Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 10. maj, 2012 11:21

Bondo skrev:jeg vil mene at liverpool pt har 2 af PL's bedste angribere..
Aaah..? Jeg synes, vi har det fedeste angreb, men de har ikke været gode i år. Suarez skaber selvfølgelig meget, men han svinger meget, og en angriber bliver altså målt på antal scorede mål og 11 kasser er ikke ekstremt imponerende. Det har Titi Camara og Heskey også gjort for os. Carroll ser ud til at være i stand til at håndtere presset nu og hans formkurve er for opadgående, men fire PL-kasser er jo horribelt. Men vi skal beholde ham, for det kan gå hen og blive rigtig godt med ham, og at leje ham ud eller sælger ham, ville gøre ham til historiens dårligste handel. Men jeg mener stadigvæk vi mangler en angriber til, der ud over at levere varen, kan presse Suarez og Carroll til at løfte sig et eller et par niveauer. Der tror jeg Dzeko er bedste og mest realistiske bud.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » torsdag, 10. maj, 2012 11:36

Frederik12091 skrev:Ifølge Daily Express skulle vi være interesseret i Milos Krasic. Kender ham af navn - men er der nogen der har set nogle kampe med ham? :)

Og ifølge Metro skulle vi også være efter Hamit Altintop - Håber jeg godt nok er en røverhistorie :D


http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=92000
Metro er rimelig upålidelig, og indkast er ikke særlig velset herinde...

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » torsdag, 10. maj, 2012 11:40

Vi har brug for en mere skarp angriber til sommer. De to vi har nu er gode spillere, men på ingen måde goal getters. De har forskellige kompetencer hvilket giver os mange muligheder taktisk, men jeg synes stadigvæk vi mangler en til at sparke bolden i kassen og der ville Dzeko eller en anden proven målscorer være fantastisk at få til klubben. Desuden kan Suarez også spille andre positioner hvor vi på nuværende tidspunkt er elendige(kanterne og offensiv midt).

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 10. maj, 2012 12:31

En af mine lfc venner har givet mig et tip om ham her Leandro Damião, en brasiliansk angriber... minder lidt om ft med hans alsidighed og målfarlighed - sidstnævnte altafgørende siden Carroll og Suarez måske begge to viser sig bedst i oplæggerens rolle, har de i hvert fald gjordt i den her sæson (håber det ændrer sig i kommende...). Men en målfarlig angriber er bestemt også min førsteprioritet. Derefter kommer en ny kreativ venstrekant, der kan skabe de der overtalssituationer, som Downing, på trods af at være en glimrende klassisk kantspiller, ikke rigtigt gør. Om vi skal ud og investere i VB og DM ved jeg sgu ikke rigtigt, vi har jo kun Lucas der er defensiv midt. Jeg håber at Conor Coady fra akademiet får nogle chancer i næste sæson. Tror han kan blive en lidt bedre defmidt end Spearing har vist sig at være. Jay er fin nok, men jeg var sgu skuffet over hans involvering i begge chelsea mål. Ham Diamé fra Wigan er vist gratis, og jeg har hørt fra folk med fodboldforstand at han ikke skulle være så ringe endda. Jeg ser os ikke gå ud og kaste hele banken efter Martinez, Tioté eller andre "stjerne" defmidt'er. Mht en kreativ midtbanespiller, så er den kantspiller jeg nævner som 2. prioritet vel også en spiller, der kan gå ind og være offensiv midt.

Jeg mener virkelig vi ville være godt stillet med 2 gode køb af min (og vel majoriteten af LFC fansnes) 1. og 2. prioritet. - så har vi jo et vildt hamrende godt hold. - Så mangler vi bare den der vindermentalitet, der skal bankes ind i truppen. Så er det vel næsten et premiership challenging team!

Damião: http://www.youtube.com/watch?v=FFx8jnjexGY
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 12:33

Tom_Jorsal skrev:
Bondo skrev:jeg vil mene at liverpool pt har 2 af PL's bedste angribere..
Aaah..? Jeg synes, vi har det fedeste angreb, men de har ikke været gode i år. Suarez skaber selvfølgelig meget, men han svinger meget, og en angriber bliver altså målt på antal scorede mål og 11 kasser er ikke ekstremt imponerende. Det har Titi Camara og Heskey også gjort for os. Carroll ser ud til at være i stand til at håndtere presset nu og hans formkurve er for opadgående, men fire PL-kasser er jo horribelt. Men vi skal beholde ham, for det kan gå hen og blive rigtig godt med ham, og at leje ham ud eller sælger ham, ville gøre ham til historiens dårligste handel. Men jeg mener stadigvæk vi mangler en angriber til, der ud over at levere varen, kan presse Suarez og Carroll til at løfte sig et eller et par niveauer. Der tror jeg Dzeko er bedste og mest realistiske bud.
jeg vil give dig ret i, at en dzeko ville se pæn ud i rotation eller på bænken, men han er i mine øjne ikke bedre end carroll eller suarez.. han ville derfor ikke en speciel forstærkning til start-11..

det er derfor jeg slet ikke forstår at vi taler om angribere, for her har vi altså et godt spillermatriale, i lav alder..

på midtbanen har vi ikke en eneste der kan leverer "over middel".. den eneste er vel gerrard, som efter hans skade ikke er specielt god længere.. og gerrard har altså ikke nogle ben der kan holde til mere end 20 kampe pr. sæson(han har spillet ialt 21 kampe i år(incl alle tuneringer) og 24 sidste år.. for en spiller der får ca 125.000 kroner om ugen(65 millioner kroner om året), så er det simpelthen ikke godt nok.. det piner mig, men jeg syntes at sige det, men jeg syntes at vi skal skille os af med ham...

det eneste vi reelt har på midtbanen som kan leverer en stabil god indsats er Lucas, og lucas er jo ikke ligefrem en Messi.. han er god, men ikke verdensklasse(hvilket ikke er nogen skam)..

køber vi en Dzeko, er der ikke plads til 2 forstærkninger på fløjene, og 2 nye centrale midtbaner! og af den grund, er det mig ubegribeligt at vi taler om at få en mand, så vi kan roterer i angrebet frem for at få en mand, så vi har et start-11 der ikke ligner et serie-3 hold?

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 12:35

Liverdrengen skrev:En af mine lfc venner har givet mig et tip om ham her Leandro Damião, en brasiliansk angriber... minder lidt om ft med hans alsidighed og målfarlighed - sidstnævnte altafgørende siden Carroll og Suarez måske begge to viser sig bedst i oplæggerens rolle, har de i hvert fald gjordt i den her sæson (håber det ændrer sig i kommende...). Men en målfarlig angriber er bestemt også min førsteprioritet. Derefter kommer en ny kreativ venstrekant, der kan skabe de der overtalssituationer, som Downing, på trods af at være en glimrende klassisk kantspiller, ikke rigtigt gør. Om vi skal ud og investere i VB og DM ved jeg sgu ikke rigtigt, vi har jo kun Lucas der er defensiv midt. Jeg håber at Conor Coady fra akademiet får nogle chancer i næste sæson. Tror han kan blive en lidt bedre defmidt end Spearing har vist sig at være. Jay er fin nok, men jeg var sgu skuffet over hans involvering i begge chelsea mål. Ham Diamé fra Wigan er vist gratis, og jeg har hørt fra folk med fodboldforstand at han ikke skulle være så ringe endda. Jeg ser os ikke gå ud og kaste hele banken efter Martinez, Tioté eller andre "stjerne" defmidt'er. Mht en kreativ midtbanespiller, så er den kantspiller jeg nævner som 2. prioritet vel også en spiller, der kan gå ind og være offensiv midt.

Jeg mener virkelig vi ville være godt stillet med 2 gode køb af min (og vel majoriteten af LFC fansnes) 1. og 2. prioritet. - så har vi jo et vildt hamrende godt hold. - Så mangler vi bare den der vindermentalitet, der skal bankes ind i truppen. Så er det vel næsten et premiership challenging team!

Damião: http://www.youtube.com/watch?v=FFx8jnjexGY
du syntes ikke at Suarez var målfarlig i ajax?

han skulle ikke blive præsenteret for noget der bare mindede om halve eller kvarte chancer, så blev der scoret!

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » torsdag, 10. maj, 2012 12:44

Victor Moses = fitting the bill perfectly. Vi var linket til ham sidste år og har nu efterhånden bevist sit værd som PL-spiller. Han er ikke en decideret stjernespiller, men perfekt at have ham i truppen de næste 5-6 år.

Mener, at have læst at han har et prisskilt omkring 10 millioner pund og taget i betragtning hvad vi før har kastet efter spillere, kan det kun gå for langsomt med at få lukket den handel.

http://www.sportinglife.com/story_get.c ... 81804.html

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 10. maj, 2012 12:45

Ved jo godt at Suarez var vild i Holland, havde en helt uhørt god statistisk når det kom til kasser. Så jeg undrer mig da ligeså meget som du sikkert gør over at han ikke har braget dem ind i den her sæson, men det er ikke til at sige om Suarez finder Ajax formen frem i næste sæson eller ej. Det kan sagtens forekomme at han bliver ved med at være for vild til at lave nut-megs, men stadigt ikke er skarp i afslutningerne. Mål afgør kampe, og vi har spillet rigtig godt og med stort overtag i langt de fleste kampe her i denne sæson, men vi har manglet en helt kynisk afslutter. Og jeg mener ikke der er råd til at gamble den nye sæson med om Carroll og Suarez nu finder deres målform frem fra deres gamle klubber.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skøtt » torsdag, 10. maj, 2012 12:48

Mugge skrev:
Frederik12091 skrev:Ifølge Daily Express skulle vi være interesseret i Milos Krasic. Kender ham af navn - men er der nogen der har set nogle kampe med ham? :)

Og ifølge Metro skulle vi også være efter Hamit Altintop - Håber jeg godt nok er en røverhistorie :D


http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=92000
Metro er rimelig upålidelig, og indkast er ikke særlig velset herinde...
Helt iorden - det var mere bare hvordan folk så på disse to spillere, for det er jo det tråden går lidt ud på :) Rygter - holdninger til disse m.m.

EDIT; Disse 2 spillere bliver endda også diskuteret på Facebook siden Liverpool FC latest..........
http://www.facebook.com/LFCTransNR
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 13:02

Liverdrengen skrev:Ved jo godt at Suarez var vild i Holland, havde en helt uhørt god statistisk når det kom til kasser. Så jeg undrer mig da ligeså meget som du sikkert gør over at han ikke har braget dem ind i den her sæson, men det er ikke til at sige om Suarez finder Ajax formen frem i næste sæson eller ej. Det kan sagtens forekomme at han bliver ved med at være for vild til at lave nut-megs, men stadigt ikke er skarp i afslutningerne. Mål afgør kampe, og vi har spillet rigtig godt og med stort overtag i langt de fleste kampe her i denne sæson, men vi har manglet en helt kynisk afslutter. Og jeg mener ikke der er råd til at gamble den nye sæson med om Carroll og Suarez nu finder deres målform frem fra deres gamle klubber.
min pointe med at tale om Suarez' målform for ajax, var sådanset bare at det er et ligeså stort gamble at hente en ny målræv til klubben.. der er ingen garanti'er for at de vil bombe her..

Suarez' er altså blevet skarpere i slutningen af sæsonen, ligeledes er carroll.. jeg syntes at vi har et fint udgangspunkt i angrebet.. det er også fint med et nyt talent, eller en billig rotations-spiller i angrebet.. men jeg syntes PT ikke at vores begrænsede transfer midler skal bruges på nogle pladser jeg allerede syntes indenholder stor kvalitet... selvom det ville se godt ud med en tredige(hvis bellamy ikke tæller med) spiller med høj kvalitet!

4 nye klassemidtbaner og en venstre back tak... angrebet må vente til der er styr på midtbanen(efter min mening)!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 10. maj, 2012 13:09

Bondo skrev:
Liverdrengen skrev:Ved jo godt at Suarez var vild i Holland, havde en helt uhørt god statistisk når det kom til kasser. Så jeg undrer mig da ligeså meget som du sikkert gør over at han ikke har braget dem ind i den her sæson, men det er ikke til at sige om Suarez finder Ajax formen frem i næste sæson eller ej. Det kan sagtens forekomme at han bliver ved med at være for vild til at lave nut-megs, men stadigt ikke er skarp i afslutningerne. Mål afgør kampe, og vi har spillet rigtig godt og med stort overtag i langt de fleste kampe her i denne sæson, men vi har manglet en helt kynisk afslutter. Og jeg mener ikke der er råd til at gamble den nye sæson med om Carroll og Suarez nu finder deres målform frem fra deres gamle klubber.
min pointe med at tale om Suarez' målform for ajax, var sådanset bare at det er et ligeså stort gamble at hente en ny målræv til klubben.. der er ingen garanti'er for at de vil bombe her..

Suarez' er altså blevet skarpere i slutningen af sæsonen, ligeledes er carroll.. jeg syntes at vi har et fint udgangspunkt i angrebet.. det er også fint med et nyt talent, eller en billig rotations-spiller i angrebet.. men jeg syntes PT ikke at vores begrænsede transfer midler skal bruges på nogle pladser jeg allerede syntes indenholder stor kvalitet... selvom det ville se godt ud med en tredige(hvis bellamy ikke tæller med) spiller med høj kvalitet!

4 nye klassemidtbaner og en venstre back tak... angrebet må vente til der er styr på midtbanen(efter min mening)!
Det ville være oplagt at hente en spiller der kunne tage overfor Dirk der både spiller angriber og kant. Jovetic kan begge ting, det samme med Lavezzi tror også Moses kan.
Billede

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » torsdag, 10. maj, 2012 13:12

Xenne skrev:
Bondo skrev:
Liverdrengen skrev:Ved jo godt at Suarez var vild i Holland, havde en helt uhørt god statistisk når det kom til kasser. Så jeg undrer mig da ligeså meget som du sikkert gør over at han ikke har braget dem ind i den her sæson, men det er ikke til at sige om Suarez finder Ajax formen frem i næste sæson eller ej. Det kan sagtens forekomme at han bliver ved med at være for vild til at lave nut-megs, men stadigt ikke er skarp i afslutningerne. Mål afgør kampe, og vi har spillet rigtig godt og med stort overtag i langt de fleste kampe her i denne sæson, men vi har manglet en helt kynisk afslutter. Og jeg mener ikke der er råd til at gamble den nye sæson med om Carroll og Suarez nu finder deres målform frem fra deres gamle klubber.
min pointe med at tale om Suarez' målform for ajax, var sådanset bare at det er et ligeså stort gamble at hente en ny målræv til klubben.. der er ingen garanti'er for at de vil bombe her..

Suarez' er altså blevet skarpere i slutningen af sæsonen, ligeledes er carroll.. jeg syntes at vi har et fint udgangspunkt i angrebet.. det er også fint med et nyt talent, eller en billig rotations-spiller i angrebet.. men jeg syntes PT ikke at vores begrænsede transfer midler skal bruges på nogle pladser jeg allerede syntes indenholder stor kvalitet... selvom det ville se godt ud med en tredige(hvis bellamy ikke tæller med) spiller med høj kvalitet!

4 nye klassemidtbaner og en venstre back tak... angrebet må vente til der er styr på midtbanen(efter min mening)!
Det ville være oplagt at hente en spiller der kunne tage overfor Dirk der både spiller angriber og kant. Jovetic kan begge ting, det samme med Lavezzi tror også Moses kan.
ja, her er jeg helt enig..

min pointe er bare, at vi skal prioriterer midtbanen, ikke angrebet.. det syntes jeg også vi gør med Lavezzi og især Moses og Jovetic

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. maj, 2012 13:25

Moses er økonomisk muligt, Jovetic er måske alt efter hvem der ellers er interesseret, Lavezzi er ikke mulig han bliver alt for dyr.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 10. maj, 2012 14:27

Hvad med Iker Muniain?

Ham har vi åbenbart været rygtet til tidligere, han gav den i hvertfald ikke så lidt gas mod United i Europa League! :shock:

19-year-old Iker Muniain is perhaps the most exciting player in Bilbao's ranks. His performances this season have been outstanding, and he won his first Spain call-up in February. Both Liverpool and Manchester United have been linked, and if he stars at Euro 2012 then his price tag could rocket. He will be being watched by both Real Madrid and Barcelona, and helped take United apart at Old Trafford. He has played most predominantly as a left winger, but can play anywhere across the attack, in the centre or on the right, and can rightly be compared with Eden Hazard as one of Europe's hottest prospects



sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 10. maj, 2012 14:43

Jensen skrev:Hvad med Iker Muniain?

Ham har vi åbenbart været rygtet til tidligere, han gav den i hvertfald ikke så lidt gas mod United i Europa League!
Jeg tror umiddelbart at han er for eftertraget, ligesom at vi nok må indse at Junior Hoilett er ude for rækkevidde. Bayern er interreserede:
http://www.sporten.dk/fodbold/bayern-vi ... rn-stjerne
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar