Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brandt » søndag, 29. jan, 2012 23:27

J1 skrev:Hvis der endelig skal til at dikteres hvilke avatarer og for den sags skyld også signatures folk har mener jeg også at citater som:

"Den der tror fisse er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende!

Zzzzzzzz "

skal lagt væk. Det er da for dumt at høre på.
Givetvis.
Jeg mener nu ikke der er et forsøg på at diktere folks, avatarer, signaturer eller sågar holdninger. Tværtimod mener jeg blot det er vattet ikke at stå ved, at det man kommunikerer ud bliver opfattet i en bestemt kontekst.

J1

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af J1 » mandag, 30. jan, 2012 07:37

Selvfølgelig gør det det - og på eget ansvar. Jeg tror dog ikke det vil have nogle konsekvenser hvad folk har af avatars. Lad os nu ikke blive hysteriske. Personligt troede jeg at det var en eller anden henvisning til Rafa men hvad ved jeg.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 30. jan, 2012 08:37

Jeg tror Tevec hentes ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » mandag, 30. jan, 2012 09:53

Kelly skrev:Jeg tror Tevec hentes ind.
Hvorfor?

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » mandag, 30. jan, 2012 09:56

Angående avatar og RAF, burde I ikke lave en tråd et andet sted så i kan diskutere det der, i stedet for at fylde denne tråd op?

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 30. jan, 2012 10:01

J1 skrev:Selvfølgelig gør det det - og på eget ansvar. Jeg tror dog ikke det vil have nogle konsekvenser hvad folk har af avatars. Lad os nu ikke blive hysteriske. Personligt troede jeg at det var en eller anden henvisning til Rafa men hvad ved jeg.
Jeg kan godt følge dig, men vi skal lige være enige om at der er stor forskel på at have en signatur som måske er plat eller dum eller hvad man nu synes også til en avatar der henviser til en terrorgruppe. Den væsentlige forskel er at det ikke er ulovligt at være hverken dum eller plat, men det er i den grad ulovligt at udføre terrorisme.

Lad mig citere fra gode gamle wikipedia:
Rote Armee Fraktion (RAF) var en venstreekstremistisk terrororganisation, som var aktiv i Vesttyskland fra 1970 frem til begyndelsen af 1990'erne. Den udførte bombeattentater, mordbrande, bankrøveri, bortførelser, gidseltagninger og dræbte talrige højprofilerede tyske politikere, embedsmænd og erhvervsledere i tillæg til et stort antal politimænd, sikkerhedsvagter og privatchauffører, noget som førte til national krise efterår 1977 (det tyske efterår).
Det er dybt usympatisk krænkende og respektløst, specielt overfor de uskyldige personer som blev ramt. Første gang jeg så det røg personen uden tøven på ignore, og så er jeg fuldstændig ligeglad med motivet eller tankegangen bag, for jeg kan aldrig tage en person der er så håbløst uvidende seriøst på noget plan og et håbløst eksempel på en der fuldstændig misforstår hvad den danske ytringsfrihed handler om. Det er i mine øjne stødende på et plan som aldrig skal tolereres. Jeg er bestemt ikke fintfølende som person, men for mig er det ligeså grænseoverskridende som at have en avatar der støtter op omkring Al-Qaeda eller et billede af Hitler eller Osama Bin Laden.

Lad os så komme tilbage til et emne som intet har med det at gøre. Jeg er ikke interreseret i at få Tevez til klubben.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Hyppia
Indlæg: 528
Tilmeldt: mandag, 02. aug, 2010 19:23
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hyppia » mandag, 30. jan, 2012 10:25

så er der 38 timer tilbage.............. :director:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 30. jan, 2012 10:44

asger90 skrev:
Emmy skrev:Jeg tror der kommer til at ske vilde ting tirsdag d 31/1! Der er noget der siger mig at der kommer en kæmpe overraskelse sidst på aftenen.
Sjovt at jeg har gået de sidste par dage med fuldstændig samme fornemmelse. Jeg kan dog overhovedet ikke sige hvor jeg har det fra, men min fornemmelse siger bare vi kommer til at lave en "Marque" signing (er det ikke det som det kaldes). Hvis vi henter en spiller er det vel ret ligetil at det bliver en offensiv spiller.

Tevez, Cavani eller måske Lavezzi. Har bare den der mavefornemmelse.... :D
Jeg er ret overbevist om at der kommer en ny målmand ind, da Doni gerne vil hjem til Brasilien. Og så tror jeg på der bliver arbejdet hårdt på en ny angriber, enten køb eller leje. Som den lille kanin tror jeg på en ung midtbanespiller.

Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at sidde og følge slagets gang i morgen aften.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » mandag, 30. jan, 2012 11:25

Den norske skriver, at Gerrard er tvivlsom til i morgen pga. gener i låret. Det skulle åbenbart også være årsagen til, at han blev skiftet så tidligt ud i lørdags.

Nu er jeg efterhånden ved at miste troen på, vi kommer til at se forstærkninger i dette vindue, men hvis det sker, håber jeg, midtbanen prioriteres højt. Godt nok er Spearing på vej tilbage, men hverken han, Adam eller Henderson (det kommer forhåbentligt) udfylder altså tilnærmelsesvist det kreative hul, Gerrard efterlader, som jeg ser det.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » mandag, 30. jan, 2012 11:43

Der kommer intet til at ske. Og efter vinduet er lukket siger John, Werner og co. at vi havde penge at bruge, men den rette handel bød sig ikke. Men nu må vi se :mrgreen:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » mandag, 30. jan, 2012 13:15


AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 30. jan, 2012 13:18

Første indlæg i denne tråd blev skrevet 28. marts 2008, så det ville være lidt ærgerligt at lukke den.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » mandag, 30. jan, 2012 13:19

Han kan jo ikke sige andet.... Siger han vi er på udkig efter noget, og det ikke lykkedes, vil det hagle ned med dobbelt så meget kritik næste gang vi spiller 0-0
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » mandag, 30. jan, 2012 13:23

zalcos skrev:Der kommer intet til at ske. Og efter vinduet er lukket siger John, Werner og co. at vi havde penge at bruge, men den rette handel bød sig ikke. Men nu må vi se :mrgreen:
Jeg tænker lidt det samme!

Er pengene der virkelig?

Jeg synes ikke man kan sige at klassespillerene kun vil til en klub der kan tilbyde CL. Vi kunne havde taget Mata, hvilket jeg ikke er et sekund i tvivl om, men Kenny synes åbenbart at Downing var dobbelt så god.

Jeg kan ikke se, at vi ikke skulle kunne hente klasse spillere som: M'Vila, Hulk, Falcao, Hamsik, Cavani, Lavezzi, Harzard, Gotze, Eriksen, Soldado, Lucas (Sao Paulo), Adam Johnson.

Nogle af dem er alt for dyre, men der er andre, som meget muligt kan købes for 20-25 millioner pund.

Hvad mon der fik Falcao til at skifte til AM?

Jeg kan forstå hvis City eller United tager Harzard, men hvis Arsenal tager ham så betyder det, at vi ikke har prøvet nok.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » mandag, 30. jan, 2012 14:02

Downing er jo også bedre end Kenny troede... Gad vide hvad han tænker om Mata?

Besvar