Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 15. mar, 2012 10:25

thefugle skrev: ... Synes det er utroligt hvordan vi fra 2005 hvor vi rent faktisk vinder verdens største klub tunering, til at vi nu ikke engang er tæt på at komme med i den. Virkelig en sørgelig tid.
Tjah.....så langt er de to holds niveauer såmænd heller ikke fra hinanden! En kvalifikation dengang var altså noget nemmere end nu - jvf den ikke specielt imponerende 4-plads, der dengang kvalificerede os til CL - og i selve 04/05-sæsonen endte vi bag et everton-hold, der ihvertfald ikke er konkurrencedygtigt med de hold, som sidenhen er skudt op omkring (eller rettere foran :( ) os - og iøvrigt med tilsvarende pointhøst på 1 1/2 point pr. kamp som i år.
Eneste væsentlige svækkelse fra 05 til nu er i min bog Xabi A's fravær og eventuelt kaptajnens ekstra 7 år på bagen (selvom tirsdagen var med til at minimere indtrykket af den forskel :headbang: ) - også medregnet Lil' Luis ekstremt svingende præstationer og meget lave bundniveau! Derudover ser jeg absolut kvalitetsforbedring over hele linjen!

Cup-turneringer er altid marginale, og da kan vores massakre på bedre hold som juve, chels og milan dengang vel sammenlignes med nutidige cup-gevinster mod chels og de to scumchester-hold i år (selvfølgelig vejer CL mere, men jeg tror ikke, at vores pokal-modstandere i år lagde sig ned særligt frivilligt?)

Så i min bog er der så absolut ikke en verden til forskel på 2005 og nu (efter en mellemliggende periode, hvor texanere og Roy H har gjort deres til at få os slået helt hjem på spillepladen) - men desværre heller ikke i positiv retning, og det er vel problemet? At vi ikke for alvor har formået at hæve niveauet siden dengang
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 15. mar, 2012 10:30

JTN skrev: Det er faktisk slet ikke så tosset et forslag. Moutinho kunne være et realistisk ønske til sommer og en tiltrængt forstærkning. Vi kunne også vælge at beholde Aquilani, som har de samme kvaliteter, men det skib er vist sejlet desværre.
Gider heller ikke hænge den forhåbningsfulde hat på Aqua længere - men det er også ok!
Men Moutinho kunne godt give forhåbninger omkring en Modric-agtig type, som kunne være utrolig fed at have på en tremands-midtbanekonstellation .... men ellers har Joe Allen og youtube-klip i skøn forening gjort mig ret begejstret! Nogle bud på hvad denne unge waliser ville koste?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Hyppia
Indlæg: 528
Tilmeldt: mandag, 02. aug, 2010 19:23
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hyppia » torsdag, 15. mar, 2012 10:34



Han er godt nok klasse

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » torsdag, 15. mar, 2012 11:09

Hyppia skrev:


Han er godt nok klasse
Han har ihvertfald det vi mangler! Fart, teknik og mod til at udfordre.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 15. mar, 2012 11:24

Mercu skrev:
Hyppia skrev:


Han er godt nok klasse
Han har ihvertfald det vi mangler! Fart, teknik og mod til at udfordre.
Synes han skal have hans chance snart, bare for at se om han kan. KÆÆFT han har hurtige fødder, som at se ronaldo lave stepovers :D fart, udfordringsevne, han er den wing vi mangler..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » torsdag, 15. mar, 2012 12:40

thefugle skrev:
Mercu skrev:
Hyppia skrev:


Han er godt nok klasse
Han har ihvertfald det vi mangler! Fart, teknik og mod til at udfordre.
Synes han skal have hans chance snart, bare for at se om han kan. KÆÆFT han har hurtige fødder, som at se ronaldo lave stepovers :D fart, udfordringsevne, han er den wing vi mangler..
Jeg må indrømme at youtube-videoen på godt 2 minutter ikke viser mig, at han skulle være klar til at begå sig på højeste plan. Videoen viser primært, at han formår at skubbe bolden til side og løbe stærkt - og selvom det selvfølgelig er brugbart, så skal der mere til for at slå til imod granvoksen rutine.
On this train faith will be rewarded

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 16. mar, 2012 07:42

I forhold til hele vores dyre "køb-britisk/køb PL-proven" strategi, synes jeg personligt, at det var uhyre interessant at se, hvor let Bilbao (nummer 7 i Spanien) skilte Manchester United (nummer 1 i PL) ad.

2 kampe kan naturligvis ikke holdes op mod en hel hård sæson i PL mod hold, der spiller væsentligt anderledes end Manchester United. Min mavefornemmelse siger mig bare, at noget af den teknik, det vision og den evne til at lave gode førstegangsafleveringer (hører vel til teknik), som spanierne i øjeblikket er dygtige til at udvikle, ville kunne hjælpe os med at åbne de kompakte "små" PL hold's forsvar.

Jeg er glad for, at vi har englændere i truppen, men håber at vi på den korte bane fremadrettet køber lidt udenlandsk, hvor pris og kvalitet hænger lidt bedre sammen, end det gør på hjemmemarkedet.
Kloppite

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SamiHyppiä » fredag, 16. mar, 2012 13:50

http://www.setanta.com/ie/Articles/2012 ... id-134657/

KD skulle angiveligt have været på Bridge for at se på Cavani og Lavezzi.
Er dog kritisk ift. kilden, men det er da stadig en god nyhed :)
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. mar, 2012 14:06

Kan vel også have været Dossena

Oh no he didn't.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » fredag, 16. mar, 2012 14:08

Han var også i Manchester og se City - Sporting. RvW, Cavani og Lavezzi måske?

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 16. mar, 2012 14:44

SamiHyppiä skrev:http://www.setanta.com/ie/Articles/2012 ... id-134657/

KD skulle angiveligt have været på Bridge for at se på Cavani og Lavezzi.
Er dog kritisk ift. kilden, men det er da stadig en god nyhed :)
Never gonna happen. Men alle herinde ved vel os godt at få bare en af de 2 er ønsketænkning. Desuden er jeg faktisk begyndt at være kritisk overfor hvor mange point de ville producere individuelt, hvis de manglede hinanden. De er altså stærke SAMMEN men uden hinanden? Det ved ingen vel lige nu. I know, han producerede i Palermo, men ikke nær så meget som da han fik Lavezzi ved sin side. Jeg siger ikke jeg er sikker, er bare i tvivl.

Desuden synes jeg ikke der er nogen grund til at spekulere i og håbe på hvilke indkøb vi laver til sommer. Personlig er jeg enorm pessimist efter jeg har set hvad vi har brugt ca. 1 MILLIARD på, og det er jo virkelig til grin. Hvis de havde været brugt ordentlig havde vi allerede stået som en sikker CL deltager og med den ene hånd på PL pokalen. Det er helt 100 procent sikkert, ville gerne se nogle modbevise det. Istedet bruges de på middelmådige overpriced britiske spillere, hva fanden sker der altså. Det jeg mener er at så længe Comolli og Kenny bestemmer hvem der skal købes, tjah, så er jeg sku ked af at tænke på vi højst sandsynligt bruger færre penge end sidst og det bliver på noget der ikke gør os bedre. Og hvis charlie adam ikke bliver solgt fordi KD absolut vil have en skotte på holdet, som er piv elendig, ja så er min tillid til den såkaldte konge forsvundet. Jeg har meget respekt for hvad manden har gjort for klubben i form af gejst og hvad han har gjort i fortiden. Men hans fodbold hjerne har ikke fulgt med og tilpasset sig nutiden. Han er ikke den mand der leder os til CL trofæet igen eller PL trofæet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 16. mar, 2012 14:47

SamiHyppiä skrev:http://www.setanta.com/ie/Articles/2012 ... id-134657/

KD skulle angiveligt have været på Bridge for at se på Cavani og Lavezzi.
Er dog kritisk ift. kilden, men det er da stadig en god nyhed :)
£80m i transfer plus 2 gange £100K om ugen i løn for to ikke-engelske spillere.

Lyder ikke som typisk FSG transferpolitik.

Men drømmen er bestemt solgt hos mig. Jeg behøver ikke mere i transfervinduet. Alle vores offensive problemer burde være løst, og Lucas går vel ikke lige så meget i stykker en gang til i næste sæson.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. mar, 2012 14:48

Man har lidt den der "nok se, ikke røre" følelse når vi linkes til de store stjerner eller ser Kenny på stadions.
Men igen, Edinson Cavani er mit toptarget.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 16. mar, 2012 14:54

Arda skrev:Man har lidt den der "nok se, ikke røre" følelse når vi linkes til de store stjerner eller ser Kenny på stadions.
Men igen, Edinson Cavani er mit toptarget.
Han er også et af mine drømmetargets, men efter at have set de to Chelsea - Napoli kampe, så har jeg fået større kærlighed til Lavezzi. Hans arbejdsiver er enorm. Han er en slags Suarez/Kuyt/Tevez klon.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. mar, 2012 15:05

Cavani har også en stor arbejdsiver både offensivt og defensivt, måske ligger det i blodet på sydamerikanere. Men ja, det er en meget god beskrivelse af Lavezzi - arbejdsivrig, teknisk stærk og aggresiv. Meget apropo Chelsea - Napoli, så så jeg også en smule genvunden potentiale i den kære El Nino. :shhh:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar