Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 14. mar, 2012 09:52

Arda skrev:
Du er godt klar over, at det er en subjektiv mening fra rapporteren. Jeg vil ikke forholde mig til om, det er de 11 beste, derfor ændrede jeg titlen til det vi alle ved det er: avisspekulationer samlet på et sted - folk vi har på radaren er jo allesammen ren spekulationer, fordi medierne forhåbentlig ikke har insiderviden i klubben. Du flueknepper vidst rigeligt lige nu.
Point taken, nu heller ikke det jeg mente med det. But who cares.
Billede

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 14. mar, 2012 10:55

No maam skrev:
Lemmiwinks skrev:
Arda skrev:
HELT enig. Var ved at falde på røven da jeg læste den kritik. Han har været en af de mest stabile i hele truppen i sæsonen 11/12 og efter min mening det KLART bedste nyindkøb. Og ville da også være fuldstændigt tosset i hovedet at sælge Henderson. Han er 21 år gammel!?
Var klar på at beholde henderson hvis han var 15 år, men han er 21 og langt fra god nok.

Derimod er vi ved at jage Raheem sterling væk fra klubben fordi han ikke får nok spilletid... det er sgu flot.
Specielt set i lyset af den talentløse masse der spiller i stedet, uge efter uge.


Bliver sgu snart så træt at jeg ikke orker at følge med i denne op-ad-bakke-klub længere.
Ved at jage Raheem Sterling væk fra klubben, fordi han ikke får spilletid? Hahaha. Han er 17 år. Kom lige ind i kampen. Hvor har du læst, at han vil væk? Hvor ved du fra, at han er bedre end den talentløse masse, der spiller i stedet uge efter uge? Måske han er bedre tjent med at blive udviklet (også fysisk), inden han kastes for løverne i verdens hårdeste liga.

Og til resten af debatten... Hav dog lidt tålmodighed. Helt ærligt. Tror I, at Rom blev bygget på én dag? Lucas blev af rigtig mange, mig selv inklusiv, afskrevet, inden han nåede at vise sit kæmpe potentiale, og jeg tror ikke engang, vi har set det bedste af ham endnu. Skulle han også have været solgt efter sin første mindre imponerende sæson? Vi er i en opbyggende fase, der tager tid, længere tid end man nogen gange kan have tålmodighed til, men hvis man tror løsningen er at sælge spillere, der ikke lever helt op til deres potentiale efter én sæson på et helt nyt hold, så er man sgu for kortsigtet. Hvor meget har f.eks City vundet, siden de begyndte at bruge penge? Ting tager tid, selvom man som City køber det bedste af det bedste. Jeg synes i øvrigt bedre om vores indkøbspolitik end deres, da jeg er helt sikker på, at vores giver en sundere forretning og brand.

Ja jeg ville også gerne have Cavani, Lavezzi, Hazard, Götze, Neymar, Lucas den anden osv, men hvis de blev købt i samme transfervindue, og man regnede med, at de præsterede som hold fra dag 1, vil jeg sige, at man var naiv...
Senest rettet af sirsvansealot onsdag, 14. mar, 2012 11:16, rettet i alt 1 gang.

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SamiHyppiä » onsdag, 14. mar, 2012 11:01

@Sirsvansealot

+1

Henderson har vel spillet bedre end Lucas gjorde i starten af hans Liverpool tid. Minder da han blev buhet af, da han kom på banen i stedet for Masch.

Glæder mig til om et par år, hvor vi igen kan sige vi tog fejl og Hendersen spiller uge efter uge. :clap:
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 14. mar, 2012 11:23

Suarez7 skrev:Jeg håber selvfølgelig at Suarez bliver i klubben. For vi mangler 4-5 klasse spillere før vi kan være med i top 2 - 3 ..

Jeg er bange for der går flere år før vi kan lege med i toppen, da vores hold er alt for tyndt.

Carrol, Adam, Henderson, Spearing, Enrique og jeg kan blive ved ... De skal alle sammen ud .. De er "lige" blevet købt men hold kæft hvor er de dårlige ..

Top 4 holdende er langt foran os ... selv et ungt Arsenal hold har markant bedre udsigter end os...

Først vil jeg lige kommentere dette, da jeg med al respekt og uden at det er personligt vil sige at det er fuldstændig uden faglig viden, og umiddelbart hovedløst at sige. Jeg vil give dig ret i, Adam og Spearing, de har slet ikke klassen til at skulle spille for et top hold i PL.

Men at sige Carroll, som har haft et ekstremt press på sig, og vi har ikke tilpasset vores spillestil til ham, hvilket er LFC's fejl mere en det er Carroll's. Carroll, er en ung spiller med mange gode facetter, og han skal bare ha tid, for i Newcastle lavede han mål, men de tilpassede og han var under nul pres for at lave mål!

Jeg vil ikke overøse Henderson med ros, for jeg kender ikke ham fra Sunderland, han er nok et stort talent som vil blive en rigtig dygtig spiller, men ALT for meget ansvar fra en start! Tilmed har KK brugt ham fuldstændig forkert på banen!

Så kommer den største gåde for mig, for hvorfor i alverden vil du af med Enrique? Ja han kan lave nogle "bloopers" men hvem kan ikke det, det gode har så sandelig overskygget de enkelte dårlige ting. Har overværet samtlige kampe han har spillet i år, og han er hvad vi har manglet i mange år. Især en sådan en kamp som mod arsenal senest, hvor han fuldstændig lukker nede for en af verdens måske hurtigste spillere, hvilket meget få i PL kan gøre. I min bog er han, hurtig, kropsstærk, driblestærk, har et okay skud og indlæg. Det eneste man kan klandre ham for er intelligens i spillet, hvilket man ikke ligefrem kan pådutte en WB at skulle besidde alverden af, jeg kender ikke umiddelbart mange backs der er de mest intelligente på banen.

However, Adam er måske i top 5 over de ringeste køb LFC nogensinde har gjort (Hvor er den eminente sparketeknik man så i Blackpool?), samt er jeg heller ikke synderligt glad for Spearing, da han udover at være en såkaldt terrier som vi har manglet efter tabet af Mascherano, overhovedet ikke besidder talentet til at kunne håndtere en ordentlig defensiv midtbane rolle, eller "oprydder" rollen.

UDOVER dette, vil jeg da lige slutte af med at udtrykke min frustration over vores undskyld sproget, men PISSE elendige indkøbspolitik eller hvad man skal kalde det lige nu. Lige nu snakker jeg om hvad LFC giver udtryk for skal ske her til sommer. Liverpool er i mine øjne stadig i top 5 over verdens største klubber, og vi er ikke med i CL og vi roder rundt nede i midten af tabellen, hvordan fanden hænger det sammen i Kenny og Comollis hoveder? Har de tabt sutten. Vi skal have minimun 200 mil ind på salg af spillere til sommer (Aquilani, Cole, Kuyt, Adam, Spearing og Aurelio), da jeg mener disse spillere ikke er nødvendige at have mere. Så skal der IMO, hentes 1 styks angriber med +15 mål i støvlerne, 1 styks wing med speed, 1-on-1 evner, intelligens, indlæg osv. altså hele pakken, 1 backup til lucas og en sidemakker til stevie på midtbanen. Alt i alt måske 4 spillere i alt, måske 5. Og så FORHELVEDE BRUG UNGDOMMEN i LFC, det kan ikke passe vi er stoppet helt med at tænke på ungdommen. Hvis der ikke snart sker noget drastisk i den her klub så skriver jeg fandme snart et personligt brev til dem. Helt til slut, hent en ny manager, KD er ikke god nok, sorry to say, han er en "legend" i klubben, men hans træner dage fortsætter i Coca cola league eller lavere.
sirsvansealot skrev:
No maam skrev:
Lemmiwinks skrev:
Arda skrev:
HELT enig. Var ved at falde på røven da jeg læste den kritik. Han har været en af de mest stabile i hele truppen i sæsonen 11/12 og efter min mening det KLART bedste nyindkøb. Og ville da også være fuldstændigt tosset i hovedet at sælge Henderson. Han er 21 år gammel!?
Var klar på at beholde henderson hvis han var 15 år, men han er 21 og langt fra god nok.

Derimod er vi ved at jage Raheem sterling væk fra klubben fordi han ikke får nok spilletid... det er sgu flot.
Specielt set i lyset af den talentløse masse der spiller i stedet, uge efter uge.

Bliver sgu snart så træt at jeg ikke orker at følge med i denne op-ad-bakke-klub længere.
Ved at jage Raheem Sterling væk fra klubben, fordi han ikke får spilletid? Hahaha. Han er 17 år. Kom lige ind i kampen. Hvor har du læst, at han vil væk? Hvor ved du fra, at han er bedre end den talentløse masse, der spiller i stedet uge efter uge? Måske han er bedre tjent med at blive udviklet (også fysisk), inden han kastes for løverne i verdens hårdeste liga.

Og til resten af debatten... Hav dog lidt tålmodighed. Helt ærligt. Tror I, at Rom blev bygget på én dag? Lucas blev af rigtig mange, mig selv inklusiv, afskrevet, inden han nåede at vise sit kæmpe potentiale, og jeg tror ikke engang, vi har set det bedste af ham endnu. Skulle han også have været solgt efter sin første mindre imponerende sæson? Vi er i en opbyggende fase, der tager tid, længere tid end man nogen gange kan have tålmodighed til, men hvis man tror løsningen er at sælge spillere, der ikke lever helt op til deres potentiale efter én sæson på et helt nyt hold, så er man sgu for kortsigtet. Hvor meget har f.eks City vundet, siden de begyndte at bruge penge? Ting tager tid, selvom man som City køber det bedste af det bedste. Jeg synes i øvrigt bedre om vores indkøbspolitik end deres, da jeg er helt sikker på, at vores giver en sundere forretning og brand.

Ja jeg ville også gerne have Cavani, Lavezzi, Hazard, Götze, Neymar, Lucas den anden osv, men hvis de blev købt i samme transfervindue, og man regnede, at de præsterede som hold fra dag 1, vil jeg sige, at man var naiv...
Må jeg tilføje her at hvis du ikke kan holde ud at være supporter af en af de største klubber i verden, som har en nedgangsperiode lige nu, så lad være med det. Det kan pisse mig af det der, så må du jo være Barcalona medløber som alle de andre fans der er er kommet de sidste 2-3 år fordi de nu er verdens bedste hold. :clap:

Det var alle mine frustrationer, sorry for noget af sprogbruget
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Suarez7

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Suarez7 » onsdag, 14. mar, 2012 11:30

Faktum er at vi har været for dårlige til at købe ind.

Et hold som Liverpool skal tiltrække store spillere og ikke middelmådige ..

Jeg forstår stadig ikke hvorfor vi har købt disse spillere. I kan sige hvad i vil men det bliver altid til middelmådige spillere vi linkes sammen med og i værste fald køber.

Sæsonen har været en kæmpe skuffelse, vi ligger på en 7 plads?????!!!! Vi fandt carling cuppen med besvær mod et Cardiff hold?

Hvis ikke der bliver gjort noget inden de næste to år så ender vi med at blive et midterhold for de andre klubber gør det da udmærket :))

JimmyR
Indlæg: 165
Tilmeldt: onsdag, 26. jan, 2011 13:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JimmyR » onsdag, 14. mar, 2012 15:45

agger skrev:
JimmyR skrev:Efter min mening skal sommerens indkøb (hvis der bliver nogle) omhandle offensive spillere der kan skabe noget på egen hånd, det er her vi halter efter de andre topklubber, f.eks. Scum har i offensiven Rooney, Young, Nani og Valencia som er istand til at skabe chancer for sig selv og andre, vi har ligenu kun Suarez og tildels Bellamy men det er simpelthen for nemt at dæmme op for.

Interessante navne kunne være: Jesus Navas, Pablo Hernandez, Griezmann, Hoilett, Cristian Tello, Lavezzi og Iker Muniain

Anden prioriteten må være en angriber som kan lave 15-20 kasser pr. sæson.

Her kunne disse være spændende: Soldado, Luuk De Jong, Demba Ba, Huntelaar, Giroud og Kevin Gameiro

Disse navne må være mere realistiske end: Cavani, Hazard, Götze, Lucas, Neymar osv... som man må gå ud fra kun vil skifte til de absolutte topklubber
Tror ikke der er den store forskel på om man vil have Lavezzi eller Cavani. Jeg ser lavezzi som en af de helt store grunde til at Napoli spiller så godt, og at Cavani scorer så mange mål. Men ville ikke klage over en af dem :P

Dog kan det netop være faktoren at Cavani scorer flere mål der gør ham dyrere, hvis han er det ;)
Tja. Jeg var også i tvivl om hvorvidt jeg skulle tage Lavezzi med, men kom alligevel frem til at Cavani er en del mere hypet og det virker til fokus er noget mere rettet imod ham.

JimmyR
Indlæg: 165
Tilmeldt: onsdag, 26. jan, 2011 13:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JimmyR » onsdag, 14. mar, 2012 16:29

sjampen skrev:
JimmyR skrev: Interessante navne kunne være: Jesus Navas, Pablo Hernandez, Griezmann, Hoilett, Cristian Tello, Lavezzi og Iker Muniain

Anden prioriteten må være en angriber som kan lave 15-20 kasser pr. sæson.

Her kunne disse være spændende: Soldado, Luuk De Jong, Demba Ba, Huntelaar, Giroud og Kevin Gameiro

Disse navne må være mere realistiske end: Cavani, Hazard, Götze, Lucas, Neymar osv... som man må gå ud fra kun vil skifte til de absolutte topklubber
Lavezzi vil helt klart være min førsteprioritet. Selvom han er fremragende, virker det alligevel til at det er Cavani der trækker mest interesse, men det kommer måske til at ændre sig nu hvor Marek Hamsik har lavet en forlængelse. Jeg ville dog også være fint tilfreds med Jesus Navas. Pablo Hernandez og Muniain er bestemt spændende, men jeg ved reelt ikke præcist hvor deres niveau er. Jeg tror i øvrigt at du giver Lucas Moura fra Sao Paulo en for stor stjerne, og jeg mener ikke at vi skulle være helt ude af den kamp.

Soldado er måske for eftertragtet af andre klubber. Jeg tvivler på at vi kan hive Gameiro væk og Giroud har jeg ikke den store fidus til, og det har jeg faktisk heller ikke til Luuk De Jong. Personligt har jeg en stor fidus til Welliton fra Spartak Moskva. God og hurtig teknikker, snitter et godt stykke over et mål hver anden kamp(57 i 95).

Personligt har jeg forelsket mig i FC Portos midtbanespiller Joao Moutinho. Rigtig stærk teknikker, hurtig(også på fødderne og med bolden), godt overblik og en god afslutter. Minder mig, måske ikke om Xavi som er en ufattelig spilfordeler, men måske lidt mere om Cesc Fabregas. Til sommer har han været 2 år i Porto. Jeg kan ikke sige så meget om hans defensive evner, fordi de reelt aldrig er blevet afprøvet ordenligt i den portugisiske liga, men en midtbane med Lucas, Gerrard og Moutinho, det er lige mig.
Lavezzi vil helt klart også være min førsteprioritet, jeg tror dog også han vil være den sværeste at få fat i. Jeg giver måske lidt for stor værdi til Lucas, men det er endnu en af de spillere som er blevet hypet helt vildt og derfor tror jeg, der vil blive enorm fokus på ham til sommer.

i forhold til Soldado er der vel ingen af de helt store klubber, der har været linket sammen med ham. Giroud og De Jong, er de mere tvivlsomme, men det er 2 spillere som ved hvor målet står og det har vel været mangelvare nummer 1. denne sæson. Welliton har jeg aldrig set spille, men udfra det du beskriver lyder han utrolig spændende.

Moutinho kan jeg også rigtig godt lide, men jeg synes alligevel det er over kanterne vi mangler mest power, Downing har de sidste 3-4 kampe vist han godt kan komme til indlæg, men hverken kuyt eller maxi er typer som kan sætte deres direkte markering.

Men Moutinho på en 3 mands midtbane med Lucas og Gerrard kunne være rigtig lækkert

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 14. mar, 2012 17:50

Hvad er der blevet af Nuri Sahin? Han må da efterhånden være klar til at skifte en bænkeplads ud med en starter hos os? Sikke et spild af talent...
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af No maam » onsdag, 14. mar, 2012 21:43

sirsvansealot skrev:
No maam skrev:
Lemmiwinks skrev:
Arda skrev:
HELT enig. Var ved at falde på røven da jeg læste den kritik. Han har været en af de mest stabile i hele truppen i sæsonen 11/12 og efter min mening det KLART bedste nyindkøb. Og ville da også være fuldstændigt tosset i hovedet at sælge Henderson. Han er 21 år gammel!?
Var klar på at beholde henderson hvis han var 15 år, men han er 21 og langt fra god nok.

Derimod er vi ved at jage Raheem sterling væk fra klubben fordi han ikke får nok spilletid... det er sgu flot.
Specielt set i lyset af den talentløse masse der spiller i stedet, uge efter uge.


Bliver sgu snart så træt at jeg ikke orker at følge med i denne op-ad-bakke-klub længere.
Ved at jage Raheem Sterling væk fra klubben, fordi han ikke får spilletid? Hahaha. Han er 17 år. Kom lige ind i kampen. Hvor har du læst, at han vil væk? Hvor ved du fra, at han er bedre end den talentløse masse, der spiller i stedet uge efter uge? Måske han er bedre tjent med at blive udviklet (også fysisk), inden han kastes for løverne i verdens hårdeste liga.Og til resten af debatten... Hav dog lidt tålmodighed. Helt ærligt. Tror I, at Rom blev bygget på én dag? Lucas blev af rigtig mange, mig selv inklusiv, afskrevet, inden han nåede at vise sit kæmpe potentiale, og jeg tror ikke engang, vi har set det bedste af ham endnu. Skulle han også have været solgt efter sin første mindre imponerende sæson? Vi er i en opbyggende fase, der tager tid, længere tid end man nogen gange kan have tålmodighed til, men hvis man tror løsningen er at sælge spillere, der ikke lever helt op til deres potentiale efter én sæson på et helt nyt hold, så er man sgu for kortsigtet. Hvor meget har f.eks City vundet, siden de begyndte at bruge penge? Ting tager tid, selvom man som City køber det bedste af det bedste. Jeg synes i øvrigt bedre om vores indkøbspolitik end deres, da jeg er helt sikker på, at vores giver en sundere forretning og brand.

Ja jeg ville også gerne have Cavani, Lavezzi, Hazard, Götze, Neymar, Lucas den anden osv, men hvis de blev købt i samme transfervindue, og man regnede med, at de præsterede som hold fra dag 1, vil jeg sige, at man var naiv...
Sterling på vej væk (ved så ikke lige hvor morsomt det er):
http://www.footie-online.co.uk/2012/03/ ... tar/15904/

Chancerne for at vinde noget med Cavani, Lavezzi osv. det første år, er væsentlig højere end at holdet nogensinde vil kunne gøre sig til en PL contender med spillere som Henderson, Downing, Adam osv. For hvis man tror det, er man godt nok naiv.

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af No maam » onsdag, 14. mar, 2012 22:01

thefugle skrev:
sirsvansealot skrev:
No maam skrev:
Lemmiwinks skrev:
Arda skrev:
HELT enig. Var ved at falde på røven da jeg læste den kritik. Han har været en af de mest stabile i hele truppen i sæsonen 11/12 og efter min mening det KLART bedste nyindkøb. Og ville da også være fuldstændigt tosset i hovedet at sælge Henderson. Han er 21 år gammel!?
Var klar på at beholde henderson hvis han var 15 år, men han er 21 og langt fra god nok.

Derimod er vi ved at jage Raheem sterling væk fra klubben fordi han ikke får nok spilletid... det er sgu flot.
Specielt set i lyset af den talentløse masse der spiller i stedet, uge efter uge.

Bliver sgu snart så træt at jeg ikke orker at følge med i denne op-ad-bakke-klub længere.
Må jeg tilføje her at hvis du ikke kan holde ud at være supporter af en af de største klubber i verden, som har en nedgangsperiode lige nu, så lad være med det. Det kan pisse mig af det der, så må du jo være Barcalona medløber som alle de andre fans der er er kommet de sidste 2-3 år fordi de nu er verdens bedste hold. :clap:

Det var alle mine frustrationer, sorry for noget af sprogbruget
Har været kæmpe LFC fan siden slut 70´erne og har aldrig nogensinde interesseret mig en tøddel for andre klubber, hverken i DK eller andre europæiske ligaer.

Når jeg skriver at jeg snart ikke orker at følge dem mere, skal det forståes sådan at det gør for ondt at vi tåger rundt i middelmådigheden. Jeg har meget svært ved at se nogen fremtid i dette hold, og da specielt hvis vi til sommer mister Suarez og en kommende stjerne som Sterling.

Hvilke spillere kan vi tiltrække fremover, når vi ikke vil betale høje lønninge og vi ikke har noget at lokke med (CL som topspillere kræver) ?
Det er ikke spillere fra øverste eller næstøverste hylde for den sags skyld.

Samtidig har vi scum som bliver ved at vinde, de ligger langt foran os mt. tiltrækning af de store stjerner.

City og Chelsea kan købe hvem de vil, og gør det.

Arsenal spiller "fantastisk flot" og er også et hold der kan tiltrække stjerner og det har Spurs nu også udviklet sig til, så vi er efterhånden ved at lægge langt nede på topspillernes ønskeliste.

Jeg håber selvfølgelig inderligt at vi denne sommer kan gøre de rigtige handler (læs kvalitet) og ikke igen bruge millioner på overvurderet britisk middelmådighed.
Vi skal snart til at ramme de rigtige spillere ellers bliver afstanden op til topklubberne bare stadig større.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » onsdag, 14. mar, 2012 22:04

Viktor Fischer? 8-)

Han kan da scorer på sine chancer må man sige! Han gør det onde mod de unge her til aften :cry:

Brugeravatar
Lemmiwinks
Indlæg: 325
Tilmeldt: mandag, 20. sep, 2010 20:35
Geografisk sted: Randers
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lemmiwinks » onsdag, 14. mar, 2012 23:17

Ponzac skrev:Viktor Fischer? 8-)

Han kan da scorer på sine chancer må man sige! Han gør det onde mod de unge her til aften :cry:
Ja.. Sikke en røvfuld :/ Men for pokker de har øje for unge talenter i den klub!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 15. mar, 2012 09:39

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 15. mar, 2012 09:50

No maam skrev:
thefugle skrev:
sirsvansealot skrev:
No maam skrev:
Lemmiwinks skrev:
Arda skrev:
HELT enig. Var ved at falde på røven da jeg læste den kritik. Han har været en af de mest stabile i hele truppen i sæsonen 11/12 og efter min mening det KLART bedste nyindkøb. Og ville da også være fuldstændigt tosset i hovedet at sælge Henderson. Han er 21 år gammel!?
Var klar på at beholde henderson hvis han var 15 år, men han er 21 og langt fra god nok.

Derimod er vi ved at jage Raheem sterling væk fra klubben fordi han ikke får nok spilletid... det er sgu flot.
Specielt set i lyset af den talentløse masse der spiller i stedet, uge efter uge.

Bliver sgu snart så træt at jeg ikke orker at følge med i denne op-ad-bakke-klub længere.
Må jeg tilføje her at hvis du ikke kan holde ud at være supporter af en af de største klubber i verden, som har en nedgangsperiode lige nu, så lad være med det. Det kan pisse mig af det der, så må du jo være Barcalona medløber som alle de andre fans der er er kommet de sidste 2-3 år fordi de nu er verdens bedste hold. :clap:

Det var alle mine frustrationer, sorry for noget af sprogbruget
Har været kæmpe LFC fan siden slut 70´erne og har aldrig nogensinde interesseret mig en tøddel for andre klubber, hverken i DK eller andre europæiske ligaer.

Når jeg skriver at jeg snart ikke orker at følge dem mere, skal det forståes sådan at det gør for ondt at vi tåger rundt i middelmådigheden. Jeg har meget svært ved at se nogen fremtid i dette hold, og da specielt hvis vi til sommer mister Suarez og en kommende stjerne som Sterling.

Hvilke spillere kan vi tiltrække fremover, når vi ikke vil betale høje lønninge og vi ikke har noget at lokke med (CL som topspillere kræver) ?
Det er ikke spillere fra øverste eller næstøverste hylde for den sags skyld.

Samtidig har vi scum som bliver ved at vinde, de ligger langt foran os mt. tiltrækning af de store stjerner.

City og Chelsea kan købe hvem de vil, og gør det.

Arsenal spiller "fantastisk flot" og er også et hold der kan tiltrække stjerner og det har Spurs nu også udviklet sig til, så vi er efterhånden ved at lægge langt nede på topspillernes ønskeliste.

Jeg håber selvfølgelig inderligt at vi denne sommer kan gøre de rigtige handler (læs kvalitet) og ikke igen bruge millioner på overvurderet britisk middelmådighed.
Vi skal snart til at ramme de rigtige spillere ellers bliver afstanden op til topklubberne bare stadig større.
Hermed modtaget, og forstået. Tror sådan set vi går med nøjagtig de samme tanker, for er enig i alt det du siger. Ingen grund til at grave mere i det. Synes det er utroligt hvordan vi fra 2005 hvor vi rent faktisk vinder verdens største klub tunering, til at vi nu ikke engang er tæt på at komme med i den. Virkelig en sørgelig tid.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » torsdag, 15. mar, 2012 10:11

sjampen skrev:
JimmyR skrev: Interessante navne kunne være: Jesus Navas, Pablo Hernandez, Griezmann, Hoilett, Cristian Tello, Lavezzi og Iker Muniain

Anden prioriteten må være en angriber som kan lave 15-20 kasser pr. sæson.

Her kunne disse være spændende: Soldado, Luuk De Jong, Demba Ba, Huntelaar, Giroud og Kevin Gameiro

Disse navne må være mere realistiske end: Cavani, Hazard, Götze, Lucas, Neymar osv... som man må gå ud fra kun vil skifte til de absolutte topklubber
Lavezzi vil helt klart være min førsteprioritet. Selvom han er fremragende, virker det alligevel til at det er Cavani der trækker mest interesse, men det kommer måske til at ændre sig nu hvor Marek Hamsik har lavet en forlængelse. Jeg ville dog også være fint tilfreds med Jesus Navas. Pablo Hernandez og Muniain er bestemt spændende, men jeg ved reelt ikke præcist hvor deres niveau er. Jeg tror i øvrigt at du giver Lucas Moura fra Sao Paulo en for stor stjerne, og jeg mener ikke at vi skulle være helt ude af den kamp.



Soldado er måske for eftertragtet af andre klubber. Jeg tvivler på at vi kan hive Gameiro væk og Giroud har jeg ikke den store fidus til, og det har jeg faktisk heller ikke til Luuk De Jong. Personligt har jeg en stor fidus til Welliton fra Spartak Moskva. God og hurtig teknikker, snitter et godt stykke over et mål hver anden kamp(57 i 95).

Personligt har jeg forelsket mig i FC Portos midtbanespiller Joao Moutinho. Rigtig stærk teknikker, hurtig(også på fødderne og med bolden), godt overblik og en god afslutter. Minder mig, måske ikke om Xavi som er en ufattelig spilfordeler, men måske lidt mere om Cesc Fabregas. Til sommer har han været 2 år i Porto. Jeg kan ikke sige så meget om hans defensive evner, fordi de reelt aldrig er blevet afprøvet ordenligt i den portugisiske liga, men en midtbane med Lucas, Gerrard og Moutinho, det er lige mig.
Det er faktisk slet ikke så tosset et forslag. Moutinho kunne være et realistisk ønske til sommer og en tiltrængt forstærkning. Vi kunne også vælge at beholde Aquilani, som har de samme kvaliteter, men det skib er vist sejlet desværre.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar