Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 24. jun, 2012 11:59

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Jeg mangler hjælp. Det er for mig er det utroligt svært at vurderer Daniel Sturridge. Han er 22 år. Er han virkelig så god, at de skal smide 150 mill efter ham ?. Jeg er meget i tvivl.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

YNWA
Indlæg: 108
Tilmeldt: mandag, 27. feb, 2012 18:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » søndag, 24. jun, 2012 12:53

Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Jeg mangler hjælp. Det er for mig er det utroligt svært at vurderer Daniel Sturridge. Han er 22 år. Er han virkelig så god, at de skal smide 150 mill efter ham ?. Jeg er meget i tvivl.
tjaaa, han har i hvert fald spillet godt i Chelsea i sidste sæson. jeg tror osse at han passer rimelig godt ind i BR's spille stil. Vi skal have nogle klassespillere, og Sturridge er nok ligefrem fra den aller øverste hylde. Men jeg synes ikke han er 150 mil. hver....

og så bare en lille rettelse: Han er 25 år!

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » søndag, 24. jun, 2012 12:58

YNWA skrev:
Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Jeg mangler hjælp. Det er for mig er det utroligt svært at vurderer Daniel Sturridge. Han er 22 år. Er han virkelig så god, at de skal smide 150 mill efter ham ?. Jeg er meget i tvivl.
tjaaa, han har i hvert fald spillet godt i Chelsea i sidste sæson. jeg tror osse at han passer rimelig godt ind i BR's spille stil. Vi skal have nogle klassespillere, og Sturridge er nok ligefrem fra den aller øverste hylde. Men jeg synes ikke han er 150 mil. hver....

og så bare en lille rettelse: Han er 25 år!
Nix, Kelly har helt ret - Sturridge er 22 år. Han er født i 1989 og bliver 23 til september.

YNWA
Indlæg: 108
Tilmeldt: mandag, 27. feb, 2012 18:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » søndag, 24. jun, 2012 13:03

SørenK skrev:
YNWA skrev:
Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed

Jeg mangler hjælp. Det er for mig er det utroligt svært at vurderer Daniel Sturridge. Han er 22 år. Er han virkelig så god, at de skal smide 150 mill efter ham ?. Jeg er meget i tvivl.
tjaaa, han har i hvert fald spillet godt i Chelsea i sidste sæson. jeg tror osse at han passer rimelig godt ind i BR's spille stil. Vi skal have nogle klassespillere, og Sturridge er nok ligefrem fra den aller øverste hylde. Men jeg synes ikke han er 150 mil. hver....

og så bare en lille rettelse: Han er 25 år!
Nix, Kelly har helt ret - Sturridge er 22 år. Han er født i 1989 og bliver 23 til september.
nå okay, der stod bare i på Onside.dk at han var 25... min fejl, Undskyld! :wall:

Når han kun er 22 år er han da helt sikkert 150 hver!!!
Senest rettet af YNWA fredag, 29. jun, 2012 17:51, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 24. jun, 2012 16:33

Sturridge er en meget direkte spiller. Han var ironisk nok bedst under AVB, der jo gerne vil være i boldbesiddelse, men der havde Chelsea også ofte deres styrke i omstillingerne - Di Matteo styrkede kun det fundament.
En af Di Matteos mest overraskende beslutninger var fravalget af Sturridge. Beslutningen blev dog primært truffet på den baggrund, at Sturridge ikke er meget for at arbejde begge veje. Det er også grunden til at han ser sig selv som angriber.

I Liverpool vil han ikke kunne spille angriber. Nu skal man ikke undervurdere fleksibiliteten i spilsystemer, men Sturridge spidskompetencer gør ham ikke særlig oplagt til at spille en enlig angriber rolle. Han er dygtig med front mod mål, mens man ofte gerne vil have en spiller der kan lidt med ryggen mod mål til at spille den rolle.

I Chelsea spillede han højrekanten under AVB. Det gik fint på den offensive front, men spørgsmålet er om Rodgers ikke ønsker en spiller der arbejder hårdere i de defensive aktioner end Sturridge der. Jeg synes netop Swanseas kanter ofte var dygtige til at arbejde begge veje. Især Nathan Dyer, der i mine øjne var en større profil for Swansea end højere rated Scott Sinclair.

Lang historie kort: Jeg er ikke sikker på at Sturridge passer så godt ind. Kan gøre en højreside med ham og Glen Johnson meget åben.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 24. jun, 2012 16:40

Alonso skrev:Sturridge er en meget direkte spiller. Han var ironisk nok bedst under AVB, der jo gerne vil være i boldbesiddelse, men der havde Chelsea også ofte deres styrke i omstillingerne - Di Matteo styrkede kun det fundament.
En af Di Matteos mest overraskende beslutninger var fravalget af Sturridge. Beslutningen blev dog primært truffet på den baggrund, at Sturridge ikke er meget for at arbejde begge veje. Det er også grunden til at han ser sig selv som angriber.

I Liverpool vil han ikke kunne spille angriber. Nu skal man ikke undervurdere fleksibiliteten i spilsystemer, men Sturridge spidskompetencer gør ham ikke særlig oplagt til at spille en enlig angriber rolle. Han er dygtig med front mod mål, mens man ofte gerne vil have en spiller der kan lidt med ryggen mod mål til at spille den rolle.

I Chelsea spillede han højrekanten under AVB. Det gik fint på den offensive front, men spørgsmålet er om Rodgers ikke ønsker en spiller der arbejder hårdere i de defensive aktioner end Sturridge der. Jeg synes netop Swanseas kanter ofte var dygtige til at arbejde begge veje. Især Nathan Dyer, der i mine øjne var en større profil for Swansea end højere rated Scott Sinclair.

Lang historie kort: Jeg er ikke sikker på at Sturridge passer så godt ind. Kan gøre en højreside med ham og Glen Johnson meget åben.
Men også vanvittigt farlig offensivt. Henter vi Sturridge, tror jeg ikke vi skal være bekymrede for, om han passer til os. Hvis nogen kender til hans svagheder og styrker er det vel netop Rodgers. :)

Jeg kunne personligt godt tænke mig at se Sturridge i den røde trøje. Jeg tror, at han vil blive en stor gevinst!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 24. jun, 2012 17:00

Aggerdoo skrev:Hvis nogen kender til hans svagheder og styrker er det vel netop Rodgers. :)
Hvorfor det? Da Sturridge kom til Chelsea havde Rodgers forladt klubben.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 24. jun, 2012 17:02

Alonso skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis nogen kender til hans svagheder og styrker er det vel netop Rodgers. :)
Hvorfor det? Da Sturridge kom til Chelsea havde Rodgers forladt klubben.
Nå for faen... My bad ;)

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 26. jun, 2012 09:22

Liverpool vil snyde United for columbiansk kantspiller
26-6-2012 | 08:41 ·
Anfieldklubben planlægger at byde på FC Portos James Rodriguez, som Manchester United også er ude efter.


Portos James Rodriguez i aktion for Columbia - Foto: Scanpix
I sidste uge udtalte Portos 20-årige kantspiller, James Rodriguez, at han ønskede at skifte til Manchester United.

Columbianeren står da også højest på mr. ferguson Fergusons ønskeliste, og det menes, at den portugisiske klub har prissat Rodriguez til 275 millioner kroner.

Ifølge Correiro da Manha står Liverpool nu klar med netop 275 millioner kroner, og the Reds planlægger angiveligt at byde på offensivspilleren hurtigere end rivalerne fra Manchester.

Brendan Rodgers skulle nemlig efter sigende have et ønske om at styrke klubbens offensiv.

Siden sit skifte fra Banfield tilbage i 2010 har James Rodriguez scoret 15 gange for Porto i 41 ligakampe
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » tirsdag, 26. jun, 2012 09:58

I mine øjne er Sturridge til 140mio en no-brainer.. Han er 22 engelsk, har speed, kan udfordre og afslutte. Han ville være en super velkommen brik i det offensive og ville give os muligheder som vi pt kun har i kræft af Luis.. Hvis Conor Wickham er 120mio pund værd (som jeg husker det var inkl add-ons), så kan der ikke være nogen tvivl om at Sturridge er en bedre og mere sikker investering..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 26. jun, 2012 10:23

HolmusMaximus skrev:Han er 22 engelsk, har speed, kan udfordre og afslutte.
Hvorfor er hans nationalitet en del af ligningen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
HolmusMaximus
Indlæg: 254
Tilmeldt: onsdag, 16. jun, 2010 09:44
Geografisk sted: Kbh Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af HolmusMaximus » tirsdag, 26. jun, 2012 10:36

Hr. Drejer skrev:
HolmusMaximus skrev:Han er 22 engelsk, har speed, kan udfordre og afslutte.
Hvorfor er hans nationalitet en del af ligningen?
Godt spørgsmål, argumentet er ikke baseret på andet end at hvis man ser tilbage over de sidste par transfer-vinduer, har der været en tendens til at man kan fordoble salgsprisen såfremt et engelsk pas kan fremvises.. :)
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 26. jun, 2012 10:40

HolmusMaximus skrev:
Hr. Drejer skrev:
HolmusMaximus skrev:Han er 22 engelsk, har speed, kan udfordre og afslutte.
Hvorfor er hans nationalitet en del af ligningen?
Godt spørgsmål, argumentet er ikke baseret på andet end at hvis man ser tilbage over de sidste par transfer-vinduer, har der været en tendens til at man kan fordoble salgsprisen såfremt et engelsk pas kan fremvises.. :)
Ja, det er der noget om. Hvis en spiller kan fremvise et engelsk, spansk eller et argentinsk pas, så koster spilleren med det samme £5 M mere, i forhold til en spiller der kan fremvise et pas fra en mindre fodboldnation, som Dnamark eksempelvis tilhører.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 26. jun, 2012 14:46

Blot rygter.

Lescott i bytte for Agger.

http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... -barcelona

Ikke et bytte, jeg ville være glad for - uanset skadeshistorik. Hvis vi kunne bytte Skrtel for Lescott, så ville det være en anden sag, da de to som spillertype minder lidt om hinanden.
Kloppite

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 26. jun, 2012 14:56

texnymann skrev:Blot rygter.

Lescott i bytte for Agger.

http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... -barcelona

Ikke et bytte, jeg ville være glad for - uanset skadeshistorik. Hvis vi kunne bytte Skrtel for Lescott, så ville det være en anden sag, da de to som spillertype minder lidt om hinanden.
Skrtel = Lescott + Johnson.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Besvar