Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 27. jul, 2012 13:41

- Fernando Amorebieta fra Bilbao:
Det er blevet afsløret, at Liverpool bliver opmuntret i deres udøvelse af Athletic Bilbao forsvarsspiller Fernando Amorebieta. The *** hævder, at Amorebieta er et mål for Liverpool. Den venezuelanske, nu 27 år, har en £ 26million frigivelse klausul, men kunne være til rådighed for en Knockdown £ 12m. Reds boss Brendan Rodgers er under pres for at finde en ny centrum-halv med Dan Agger og Martin Skrtel både at tiltrække stor klub interesse.

Undskyld men det er kun rygter fra "The ***/Indkast". Ved ikke hvor meget man skal ligge I det?
Ps. Han er uhyggelig dyr for en ukendt forsvar! (for de fleste) :doh1:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 27. jul, 2012 13:44

Soren123 skrev:- Fernando Amorebieta fra Bilbao:
Det er blevet afsløret, at Liverpool bliver opmuntret i deres udøvelse af Athletic Bilbao forsvarsspiller Fernando Amorebieta. The *** hævder, at Amorebieta er et mål for Liverpool. Den venezuelanske, nu 27 år, har en £ 26million frigivelse klausul, men kunne være til rådighed for en Knockdown £ 12m. Reds boss Brendan Rodgers er under pres for at finde en ny centrum-halv med Dan Agger og Martin Skrtel både at tiltrække stor klub interesse.

Undskyld men det er kun rygter fra "The ***/Indkast". Ved ikke hvor meget man skal ligge I det?
Ps. Han er uhyggelig dyr for en ukendt forsvar! (for de fleste) :doh1:
Mugge om 3...2...1
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » fredag, 27. jul, 2012 13:55

@Soren123
Du bør sgu vide bedre, end at poste rygter fra det lort der. Uanset hvor få andre steder du ellers kan finde rygtet.
Badooo siger, hvad han mener!

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » fredag, 27. jul, 2012 14:32

Værsgo Søren, her er et propert link til artiklen: http://www.kopsource.com/liverpool-inte ... morebieta/

Så slipper du også for at travle igennem random sider, som ser det som deres fineste tilbud, at google translate tilfældige fodboldnyheder fra udenlandske hjemmesider...

Det er mig en gåde, at folk gider frekventere disse sider

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 27. jul, 2012 14:33

Jeg kan lige smide et link ind om at vi er rygtet til amorebietø
a, som ikke har the *** som kilde. Her skrives der også om gaston ramirez. Jeg ville elske ramirez i klubben, og tror da bestemt heller ikke det er umuligt, da han nok gerne vil have nogen fra hjemlandet han kan læne sig lidt op af (suarez og coates). Derimod har jeg ikke den samme 'forelskelse' i amorebieta.
http://liverpool.no/rykter.aspx
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » fredag, 27. jul, 2012 14:51

Har det lidt svært med Amorebieta, han er da en glimrende forsvarspiller, men ikke noget ekstraordinært. Jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle smide 12 millioner pund efter ham?

Gaston Ramirez er jeg til gengæld langt mere hooked på. Han var helt udemærket mod Emiraterne, hvor han også lavede et glimrende mål direkte på frispark.

Negrito
Indlæg: 139
Tilmeldt: søndag, 08. jul, 2012 19:19
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Negrito » fredag, 27. jul, 2012 15:02

Skriver på mobilen, så kan ikke indsætte link. Men som det fremgår på forsiden, sætter Metro os som farvoritter til Gaston <3 Ramirez. Nogen der har en ide om Metros troværdighed. Jeg så jo så hjertens gerne Ramirez i den røde farve
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 27. jul, 2012 15:21

@BBC - Pearce also says Joe Allen has a nasty leg injury

som jeg så det lignede det meget det samme som skete med Lucas sidste season mod chelsea
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 27. jul, 2012 15:34

Egentlig utroligt at metro kan konkludere at agenten er i England i samtaler med Liverpool udfra de udtalelser!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 27. jul, 2012 15:42

Liverpool's summer transfer dealings are far from over, and it looks like Brendan Rodgers wants to inject some Spanish flare into his defence. The agent of Athletic Club's centre-back Fernando Amorebieta says the Reds are pulling ahead of several other big clubs for the talented player's signature. talkSPORT's Transfer Spotlight has all the knowledge on the Basque...
Read more at http://www.talksport.co.uk/magazine/fea ... 2zu2KVi.99

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » fredag, 27. jul, 2012 15:48



Jeg kan rigtig godt lide hans tacklinger bagfra og hans evne til at læse spillet og time sine indgreb. Men vi har jo Lucas til det samme, og kunne vi ikke få skolet Henderson til at kunne det samme? Har vi ikke mere brug kreativitet på vores midtbane? Udelukker det ene ikke det andet, er det selvfølgelig at foretrække, men hvis vi møder Swansea's krav om £15 mio. rækker pengeposen måske ikke til det.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 27. jul, 2012 16:18

Av av...hans skade minder lidt om den Lucas fik, i hvert fald ude fra. SÅ må vi håbe han slipper billigere...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Negrito
Indlæg: 139
Tilmeldt: søndag, 08. jul, 2012 19:19
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Negrito » fredag, 27. jul, 2012 16:33

Jeg kan rigtig godt lide hans tacklinger bagfra og hans evne til at læse spillet og time sine indgreb. Men vi har jo Lucas til det samme, og kunne vi ikke få skolet Henderson til at kunne det samme? Har vi ikke mere brug kreativitet på vores midtbane? Udelukker det ene ikke det andet, er det selvfølgelig at foretrække, men hvis vi møder Swansea's krav om £15 mio. rækker pengeposen måske ikke til det.[/quote]

Hvad jeg bed mest mærke i ved hans præstation mod senegal, var hans fokus på ikke at spille bolden unødvendigt tilbage til forsvaret (som vi havde en grim tendens til sidste sæson). Tror virkelig på, at han ville kunne bidrage med noget dynamisk boldomgang på midten, ligesom jeg tror han med sine fremadrettede aflevering vil købe Gerrard plads mellem deres midtbane og forsvar, et område vi ved han mestrer. Ham og Ramirez, så er det den bedste transferperiode i mange år (minus købet af Suarez self)
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Chris R.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris R. » fredag, 27. jul, 2012 16:59

mawope skrev:
Jeg kan rigtig godt lide hans tacklinger bagfra og hans evne til at læse spillet og time sine indgreb. Men vi har jo Lucas til det samme, og kunne vi ikke få skolet Henderson til at kunne det samme? Har vi ikke mere brug kreativitet på vores midtbane? Udelukker det ene ikke det andet, er det selvfølgelig at foretrække, men hvis vi møder Swansea's krav om £15 mio. rækker pengeposen måske ikke til det.
Nu spillede han også i den kamp Lucas rollen bag to centrale/offensive midtbane mænd i form af Cleverley og Giggs. I Swansea har han spillet en tak længere frem som en slags playmaker, altså den rolle Cleverley havde i gårsdagens kamp. Men at han i den kamp viser at han også kan fungere som ankermand på midtbanen er kun fint, da det viser vi kan slå to fluer med et smæk, da han både kan fungere som makker og afløser for Lucas. Ud over prisen (og hans eventuelle skade) er min eneste anke mod et køb af Allen, hvor det efterlader Hendo på en yderst overbefolket central midtbane.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » fredag, 27. jul, 2012 17:21

Soren123 skrev:- Fernando Amorebieta fra Bilbao:
Det er blevet afsløret, at Liverpool bliver opmuntret i deres udøvelse af Athletic Bilbao forsvarsspiller Fernando Amorebieta. The *** hævder, at Amorebieta er et mål for Liverpool. Den venezuelanske, nu 27 år, har en £ 26million frigivelse klausul, men kunne være til rådighed for en Knockdown £ 12m. Reds boss Brendan Rodgers er under pres for at finde en ny centrum-halv med Dan Agger og Martin Skrtel både at tiltrække stor klub interesse.

Undskyld men det er kun rygter fra "The ***/Indkast". Ved ikke hvor meget man skal ligge I det?
Ps. Han er uhyggelig dyr for en ukendt forsvar! (for de fleste) :doh1:
Nu gider jeg knapt nok nævne det mere - nu koster det altså karantæne.
Vi vil ikke på nogen måde se links til, eller se omtale/citater fra The S**. Hvor svært kan det ærlig talt være? Endnu mere skuffende er det, når det er en bruger med over 1000 indlæg...

Billede

Besvar