Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 21. nov, 2011 18:19

Fribytter skrev:Aquilani mangler én kamp for at blive AC Milan-spiller, og Joe Cole får masser af spilletid i Lille, så mon ikke begge er fortid. Aquilani tjener klubben €6 mio. på, og Cole går nok for endnu mindre. Men klubben kommer tilgengæld til at spare ca. £9,5 mio. om året i lønninger. Desuden er det formentligt Aurelios sidste sæson.

Og så tror jeg også, at man vil vurdere Maxis og Kuyts fremtid, når sæsonen nærmer sig sin afslutning. Og man bliver også nødt til at tage stilling til Carroll, hvis han fortsætter med kun at score i hver fjerde kamp - men det kan være træningslejren gør underværker. Og så er der Agger, der nærmest ikke kan holde til at løbe ind i endnu en alvorlig skade. Denne sæson skal han stort set holde sig skadesfri, hvis der skal være perspektiv i at holde på ham.
Agger vil jeg beholde til hver en tid. Kelly kunne blive vores anden spillende forsvarer.
Aqui ryger med garanti til den pris, og Cole vil vi sikkert gerne af med, hvis der er nogle interesserede klubber. Lad os håbe, at Henderson og Shelvey udvikler sig til tovejs topspillere.
Hvis Maxi og Kuyt gerne vil slutte deres karrierer i LFC med begrænset spilletid, så beholder jeg dem gerne, men vil de stadig spille mange/alle kampe i karrierens efterår, så skal vi måske se, hvad de kan indbringe og så betale det ekstra oveni, som en verdensklasse højre fløj koster.

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » tirsdag, 22. nov, 2011 23:31

Xenne skrev:Chelsea har siden Januar også brugt gevaldigt mange penge
Torres 50£M
Luiz 20£M

Lukaku 18£M
Mata 22£M
Meirelles 15£M

= 125£M

Bare lige til sammenligning.
De har brugt nogenlunde samme antal penge som os.
Sorry to say, men:

Torres > Carroll
Luiz > Coates
Lukaku > Bellamy
Mata > Downing
Merieles > Adam
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 22. nov, 2011 23:55

Kongegaard skrev:
Xenne skrev:Chelsea har siden Januar også brugt gevaldigt mange penge
Torres 50£M
Luiz 20£M

Lukaku 18£M
Mata 22£M
Meirelles 15£M

= 125£M

Bare lige til sammenligning.
De har brugt nogenlunde samme antal penge som os.
Sorry to say, men:

Torres > Carroll
Luiz > Coates
Lukaku > Bellamy
Mata > Downing
Merieles > Adam
Hvis vi ser siden skifterne ser jeg Carroll slår torres, og i særdeleshed Bellamy slår Lukaku med MANGE længder. Specielt Lukaku/Bellamy sammenligningen er jeg målløs, grænsende til jeg syne det er useriøst. Bella har snart sagt ikke sat en fod forkert i sin sidste LFC periode. Trods begrænset spille tid.

Carroll kontra torres er lidt speciel, men Carroll´s alder slår torres og hans "kvaliteter" de sidste 3 år.... Ingen tvivl hos mig. Vel er Carroll ikke en succes, men det kan komme ;) Det kan det også med torres, men tror han har lavet en "sydamerikaner"(tidligt på toppen, og tidligt flop)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 22. nov, 2011 23:57

Luiz Coates er vel i bedste fald lige, Coates har intet vist, men heller ikke fået en fair chance. er det 25 min?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » onsdag, 23. nov, 2011 00:14

Thommo skrev:Luiz Coates er vel i bedste fald lige, Coates har intet vist, men heller ikke fået en fair chance. er det 25 min?
Og Luiz har vel vist at han kan tabe hovedet lidt for meget, han startede meget cool for dem, men synes aldrig rigtig han er kommet ove hans "nybegynder" niveau stadigvæk masser af fejl i hans spil, som ikke burde være der spilletid og alder taget i beragtning.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » onsdag, 23. nov, 2011 05:34

Kongegaard skrev:
Xenne skrev:Chelsea har siden Januar også brugt gevaldigt mange penge
Torres 50£M
Luiz 20£M

Lukaku 18£M
Mata 22£M
Meirelles 15£M

= 125£M

Bare lige til sammenligning.
De har brugt nogenlunde samme antal penge som os.
Sorry to say, men:

Torres > Carroll
Luiz > Coates
Lukaku > Bellamy
Mata > Downing
Merieles > Adam

Men alligevel var Liverpool > Chelsea.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 23. nov, 2011 06:42

mig_der skrev:
Thommo skrev:Luiz Coates er vel i bedste fald lige, Coates har intet vist, men heller ikke fået en fair chance. er det 25 min?
Og Luiz har vel vist at han kan tabe hovedet lidt for meget, han startede meget cool for dem, men synes aldrig rigtig han er kommet ove hans "nybegynder" niveau stadigvæk masser af fejl i hans spil, som ikke burde være der spilletid og alder taget i beragtning.
Gary Nevilles kommentar af David Luiz måde at spille på - sammenlignende den med en 10-årigs PlayStation spil - er faktisk ret morsom.
(Tænk, at jeg skulle komme til at skrive noget -næsten - positivt om den ene af Brødrene Grim).

http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/8 ... z1eSQoO3sA
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 23. nov, 2011 09:34

Cynwal skrev:
mig_der skrev:
Thommo skrev:Luiz Coates er vel i bedste fald lige, Coates har intet vist, men heller ikke fået en fair chance. er det 25 min?
Og Luiz har vel vist at han kan tabe hovedet lidt for meget, han startede meget cool for dem, men synes aldrig rigtig han er kommet ove hans "nybegynder" niveau stadigvæk masser af fejl i hans spil, som ikke burde være der spilletid og alder taget i beragtning.
Gary Nevilles kommentar af David Luiz måde at spille på - sammenlignende den med en 10-årigs PlayStation spil - er faktisk ret morsom.
(Tænk, at jeg skulle komme til at skrive noget -næsten - positivt om den ene af Brødrene Grim).

http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/8 ... z1eSQoO3sA

Jeg er helt enig. Coates er jeg helt sikker på bliver bedre end både Luiz og Jones. Giv ham lidt tid så kommer han.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. nov, 2011 11:05

Gary skrev:
Kongegaard skrev:
Xenne skrev:Chelsea har siden Januar også brugt gevaldigt mange penge
Torres 50£M
Luiz 20£M

Lukaku 18£M
Mata 22£M
Meirelles 15£M

= 125£M

Bare lige til sammenligning.
De har brugt nogenlunde samme antal penge som os.
Sorry to say, men:

Torres > Carroll
Luiz > Coates
Lukaku > Bellamy
Mata > Downing
Merieles > Adam

Men alligevel var Liverpool > Chelsea.
:lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bjarnereds » onsdag, 23. nov, 2011 20:49

Min største ønske enden næste season. Leje Carroll ud. 1køb Hazard. 2 køb Mario Gomez Eller L Podolski 3. Shawcross som han skal erstat Carra.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 23. nov, 2011 20:54

I den optimale verden:

- En erstatning for Carroll
- En erstatning for Downing
- En erstatning for Kuyt
- En erstatning for Adam
- En erstatning for Carragher

Og i den rækkefølge.
Best in the world at everything I do.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 23. nov, 2011 21:39

Alex Brockins skrev:I den optimale verden:

- En erstatning for Carroll
- En erstatning for Downing
- En erstatning for Kuyt- En erstatning for Adam
- En erstatning for Carragher

Og i den rækkefølge.
Det går imod mit korstog. Kuyt er uerstattelig. :D
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 23. nov, 2011 21:43

I øvrigt, så synes jeg mere og mere, at Soldado kunne være uhyre interessant. Uhyre hurtigt og meget træfsikker - i hvert fald i denne sæson.
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » onsdag, 23. nov, 2011 21:49

texnymann skrev:I øvrigt, så synes jeg mere og mere, at Soldado kunne være uhyre interessant. Uhyre hurtigt og meget træfsikker - i hvert fald i denne sæson.
Og også i aften. ;)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 23. nov, 2011 21:49

Jeg sad og så Napoli - City igår. Ezequil Lavezzi er en meget spændende spiller. Han er hurtig, driblestærk og har øjne for den kreative aflevering. Han scorer dog ikke så mange mål, men jeg tror han vil kunne udfylde en fin rolle som hængende angriber eller kant. Derudover er han arbejdsom og arbejder også hårdt uden bold. Jeg tror han ville passe fint ind på vores hold og tilføre den fornødne kreativitet og dynamik.

Cavani gjorde det også godt, men han er nok mere eftertraktet og dermed sværere at få fat i. Han er en god tekniker og kan skabe chancerne på egen hånd, men hans placeringsevne er også rigtig god, hvilket betyder, at han står på det rigtige sted og scorer de "nemme" mål. Alternativet til Cavani vil være Soldado, der har scoret bunkevis af mål på det seneste. Han er endnu mere boksspiller, hvilket selvfølgelig også er det vi mangler. Jeg tror i højere grad, at vi kan hente spillere som Soldado, Lavezzi og Cavani end Higuain og Gomez, som spiller for større klubber og måske lige er en tand bedre.

Jeg var dog en smule skuffet over Hamsik i kampen igår, og har ikke været imponeret i de kampe jeg har set med ham indtil videre - men jeg har heller ikke set mere end en håndfuld. Han har slet ikke samme arbejdsiver som de to andre, og har i de kampe jeg har set ikke virket som den kreative verdensklassespiller, som han er skreget op til. Dermed ikke sagt at han er dårlig, han er en god spiller, men efter min mening ikke på samme hylde som Lavezzi og Cavani.

Besvar