Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 06. mar, 2012 23:41

KingKenny94 skrev:Peter schmeichel siger i Chl studioet at der går heftige rygter omkring Liverpool og Van Persie??? Andre der har hørt om det?
Og dog. Han sagde, at mange klubber står på spring, og Liverpool har vist sig aggressive på transermarkedet. Hvordan han kan nævne Van Persie og Liverpool i samme sætning, er mig dog en gåde.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LarsB
Indlæg: 363
Tilmeldt: onsdag, 19. nov, 2008 17:12
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsB » onsdag, 07. mar, 2012 00:01

McManaman skrev:Det var sgu alligevel et underligt rygte. Jeg tror mest af alt, at den gode Schmeichel taler nonsens. Det ville i hvertfald ikke være første gang. Og hvorfor i alverden skulle RVP også vælge os..
Maaske han gerne vil vinde pokaler :lol:
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Brugeravatar
McManaman
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 06. feb, 2012 17:25
Geografisk sted: Shankly Gates
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McManaman » onsdag, 07. mar, 2012 00:58

God pointe ;)

Charlie Adam's Guinness mate

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » onsdag, 07. mar, 2012 07:31

AndreasN skrev:
KingKenny94 skrev:Peter schmeichel siger i Chl studioet at der går heftige rygter omkring Liverpool og Van Persie??? Andre der har hørt om det?
Og dog. Han sagde, at mange klubber står på spring, og Liverpool har vist sig aggressive på transermarkedet. Hvordan han kan nævne Van Persie og Liverpool i samme sætning, er mig dog en gåde.
En gåde er det nu ikke helt, man skal ikke have set mange optakter til CL, halvlegssnak og eftersnak med Schmeichel som vært for at vide at man skal lede længe på TV for at finde en der lige så tit vrøvler lige så meget som ham. Det er utroligt.

He, vist ikke ligefrem hans indsigt, analyser, eller evnen til at snakke rent foran et kamera der gør at han er en af de højest lønnede TV-værter, hvis ikke den højest lønnede danske vært. Vist noget om at han stopper som CL vært efter denne sæson og går i tænkeboks mht. hvad han så skal. Måtte man foreslå noget som ikke har med fodbold på TV at gøre.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 07. mar, 2012 08:11

Jep, han stopper efter denne sæson som CL-vært og bliver afløst af Jes Dorph.

Charlie Adam's Guinness mate

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » onsdag, 07. mar, 2012 08:53

AJ skrev:Jep, han stopper efter denne sæson som CL-vært og bliver afløst af Jes Dorph.
Hm, så blev det for meget for Jes Dorph Petersen med TV2 på Kvægtorvet i Odense og det velkendte fænomen med for høj legemstemperatur hos flere af deres medarbejdere. Det er betryggende for denne meget, meget folkekære mands mange bekymrede fans at få ham ind i TV3 studiet og kølet ned, han har været oppe på 80 grader, ja faktisk 89 grader også, så helt forståeligt at han skifter nu også slipper han også for o-rangerøret eller noget


Nå, men nogen der ved hvem han holder med af udenlandske hold? Gætter på Chelsea eller Real Madrid eller begge.

Brugeravatar
McManaman
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 06. feb, 2012 17:25
Geografisk sted: Shankly Gates
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McManaman » onsdag, 07. mar, 2012 11:13

Jeg googlede mig frem til, at han var FCK fan, men jeg ved ikke hvem han holder med udenfor Danmark. Kunne være sjovt at vide..

Edit: hov, læste ikke lige hvad du skrev.
Senest rettet af McManaman onsdag, 07. mar, 2012 11:32, rettet i alt 1 gang.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 07. mar, 2012 11:23

http://www.youtube.com/watch?v=i59BHsnW ... r_embedded#![/youtube]

Hvem ved :D, det er nok ønsketænkning, men Suarez og Van Persie, puha. Det kilder helt i tisseren at sige det.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 07. mar, 2012 11:24

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
McManaman
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 06. feb, 2012 17:25
Geografisk sted: Shankly Gates
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McManaman » onsdag, 07. mar, 2012 11:33

Ja, hvis altså PSG ikke køber Suarez til sommer... http://www.bold.dk/nyt/Paris-SG-Vil-hav ... og-Higuain

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 07. mar, 2012 11:39

McManaman skrev:Ja, hvis altså PSG ikke køber Suarez til sommer... http://www.bold.dk/nyt/Paris-SG-Vil-hav ... og-Higuain
Ligemeget hvor meget folk tror så slipper vi ikke Suarez. De kan simpelthen ikke være dumme nok til at slippe vores bedste kort. Og nej, vi kan ikke tiltrække bedre hvis vi ikke kommer i CL. Så skal vi ned og hente fra anden hylde !
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 07. mar, 2012 11:59

Det er fint at drømme. Det gør vi allesammen. Vi må desværre nok sande, at langt de fleste af os i al for lang tid har drømt, når det kommer til transfers.

Lige nu drømmer vi om RVP. For at par dage siden var det Cavani eller andre TOP-angribere. I sommer var det pludselig Villa, hvilket det i øvrigt har været i flere transfervinduer.

Siden vi fik fat i Torres har vi ikke været i stand til at hente en af markedets mest eftertragtede spillere. Og hvis vi er helt ærlige, så fik vi vel kun fat i Torres, fordi vi en sæson tidligere havde vundet CL og vi derudover havde en manager med visioner og en fantastisk track record fra Spanien.

Kenny har muligvis visioner og har sådan set også en fantastisk track record (om end vi skal lidt længere tilbage i tiden), men vi har ikke et nyligt vundet CL-trofæ (sorry Carling Cup) at lokke med. Og selv om Kenny ganske givet kunne lokke samtlige af sine landsmænd til Liverpool, så er skotter i øjeblikket bare ikke blandt de mest eftertragtede spillere i verden, hvorfor vi nok ikke kan lokke meget med hans nationalitet.

Naturligvis skal vi have lov at drømme. Men når vi vågner op og ser rygter i alverdens medier linke os til den ene stjernespiller efter den anden, så gør vi nok os selv en tjeneste ved at ignorere dem og indrømme at lige nu hører vi til i den store grå masse af internationale midterklubber.

Kun villighed til at hæve lønstrukturen til det absurde vil ændre på dette på kort sigt - altså i det kommende transfervindue. Det tror jeg ikke sker.

Jeg forventer et par indkøb mere i Henderson/Downing klassen denne sommer. Så må vi håbe, at de slår til/slår hurtigere til.
Kloppite

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 07. mar, 2012 12:05

Allan skrev:
Det kan ikke være meget du følger med i vores ungdomsarbejde...

Rafa i Chelsea kan gå hen og blive rigtigt uhyggeligt... Han kan, om nogen, få Torres igang igen, samt han kan sku udrette mirakler med russerens rubler...
Men på den anden side så bliver der jo snakket en masse om feks Sterling, Coates, Robinson, Coady og Jonjo
Hvis de er så gode som man siger, hvorfor får de så ikke chancen?

Som skrevet i en anden tråd, så ville de med 99,9% sikkerhed allerede have fået chancen i en klub som Arsenal som ikke er bange for at give de unge chancen.
En spiller som Oxen, som vi også var interesseret i spiller jo allerede forholdsvis fast på deres hold, også i CL. Walcott er også et eksempel.
Min påstand er at hvis han spillede i vores klub som havde han tilbragt langt størstedelen af tiden hos reserverne.
Hvorfor giver man dem ikke chancen, er det fordi de bare ikke er så gode som man påstår?
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
McManaman
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 06. feb, 2012 17:25
Geografisk sted: Shankly Gates
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McManaman » onsdag, 07. mar, 2012 17:20

texnymann skrev:Det er fint at drømme. Det gør vi allesammen. Vi må desværre nok sande, at langt de fleste af os i al for lang tid har drømt, når det kommer til transfers.

Lige nu drømmer vi om RVP. For at par dage siden var det Cavani eller andre TOP-angribere. I sommer var det pludselig Villa, hvilket det i øvrigt har været i flere transfervinduer.

Siden vi fik fat i Torres har vi ikke været i stand til at hente en af markedets mest eftertragtede spillere. Og hvis vi er helt ærlige, så fik vi vel kun fat i Torres, fordi vi en sæson tidligere havde vundet CL og vi derudover havde en manager med visioner og en fantastisk track record fra Spanien.

Kenny har muligvis visioner og har sådan set også en fantastisk track record (om end vi skal lidt længere tilbage i tiden), men vi har ikke et nyligt vundet CL-trofæ (sorry Carling Cup) at lokke med. Og selv om Kenny ganske givet kunne lokke samtlige af sine landsmænd til Liverpool, så er skotter i øjeblikket bare ikke blandt de mest eftertragtede spillere i verden, hvorfor vi nok ikke kan lokke meget med hans nationalitet.

Naturligvis skal vi have lov at drømme. Men når vi vågner op og ser rygter i alverdens medier linke os til den ene stjernespiller efter den anden, så gør vi nok os selv en tjeneste ved at ignorere dem og indrømme at lige nu hører vi til i den store grå masse af internationale midterklubber.

Kun villighed til at hæve lønstrukturen til det absurde vil ændre på dette på kort sigt - altså i det kommende transfervindue. Det tror jeg ikke sker.

Jeg forventer et par indkøb mere i Henderson/Downing klassen denne sommer. Så må vi håbe, at de slår til/slår hurtigere til.
Du rammer hovedet på sømmet! Netop af denne grund får vi så svært ved at hente spillere fra øverste hylde. Kunne ikke have sagt det bedre selv.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. mar, 2012 17:57

Jeg er forvirret. Torres formåede vi kun at hente i '07, fordi vi vandt Champions League i '05, men kun villigheden til at hæve vores lønstruktur kan lokke stjernespillere til nu. Jeg troede det var fodboldmæssig succes, der lokkede stjernespillere til (Torres) og ikke lønstrukturen.

RvP drømmer jeg ikke om. Cavani drømmer jeg om og Cavani tror jeg vi kan hente, men skulle det ikke være tilfældet så er der jo ingen grund til at fortvivle. Navne som Luuk De Jong, John Guidetti og Olivier Giroud er også kvalitetsspillere, vi kan lokke til klubben. Bare se på Gooners, de er tæt på Lukas Podolski, så chanceløse er vi langt fra og LFC er ikke bygget op over en stjernespiller, vi spiller heldigvis som en enhed eller forsøger på det.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar