Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » fredag, 09. dec, 2011 09:49

Luffe skrev:
HolmusMaximus skrev:Shaqiri ville være et meget interessant bekendtskab på højrekanten.. Tror hans fart, fysik og teknik ville være perfekt til PL..

Smid pengene og hent ham til sommer. Så kan de andre storklubber få lov til at slås om at betale en formue for Hazard..
Så er det en "skam", at de vandt 2-1 i aften :-) Jeg tror ikke han vil til Liverpool før han har afsluttet eventyret med Basel (læs: efter næste runde). Men jeg synes han er en god ide, og jeg tror også han er langt billigere end Eden Hazard. Som dog måske er faldet lidt i pris efter Lille røg ud af begge de Europæiske turneringer. Jeg tror stadig han vil være mit ønske køb når Chel$i nu fik min ynglings kreative midtbane Mata.

Jeg tror dog ikke at en winger er nok. Vi har den dårligste målscorer af de øverste hold, jeg mener kun det er 17 mål vi har scoret. Det er simpelthen ikke nok og jeg tror det skyldes, at vi mangler kreativitet på holdet. Den eneste mand vi har nu der kan skabe noget selv er Suarez (hvilket han nogle gange prøver lidt for meget) og så tildels Downing (som mangler at bevise lidt endnu) og Bellars.
Vi producerer da mindst lige så mange chancer som de andre tophold, så det er vel ikke kreativiteten, der er et problem. Problemet er målscoreren som mangler. De fleste (incl undertegnede) havde jo nok (urealistisk) håbet, at Carroll havde scoret kasser på stribe. Suarez kommer nok aldrig til at score 20+ mål i en sæson i PL, så der mangler da lidt.
Jeg forventer dog stadig at det bliver Carroll. På et eller andet tidspunkt siger al sandsynlighed jo, at han rammer ved siden af keeperen - Han har altså været absurd uheldig med keeperne - både mange store redninger og de gange, hvor han har ramt lige på keeperen. når de første mål kommer -> selvtillid og så når han alligevel 20 PL-mål i denne sæson :dance:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 09. dec, 2011 13:20

ScouseForever skrev:
AJ skrev:
ScouseForever skrev:
texnymann skrev:Pato kan vi sådan set også byde på, hvis rygterne om, at Milan vil slippe ham for at gøre plads til Tevez er sande? Ligeledes ser jeg heller ingen grund til ikke at lægge et cheeky bud på Villa, for at teste rygterne om ufred i Barcelona.
Hehe, ambitiøst, må jeg sige...tænk, hvis de allesammen sagde ja, så skulle Mr. Henry godt nok have den store tegnebog frem. ;)

Serøst: Götze tror jeg ikke på, tror han er alt for dyr. Chr. Eriksen, han siger selv at han helst vil til Spanien, og jeg tror også at han rent fysisk ville komme til kort i PrL. Villa er imo nok for dyr ift hans alder, og Carlos Tevez? Ingen tvivl om mandens evner på banen, men hans meritter udenfor banen bør få KK til at tænke sig om mindst to gange inden han byder på ham. Adam Johnson har vist lige forlænget i City men har tidligere været rygtet utilfreds, så måske er forlængelsen kun et skaktræk for at presse hans pris opad. Jeg tror stadig han kan være et seriøst bud på en ny LFC-spiller.
1) Hvornår stopper det fysik argument med at dukke op? Der er da mange spillere, der ikke er fysisk stærke. Specielt på topholdene, som vi vil gerne vil høre til.
Jeg tror dog du har ret i at han hellere vil til Spanien.

2) Nu skriver Texnymann jo ikke at vi skal byde på Tevez, men at Milan vil, og vi derfor kunne byde på Pato.
1. Det er da rigtigt, og jeg kan jo heller ikke bevise, at Eriksen vil få det svært i PL. Det er bare den fornemmelse, jeg sidder med. Jeg har bl.a. svært ved at se ham klare sig igennem jule-/nytårsprogrammet.

2. Korrekt. Det har jeg fejl-læst. Heldigvis, for jeg ser da langt hellere Pato på Anfield end Tevez.
Tak til AJ for at påpege, at jeg ikke nævnte Tevez. Jeg ville personligt gerne have ham i LFC (mest på grund af hans fighter-indstilling og målnæse), men anser det for endnu mere usandsynligt end de nævnte, og derudover gør hans opførsel udenfor banen (samt det faktum, at ingen ved, hvor han befinder sig rent fysisk/formmæssigt lige nu) ham til lidt af en lottokupon.

Angående Eriksens manglende fysik, så gør det samme sig gældende for Hazard, Götze og Pato og mange andre teknisk velfunderede og huritge spillere. Så længe deres spidskompetencer er gode nok, så tror jeg sagtens at de kan matche (og muligvis overgå) deres mere fysiske modstandere i PL.
Kloppite

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » fredag, 09. dec, 2011 13:32

On a different note, end angrebsproblemer og offensive wonderkids...

Kan læse mig til at både Arsenal og Tottenham tilsyneladende skulle være ude efter Vertonghen i Ajax.. Der nævnes en pris på 10mio pund..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... x-anfoerer

Da vores bagkæde gør det ganske fornuftigt for tiden og ikke mindst at vi har Coates i kulissen er dette måske ikke det mest åbenlyse område af truppen at forstærke. MEN med det jeg har set til Vertonghen i ChL tegner han ganske simpelt til at blive en af verdens bedste CBs i fremtiden. For den sølle sum af 10mio mener jeg simpelthen at vi burde blande os i kampen om Vertonghens underskrift!

imo repræsenterer Vertonghen til en pris på 10-12mio pund bedre værdi end en overvurderet, omend fornuftig, Cahill, som tidligere har været på tale.. Vertonghen ville være en super FSG-investering for fremtiden og ville passe så perfekt til at løfte faklen efter både Carra og Agger (som jo pt - 7,9,13 er inde i en super skadesfri stime :army7: ).

what say ye..?
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 09. dec, 2011 13:58

HolmusMaximus skrev:On a different note, end angrebsproblemer og offensive wonderkids...

Kan læse mig til at både Arsenal og Tottenham tilsyneladende skulle være ude efter Vertonghen i Ajax.. Der nævnes en pris på 10mio pund..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... x-anfoerer

Da vores bagkæde gør det ganske fornuftigt for tiden og ikke mindst at vi har Coates i kulissen er dette måske ikke det mest åbenlyse område af truppen at forstærke. MEN med det jeg har set til Vertonghen i ChL tegner han ganske simpelt til at blive en af verdens bedste CBs i fremtiden. For den sølle sum af 10mio mener jeg simpelthen at vi burde blande os i kampen om Vertonghens underskrift!

imo repræsenterer Vertonghen til en pris på 10-12mio pund bedre værdi end en overvurderet, omend fornuftig, Cahill, som tidligere har været på tale.. Vertonghen ville være en super FSG-investering for fremtiden og ville passe så perfekt til at løfte faklen efter både Carra og Agger (som jo pt - 7,9,13 er inde i en super skadesfri stime :army7: ).

what say ye..?
Taget i betragtning, at vi i øjeblikket har det bedste forsvar i PL sammen med de to gange Manchester, så mener jeg ikke, at vi skal bruge penge på at forstærke os i den ende. Det er der ikke mange ekstra point i, efter min overbevisning.

Men da vi kun er det 10. bedste hold til at score mål - på trods af at vi skaber mange chancer - så mener jeg, at vi bør koncentrere vores eventuelle brug af midler på den offensive del af banen.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 09. dec, 2011 18:00

Det kan godt være vi ikke har lukket mange mål ind, men vi har intet mindre end tre gange været foran på hjemmebane for så at smide point. Mod Sunderland, Man Utd og Norwich. Det er sådan noget der koster i tabellen. Desuden vil et godt/bedre forsvar give en Lucas eller en anden defensiv midtbanespiller bedre mulighed for at stå langt fremme, hvilket også styrker offensiven.

Men det støste problem, har du ret i, har været manglende skarphed foran mål.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 09. dec, 2011 18:05

texnymann skrev:
HolmusMaximus skrev:On a different note, end angrebsproblemer og offensive wonderkids...

Kan læse mig til at både Arsenal og Tottenham tilsyneladende skulle være ude efter Vertonghen i Ajax.. Der nævnes en pris på 10mio pund..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... x-anfoerer

Da vores bagkæde gør det ganske fornuftigt for tiden og ikke mindst at vi har Coates i kulissen er dette måske ikke det mest åbenlyse område af truppen at forstærke. MEN med det jeg har set til Vertonghen i ChL tegner han ganske simpelt til at blive en af verdens bedste CBs i fremtiden. For den sølle sum af 10mio mener jeg simpelthen at vi burde blande os i kampen om Vertonghens underskrift!

imo repræsenterer Vertonghen til en pris på 10-12mio pund bedre værdi end en overvurderet, omend fornuftig, Cahill, som tidligere har været på tale.. Vertonghen ville være en super FSG-investering for fremtiden og ville passe så perfekt til at løfte faklen efter både Carra og Agger (som jo pt - 7,9,13 er inde i en super skadesfri stime :army7: ).

what say ye..?
Taget i betragtning, at vi i øjeblikket har det bedste forsvar i PL sammen med de to gange Manchester, så mener jeg ikke, at vi skal bruge penge på at forstærke os i den ende. Det er der ikke mange ekstra point i, efter min overbevisning.

Men da vi kun er det 10. bedste hold til at score mål - på trods af at vi skaber mange chancer - så mener jeg, at vi bør koncentrere vores eventuelle brug af midler på den offensive del af banen.
Helt enig, det er foran modstandernes mål, det halter, ikke så meget vores eget. Det hører dog med, at vi har været ekstremt uheldige med træværket, incl. et pat stykker forleden mod Fulham er vi vist oppe på 12-13 gange stolpe-ud so far. Det må for F..... da snart blive til stolpe-ind i stedet.

Læg dertil at vi har brændt 3 (4?) straffespark, så bliver bundlinien, at vi snildt kunne have scoret i hvert fald 8-10 mål mere end vi har; i så fald havde vi ligget væsentligt bedre i tabellen end tilfældet er.

Men enig, en kynisk målræv kan vi godt bruge. En Mario Gomez fx. Eller hvorfor var det ikke os der fandt en Chicharito?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 09. dec, 2011 18:07

AJ skrev:Det kan godt være vi ikke har lukket mange mål ind, men vi har intet mindre end tre gange været foran på hjemmebane for så at smide point. Mod Sunderland, Man Utd og Norwich. Det er sådan noget der koster i tabellen. Desuden vil et godt/bedre forsvar give en Lucas eller en anden defensiv midtbanespiller bedre mulighed for at stå langt fremme, hvilket også styrker offensiven.

Men det støste problem, har du ret i, har været manglende skarphed foran mål.
Korrekt, men det er jo også fordi vi ikke har gjort arbejdet færdigt og lukket kampene, da vi havde chancen. Det er dumt, for en tilfældig kontrascoring til modstanderen kan man altid løbe ind i.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » fredag, 09. dec, 2011 20:26

texnymann skrev:
HolmusMaximus skrev:On a different note, end angrebsproblemer og offensive wonderkids...

Kan læse mig til at både Arsenal og Tottenham tilsyneladende skulle være ude efter Vertonghen i Ajax.. Der nævnes en pris på 10mio pund..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... x-anfoerer

Da vores bagkæde gør det ganske fornuftigt for tiden og ikke mindst at vi har Coates i kulissen er dette måske ikke det mest åbenlyse område af truppen at forstærke. MEN med det jeg har set til Vertonghen i ChL tegner han ganske simpelt til at blive en af verdens bedste CBs i fremtiden. For den sølle sum af 10mio mener jeg simpelthen at vi burde blande os i kampen om Vertonghens underskrift!

imo repræsenterer Vertonghen til en pris på 10-12mio pund bedre værdi end en overvurderet, omend fornuftig, Cahill, som tidligere har været på tale.. Vertonghen ville være en super FSG-investering for fremtiden og ville passe så perfekt til at løfte faklen efter både Carra og Agger (som jo pt - 7,9,13 er inde i en super skadesfri stime :army7: ).

what say ye..?
Taget i betragtning, at vi i øjeblikket har det bedste forsvar i PL sammen med de to gange Manchester, så mener jeg ikke, at vi skal bruge penge på at forstærke os i den ende. Det er der ikke mange ekstra point i, efter min overbevisning.

Men da vi kun er det 10. bedste hold til at score mål - på trods af at vi skaber mange chancer - så mener jeg, at vi bør koncentrere vores eventuelle brug af midler på den offensive del af banen.
Helt enig med dig (og flere) om at vi bestemt pt kunne bruge en rigtig goal-getter...

MEN bliver Agger atter lang tidsskadet (7-9-13 det sker ikke) står vi tilbage med en bagkæde bestående af en over-the-hill carra, en Skrtel som kun præsterer med Agger ved sin side samt en Coates, som tegner godt men jo ret beset er lidt af et wildcard! Min kære mor har lært mig at man ikke skal tage sorgerne på forskud, men det skader vel ikke at være godt garderet i den defensive ende af holdkortet, hvor vi så ofte har haft problemer... Jeg mener bare at Vertonghen er for stort et talent til lade konkurrenterne fra London løbe med ham uden kamp!

Dette udelukker imo bestemt ikke at gå benhårdt efter den stürmer som i den anden ende af banen skal sørge for at lave de 20+ mål/sæsonen...
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » fredag, 09. dec, 2011 23:26

Kan Vertonghen egentlig ikke også spille både CB, CDM og back? Det kunne være rart med en alsidig og lovende spiller der kan agere backup for både Enrique, Lucas og Skrtel/Agger.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » fredag, 09. dec, 2011 23:32

Nicoen skrev:Kan Vertonghen egentlig ikke også spille både CB, CDM og back? Det kunne være rart med en alsidig og lovende spiller der kan agere backup for både Enrique, Lucas og Skrtel/Agger.
Den tanke har jeg også tænkt. Han kunne være perfekt lige nu. Jeg ser ham lidt som en Hamann-type, der også kan spille midterforsvarer. Han er dog anfører, men det har jo ikke forhindret dem i at sælge før.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 10. dec, 2011 10:53

http://www.liverpool.no/rykter.aspx

Fernando er det bedste rygte jeg længe har læst. Han er bedre end Lucas i mine øjne, han mere pasningssiker og læser spiller fantastisk, har hårdheden til PL. Det ville være en kanonspiller for Liverpool. Og Porto er vel ude af CL ik ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Jack Cade
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 17. jan, 2011 17:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jack Cade » søndag, 11. dec, 2011 19:39

Tror i, at vi forstærker os i januarvinduet? Jeg har svært ved at vænne mig til, at vi har penge til at købe gode forstærkninger, og svært ved at vurdere, hvor langt NESV er villige til at punge ud med for succes..

Vi er blevet kædet sammen med Lucas Rodrigues og Gaston Ramirez. Især den første ville være for vildt at få fat i!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 11. dec, 2011 20:11

Jack Cade skrev:Tror i, at vi forstærker os i januarvinduet? Jeg har svært ved at vænne mig til, at vi har penge til at købe gode forstærkninger, og svært ved at vurdere, hvor langt NESV er villige til at punge ud med for succes..

Vi er blevet kædet sammen med Lucas Rodrigues og Gaston Ramirez. Især den første ville være for vildt at få fat i!

Jeg tror helt sikkert de forstærker sig til jan, såfremt de kan blive enige med spilleren / spillerne de ønsker.
Men Liverpool står et sted, hvor der kun skal købes kvalitet ind.
Til sommer ryger Joe Cole og Aqua samt Aurilo sikkert. Spearing syntes jeg skal udlejes til en pl klub for 1 sæson, til sommer.
Liverpool er på vej, det har fået styr på defensiven, og mangler lige det sidste offensivt og centralt på midten. Det ærger mig meget at Andy Carroll ikke snart rykker. Han brænder også en straffer mod Chelsea. Men det tager åbenbart lidt tid med Andy, han skal nok komme.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 11. dec, 2011 20:21

Der er slet ingen tvivl om at Liverpool forstærker sig til januar. Vi kæmper om en CL plads, og den kamp er meget hård. For at vinde en CL plads skal man score mål, og det har det knebet gevaldigt med i denne sæson. Jeg håber vi kigger efter spillere der kan score mål, og helst spillere, der ikke skal bruge 117 kampe, for at falde til.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 11. dec, 2011 21:40

Har vi udover Torres haft nogen god målscorer siden Owen?

Suarez er fantastisk og kan skabe noget ud af ingenting samt at han tiltrækker sig modstandernes opmærksomhed, hvilket giver plads til vores andre spillere. Desværre scorer han for lidt og der er ikke andre der kan score i mellemtiden.

Kort sagt: vi mangler i den grad en der kan finde nettet.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar