Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 07. dec, 2011 22:39

LFC_20 skrev:Syntes godt, vi kunne tage et kig på nogle af basels spillere, som xhaka, shaqiri & sommer!
Hvorfor Sommer? Shaqiri er de fleste storklubber vist allerede opmærksomme på.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » onsdag, 07. dec, 2011 23:01

Shaqiri ville være et meget interessant bekendtskab på højrekanten.. Tror hans fart, fysik og teknik ville være perfekt til PL..

Smid pengene og hent ham til sommer. Så kan de andre storklubber få lov til at slås om at betale en formue for Hazard..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Luffe
Indlæg: 45
Tilmeldt: fredag, 21. jan, 2011 18:27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Luffe » torsdag, 08. dec, 2011 00:07

HolmusMaximus skrev:Shaqiri ville være et meget interessant bekendtskab på højrekanten.. Tror hans fart, fysik og teknik ville være perfekt til PL..

Smid pengene og hent ham til sommer. Så kan de andre storklubber få lov til at slås om at betale en formue for Hazard..
Så er det en "skam", at de vandt 2-1 i aften :-) Jeg tror ikke han vil til Liverpool før han har afsluttet eventyret med Basel (læs: efter næste runde). Men jeg synes han er en god ide, og jeg tror også han er langt billigere end Eden Hazard. Som dog måske er faldet lidt i pris efter Lille røg ud af begge de Europæiske turneringer. Jeg tror stadig han vil være mit ønske køb når Chel$i nu fik min ynglings kreative midtbane Mata.

Jeg tror dog ikke at en winger er nok. Vi har den dårligste målscorer af de øverste hold, jeg mener kun det er 17 mål vi har scoret. Det er simpelthen ikke nok og jeg tror det skyldes, at vi mangler kreativitet på holdet. Den eneste mand vi har nu der kan skabe noget selv er Suarez (hvilket han nogle gange prøver lidt for meget) og så tildels Downing (som mangler at bevise lidt endnu) og Bellars.

Så min ønskeliste lyder nok således: En defensiv midtbanespiller på lån (Lass, De Jong eller Barton), en kreativ midtbanespiller (her er jeg lidt blank, jeg ved ikke hvem der vil til klubben og kan købes for penge, men måske kagawa kan lokkes eller den anden Lucas), en højre midtbanespiller (Shaqiri, Krasic fra Juve, Bojan eller ADAM JOHNSON) og så en angriber (Tevez, Rossi, Villa er nok alle urealistiske, så jeg har ikke ret mange bud udover Podolski, Llorente eller Solado)

Jeg tror ikke jeg kan få alle ønsker opfyldt, men så håber jeg bare det bliver en defensivmidt og en angriber. Vi mangler en til at dække for lucas og en med mål i støvlerne... Så kan det andet komme til sommer eller KK kan begynde at spille med Maxi og Bellars på hver deres kant :D

PS. der skal ikke spilles CHL bold i manchester efter jul !!!! HEHE... Jeg fryder mig.. :P :P :P

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 08. dec, 2011 00:41

Ham Gaston Ramirez er da lidt spændende
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

NHK

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NHK » torsdag, 08. dec, 2011 07:31

Luffe skrev:
HolmusMaximus skrev:Shaqiri ville være et meget interessant bekendtskab på højrekanten.. Tror hans fart, fysik og teknik ville være perfekt til PL..

Smid pengene og hent ham til sommer. Så kan de andre storklubber få lov til at slås om at betale en formue for Hazard..
Så er det en "skam", at de vandt 2-1 i aften :-) Jeg tror ikke han vil til Liverpool før han har afsluttet eventyret med Basel (læs: efter næste runde). Men jeg synes han er en god ide, og jeg tror også han er langt billigere end Eden Hazard. Som dog måske er faldet lidt i pris efter Lille røg ud af begge de Europæiske turneringer. Jeg tror stadig han vil være mit ønske køb når Chel$i nu fik min ynglings kreative midtbane Mata.

Jeg tror dog ikke at en winger er nok. Vi har den dårligste målscorer af de øverste hold, jeg mener kun det er 17 mål vi har scoret. Det er simpelthen ikke nok og jeg tror det skyldes, at vi mangler kreativitet på holdet. Den eneste mand vi har nu der kan skabe noget selv er Suarez (hvilket han nogle gange prøver lidt for meget) og så tildels Downing (som mangler at bevise lidt endnu) og Bellars.

Så min ønskeliste lyder nok således: En defensiv midtbanespiller på lån (Lass, De Jong eller Barton), en kreativ midtbanespiller (her er jeg lidt blank, jeg ved ikke hvem der vil til klubben og kan købes for penge, men måske kagawa kan lokkes eller den anden Lucas), en højre midtbanespiller (Shaqiri, Krasic fra Juve, Bojan eller ADAM JOHNSON) og så en angriber (Tevez, Rossi, Villa er nok alle urealistiske, så jeg har ikke ret mange bud udover Podolski, Llorente eller Solado)

Jeg tror ikke jeg kan få alle ønsker opfyldt, men så håber jeg bare det bliver en defensivmidt og en angriber. Vi mangler en til at dække for lucas og en med mål i støvlerne... Så kan det andet komme til sommer eller KK kan begynde at spille med Maxi og Bellars på hver deres kant :D

PS. der skal ikke spilles CHL bold i manchester efter jul !!!! HEHE... Jeg fryder mig.. :P :P :P
Enig omkring leje af en def. midt efter Spearings udvisning. Hvad med at lade Carra spille den def. midt i nogle kampe. Han spillede pladsen i starten af sine karriere, så vidt jeg husker.
Jeg ville også rigtig gerne have en fløjspiller mere, men jeg vurderer også, at det er vigtigst med en angriber. Vi har jo produceret chancer nok, men vi mangler effektiviteten/dygtigheden bl.a. illustreret ved alle vores stolpeskud, som hvis de var gået ind, ville have givet os 3. pladsen 4 eller var det 5 point efter citeh.
Vi kan ikke være afhængige af kun Carroll og SDuarez som angribere. Carroll skal udvikles, Suarez skal vel ikke være afslutteren på holdet, men indeholde alle en offensiv spillers facetter.
Desuden har vi altså kvalitetsspillere i Bella, Kuyt, Downing og Maxi ift. de yderste spillere i en 4-2-1-3, men 3 af dem nærmer sig sidste salgsdato, så det varer ikke længe, før der skal handles.
I en 4-2-1-3, som vel er KK's foretrukne systen, så mener du, at det er "1"eren, vi sal have en ny af ? Der mener jeg, at vi har Henderson, Stevie, Shelvey, og hvad med spillere som Pacheco og Suso, og endelig lod vi en Aquilani gå, så lige på den plads, mener jeg, at vi skal udvikle, det vi har.

Dvs. leje af en def. midt og en stjerneangriber, der har mange af Suarez' egenskaber, men som måske er en lidt mere klinisk afslutter. Han må gerne være dyr - nogle bud ?

Hr. Drejer
Indlæg: 13734
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. dec, 2011 10:08

Lille er ude af CL, det er oplagt at gå efter Hazard. Vi laver en 'Suarez' og snyder storholdene i CL. Den skal prøves. Jeg tror måske at Manchester holdene vil prøve, men City skal have tyndet ud i truppen, så måske de alligevel ikke vil prøve, så er der man u tilbage, og dem kan vi konkurrere med. Det er oplagt, gå efter Hazard i januar (og en 'Ian Rush').
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. dec, 2011 11:12

Fribytter skrev:
LFC_20 skrev:Syntes godt, vi kunne tage et kig på nogle af basels spillere, som xhaka, shaqiri & sommer!
Hvorfor Sommer? Shaqiri er de fleste storklubber vist allerede opmærksomme på.
Sommer er et kæmpetalent. Han var noget i retning af MVP ved U-EM i sommers. Vi er godt besat på målmandsposten med Reina, men i et længere perspektiv ligner Sommer en af de næste 10 års allerbedste målmænd. Hvis man kan få ham nu til en overkommelig pris skal det overvejes, om 5 år er han MEGET dyr.

Shaqiri og Xhaka er bestemt også værd at kikke på. Bare det at have en mand der hedder Granit til fornavn er imo en pose penge værd... :D
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

JimmyR
Indlæg: 165
Tilmeldt: onsdag, 26. jan, 2011 13:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JimmyR » torsdag, 08. dec, 2011 13:06

Shaqiri ser rigtig spændende og han burde være en af de spillere der bliver kigget på for at forbedre vores kreativitet.

prismæssigt burde han vel også være mere tilgængelig end Götze, hazard osv. taget Basels størrelse i betragtning kan de vel blive tvunget til at sælge?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 08. dec, 2011 13:47

Hr. Drejer skrev:Lille er ude af CL, det er oplagt at gå efter Hazard. Vi laver en 'Suarez' og snyder storholdene i CL. Den skal prøves. Jeg tror måske at Manchester holdene vil prøve, men City skal have tyndet ud i truppen, så måske de alligevel ikke vil prøve, så er der man u tilbage, og dem kan vi konkurrere med. Det er oplagt, gå efter Hazard i januar (og en 'Ian Rush').
Det ville være herligt, hvis vi kunne overraske på den måde. Det kan dog tilføjes, at Dortmund også er ude af CL, så hvad med Götze? Ajax røg også ud, så hvad med Eriksen?

Vi kan passende byde på dem alle (og måske Adam Johnson også) og se, om der skulle være nogen, der er interesserede i at handle med os. Samtidig ville vi måske få en idé om, hvorvidt de pågældende spillere har nogen interesse i at spille for et Liverpool-hold, der stadig har et stykke vej op til de bedste PL-hold.

Pato kan vi sådan set også byde på, hvis rygterne om, at Milan vil slippe ham for at gøre plads til Tevez er sande? Ligeledes ser jeg heller ingen grund til ikke at lægge et cheeky bud på Villa, for at teste rygterne om ufred i Barcelona.

I sidste ende handler det vel for os om, at få fat i en enkelt klassespiller, hvis ellers vi har et transferbudget. Ellers er øvelsen ligegyldig - og det er vores spekulationer også.
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 08. dec, 2011 14:25

ScouseForever skrev:
Fribytter skrev:
LFC_20 skrev:Syntes godt, vi kunne tage et kig på nogle af basels spillere, som xhaka, shaqiri & sommer!
Hvorfor Sommer? Shaqiri er de fleste storklubber vist allerede opmærksomme på.
Sommer er et kæmpetalent. Han var noget i retning af MVP ved U-EM i sommers. Vi er godt besat på målmandsposten med Reina, men i et længere perspektiv ligner Sommer en af de næste 10 års allerbedste målmænd. Hvis man kan få ham nu til en overkommelig pris skal det overvejes, om 5 år er han MEGET dyr.

Shaqiri og Xhaka er bestemt også værd at kikke på. Bare det at have en mand der hedder Granit til fornavn er imo en pose penge værd... :D
- Kunne ikke være mere enig :)

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » torsdag, 08. dec, 2011 19:28

HolmusMaximus skrev:Shaqiri ville være et meget interessant bekendtskab på højrekanten.. Tror hans fart, fysik og teknik ville være perfekt til PL..

Smid pengene og hent ham til sommer. Så kan de andre storklubber få lov til at slås om at betale en formue for Hazard..
Jeg vil nu langt hellere have Hazard istedet for Shaqiri. Han er meget dyrere ja men er os meget bedre!
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. dec, 2011 20:43

texnymann skrev:
Hr. Drejer skrev:Lille er ude af CL, det er oplagt at gå efter Hazard. Vi laver en 'Suarez' og snyder storholdene i CL. Den skal prøves. Jeg tror måske at Manchester holdene vil prøve, men City skal have tyndet ud i truppen, så måske de alligevel ikke vil prøve, så er der man u tilbage, og dem kan vi konkurrere med. Det er oplagt, gå efter Hazard i januar (og en 'Ian Rush').
Det ville være herligt, hvis vi kunne overraske på den måde. Det kan dog tilføjes, at Dortmund også er ude af CL, så hvad med Götze? Ajax røg også ud, så hvad med Eriksen?

Vi kan passende byde på dem alle (og måske Adam Johnson også) og se, om der skulle være nogen, der er interesserede i at handle med os. Samtidig ville vi måske få en idé om, hvorvidt de pågældende spillere har nogen interesse i at spille for et Liverpool-hold, der stadig har et stykke vej op til de bedste PL-hold.

Pato kan vi sådan set også byde på, hvis rygterne om, at Milan vil slippe ham for at gøre plads til Tevez er sande? Ligeledes ser jeg heller ingen grund til ikke at lægge et cheeky bud på Villa, for at teste rygterne om ufred i Barcelona.

I sidste ende handler det vel for os om, at få fat i en enkelt klassespiller, hvis ellers vi har et transferbudget. Ellers er øvelsen ligegyldig - og det er vores spekulationer også.
Hehe, ambitiøst, må jeg sige...tænk, hvis de allesammen sagde ja, så skulle Mr. Henry godt nok have den store tegnebog frem. ;)

Serøst: Götze tror jeg ikke på, tror han er alt for dyr. Chr. Eriksen, han siger selv at han helst vil til Spanien, og jeg tror også at han rent fysisk ville komme til kort i PrL. Villa er imo nok for dyr ift hans alder, og Carlos Tevez? Ingen tvivl om mandens evner på banen, men hans meritter udenfor banen bør få KK til at tænke sig om mindst to gange inden han byder på ham. Adam Johnson har vist lige forlænget i City men har tidligere været rygtet utilfreds, så måske er forlængelsen kun et skaktræk for at presse hans pris opad. Jeg tror stadig han kan være et seriøst bud på en ny LFC-spiller.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 08. dec, 2011 21:19

ScouseForever skrev:
texnymann skrev:Pato kan vi sådan set også byde på, hvis rygterne om, at Milan vil slippe ham for at gøre plads til Tevez er sande? Ligeledes ser jeg heller ingen grund til ikke at lægge et cheeky bud på Villa, for at teste rygterne om ufred i Barcelona.
Hehe, ambitiøst, må jeg sige...tænk, hvis de allesammen sagde ja, så skulle Mr. Henry godt nok have den store tegnebog frem. ;)

Serøst: Götze tror jeg ikke på, tror han er alt for dyr. Chr. Eriksen, han siger selv at han helst vil til Spanien, og jeg tror også at han rent fysisk ville komme til kort i PrL. Villa er imo nok for dyr ift hans alder, og Carlos Tevez? Ingen tvivl om mandens evner på banen, men hans meritter udenfor banen bør få KK til at tænke sig om mindst to gange inden han byder på ham. Adam Johnson har vist lige forlænget i City men har tidligere været rygtet utilfreds, så måske er forlængelsen kun et skaktræk for at presse hans pris opad. Jeg tror stadig han kan være et seriøst bud på en ny LFC-spiller.
1) Hvornår stopper det fysik argument med at dukke op? Der er da mange spillere, der ikke er fysisk stærke. Specielt på topholdene, som vi vil gerne vil høre til.
Jeg tror dog du har ret i at han hellere vil til Spanien.

2) Nu skriver Texnymann jo ikke at vi skal byde på Tevez, men at Milan vil, og vi derfor kunne byde på Pato.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 08. dec, 2011 21:39

AJ skrev:
ScouseForever skrev:
texnymann skrev:Pato kan vi sådan set også byde på, hvis rygterne om, at Milan vil slippe ham for at gøre plads til Tevez er sande? Ligeledes ser jeg heller ingen grund til ikke at lægge et cheeky bud på Villa, for at teste rygterne om ufred i Barcelona.
Hehe, ambitiøst, må jeg sige...tænk, hvis de allesammen sagde ja, så skulle Mr. Henry godt nok have den store tegnebog frem. ;)

Serøst: Götze tror jeg ikke på, tror han er alt for dyr. Chr. Eriksen, han siger selv at han helst vil til Spanien, og jeg tror også at han rent fysisk ville komme til kort i PrL. Villa er imo nok for dyr ift hans alder, og Carlos Tevez? Ingen tvivl om mandens evner på banen, men hans meritter udenfor banen bør få KK til at tænke sig om mindst to gange inden han byder på ham. Adam Johnson har vist lige forlænget i City men har tidligere været rygtet utilfreds, så måske er forlængelsen kun et skaktræk for at presse hans pris opad. Jeg tror stadig han kan være et seriøst bud på en ny LFC-spiller.
1) Hvornår stopper det fysik argument med at dukke op? Der er da mange spillere, der ikke er fysisk stærke. Specielt på topholdene, som vi vil gerne vil høre til.
Jeg tror dog du har ret i at han hellere vil til Spanien.

2) Nu skriver Texnymann jo ikke at vi skal byde på Tevez, men at Milan vil, og vi derfor kunne byde på Pato.
1. Det er da rigtigt, og jeg kan jo heller ikke bevise, at Eriksen vil få det svært i PL. Det er bare den fornemmelse, jeg sidder med. Jeg har bl.a. svært ved at se ham klare sig igennem jule-/nytårsprogrammet.

2. Korrekt. Det har jeg fejl-læst. Heldigvis, for jeg ser da langt hellere Pato på Anfield end Tevez.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

NHK

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NHK » fredag, 09. dec, 2011 09:14

texnymann skrev:
Hr. Drejer skrev:Lille er ude af CL, det er oplagt at gå efter Hazard. Vi laver en 'Suarez' og snyder storholdene i CL. Den skal prøves. Jeg tror måske at Manchester holdene vil prøve, men City skal have tyndet ud i truppen, så måske de alligevel ikke vil prøve, så er der man u tilbage, og dem kan vi konkurrere med. Det er oplagt, gå efter Hazard i januar (og en 'Ian Rush').
Det ville være herligt, hvis vi kunne overraske på den måde. Det kan dog tilføjes, at Dortmund også er ude af CL, så hvad med Götze? Ajax røg også ud, så hvad med Eriksen?

Vi kan passende byde på dem alle (og måske Adam Johnson også) og se, om der skulle være nogen, der er interesserede i at handle med os. Samtidig ville vi måske få en idé om, hvorvidt de pågældende spillere har nogen interesse i at spille for et Liverpool-hold, der stadig har et stykke vej op til de bedste PL-hold.

Pato kan vi sådan set også byde på, hvis rygterne om, at Milan vil slippe ham for at gøre plads til Tevez er sande? Ligeledes ser jeg heller ingen grund til ikke at lægge et cheeky bud på Villa, for at teste rygterne om ufred i Barcelona.

I sidste ende handler det vel for os om, at få fat i en enkelt klassespiller, hvis ellers vi har et transferbudget. Ellers er øvelsen ligegyldig - og det er vores spekulationer også.
Spændende navne, Tex. Villa + Hazard ville virkelig give os et løft, og det ville Johnson + Pato også. Måske er det i virkeligheden andre end Erichsen selv, der gerne ser ham i Spanien.

Brad Jones, Wilson (hvis han ikke indgår i planerne), Aurelio, Darby, Pacheco (hvis han ikke indgår i planerne)
Aquilani er så godt som solgt, måske kunne vi komme af med Cole. De 2 sidstnævntes lønninger modsvarer givetvis, hvad vi skal betale Villa og Hazard i løn, så det er måske overkomeligt. Får vi Hazard eller en Johnson, så kan en Kuyt eller Maxi godt sælges imo, da vi givetvis ikke vil have dem mere end max. en sæson mere.

En def. midt lejesvend skal vi dog fortsat have fat i til januar.

Besvar