Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. nov, 2011 09:14

Hr. Drejer skrev:David Villa bliver 30 år d. 3. december d.å., så vi skal forhåbentlig ikke lægge alt for mange penge. Måske der blive tale om et lån. Jeg er enig med Hekkem, og håber også på Higuain, hvilket måske er en mulighed til sommer, eftersom RM har købt Neymar for over £50 M. Men Higuain har kontraktudløb i 2016, og vil koste kassen - jeg tror han vil blive dyrere end Carroll. Det gør ikke noget eftersom hans evner er tilsvarende langt bedre. Jeg håber også på Adam Johnson.

Hvad siger i til Cahill? Han har kontraktudløb til sommer, og kan sikker købes for under £10 M. til januar. Med en aldrende Carra, vil det i min bog give mening at hente Cahill. Han udgør også en trussel på dødbolde.
Neymar forlængede i går sin kontrakt til 2014 med sin nuværende klub.
Han har en søn i Brasilien, som ikke kan rejse med til Europa. Og han kan ikke bare rejse væk fra sin søn.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 10. nov, 2011 10:19

"Lille forward Eden Hazard is set to turn down Chelsea and Arsenal in favour of a move to his dream club, Real Madrid. (Daily Mirror)"


Og med både Ronaldo og Di Maria i klubben...?

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 10. nov, 2011 11:13

Lad os bare indse, at Higuain ikke kommer til Liverpool. Han spiller fast i Real, præsterer på et højt
niveau for dem og kommer til at vinde titler der. Hazard får vi kun en chance for, hvis vi spiller os i CL,
som bliver svært, men dog er muligt. Jeg forstår ikke, vi ikke implementerer nogle af de unge
på holdet i stedet for at blive ved med at hente dyre spillere. Adam er ikke bedre en Spearing og Shelvey i mine øjne. Glen johnson kunne man godt sælge til gode penge for at bruge Kelly fast
og Flanagan som backup. Coates var en mærkelig handel, synes jeg, selvom han sikkert er god. Vi har
bare Andre Wisdom, Danny Wilson(ikke egen avl, men meget lovende - en Agger-type for mig at se) og Kelly fra egen avl, der nok lige så godt kunne gøre det. Desuden
tror jeg Suso har en stor fremtid for sig, hvis han altså bliver brugt. Raheem Sterling kan også blive
en god PL-angriber, så synes ikke vi skal tænke på kun at hente spillere. Det er trods alt federe at have
ægte Liverpool folk på holdet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 10. nov, 2011 13:31

Jensen skrev:"Lille forward Eden Hazard is set to turn down Chelsea and Arsenal in favour of a move to his dream club, Real Madrid. (Daily Mirror)"


Og med både Ronaldo og Di Maria i klubben...?
Og Özil....
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 10. nov, 2011 16:10

http://www.bold.dk/nyt/Hazard-flirter-med-Inter

Glem alt om Hazard.
Glem alt om at hente spillere fra start 11'eren i RM.
Glem alt om at hente spillere fra Barcelona's start 11'er.
Det er tivlsomt om Liverpool kommer med i CL næste år.
Liverpool henter en angriber, men jeg tror mest på det bliver en u21 spiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 10. nov, 2011 18:55

Kelly skrev:http://www.bold.dk/nyt/Hazard-flirter-med-Inter

Glem alt om Hazard.
Glem alt om at hente spillere fra start 11'eren i RM.
Glem alt om at hente spillere fra Barcelona's start 11'er.
Det er tivlsomt om Liverpool kommer med i CL næste år.
Liverpool henter en angriber, men jeg tror mest på det bliver en u21 spiller.
Hazard skrev:Når en vindende klub som Inter vil have mig, så bliver jeg stolt.
:laughin:

Hvis det er hans holdning til Inter, så skal vi da bestemt ikke føle os sikre på at være ude af billedet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. nov, 2011 21:20

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:David Villa bliver 30 år d. 3. december d.å., så vi skal forhåbentlig ikke lægge alt for mange penge. Måske der blive tale om et lån. Jeg er enig med Hekkem, og håber også på Higuain, hvilket måske er en mulighed til sommer, eftersom RM har købt Neymar for over £50 M. Men Higuain har kontraktudløb i 2016, og vil koste kassen - jeg tror han vil blive dyrere end Carroll. Det gør ikke noget eftersom hans evner er tilsvarende langt bedre. Jeg håber også på Adam Johnson.

Hvad siger i til Cahill? Han har kontraktudløb til sommer, og kan sikker købes for under £10 M. til januar. Med en aldrende Carra, vil det i min bog give mening at hente Cahill. Han udgør også en trussel på dødbolde.
Neymar forlængede i går sin kontrakt til 2014 med sin nuværende klub.
Han har en søn i Brasilien, som ikke kan rejse med til Europa. Og han kan ikke bare rejse væk fra sin søn.
Ok, jeg havde ellers læst at han skrev under med RM. Men at han har forlænget sin kontrakt, har ikke afholdt RM før. :evil:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 655256.ece
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 10. nov, 2011 21:26

texnymann skrev:
Jensen skrev:"Lille forward Eden Hazard is set to turn down Chelsea and Arsenal in favour of a move to his dream club, Real Madrid. (Daily Mirror)"


Og med både Ronaldo og Di Maria i klubben...?
Og Özil....
Og Nuri Sahin, Kaka, Benzema, Higuain, Callejon for ikke at tale om udlånte Pedro Leon og Canales. Real er loadet på offensive pladser, og rygtes stadigvæk heftigt til Neymar som med sin nye kontrakt i Santos kan blive MEGET dyr og derved være sikret et startplads. Jeg har ikke engang nævnt spillere som Lass, Khedira & Alonso som spiller længere tilbage på banen.

Lad os håbe at hvis Hazard vælger LFC fra ift. Real, at vi så istedet henter nogle af de fremragende spillere som vil komme i overskud.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 10. nov, 2011 22:31

Hr. Drejer skrev: Ok, jeg havde ellers læst at han skrev under med RM. Men at han har forlænget sin kontrakt, har ikke afholdt RM før. :evil:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 655256.ece
Bold.dk har vist solgt ham til Barca, RM og Inter 8-10 gange siden sommer ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 12. nov, 2011 09:30

Jeg tror vi henter Gary Cahill. Han er god value for money, men samtidig en spiller der ikke er på de største klubbers radar. Kan ikke se hverken City, Man Utd eller Chelsea være voldsomt interesseret - de er ret godt dækket ind på positionen i forvejen.

Så er der Arsenal, mens jeg er sikker på vi kan matche stort set alt hvad Tottenham kommer med. Arsenal købte dog Mertesacker i sommers, ligesom de har Vermaelen og Koscielny (+Djourou, men ham rater jeg ikke). Mon ikke det nærmere ligner Wenger at give 4/5 pladsen til en ung upcoming spiller?

Sidst skal vi huske på, at Cahill ikke har fået nogen særlig god start på denne sæson. Bolton er nemlig under nedrykningsstregen og har ligaens dårligste defensiv. Mest af alt vurderer jeg dog, at Cahill har brug for en frisk start. Især i starten af sæsonen var han til tider væk mentalt, hvilket fik ham til at se ganske ordinær ud.

Alle disse ting, samt at han har kontraktudløb til sommer, gør at han repræsenterer fin value for money. Jeg tror dog vi skal satse på at hente ham til januar, hvor jeg vil forvente at både vi og Bolton vil kunne se en idé i at blive enige om et mindre millionbeløb. Som jeg umiddelbart vurderer det, kan det snildt tænkes, at han som transferfri til sommer vil have så stor interesse omkring sig, at det vil være det dyrere at blive enig med ham om kontrakt. Derudover er der også potentiale for, at han løfter sit spil så tilpas meget, at vi også her vil opleve en ekstra regning.

Hvad angår de andre spillere, så er det meget svært at vurdere. Af forskellige årsager er det ekstremt svært at konkurrere om spillere med klubber som Real Madrid, Barcelona, Man Utd og Man City (til dels Chelsea) - det må vi acceptere. Meget kan dog ændre sig, hvis vi formår at spille os i top4 (der bør give CL).

Jeg synes dog Comolli og Kenny har sagt det meget godt indtil videre: En af spillernes største kvaliteter, skal være deres lyst til at spille for Liverpool FC. Vi ønsker en harmonisk spillertrup, hvor alle ønsker at være der og dedikerer sig til klubben langt ud i fremtiden. Kan godt være Man City vinder meget for tiden, men deres manglende holdånd (som det fremstår), kan nemt blive grunden til at de ikke vinder nogen af de store titler i denne sæson. Møder de lidt modgang, så kan det meget nemt blive selvforstærkende. Omvendt bliver en klub som Man Utd næsten altid stærkere af modgang.

Så når det kommer til spillere som Hazard, så skal disse nok nærmere have et inderligt ønske om at spille for Liverpool FC. Rent strategisk går vi nok nærmere efter den næste Higuan, fremfor den nuværende.

Vi kan betale store penge, hvilket vi viste med f.eks. Carroll, men det bliver for upcoming spillere. Jeg forestiller mig at både Mario Götze og Eden Hazard går til sommer, men det er ret sandsynligt at en af dem løber med alt opmærksomheden. Den anden kan meget vel blive et realistisk emne for en klub som os, såfremt vi går i top4. Derudover forestiller jeg mig at unge Lucas er et meget realistisk emne. Kan blive en verdensstjerne, men har på nuværende tidspunkt ikke samme hype omkring sig som nogle af de andre.

Neymar er utopi og jeg er heller ikke sikker på at hans personlighed vil passe godt ind hverken i Liverpool eller i England - det bliver formentlig Real Madrid og vi snakker mindst 300 millioner kroner i overgangssum.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » lørdag, 12. nov, 2011 10:06

Hvad er det der gør at i er så sikre på at vi søger forstærkninger til forsvaret? Vi er på en delt andenplads over de hold der har lukket færrest mål ind, kun overgået af Newcastle.

Hvis vi skulle købe en spiller som Cahill, ser jeg det udelukkende for at dæmme op for Aggers skadesfrekvens. Hvis man derimod tror på at Agger er fit, tror jeg ikke man går efter nogen. Carragher bliver desværre næppe sat helt af holdet i denne sæson, og det efterlader den anden plads til Agger. Desuden har Skrtel gjort det fremragende, og Coates må vel forventes at spille sig tættere på holdet i løbet af denne og næste sæson.
Vi får først problemer, når Agger er skadet. Men ja, det er så også overvejende sandsynligt. Derfor er mit bud, at såfremt han bliver skadet igen, så henter vi en som Cahill, hvis ikke, så tvivler jeg. Kunne det desuden ikke også tænkes at Bolton laver en "Blackpool", og vælger at beholde Cahill, hvis de føler at han kan bidrage kraftigt til deres forbliven i PL?

Jeg forventer at vi køber en højre fløj, der kan erstatte Henderson/Kuyt i det vi har set som Kenny's idealopstilling. Jeg ved ikke om jeg tør komme med bud, men jeg ser Neymar, Hazard, Götze som urealistiske. Et godt, mere realistisk bud er måske Shaqiri.

Jeg kunne også godt tænke mig en ny angriber, evt. et talent. Vi har trods alt Suarez, Carroll, Kuyt og Bellamy, så der tror jeg ikke vi henter forstærkninger (medmindre man sælger Kuyt). Hvis vores egen Sterling vurderes at være tæt på at være klar, er det også muligt man undlader at købe ind til angrebet.

For at opsummere: vi køber én relativt etableret højrekant og måske et angrebstalent. Er Agger skadet igen, køber vi muligvis en midterforsvarer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. nov, 2011 10:42

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=PbbwiF8YKpY

Gør denne 20 årige Gaston til Liverpoolspiller, inden han ryger til en anden storklub. Lynhamrende hurtig og målsøgende winger eller offensiv midtbanespiller.

Endvidere rygtes en 15 årige angriber fra Basel til Liverpool i dag.
http://www.sportenkort.dk/nyhed/135290/ ... ygteb%f8rs
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 12. nov, 2011 11:45

Sterling er venstrekant er jeg pænt sikker på.. har i hvert fald ikke set ham spille andet end det. Når man taler om talenter, der kunne få chancer på førsteholdet, så kunne jeg godt tænke mig at se Morgan få en lille én af slagsen, og lige se ham an, hvor langt han er i sin udvikling... han bliver jo ved med at score for de lfc hold han spiller på..

Er enig i at Gary Cahill ville være et superkøb, men det afhænger vel rigtigt nok af Agger...

Højrekanten er vores position, hvor vi mangler en spiller mest. Der er meget spændende som vi spillede mod Norwich med Bellamy på venstre og så Downing på højre. Fatter iøvrigt ikke, hvorfor Maxi ikke får en chance på den højrekant; han virker provokeret af ikke at spille hver gang, hvilket han jo er langt fra, og gør det ret fornuftigt når han endelig får spilletid i Carling Cuppen eller hvad der ellers er... prøv ham dog på den højrekant istedet for søde Hendo der er født central-midtbanespiller.

Hvad med at prøve at købe Scott Sinclair, og så permanent rykke Downing på højrekanten, som han spillede meget af hans bedste sæson for Villa ? Synes Sinclair godt kunne ligne den næste i rækken af Ashley Young typen.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. nov, 2011 11:53

Liverdrengen skrev:Sterling er venstrekant er jeg pænt sikker på.. har i hvert fald ikke set ham spille andet end det. Når man taler om talenter, der kunne få chancer på førsteholdet, så kunne jeg godt tænke mig at se Morgan få en lille én af slagsen, og lige se ham an, hvor langt han er i sin udvikling... han bliver jo ved med at score for de lfc hold han spiller på..

Er enig i at Gary Cahill ville være et superkøb, men det afhænger vel rigtigt nok af Agger...

Højrekanten er vores position, hvor vi mangler en spiller mest. Der er meget spændende som vi spillede mod Norwich med Bellamy på venstre og så Downing på højre. Fatter iøvrigt ikke, hvorfor Maxi ikke får en chance på den højrekant; han virker provokeret af ikke at spille hver gang, hvilket han jo er langt fra, og gør det ret fornuftigt når han endelig får spilletid i Carling Cuppen eller hvad der ellers er... prøv ham dog på den højrekant istedet for søde Hendo der er født central-midtbanespiller.

Hvad med at prøve at købe Scott Sinclair, og så permanent rykke Downing på højrekanten, som han spillede meget af hans bedste sæson for Villa ? Synes Sinclair godt kunne ligne den næste i rækken af Ashley Young typen.

Gary Cahill mener jeg slet slet ikke er god nok. Jeg har set flere kampe med Bolton i denne sæson, hvor han har spillet direkte svagt. Tjek lige, hvor mange mål der er gået ind ved det forsvar han spiller i. Klart nej tak fra min side. Vi har centrerforsvarer nok. Kelly kan også spille stærkt i midterforsvaret. Vi mangler kreative offensive midtbanespillere, en angriber og en højre kant, og gerne en venstre kant mere. Maxi må de gerne sælge. Adam tror jeg desværre ikke på.
Køb nu ungt der mener jeg under 23 år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 12. nov, 2011 12:18

Tror ikke vi kommer til at se hverken Raheem Sterling eller Adam Morgan permanent omkring førsteholdet det næste halvandet års tid. Begge spillere er vel først for alvor ved at bevæge sig op på reserveholdet, så der er et stykke vej endnu.

Som jeg også nævner i min post har Cahill ikke været god i år, men det er vel ikke urealistisk at manden troede hans fremtid lå et andet sted end Bolton? Han var linket med flere forskellige klubber, men blev alligevel ikke solgt. Højst sandsynligt fordi Bolton krævede for mange penge, men det er for mig en stor del af forklaringen.

Vi ved at Carragher er gammel og så er hans manglende hurtig for mig et stort problem for den måde vi vil spille på, da han tydeligvis er nervøs over eventuelle løbedueller og derfor (u)bevidst trækker backkæden for tæt på Pepe Reina. Agger har altid haft flere skadespauser i løbet af en sæson, mens Coates stadig har meget at lære. Så derfor er der brug for en centerforsvarer mere. Her mener jeg at Cahill repræsenterer fin value for money. Grundet hans kontraktforhold vil han være "billig" ift. så mange andre og frigøre transfermidler til andre spillere. For vi skal have en centerforsvarer med starterkvalitet i et af de næste to transfervinduer. I den forbindelse er det i øvrigt urealistisk at medtage f.eks. en ung spiller som Wisdom, da han endnu ikke er en spiller man stoler på omkring førsteholdet. Wilson ved jeg ikke rigtig hvor står.

Besvar