Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 13. feb, 2012 20:44

Underlig kommentar. I år spiller vi ikke om 10. pladsen, og det med Downing på holdet. Tror du Downing vil blive så meget dårligere (kan han vel næppe blive) til næste sæson - vel at mærke uden blive sat af holdet undervejs - at det trækker hele holdet ned på 10. pladsen?

Maxi vil angiveligt hjem til Argentina. Det er muligt, at han er regnet for tabt. Spørgsmålet er vel om han allerede nu har spillet sin sidste kamp for os?

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC Søren » mandag, 13. feb, 2012 20:53

Nogle gange laver man nogle køb, som man sidenhen fortryder, da det ikke lever op til ens forventninger. Dette må man desværre sige Downing er.
Vi diskuteret for få år siden, om valencia var god nok. Han røg desværre til scum, hvor han desværre gør det rigtig godt.
Der må rende flere spillere rundt på mindre hold, som bare venter på, at komme videre så de kan blomstre, kunsten er at finde dem. Hvor god man er til, at finde disse spillere, kan være forskellen på succes og fiasko. Man behøver ikke være den store fodbold kender, hvis økonomien var til køb af silva, nasari etc. Den anden måde kræver lidt mere, og der har vi ikke lavet mange geniale offensive handler de senere år.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7353
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 13. feb, 2012 22:34

10 talenter som Bleacher Report mener vi bør holde øje med (uvilkårlig rækkefølge):

1. Hiroki Sakai, Right-Back, Kashiwa Reysol. Age: 21
2. Adam Maher, Attacking Midfielder, AZ. Age: 18
3. Ryad Boudebouz, Right Winger, Sochaux. Age: 21
4. Joe Allen, Centre Midfielder, Swansea City. Age: 21
5. Yann M'Vila, Defensive Midfielder, Rennes. Age: 21
6. Abel Hernández, Centre Forward, Palermo. Age: 21
7. Pierre-Emerick Aubameyang, Centre Foward, Saint-Étienne. Age: 22
8. André Ayew, Left Winger, Marseille. Age: 22
9. Gastón Ramírez, Attacking Midfielder, Bologna. Age: 22
10. Lucas Moura, Attacking Midfielder, São Paulo. Age: 19

Læs mere om dem og oplev dem på YouTube her:

http://bleacherreport.com/articles/1063 ... uld-target
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 13. feb, 2012 22:59

Arda skrev:10 talenter som Bleacher Report mener vi bør holde øje med (uvilkårlig rækkefølge):

1. Hiroki Sakai, Right-Back, Kashiwa Reysol. Age: 21
2. Adam Maher, Attacking Midfielder, AZ. Age: 18
3. Ryad Boudebouz, Right Winger, Sochaux. Age: 21
4. Joe Allen, Centre Midfielder, Swansea City. Age: 21
5. Yann M'Vila, Defensive Midfielder, Rennes. Age: 21
6. Abel Hernández, Centre Forward, Palermo. Age: 21
7. Pierre-Emerick Aubameyang, Centre Foward, Saint-Étienne. Age: 22
8. André Ayew, Left Winger, Marseille. Age: 22
9. Gastón Ramírez, Attacking Midfielder, Bologna. Age: 22
10. Lucas Moura, Attacking Midfielder, São Paulo. Age: 19

Læs mere om dem og oplev dem på YouTube her:

http://bleacherreport.com/articles/1063 ... uld-target
Listet efter min priotering :) =
1. Lucas Moura
2. André Ayew
3. Gaston Ramirez
4.Yann M'Vila
5. Abel Hernandez
6. Ryan Boudebouz
7. Joe Allen
Resten kender jeg ikke.
De 5 første er utrolig spændende, hent det alle :)
Billede

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 13. feb, 2012 23:48

AJ skrev:Jeg synes lige så vel man ville kunne argumentere for, at det er useriøst at ville sælge Downing allerede. Specielt fordi han er den eneste kantspiller i truppen. Bellamy kan vel efterhånden kategoriseres som ren kantspiller, men I får mig ikke til at betegne Kuyt eller Henderson som kantspillere. Maxi vender nok hjem til Argentina, så ham kan vi - dette forudsat - afskrive.

Ja, gu helved har han været dårlig. Og man kan altid bruge undskyldningen om uheld, men han har altså været uheldig med stolperne et par gange, især mht. assists der ikke er blevet materialiseret.

Vi skal da være åbne for eventuelle bud på £10-13m, men vi skal også ligge i det lav, for det kan jo være Downing tager sig sammen i sin anden sæson. Det er trods alt hans første sæson, og i modsætning til andre man hurtigt har solgt videre, så har Downing jo rent faktisk vist sit værd i ligaen over flere år (hvor Robbie Keane er undtagelsen der bekræfter reglen). Hvis man ser over de sidste årene 2001-2011, så er Downing i top 10 over antal assists i de fem store ligaer. Det borger immervæk for kvalitet, specielt fordi han i modsætning til de andre der ligger højt på listen, har spillet for primært middelmådige hold.
Enig. Downing har desværre haft en formnedgang for os, men han har tidligere og igennem længere tid præsteret på et højt niveau. Når hele klubben præstere og får lidt mere tur i den, så tror jeg også vi får den gamle Downing at se igen. Gør vi det er han altså også god nok til Liverpool.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 14. feb, 2012 08:23

Mads T. skrev:
Enig. Downing har desværre haft en formnedgang for os, men han har tidligere og igennem længere tid præsteret på et højt niveau. Når hele klubben præstere og får lidt mere tur i den, så tror jeg også vi får den gamle Downing at se igen. Gør vi det er han altså også god nok til Liverpool.
Hvad så når det begynder at gå skidt igen, hvor vil Downing så gemme sig.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Indlæg: 13766
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. feb, 2012 08:55

Hvis vi beholder Downing, så må man håbe han laver en omvendt Riera.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » tirsdag, 14. feb, 2012 09:28

Købet af Downing har heletiden været fuldkommen idioti.. For det første fordi prisen var for høj for det andet fordi Downing altid har manglet det sidste.

Manden har spillet i PL 10år før vi købte ham. Hvis han var et så stort talent som var £20m pund værd så var han nok blevet solgt til en stor klub for mange år siden og ikke spildt talentet i Middelsbrough, og Aston Villa. Men faktum er nok bare at realistisk set har de klubber været Downings niveau.

Stewart Downing er en udmærket spiller, men han mangler de sidste 10% (når han er på toppen) som gør han er go nok til top klubberne!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 14. feb, 2012 09:36

Alex Brockins skrev:Hver eneste gang, der er nogle, der poster et indlæg i denne tråd, og de ikke foreslår, at Downing skal sælges, så er det useriøst.
Hvad har manden gjort dig ?. Kom nu videre. Det lige som om, at alt du skriver går ud over Downing.

Gå ind på den skandinaviske hjemmeside og se alle de stemmer han fik efter sidste kamp. Jeg har ikke stemt på ham, men det er fint andre gør.

Downing kræver åbentbart mere tid. Han er Liverpool Fc spiller, og skal ikke slagtes så længe. Det ligger helt fast. I Liverpool bakker man altid spillerne op. Hvad er alternativet, at slagte dem, skulle de blive bedre af det. Ville en træner gør det ?. Nej vel.

Indrømmet han ikke har fået den bedste start, og kræver mere tid. Tror jeg nok det skal blive bedre.

Jeg tror ikke Liverpool sælger ret mange til sommer. Men tilgengæld skal der hentes ind, vores bænk skal være bedre. Downing bliver ikke solgt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » tirsdag, 14. feb, 2012 09:46

Kelly skrev:
Alex Brockins skrev:Hver eneste gang, der er nogle, der poster et indlæg i denne tråd, og de ikke foreslår, at Downing skal sælges, så er det useriøst.
Hvad har manden gjort dig ?. Kom nu videre. Det lige som om, at alt du skriver går ud over Downing.

Gå ind på den skandinaviske hjemmeside og se alle de stemmer han fik efter sidste kamp. Jeg har ikke stemt på ham, men det er fint andre gør.

Downing kræver åbentbart mere tid. Han er Liverpool Fc spiller, og skal ikke slagtes så længe. Det ligger helt fast. I Liverpool bakker man altid spillerne op. Hvad er alternativet, at slagte dem, skulle de blive bedre af det. Ville en træner gør det ?. Nej vel.

Indrømmet han ikke har fået den bedste start, og kræver mere tid. Tror jeg nok det skal blive bedre.

Jeg tror ikke Liverpool sælger ret mange til sommer. Men tilgengæld skal der hentes ind, vores bænk skal være bedre. Downing bliver ikke solgt.
Hvad er det dog for et argument?

Det bliver brugt konstant. Jeg kan, tildels, følge det for spillere som kommer til fra andre ligaer og lande. Men Downing - NEJ.

1) Manden har spillet PL i 10år - han kender ligaen.
2) Han er englænder så sprog og kultur heller ikke ligefrem et problem.
3) Han burde i en alder af 27år burde manden være moden til at flytte til en ny by og klub.

Desuden ses det også ret tit de dygtige spillere klare skiftet let, eksempelvis Torres, Suarez, Mata med flere.

Men selvfølgelig hvis Downing bare slår til inden han bliver 30 er det vel også fint.. :?

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 14. feb, 2012 09:50

Kelly skrev:
Alex Brockins skrev:Hver eneste gang, der er nogle, der poster et indlæg i denne tråd, og de ikke foreslår, at Downing skal sælges, så er det useriøst.
Hvad har manden gjort dig ?. Kom nu videre. Det lige som om, at alt du skriver går ud over Downing.

Gå ind på den skandinaviske hjemmeside og se alle de stemmer han fik efter sidste kamp. Jeg har ikke stemt på ham, men det er fint andre gør.

Downing kræver åbentbart mere tid. Han er Liverpool Fc spiller, og skal ikke slagtes så længe. Det ligger helt fast. I Liverpool bakker man altid spillerne op. Hvad er alternativet, at slagte dem, skulle de blive bedre af det. Ville en træner gør det ?. Nej vel.

Indrømmet han ikke har fået den bedste start, og kræver mere tid. Tror jeg nok det skal blive bedre.

Jeg tror ikke Liverpool sælger ret mange til sommer. Men tilgengæld skal der hentes ind, vores bænk skal være bedre. Downing bliver ikke solgt.
Når nu du er i gang med dit forsvar af Downing, kunne du så ikke svare på mit spørgsmål fra en mere relevant tråd?

http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... 13#p285913
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 14. feb, 2012 09:59

Jeg synes godt nok også Alex Brockins spyr meget galde på de her sider. Kan godt forstå, man er skuffet over Downing, men hvorfor svine ham til i den grad? Hvis ikke vores spillere får opbakning fra egne fans, hvor så? Prisen for Downing var for høj, men vi kan ikke hente spillere der er meget bedre pt. Vi har ikke haft CL i et par år, vi har ikke vundet en titel siden '06. Mit håb er, at han gør det samme som i Aston Villa - 2 mål i første sæson, 7 i anden. Dette er jo en debattråd om transfers: Køb M'vila og/eller Boudebouz. Kunne faktisk også godt tænke mig Steven Taylor-Flecther til bredden, når Maxi sandsynligvis ryger.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 14. feb, 2012 10:03

Tom_Jorsal skrev:Jeg synes godt nok også Alex Brockins spyr meget galde på de her sider. Kan godt forstå, man er skuffet over Downing, men hvorfor svine ham til i den grad? Hvis ikke vores spillere får opbakning fra egne fans, hvor så? Prisen for Downing var for høj, men vi kan ikke hente spillere der er meget bedre pt. Vi har ikke haft CL i et par år, vi har ikke vundet en titel siden '06. Mit håb er, at han gør det samme som i Aston Villa - 2 mål i første sæson, 7 i anden. Dette er jo en debattråd om transfers: Køb M'vila og/eller Boudebouz. Kunne faktisk også godt tænke mig Steven Taylor-Flecther til bredden, når Maxi sandsynligvis ryger.
Han bliver da ikke svinet til? Det er jo ikke personligt. Det er en vurdering af hans kunnen og det han har vist i Liverpool FC, der vurderes. Det har man vel lov til, uden det er en tilsvining af spilleren.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 14. feb, 2012 11:06

Hekkem skrev:
Mads T. skrev:
Enig. Downing har desværre haft en formnedgang for os, men han har tidligere og igennem længere tid præsteret på et højt niveau. Når hele klubben præstere og får lidt mere tur i den, så tror jeg også vi får den gamle Downing at se igen. Gør vi det er han altså også god nok til Liverpool.
Hvad så når det begynder at gå skidt igen, hvor vil Downing så gemme sig.
Hvorfor skulle han gemme sig hvis han først kommer i gang? Jeg tror alle er enige i, at Downing har været en stor skuffelse indtil videre, med kun glimt af det vi ved han kan. Men at afskrive en mand der har haft 4-5 rigtig gode sæsoner i Premier League, fordi han har haft en ½ dårlig, synes jeg virker overilet. Og så giver det ikke mening økonomisk.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 14. feb, 2012 13:49

Tom_Jorsal skrev:Jeg synes godt nok også Alex Brockins spyr meget galde på de her sider. Kan godt forstå, man er skuffet over Downing, men hvorfor svine ham til i den grad? Hvis ikke vores spillere får opbakning fra egne fans, hvor så? Prisen for Downing var for høj, men vi kan ikke hente spillere der er meget bedre pt. Vi har ikke haft CL i et par år, vi har ikke vundet en titel siden '06. Mit håb er, at han gør det samme som i Aston Villa - 2 mål i første sæson, 7 i anden. Dette er jo en debattråd om transfers: Køb M'vila og/eller Boudebouz. Kunne faktisk også godt tænke mig Steven Taylor-Flecther til bredden, når Maxi sandsynligvis ryger.
Hørt. Jeg forsvarer ikke at Downing ikke har været alt for god, men jeg tror stadig på ham.

Citat AJ, der som altid forholder sig fornuftig til tingene.
Hvis man ser over de sidste årene 2001-2011, så er Downing i top 10 over antal assists i de fem store ligaer. Det borger immervæk for kvalitet, specielt fordi han i modsætning til de andre der ligger højt på listen, har spillet for primært middelmådige hold.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar