skrev:Ser flere og flere forskellige sites skrive om vi angiveligt skulle være interesseret i keita fra Barcelona. Ligeledes skrives der om vi og Chelsea er efter David Villa, der har et par interne problemer i Barcelona. Samtidigt læser jeg også et par steder at Bayern München ser på muligheden i at hente Lucas.
Har du nogle links, Hekkem?
http://www.sportsvibe.co.uk/news/footba ... ker-12391/?

http://www.clubcall.com/liverpool/barca ... 32704.html?

http://www.adifferentleague.co.uk/p6_1_ ... anzhi.html
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 09. nov, 2011 10:44

Martin E skrev:Liverpool director of football Damien Comolli is believed to be earmarking a move to sign Sao Paulo playmaker Lucas.
Full story: Caughtoffside

Så kan det være vi får en Lucas i verdens klasse. :lol:
http://thekop.liverpoolfc.tv/_Reds-to-s ... 71.html?b=

Man har vel lov at drømme :ugeek:
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. nov, 2011 11:22

Jan skrev:Tak til Robbie_God_Fowler for - desværre som en af de meget, meget få herinde i transfertrådene - at smide noget realitetssans på bordet. Det er direkte naivt med de navne man efter forgodtbefindende og fuldstændig ukritisk smider om sig herinde. Kig dog for pokker på stillingen og de hold der ligger omkring os.

Jeg tror på projektet, men det kommer til at tage tid. Det bliver egne/unge oplærte spillere der skal spille os tilbage i det gode selskab, førend vi har bare en lille chance for at tiltrække store navne. Og hvem ved om vi gider ha' dem til den tid, hvis dem vi har frembragt selv er ligeså gode eller bedre? Det er mit drømmescenarie - når nu denne tråd er fyldt med (urealistiske) drømme i forvejen ;)
Og vi må tage til takke med spillerkalibrer som Downing, Adam, Henderson og Carroll.

Vi kan gå to veje.

Vi skal have spillere der er på anden eller tredje hylde. Disse spillere skal vi have til at overpræsterer i en sæson og helst længere tid, eller vi skal have en manager der kan få deres fulde potentiale udfyldt og samtidigt være dygtig nok til at udvikle dem til endnu bedre spillere end de var da de ankom.

Det kan også være vi har (eller skal have) en manager der (som vores historie har vist os førhen) kan overtale gode spillere (altså spillere fra hylde 1) til at komme til Liverpool og tro på projektet. Altså stadig kunne gå efter de - måske de færreste der kan overtales - spillere der har klassen og muligheden for at skifte. Er muligheden der for sådan en spiller, så skal vi tage den. Vi kan ikke tage denne mulighed, hvis ikke vi viser interessen for at finde lige netop den (eller de) rette spiller(e).

Derfor er det stadig muligt at drømme om gode spillere, og derfor ganske validt at gøre det. Realistisk eller ej.

Gonzalo Higuain er stadig min ønskespiller at få tilført.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. nov, 2011 11:23

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
Hekkem skrev:Ser flere og flere forskellige sites skrive om vi angiveligt skulle være interesseret i keita fra Barcelona. Ligeledes skrives der om vi og Chelsea er efter David Villa, der har et par interne problemer i Barcelona. Samtidigt læser jeg også et par steder at Bayern München ser på muligheden i at hente Lucas.
Har du nogle links, Hekkem?
http://www.sportsvibe.co.uk/news/footba ... ker-12391/?

http://www.clubcall.com/liverpool/barca ... 32704.html?

http://www.adifferentleague.co.uk/p6_1_ ... anzhi.html
Tak for hurtig hjælp ;)

Sad på iphonen, så kunne ikke lige selv sætte links til de forskellige sites, da jeg kom med mit indlæg
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 09. nov, 2011 12:38

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -liverpool

Urealistisk eller ej? Håber sku vi byder på ham!
You'r Never Walk Alone. ///

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 09. nov, 2011 12:47

Soren123 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -liverpool

Urealistisk eller ej? Håber sku vi byder på ham!
Suarez og Villa? Føj for et makkerpar...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. nov, 2011 12:51

David Villa bliver 30 år d. 3. december d.å., så vi skal forhåbentlig ikke lægge alt for mange penge. Måske der blive tale om et lån. Jeg er enig med Hekkem, og håber også på Higuain, hvilket måske er en mulighed til sommer, eftersom RM har købt Neymar for over £50 M. Men Higuain har kontraktudløb i 2016, og vil koste kassen - jeg tror han vil blive dyrere end Carroll. Det gør ikke noget eftersom hans evner er tilsvarende langt bedre. Jeg håber også på Adam Johnson.

Hvad siger i til Cahill? Han har kontraktudløb til sommer, og kan sikker købes for under £10 M. til januar. Med en aldrende Carra, vil det i min bog give mening at hente Cahill. Han udgør også en trussel på dødbolde.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 09. nov, 2011 14:44

Hr. Drejer skrev:David Villa bliver 30 år d. 3. december d.å., så vi skal forhåbentlig ikke lægge alt for mange penge. Måske der blive tale om et lån. Jeg er enig med Hekkem, og håber også på Higuain, hvilket måske er en mulighed til sommer, eftersom RM har købt Neymar for over £50 M. Men Higuain har kontraktudløb i 2016, og vil koste kassen - jeg tror han vil blive dyrere end Carroll. Det gør ikke noget eftersom hans evner er tilsvarende langt bedre. Jeg håber også på Adam Johnson.

Hvad siger i til Cahill? Han har kontraktudløb til sommer, og kan sikker købes for under £10 M. til januar. Med en aldrende Carra, vil det i min bog give mening at hente Cahill. Han udgør også en trussel på dødbolde.
Villa er i mine øjne en no-brainer, hvis det er muligt. Det kræver naturligvis at han er tilgængelig, har lyst og ikke prisfastsættes som om han var 25. Hvis vi kunne få kontrakt på Villa i tre-fire års tid for £10m, så hoppede jeg gladeligt på den vogn.

Hopper også gerne på Cahill-vognen. Hellere end gerne. Men med 6 måneder tilbage, så skal heller ikke han koste alt for meget. Med et skadesfrit midterforsvar har vi trods alt masser af muligheder - Agger, Skrtel, Carra, Coates, Wilson, Wisdom og muligvis Kelly.

Realistisk set, tror jeg ikke, at vi kommer i nærheden af disse spillere. Hvis Villa bliver tilgængelig vil vi blive overbudt Chelsea, Spurs, Inter, Juve eller Man City for sjov. Med Cahill tror jeg på et lignende scenario til sommer. Så den eneste måde vi får ham på, vil være ved at betale overpris i januar. Det kan jeg ikke forestille mig, at vi gør igen.
Kloppite

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 09. nov, 2011 14:58

Nå nu må det være på tide at vurderer sommerens transfers. -Og samtidig holde øje med fremtidens spillere for at danne fremtidens hold.

All over synes jeg at vores spil har rykket sig flere niveauer op. Generelt spiller vi noget rigtig fint fodbold, problemet er bare, at de point vi henter ikke har afspejlet vores spil. Og det er pisse ærgerligt. Men om ikke andet sidder jeg i hvert fald med en feeling af, at vi er på vej. For det er ikke ligesom for et år siden, hvor vi spillede af helvede til og alt var noget værre lort. Nej i år er der mange positive takter. Dem skal vi trods alt holde fokus på.

Reina på mål, både det bedste valg nu og også i fremtiden. Han har dog enkelte uheldige indgreb, som desværre har kostet. Men det har alle målmænd. Tilgengæld har han også niveauet til at redde kampe for os, specielt når vi møder de helt store modstandere, er der ingen jeg hellere vil have på mål. Dog er jeg ikke så tryg ved Doni som reserve keeper, derimod synes jeg det kunne være spændende at se hvad Hansen egentligt kan.

Vores forsvar har svinget meget. Jeg synes det er tydeligt at se at Carra desværre har haft sin bedste tid. Ingen tvivl om, at han har været en kæmpe personlighed for os, både på og uden for banen. Men man skal også være realistisk, hvis vi skal med helt frem og nu synes jeg tiden er kommet til, at han lader sin plads i forsvaret stå åben for Skrtel eller Coates. Agger er vores bedste mand i forsvaret uden sammenligning. Og jeg håber så meget på, at han endelig får en lang periode uden skader. Det vil gøre en stor forskel for os. Skrtel og Agger har været et fornuftigt makkerpar og det er længe siden at de har lukket mål ind sammen. Ganske solidt må man sige. Og med Coates og Carra som backups, synes jeg vi er dækket godt ind der. På backsne har vi Enrique som gør det glimrende og Johnson, som skal til at oppe sig lidt. Faktisk synes jeg vi har stået meget bedre i forsvaret med Kelly end med Johnson. Selvom jeg mener at Johnson er den klart bedste af de to. Muligvis kan det skyldes at han er kommet dårligt fra start i år, pga sin skade. Så måske skal han egentligt spilles ordentligt varm før vi får det bedste ud af ham. Men ellers har vi både Kelly, Flanagan og Robinson som står klar i kulissen til at tage over på backsne, hvis vi skulle løbe ind i en skade. Der hvor vi står svagest er klart på venstre back. Og selvom nogen mener at Agger sagtens kan spille der og gør det udemærket er jeg meget uenig. Agger skal spille centralt og skal ikke bruges som nødløsning til venstre back. Aurelio er fin backup når han er klar.

Så når vi til midtbanen. Og her må jeg indrømme, at jeg er utrolig skuffet over hvordan vi smider bolden væk og slet ikke har noget fart i afleveringerne. Når Adam modtager bolden får han den ikke hurtigt sendt videre og ofte får han den slet ikke sendt videre før han er tacklet. Adam smider nogle gange nogle fantastiske afleveringer og kan faktisk skyde helt fantastisk, problemet er bare hans speed. Han er slet ikke til det der "pass and move" som Kenny lægger op til. Jeg vil mene at han er en fin rotations spiller, men han bør ikke være fast mand på vores centrale midtbane, det er han ikke god nok til. Sorry to say.
Lucas spiller generelt ok, ikke dårligt og heller ikke super. Jeg ser et stort problem i hans speed, ofte synes jeg at vi ser vores midtbane blive løbet over, men når vi først får fat i dem er Lucas fantastisk i sine tacklinger. Han vinder rigtig mange bolde for os og er også blevet bedre til at spille dem fremad. Jeg er i tvivl om, om jeg vil fortsætte med at have lucas på banen. Det vil helt komme an på hvordan vi skal spille. Der er ingen tvivl om at han er god, men vi skal bare sørger for at det også er de ting han er god til, som han kommer til at arbejde med inde på banen.
Henderson skal jo ikke spille på højre kant. Det er helt forkert. Han skal ligge centralt. Der synes jeg vi får meget mere ud af ham. Han har trods alt lidt speed og kan såmen også sætte nogle gode tacklinger ind, samt slå nogle præcise afleveringer. Han er stadig ung og jeg er sikker på, at han nok skal blive en stor spiller. Vi skal bare have ham væk fra kanten og ind på midten. Jeg synes det virker lidt som, at Kenny har købt ham til kanten og nu bare fastholder, at det altså er der han skal spille. Om 2 år er jeg sikker på at han nok skal have udviklet sit spil rigtig meget, men når vi giver ham spilletid, skal han altså også spilles på midten.
Når jeg nu tænker over det, kunne jeg godt skiftes mellem Lucas og Henderson på samme position. Kuyt kan tage over på højre kant til vi får købt en erstatning her.
Gerrard skal spille når han er klar. Ingen tvivl!
Så har vi jo også købt Downing, som desværre ikke rigtig har slået igennem endnu, hvilket han tydeligt også er frustreret over. Der er ingen tvivl om at Downing besidder kvaliteter, men hvorfor dælen kan vi ikke få ham i gang. Det forstår jeg ikke. Jeg beholder ham i min start 11'er, fordi jeg ved at han er fantastisk når han kommer i gang. Egentligt synes jeg også at han har spillet udemærket, især når han og Enrique sammen har presset vores venstre kant. I forhold til sidste år er vores venstrekant blevet meget meget bedre.
Up front har vi så Suarez, som er helt fantastisk. Han kan noget med en bold som kun få formår. Han er en rigtig lille djævel for et forsvar. Det eneste problem jeg egentligt ser ved ham er, at han har det med at blive for selvisk. Flere gange skyder han selv i stedet for at få spillet bolden. I min verden er det lige meget hvem der laver målet, bare det bliver lavet, men jeg tror at hans ego gør, at han hellere vil lave et mål end to assist. Hvilket er lidt problematisk. Men han er bare fandens god, vores klart bedste køb siden vi købte Torres!
Og så er der lige Carroll. Jeg vil sgu sætte Carroll på bænken, for som angriber mangler han stadig rigtig meget. Der er ingen tvivl om, at han har kvaliteter, de skal bare udvikles. Det virker som, han nogle gange er ret ligegyldig. Han er ikke som Suarez i sit pres spil og han har det ofte med at tabe bolden. Han er en stor god gut, men hvis vi presser ham for meget, tror jeg at det har modsat effekt af hvad vi ønsker. Han ligner en der ikke synes fodbold er alt for sjovt for tiden. Så jeg ville give ham noget tid ude, bygge ham op og give ham spillelysten tilbage. Så kan vi måske få en super angriber inden for et års tid. Lige nu er han bare ikke god nok.
Bellamy gør det fint og viser gode takter, men er stadig ikke god nok til en start 11'er

Dette giver følgende hold:
----------------Reina-----------------
-Johnson----Skrtel--Agger----Enrique-
(ny/kuyt--Luc/Hendo---Gerrard/Ny----Downing
----------Suarez----Ny-------------

Bænk:
Hansen, Coates, Kelly, Adam, Luc/hendo, Carroll, Bellamy

Så køb:
Højre kant
Offensiv midt
Angriber

Jeg ser gerne vi køber Eriksen offensiv midt,
Higuain/Tevez til toppen (Neymar smutter til real så Higuain kan man nok få fat i og Tevez kan muligvis også fås billigt i City, der kører det vidst ikke helt for ham for tiden, hehe)
Og til højre kant ser Adam johnson heller ikke ud til at være helt tilfreds med tilværelsen i City..

FUUUCK Det ville være ondt :D
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. nov, 2011 16:13

I forlængelse til de nyopståede David Villa rygter, så er det ikke første gang, at spanske medier i år linker os med ham. Jeg skal ikke kunne sige om det er de samme rygter som i september, man har gravet frem igen, men sidst i september meldte en spansk radiostation ud, at vi ville forsøge at byde på Villa og Higuain til januar.

Personligt ser jeg helst vi hentede sidstnævnte, ikke mindst grundet hans unge alder og utrolige potentiale.

Her er de respektive rygter som jeg henviser til: http://www.football.co.uk/liverpool/liv ... 9158.shtml
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 09. nov, 2011 17:01

Der går faktisk mange rygter om spillere, der er på vej til Liverpool i disse dage. De fleste er ganske viste løgn og latin. Men kunne bare en af dem være med hold i, så batter det noget.
Jeg tror personligt mest på Tevez.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » onsdag, 09. nov, 2011 17:07

Hvordan skulle vi ha råd til at købe David Villa og Higuain ovenikøbet til Januar hvor spillere typisk er en del dyrere end om sommeren. Jeg syntes det lyder usandsynligt at vi ville ku hente begge de to da det ville koste helt ufatteligt mange penge! Men som Arda os siger så ville jeg os helst gerne se Higuain i Liverpool trøjen hvis jeg skulle vælge. Mener simpelthen at den mand er så undervuderet!

Tror os der er større mulighed for, at Higuain ville skifte til os end David Villa. RM skulle jo angiveligt ha sikret sig Neymar og sammen med Benzema og en Ronaldo som os kan spille angriber er Higuain lige pludselig 4. valg. David Villa spiller hver gang på et Barcelona hold som vinder noget hele tiden, hvorfor skulle han så skifte til os?
Senest rettet af John Barnes onsdag, 09. nov, 2011 17:42, rettet i alt 1 gang.
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. nov, 2011 17:37

John Barnes skrev:Hvordan skulle vi ha råd til at købe David Villa og Higuain ovenikøbet til Januar hvor spillere typisk er en del dyrere end om sommeren. Jeg syntes det lyder usandsynligt at vi ville ku hente begge de to da det ville koste helt ufatteligt mange penge! Men som AJ os siger så ville jeg os helst gerne se Higuain i Liverpool trøjen hvis jeg skulle vælge. Mener simpelthen at den mand er så undervuderet!

Tror os der er større mulighed for, at Higuain ville skifte til os end David Villa. RM skulle jo angiveligt ha sikret sig Neymar og sammen med Benzema og en Ronaldo som os kan spille angriber er Higuain lige pludselig 4. valg. David Villa spiller hver gang på et Barcelona hold som vinder noget hele tiden, hvorfor skulle han så skifte til os?
Jeg kan ingen steder i denne tråd se, at AJ har givet sit besyv til diskussionen Villa vs Higuain - der læser du åbenbart noget jeg ikke gør. Derimod læser du istedet åbenbart ikke de links, der bliver henvist til, for der står fx sort på hvidt i tipsbladet-linket, at Messi og Villa angiveligt ikke kommer godt overens og et skifte, derfor ikke virker helt umuligt. Som andre har nævnt er Villa jo også rigtig gode venner med Reina - det skader heller ikke.

Jeg ser heller ikke sådan en handel særlig sandsynlig og er egentlig heller ikke specielt hooked på en sådan handel, han hører jo ikke til de yngste længere og får sikkert en okay hyre i Barcelona.

MEN hvis man giver sig tid til at læse tingene igennem, så finder man nogle gange selv svarene på ens spørgsmål. Se det ikke som et surt opstod, men som et lille råd.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » onsdag, 09. nov, 2011 17:41

Arda skrev:
John Barnes skrev:Hvordan skulle vi ha råd til at købe David Villa og Higuain ovenikøbet til Januar hvor spillere typisk er en del dyrere end om sommeren. Jeg syntes det lyder usandsynligt at vi ville ku hente begge de to da det ville koste helt ufatteligt mange penge! Men som AJ os siger så ville jeg os helst gerne se Higuain i Liverpool trøjen hvis jeg skulle vælge. Mener simpelthen at den mand er så undervuderet!

Tror os der er større mulighed for, at Higuain ville skifte til os end David Villa. RM skulle jo angiveligt ha sikret sig Neymar og sammen med Benzema og en Ronaldo som os kan spille angriber er Higuain lige pludselig 4. valg. David Villa spiller hver gang på et Barcelona hold som vinder noget hele tiden, hvorfor skulle han så skifte til os?
Jeg kan ingen steder i denne tråd se, at AJ har givet sit besyv til diskussionen Villa vs Higuain - der læser du åbenbart noget jeg ikke gør. Derimod læser du istedet åbenbart ikke de links, der bliver henvist til, for der står fx sort på hvidt i tipsbladet-linket, at Messi og Villa angiveligt ikke kommer godt overens og et skifte, derfor ikke virker helt umuligt. Som andre har nævnt er Villa jo også rigtig gode venner med Reina - det skader heller ikke.

Jeg ser heller ikke sådan en handel særlig sandsynlig og er egentlig heller ikke specielt hooked på en sådan handel, han hører jo ikke til de yngste længere og får sikkert en okay hyre i Barcelona.

MEN hvis man giver sig tid til at læse tingene igennem, så finder man nogle gange selv svarene på ens spørgsmål. Se det ikke som et surt opstod, men som et lille råd.
Jeg mente selvfølgelig at DU helst så Higuain i klubben som du skriver i et af dine tidligere indlæg ;)

Og at Messi og Villa ANGIVELIGT har nogle interne problemer er der ikke nogen der ved med sikkerhed, nu er det ikke fordi at jeg har læst samtlige artikler som der findes på nettet om denne mulige kontrovers og derfor ikke med sikkerhed kan udelukke det, men for mig lyder det som en ting pressen godt ku ha blæst op til noget stort så de har en grund til at skrive, at han måske er på vej væk.
Billede

Besvar