Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 16. jan, 2012 10:51

Scott Sinclair siger jeg ja tak til. Han er i en meget positiv udvikling.

Defore hmmm, jeg er i tvivl, og iøvrigt tror jeg ikke det er ham de forhandler med.

Carvani er min klare foretrukne. Smid boksen for ham. Og hent den unge angriber i Groningen. Lej Andy ud frem til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 16. jan, 2012 15:22

Scott Sinclair er spændende.

Sow har udtalt, at han gerne vil spille for LFC:

http://www1.skysports.com/football/news ... rpool-move

Han nærmer sig dog under 16 afleveringer i gennemsnit pr. kamp for et hold, der godt kan lide at være i boldbesiddelse. Sow vil formentlig ikke være meget andet end en afslutter, hvis han skifter.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. jan, 2012 15:36

Rush var heller ikke meget andet end en afslutter. Men hvilken en af slagsen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 16. jan, 2012 15:49

Han lyder da som en meget fornuftig person ham Sow.

Scott Sinclair er jeg rimelig hooked på. Med Downings ringe form, Kuyts totale nedgang, Maxis manglende spilletid og Bellamys skånekost, så kunne Sinclair meget vel være et godt og ungt alternativ på kanten. Sinclair har også stor betydning for, at Swansea klarede play-off og rykkede op i Premier League. Han scorede 27 mål i i alt 50 kampe og tilmed et hat-trick i play-off finalen på Wembley mod Reading. Topscorer for the Swans i sin første hele sæson på topplan er ikke dårligt. PFA sendte ham tilmed på the Championships Team of the Year.
I denne sæson er han pt. noteret for 6 mål i 19 kampe. Så det er ikke utænkeligt, at vi får en mand, der kan lave mål, hvis vi henter Scott Sinclair.

Billede
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 16. jan, 2012 16:32

Jeg har set en håndfuld af Swanseas kampe i år, og ud fra det vil jeg ikke kalde Scott Sinclair målfarlig, tværtimod. 4 af hans 6 scoringer i år er også sat ind på straffe.

Scott Sinclair er i mine øjne det man kan kalde en usleben diamant. Han er pt. en udmærket spiller, som dog ikke har niveau til at spille på et hold, som vil spille med i toppen af PL. Han er udfordrende i sin spillestil og lever højt på sin fart. Jeg vil dog mene, at han stadig mangler en del i sine driblinger, for ikke at snakke om spil på den sidste tredjedel af banen, hvor hans skud, afleveringer mm. i den grad har manglet skarphed i de kampe jeg har set.

Talentet kan man ikke tage fra ham, så er prisen på et overskueligt niveau og skal købet betragtes som et køb til næste sæson kan jeg godt se ideen i det. Han bliver dog 23 i marts, så jeg er lidt i tvivl omkring, hvor meget mere han vil udvikle sig.

Kigger man mod Swansea burde man i mine øjne også kigge på Nathan Dyer. Han er i mine øjne endnu bedre end Scott Sinclair, men vist også halvandet år ældre.

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ultra » mandag, 16. jan, 2012 16:32

Hr. Drejer skrev:Rush var heller ikke meget andet end en afslutter. Men hvilken en af slagsen.
:love3:

Brugeravatar
yojonas
Indlæg: 258
Tilmeldt: torsdag, 25. okt, 2007 22:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af yojonas » mandag, 16. jan, 2012 16:37

ScouserTommy skrev:
phl skrev:Ifølge wikipedia er det uruguyanske David Teixeira fra Groningen der er tale om.

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Texeira

Nogen der kender noget til ham udover at han har scoret 7 mål i 12 kampe for Groningen?
Kender ham ikke, men mon ikke Luis har lagt et godt ord ind for ham?

Tvivler umiddelbart på, at det er ham, der straks går ind og scorer 15+ mål pr. sæson for os.
Det ville ikke være godt at købe Texeira.. Han er uruguayaner. Tænk på alle de racismedomme, vi ville få, når de to render rundt og siger negro til hinanden!!
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 16. jan, 2012 16:45

@ Robbie_God_Fowler

Læs: 27 mål i 50 kampe sidste sæson. Topscorer for the Swans. Selvom straffespark sjovt nok stadig er mål. ;)
Du har dog ret i, at han er en usleben diamant. Nathan Dyer var vi linket med i november. Jeg vil nok hellere se Sinclair eller Hoilett i klubben. De er uslebne, men vi har jo netop også Bellamy og Downing, så i start 11'eren, hver gang tror, jeg ikke kommer på tale.

Vi skal dog først og fremmest have en mand på kanten, der kan finde ud af at slå indlæg. Så svært kan det da heller ikke være.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 16. jan, 2012 17:02

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg har set en håndfuld af Swanseas kampe i år, og ud fra det vil jeg ikke kalde Scott Sinclair målfarlig, tværtimod. 4 af hans 6 scoringer i år er også sat ind på straffe.

Scott Sinclair er i mine øjne det man kan kalde en usleben diamant. Han er pt. en udmærket spiller, som dog ikke har niveau til at spille på et hold, som vil spille med i toppen af PL. Han er udfordrende i sin spillestil og lever højt på sin fart. Jeg vil dog mene, at han stadig mangler en del i sine driblinger, for ikke at snakke om spil på den sidste tredjedel af banen, hvor hans skud, afleveringer mm. i den grad har manglet skarphed i de kampe jeg har set.

Talentet kan man ikke tage fra ham, så er prisen på et overskueligt niveau og skal købet betragtes som et køb til næste sæson kan jeg godt se ideen i det. Han bliver dog 23 i marts, så jeg er lidt i tvivl omkring, hvor meget mere han vil udvikle sig.

Kigger man mod Swansea burde man i mine øjne også kigge på Nathan Dyer. Han er i mine øjne endnu bedre end Scott Sinclair, men vist også halvandet år ældre.
Man kunne også tilføje, at han arbejder stenhårdt og er god til at hjælpe sin back og god i presspillet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 16. jan, 2012 17:08

Straffespark er mål ja, men det giver nu et lidt andet billede, når over 50 % af målene er sat ind udenfor åbent spil ;) . Dertil er der også en verden til forskel på Championship og Premier League, så til trods for det er en flot statistik er det farligt at tage den med over i PL, da der spilles på et helt andet niveau der. Det er selvfølgelig hårdt at bedømme en spiller ud fra 20 kampe, men af de 5-6 Swansea kampe jeg har set virker han ikke som en spiller, der er "født" som en naturlig afslutter.

Ud fra hvad jeg har set (U21 EM + PL) er Sinclair typen, der laver en 7-8 husmandsfinter (læs overdrivelse) fordi det ser smart ud, i stedet for en enkelt. Det er der det meste af min skepsis ligger. Han har kvaliteterne til at blive virkelig god, men forsøger ofte at tage sit spil op på et niveau, hvor hans nuværende kvaliteter ikke berettiger ham til at være, og dermed bliver han mindre effektiv på banen. En sammenligning med Manchester Uniteds fløje er måske ikke helt ved siden af her. Nani havde samme problem i starten af sin PL tid, hvilket resulterede i, at hans præstationer svingede gevaldigt. Valencia derimod har ikke de samme tekniske færdigheder og benytter i højere grad sin fart til at komme forbi modstanderen. Sinclair er som spiller mere en blanding af de to ovenstående, men forsøger at spille som Nani. Han bør i højere grad nogle gange vælge den nemme løsning, som kan være hans temposkift og høje topfart. Dette kan forhåbentlig være et resultat af hans alder, da unge spillere ofte mangler modenhed og indblik i, hvornår de skal træffe de rette beslutninger og hvor deres begrænsninger går til.

At kende sine begrænsninger er også en styrke, og er vel ret beset noget han skal kunne før han kan videreudvikle sig som spiller. Men jeg er enig med dig i, at hentes Scott Sinclair bliver det på kort sigt som breddespiller, og formentlig fordi vi skiller os af med enten Kuyt eller Maxi.

@ Fribytter. Ja han passer som spiller godt ind i LFC's ånd, da han ikke ligger på den lade side, men arbejder for sagen både offensivt og defensivt. Jeg søger dog bare mere modenhed i hans spil, hvilket på sigt kan komme, da han kun er 22.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 16. jan, 2012 17:14

Robbie_God_Fowler

En verden til forskel på Premier League og The Championship? Det er vidst ikke gået op for, hverken Swansea eller Norwich så, der ligger henholdsvis nummer 10 og 9 i Premier League.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 16. jan, 2012 17:27

Arda skrev:Robbie_God_Fowler

En verden til forskel på Premier League og The Championship? Det er vidst ikke gået op for, hverken Swansea eller Norwich så, der ligger henholdsvis nummer 10 og 9 i Premier League.
Du kan komme langt med et stærkt kollektiv. Statistikken viser også, at oprykkere ofte klarer sig godt i det første halvår/år som oprykker. Vi skal ikke kigge længere tilbage end til Hull, WBA og Burnleys flotte halvsæson for at se, at man bør tage et lidt længere perspektiv inden man bedømmer klubberne. Dermed ikke sagt, at holdene ikke overlever, for de har da netop bevist, at de spiller en god gang fodbold. Men det er bare oftest set, at gassen går lidt af ballonen i anden halvdel af sæsonen.

Jeg burde nok have formuleret mig lidt tydeligere angående "en verden til forskel", da det jeg skrev let kunne misforståes. Jeg mente, at der var et stort spring fra Championship til Premier League hvad angik det at putte bolden i nettet for den individuelle spiller. Kigger man på Swansea har de da også kun scoret 23 mål i 21 kampe - og som tidligere nævnt er 4 af Sinclairs 6 mål sat ind på straffe. 1 mål i hver tiende kamp er ikke hvad der definerer en målfarlig spiller i mine øjne. Men igen, det er et tyndt grundlag kun at bedømme ham på 20 PL kampe. Downing var jo også indtil denne sæson en relativ målfarlig herre i PL.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 16. jan, 2012 17:30

Robbie_God_Fowler skrev:
Arda skrev:Robbie_God_Fowler

En verden til forskel på Premier League og The Championship? Det er vidst ikke gået op for, hverken Swansea eller Norwich så, der ligger henholdsvis nummer 10 og 9 i Premier League.
Du kan komme langt med et stærkt kollektiv. Statistikken viser også, at oprykkere ofte klarer sig godt i det første halvår/år som oprykker. Vi skal ikke kigge længere tilbage end til Hull, WBA og Burnleys flotte halvsæson for at se, at man bør tage et lidt længere perspektiv inden man bedømmer klubberne. Dermed ikke sagt, at holdene ikke overlever, for de har da netop bevist, at de spiller en god gang fodbold. Men det er bare oftest set, at gassen går lidt af ballonen i anden halvdel af sæsonen.

Jeg burde nok have formuleret mig lidt tydeligere angående "en verden til forskel", da det jeg skrev let kunne misforståes. Jeg mente, at der var et stort spring fra Championship til Premier League hvad angik det at putte bolden i nettet for den individuelle spiller. Kigger man på Swansea har de da også kun scoret 23 mål i 21 kampe - og som tidligere nævnt er 4 af Sinclairs 6 mål sat ind på straffe. 1 mål i hver tiende kamp er ikke hvad der definerer en målfarlig spiller i mine øjne. Men igen, det er et tyndt grundlag kun at bedømme ham på 20 PL kampe. Downing var jo også indtil denne sæson en relativ målfarlig herre i PL.

Et mål i hver tiende kamp ca. ;)
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 16. jan, 2012 17:42

@ Robbie_God_Fowler

Alt er relativt. Der er undskyldninger for, hvorfor det går skidt og der er undskyldninger for, hvorfor det går godt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 16. jan, 2012 17:46

Fribytter skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Arda skrev:Robbie_God_Fowler

En verden til forskel på Premier League og The Championship? Det er vidst ikke gået op for, hverken Swansea eller Norwich så, der ligger henholdsvis nummer 10 og 9 i Premier League.
Du kan komme langt med et stærkt kollektiv. Statistikken viser også, at oprykkere ofte klarer sig godt i det første halvår/år som oprykker. Vi skal ikke kigge længere tilbage end til Hull, WBA og Burnleys flotte halvsæson for at se, at man bør tage et lidt længere perspektiv inden man bedømmer klubberne. Dermed ikke sagt, at holdene ikke overlever, for de har da netop bevist, at de spiller en god gang fodbold. Men det er bare oftest set, at gassen går lidt af ballonen i anden halvdel af sæsonen.

Jeg burde nok have formuleret mig lidt tydeligere angående "en verden til forskel", da det jeg skrev let kunne misforståes. Jeg mente, at der var et stort spring fra Championship til Premier League hvad angik det at putte bolden i nettet for den individuelle spiller. Kigger man på Swansea har de da også kun scoret 23 mål i 21 kampe - og som tidligere nævnt er 4 af Sinclairs 6 mål sat ind på straffe. 1 mål i hver tiende kamp er ikke hvad der definerer en målfarlig spiller i mine øjne. Men igen, det er et tyndt grundlag kun at bedømme ham på 20 PL kampe. Downing var jo også indtil denne sæson en relativ målfarlig herre i PL.

Et mål i hver tiende kamp ca. ;)
Ja ok skidt eksempel :D . Tjekkede kun op på hans stats fra sidste sæson, hvor det ca. var et mål i hver femte kamp. Men det ændrer ikke ved, at grundlaget for at bedømme Scott Sinclair stadig er tyndt. Første gangs indtrykket af ham som spiller taler dog i mine øjne ikke for en målfarlig herre.

Besvar