Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 29. maj, 2012 10:13

En overgang for Mohamed Diame fra Wigan til Liverpool ser ut til å gå i vasken på grunn av at Kenny Dalglish fikk sparken som Liverpool-manager. Senegaleseren, som står uten kontrakt etter tre år i Wigan, bekrefter at han vurderte en overgang til Liverpool før Dalglish fikk sparken. - Kontrakten min er gått ut, og derfor er det nå mange klubber som er interesserte. Jeg må opptre avslappet, og ta en stor avgjørelse for fremtiden min. Det er interesse fra noen klubber i Spania, Frankrike og Tyrkia, men jeg ønsker å fortsette i Premier League. Jeg møtte Kenny Dalglish og vi snakket om neste sesong, men klubben bestemte seg for å kvitte seg med ham. Det er sant at jeg var veldig opprømt og var i ferd med å gå dit, men jeg tror jeg har muligheten til å gå til en annen klubb, sier Diame. Tottenham og Arsenal skal vise interesse for spilleren.
Sky Sports News


Taget fra den norske

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 29. maj, 2012 11:05

LFC_20 skrev:En overgang for Mohamed Diame fra Wigan til Liverpool ser ut til å gå i vasken på grunn av at Kenny Dalglish fikk sparken som Liverpool-manager. Senegaleseren, som står uten kontrakt etter tre år i Wigan, bekrefter at han vurderte en overgang til Liverpool før Dalglish fikk sparken. - Kontrakten min er gått ut, og derfor er det nå mange klubber som er interesserte. Jeg må opptre avslappet, og ta en stor avgjørelse for fremtiden min. Det er interesse fra noen klubber i Spania, Frankrike og Tyrkia, men jeg ønsker å fortsette i Premier League. Jeg møtte Kenny Dalglish og vi snakket om neste sesong, men klubben bestemte seg for å kvitte seg med ham. Det er sant at jeg var veldig opprømt og var i ferd med å gå dit, men jeg tror jeg har muligheten til å gå til en annen klubb, sier Diame. Tottenham og Arsenal skal vise interesse for spilleren.
Sky Sports News


Taget fra den norske
Kommer nok an på om Martinez ender hos os. Han kan jo nok godt trække ham med, og hvis Martinez har bestemt sig for han skal her hen (hvilket vi jo ikke ved om han har for længst), så har han nok lige haft fat i Diame og bedt ham om at give det tid.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. maj, 2012 11:27

thefugle skrev:
LFC_20 skrev:En overgang for Mohamed Diame fra Wigan til Liverpool ser ut til å gå i vasken på grunn av at Kenny Dalglish fikk sparken som Liverpool-manager. Senegaleseren, som står uten kontrakt etter tre år i Wigan, bekrefter at han vurderte en overgang til Liverpool før Dalglish fikk sparken. - Kontrakten min er gått ut, og derfor er det nå mange klubber som er interesserte. Jeg må opptre avslappet, og ta en stor avgjørelse for fremtiden min. Det er interesse fra noen klubber i Spania, Frankrike og Tyrkia, men jeg ønsker å fortsette i Premier League. Jeg møtte Kenny Dalglish og vi snakket om neste sesong, men klubben bestemte seg for å kvitte seg med ham. Det er sant at jeg var veldig opprømt og var i ferd med å gå dit, men jeg tror jeg har muligheten til å gå til en annen klubb, sier Diame. Tottenham og Arsenal skal vise interesse for spilleren.
Sky Sports News


Taget fra den norske
Kommer nok an på om Martinez ender hos os. Han kan jo nok godt trække ham med, og hvis Martinez har bestemt sig for han skal her hen (hvilket vi jo ikke ved om han har for længst), så har han nok lige haft fat i Diame og bedt ham om at give det tid.
Det kunne også godt tænkes han slet ikke har lyst til at få ham med til Liverpool, eftersom han ikke har fået forlænget i Wigan.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » tirsdag, 29. maj, 2012 13:18

Kelly skrev: Det kunne også godt tænkes han slet ikke har lyst til at få ham med til Liverpool, eftersom han ikke har fået forlænget i Wigan.
Eller at Diame ikke ønskede at forlænge med Wigan, hvilket mig bekendt er tilfældet...
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 29. maj, 2012 16:46

Slet.
Senest rettet af AndreasN onsdag, 30. maj, 2012 23:14, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Napoleon » tirsdag, 29. maj, 2012 18:10

Når vi snakker midtbane....

http://m.bleacherreport.com/articles/11 ... er-signing

Iker ser jo på videoen ud til at være en god dreng :-) prosaen er også fin. Kender ikke rigtig fyren bag indlægget. Men tror hellere jeg vil have ham her end "Boudabouz"...
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » onsdag, 30. maj, 2012 13:24

Napoleon skrev:Når vi snakker midtbane....

http://m.bleacherreport.com/articles/11 ... er-signing

Iker ser jo på videoen ud til at være en god dreng :-) prosaen er også fin. Kender ikke rigtig fyren bag indlægget. Men tror hellere jeg vil have ham her end "Boudabouz"...
Iker Muniain har det seneste halve år været min drømmesigning.. Kan spille helt fremme som back-up for Suarez eller holde Downing på bænken.. Det er ren win-win..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 30. maj, 2012 22:52

Manager på plads. Nu skal truppen sammensættes.

Hvis Man City vil sælge Johnson og hans nuværende løn ligger på de rapporterede £50k om ugen, så er det bare med at komme til forhandlingsbordet. Hvis Lampard ryger ud af EM-truppen på grund af sin nuværende skade, så må det (med Hendersons inklusion) stå ganske tydeligt for Johnson, at en status som Liverpoolspiller bestemt ikke er nogen ulempe i forhold til at vinde en landsholdsplads.

Efter en i PL-regi historisk dårlig sæson er spillere som Gerrard, Carroll, Johnson, Kelly og nu måske Henderson på vej til EM. Så Adam Johnson, vejen til VM 2014 for dig, går via Liverpool FC.

Smid den transfer-request på bordet, så vi kan få det ordnet i en fart.

http://www.metro.co.uk/sport/football/9 ... am-johnson
Kloppite

steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » torsdag, 31. maj, 2012 04:30

Officielt:
Brendan Rodgers ny Liverpool-manager


Nu skal vi kigge på holdet. Jeg tror Rodgers tager en eller to spiller med fra swansea.

Angriber:
Danny Granham, ( han tog ham med fra watford til swansea, så mon ikke det kunne ske igen )

2010-2011
Watford: Minutter: 3910
Optrædene: 45 gange ( startet hvergang ) skifte ud 11
Mål: 24stk

2011-2012
Swansea: Minutter: 2847
Optrædene: 36 gange ( startet 32 ) skiftet ud 12 gange
Mål: 12stk

----------------------

Midtbane:
Scott Andrew Sinclair ( profil på holdet )

Swansea: (2010-2011)
Minutter: 3852
Optrændene: 46 ( startet 42 ) skiftet ud 5 gange
Mål: 22

Swansea ( 2011-2012 )
Minutter: 3122
Optrædene 38 ( statet 35 ) skiftet ud 5
Mål: 8



Gylfi Thor Sigurdsson bliver det nok næppe, da han lige ha skrevet ny kontrakt med swansea ( 30-05-2012 )

Måske er det en mulighed og trække nogle spiller med til liverpool. :)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 31. maj, 2012 08:56

steffanp skrev: Måske er det en mulighed og trække nogle spiller med til liverpool. :)
Jeg synes sådan set, at Scott Sinclair er en ganske god spiller, men helt ærligt, skal vi nu håbe på, at vores nye manager kan lokke Swansea-spillere med til Liverpool?

Jeg håber i dén grad, at vi dropper idéen om at hente 4-5 spillere for at styrke bredden, og kun henter en enkelt eller to, der med 100 procents garanti sender spillere fra startopstillingen ud på bænken. Vi købte nok ind til bredden sidste sommer.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. maj, 2012 09:27

Sinclair er en fin spiller.

Plejer det ikke at være kutyme, at den afgående manager og klubben indgår en aftale om, at han ikke må tage spillere med sig over i den nye klub? Rafa tog ikke nogle spillere med sig til Liverpool.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 31. maj, 2012 09:31

Nej, jeg tror heller ikke vi skal forvente at der ryger Swansea spillere med over. Det er så heller ikke så mange af dem jeg tror ville kunne tage springet. Nej, lad os se hvad Rodgers kan få ud af den nuværende trup, krydret med hvad han nu engang får lejlighed til at hente rundt omkring i andre klubber.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 31. maj, 2012 09:58

US sports correspondent Steve Miranda claims Fenway Sports Group have acted quickly since sacking Kenny Dalglish, and says they will no be afraid to give the new Anfield manager a big transfer kitty.


Steve snakker om FSG som skulle være gode for $1.8 mia (omkring €1.4 mia) Så det er i hvertfald ikke mangel på penge der skulle stå i vejen for at hente noget kvalitet ind.


I kan høre Klippet i linket her:
http://www.talksport.co.uk/radio/sports ... ey-173244?

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 31. maj, 2012 10:36

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... rget-video

Afellay til ca. 50 mio ville ikke være dumt. Ikke så troværdig kilde, men måske en spiller lige efter vores nye managers hoved. Han havde i hvert fald to små hurtige kanter i Swansea - og til den pris ville det være et genialt køb.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 31. maj, 2012 11:16

Tror ikke, der kommer til at ske så meget i det her transfervindue. Mest oplagte afgange ville være Kuyt, Doni og Maxi, Aurelio er allerede ude og måske lejes et par af de unge ud (Flanagan, Robbo, Sterling, Shelvey), men tror det bliver ved det. Så kunne jeg forestille mig, at Rodgers vil kigge på nogle med kontraktudløb som f.eks. Hoilett og Diame. Og så måske fyre lidt skejser af på en backup til venstreback, angrebet og en kant. Det kunne f.eks. være spillere som Moses, Boudebouz, Afellay og Luuk De jong. Min drømmesigning er Dzeko på lån. Er dog sikker på, den største tilføjelse til vores trup til næste sæson, bliver at få Lucas tilbage..!

Besvar