Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 06. jan, 2012 14:53

Zarate.
Luke De Jong.
Darren Bent.
Wellinton.

Er dagens rygter pt. Det er latterligt, så mange rygter der kan startes om over ingenting.

Skulle jeg vælge blandt ovennævnte blev det Luke De Jong. Selv om Wellinton har en imponerende scoringsstatistik. Zarate har ikke spillet overhovedet i Inter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af matty » fredag, 06. jan, 2012 15:43

ud fra dagens rygter håber jeg lidt på Welliton Soares fra spartak :) han ser sku god ud :) og har (ud fra de videoklip jeg har set) både speed og teknik nok til at skabe mål på egen hånd, hvilket er noget vi har manglet. (jaja suarez har teknik, men sys sku ikk han er så hurtig igen.) og Welliton ville også kunne gå med ind i kombinationerne :) han ville imø være et super køb
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Freyrhlyns
Indlæg: 6
Tilmeldt: søndag, 04. dec, 2011 18:17

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Freyrhlyns » fredag, 06. jan, 2012 15:48

I følge den officelle hjemmeside er en Bent aftale så godt som klar, dog ikke helt officelt: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... nt-is-done


Er der nogen der har en idé om hvor stort et beløb der er tale om?

Er skrækslagen for at vi skal til kaste kassen ud efter en "semi god" angriber.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » fredag, 06. jan, 2012 15:52

Kelly skrev:Zarate.
Luke De Jong.
Darren Bent.
Wellinton.

Er dagens rygter pt. Det er latterligt, så mange rygter der kan startes om over ingenting.

Skulle jeg vælge blandt ovennævnte blev det Luke De Jong. Selv om Wellinton har en imponerende scoringsstatistik. Zarate har ikke spillet overhovedet i Inter.
Bent er jeg ikke vild me. Luuk De Jong er jeg også imponeret af, men er han en finisher/poacher? Hvis det er Welliton fra Spartak Moskva vi linkes med vil jeg være ellevild. Ham er jeg virkelig imponeret af. Dygtig afslutter, hurtig og kan noget på egen hånd.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 06. jan, 2012 15:54

Freyrhlyns skrev:I følge den officelle hjemmeside er en Bent aftale så godt som klar, dog ikke helt officelt: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... nt-is-done


Er der nogen der har en idé om hvor stort et beløb der er tale om?

Er skrækslagen for at vi skal til kaste kassen ud efter en "semi god" angriber.
Det er ikke en udmelding fra klubben, blot en på den officielle side viderebragt historie fra et andet medie - i dette tilfælde den lidet pålidelige side Clean Sheets Allround (http://www.cleansheetsallround.co.uk/20 ... nt-is-done). De har endvidere deres informationer fra en Mirror-journalists twitter, så det er vist så løst, som det kan blive.

Dog er det bekymrende, at så mange snakker om Bent for tiden - det kunne tyde på, at der er en vis aktivitet fra vores side. Der er sjældent så meget røg uden bare en smule ild.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 06. jan, 2012 18:07

Hoilett i Blackburn har blot et halvt år tilbage af hans kontrakt - jeg kunne godt tænke mig, at vi hentede ham til et relativt lavt beløb.

Mht. Bent er jeg i tvivl - der er mange gode argumenter for og imod et evt. køb. Vi mangler dog en angriber der kan score mål (det kan Bent) og jeg har svært ved, at sætte navn på en topklasse angriber, som vil skifte til os, som vel hører til i bunden af toppen / toppen af de næstbedste som situationen er pt.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 06. jan, 2012 18:49

athomsen skrev:Hoilett i Blackburn har blot et halvt år tilbage af hans kontrakt - jeg kunne godt tænke mig, at vi hentede ham til et relativt lavt beløb.

Mht. Bent er jeg i tvivl - der er mange gode argumenter for og imod et evt. køb. Vi mangler dog en angriber der kan score mål (det kan Bent) og jeg har svært ved, at sætte navn på en topklasse angriber, som vil skifte til os, som vel hører til i bunden af toppen / toppen af de næstbedste som situationen er pt.
Enig!
Hoilett er en fed type synes jeg. En der kan noget på egen hånd(hvilket jeg bestemt mener vi mangler en del af). Og hvis man går ud fra han kan fås til en lav pris så er der ikke noget galt i at tage chancen. Kan ske han flopper, men det er chancen værd.
Mht Bent er jeg også sådan lidt 'bob-bob'. Det var ikke den angriber jeg havde håbet, men på den anden side hvis han købes så vil jeg være glad for signingen og nyde alle de mål han banker ind.

Bent og Hoilett - Go for it!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 06. jan, 2012 18:56

@ Kelly

Zarate har spillet for Inter. I Serie A har han startet inde 6 gange og i CL 4 gange. Han har dog kun haft 1 assist i ligaen, samt 1 mål og en assist i CL.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 06. jan, 2012 19:09

AJ skrev:@ Kelly

Zarate har spillet for Inter. I Serie A har han startet inde 6 gange og i CL 4 gange. Han har dog kun haft 1 assist i ligaen, samt 1 mål og en assist i CL.

Ok. Inden han kom til Inter (på leje mener jeg), syntes jeg han havde en god periode. Jeg tvivler bare på han er en forstærkning.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. jan, 2012 19:42

http://www.bold.dk/nyt/QPR-byder-paa-Samba

Altså, hvis Blackburn så meget som OVERVEJER at sælge Samba for 45 mill., så må KK på banen og byde 50. Samba vil være en forstærkning for stort set alle hold i PL, og selvom vores forsvar har set godt ud i år, så er Carra ikke evigt ung, og kan man stole på at Agger fortsætter sit skadesfri run?

Et midterforsvar med Agger, Skrtel og Samba til at rotere på pladserne og Coates som fremtidens mand vil imo være et af PL´s allerbedste.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 06. jan, 2012 19:46

ScouseForever skrev:http://www.bold.dk/nyt/QPR-byder-paa-Samba

Altså, hvis Blackburn så meget som OVERVEJER at sælge Samba for 45 mill., så må KK på banen og byde 50. Samba vil være en forstærkning for stort set alle hold i PL, og selvom vores forsvar har set godt ud i år, så er Carra ikke evigt ung, og kan man stole på at Agger fortsætter sit skadesfri run?

Et midterforsvar med Agger, Skrtel og Samba til at rotere på pladserne og Coates som fremtidens mand vil imo være et af PL´s allerbedste.
Enig
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 06. jan, 2012 21:01

Jeg synes slet ikke Samba er god nok/passer til et tophold. Han er genial til et klub som Blackburn, der skal fighte sig til sejrene. Men jeg ser ham ikke som kompatibel med vores spillestil. Han er ikke bedre end Skrtel på bolden, og han har ellers fået meget kritik for sin behandling af denne. Så hellere lade Coates udvikle sig, eller hente en spiller der for alvor ville kunne være en profil på et tophold, såsom Vertonghen.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11308
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 06. jan, 2012 22:16

Kelly skrev:Zarate.
Luke De Jong.
Darren Bent.
Det er altså ikke ham her der går rygter om:
Billede

Der er flere, som skriver Luke - men han hedder altså Luuk, hvilket heller ikke udtales ligesom Luke men snarere udtales "Lyk" eller "Lyhk"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 06. jan, 2012 23:20

Man skal da købe Samba for den slags penge. På trods af at målene ofte vælter ind mod Blackburn, så holder han faktisk ret højt niveau for dem. Nu kender jeg ikke mandens lønkrav, men det lugter gevaldigt af value for money.

Lad os hente både Hoilett og Samba.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14383
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 06. jan, 2012 23:25

Alonso skrev:Man skal da købe Samba for den slags penge. På trods af at målene ofte vælter ind mod Blackburn, så holder han faktisk ret højt niveau for dem. Nu kender jeg ikke mandens lønkrav, men det lugter gevaldigt af value for money.

Lad os hente både Hoilett og Samba.
Spurs har efter sigende budt omkring 100 mio kr for de 2. Det er en potentiel kanon handel, som vi burde holde skarpt øje med og evt byde over. Specielt Hoilett er et kæmpe talent.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar